تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۹۴۰۱۰

کلیه استخرهای استان فاقد مجوز فعالیت هستند

۸
۰
کبنا ؛رئیس هیئت نجات غریق استان کهگیلویه وبویر احمد گفت :هیچ یک ازاستخرهای استان دارای پروانه بهره برداری نیستند و از نظر این هیئت فاقد مجوز فعالیت می باشند.
رئیس هیئت نجات غریق استان کهگیلویه وبویر احمد در گفتگوی اختصاصی با کبنااسپورت با بیان اینکه ۱۵ استخر فعال در مرکز استان وشهرستانها داریم ،اظهار کرد: هیچ یک ازاستخرهای استان دارای پروانه بهره برداری نیستند و از نظر این هیئت فاقد مجوز فعالیت می باشند.
حسین افتخاری بابیان اینکه مسئولیت اجرای مقررات در استخرها واماکن آبی بر عهده اداره کل ورزش وادارات ذی صلاح است،گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده از سوی این هیئت واداره کل ورزش وجوانان استان ،متأسفانه تاکنون از طرف مدیران این اماکن اقدام موًثری انجام نپذیرفته وادارات ذی صلاح وصاحب اختیار نیز اقدام چشمگیری در خصوص برخورد قاطع با این تخلفات به عمل نیاورده اند که این امر خطرات جبران ناپذیری را در بر خواهد داشت.
رئیس هیئت نجات غریق استان کهگیلویه وبویر احمد در رابطه با اهمیت ایمن سازی اماکن آبی پیشنهاد کرد: در بحث واگذاری آماکن مربوطه نظر هیئت نجات غریق وغواصی استان مطابق با قوانین ومقررات در خصوص تأئید صلاحیت تخصصی افراد در نظر گرفته شود.
افتخاری ادامه داد : در صورت تحقق این امر ، ایمن سازی این اماکن میسر وروند دستیابی به آن تسهیل می گردد.
این مدرس غواصی ونجات غریق بیان داشت: برخی از این اماکن از نظر سازه ،تجهیزات وتأسیسات از استانداردهای لازم برخوردار نبوده ومی بایست این موارد توسط مالکین مرتفع گردد.
افتخاری یکی از وظایف اصلی هیئت را تداوم آموزش افراد وپرورش منجیان غریق خواند ویادآور شد: پرورش منجیان غریق در تمام سالهای اخیر انجام پذیرفته ، ولی متأسفانه برخی از مدیران این اماکن در خصوص به کارگیری منجیان فعال به تعداد لازم ومطابق آئین نامه اجرایی فدراسیون مربوطه کوتاهی نموده واین امر از سوی دستگاه های نظارتی مربوطه بی پاسخ مانده که این موضوع منجر به حوادث دلخراش وجبران ناپذیری گردیده ومی گردد.
وی در پایان از مستأجرین ومدیران استخرها خواست تا هرچه سریعتر نسبت به مجوز پروانه فعالیت وبهره برداری اقدام نمایند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
تعداد ناجی غریقهای استخر شرکت نفت گچساران کمه به طوری که نمیتونن همه جای استخر رو کنترل کنن ولی کسی گوشش بدهکار این حفا نیست تا خدای ناکرده وقتی که اتفاق افتاد ....
سیروس گمون
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید ممنون په تربیت بدنی چه ایکنه؟
Iran, Islamic Republic of
بسیار سپاسگزارو امتنان فراوان ، بفرمایید کلا استان صاحب نداره که بی مجوز اینهمه استخرفعالیت میکنند ، بحق چیزای نشنیده ، بی قانونی در روز روشن نوبر است.
سعید روزافزای
Iran, Islamic Republic of
استخر دهدشت.. نداره .ده ساله در .. و .. هم نمیرسه. را به کسی دیگر بدهد .این استخر .. نداره وبیشتر مردم دهدشت برای شنا به سوق وجرام می روند.
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
لازم است از مدیریت استخر دهدشت تشکر کرد که با وجودی که امکاناتی مثل جکوزی ندارند اما با بهترین نحو ممکن آن را نگهداری میکنند وانصافا" کیفیت وبهداشت آب آن حرف ندارد.
Iran, Islamic Republic of
شرمنده که استخر ... هم کثیف هم فضاش خیلی سرد هم کلر ان بیشتر از حد مجازه من خودم مبرم أصلا مناسب نیست ٣ موردی گفتم قابل رویته
یاری سوف
Iran, Islamic Republic of
از مدیریت اداره ورزش وجوانان دهدشت اقای تقوی می خواهم که به وضعیت استخر دهدشت نطارت وتوجه بیشتری داشته باشند .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1