تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۹۳۶۸۲

پرونده‌ای که ۱۳ سال در دنا بلاتکلیف مانده است

۱۰
۰
کبنا ؛فرماندار دنا گفت: از ۱۳ سال پیش یک پرونده مربوط به دست‌درازی به منابع ملی در شهرستان دنا بلاتکلیف مانده است.
به گزارش کبنا نیوز از سی‌سخت، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری به ریاست علی تاج‌امیری فرماندار دنا برگزار شد.
تاج‌امیری در این جلسه با اشاره رفع تصرف دو هکتار اراضی ملی در روستاهای تل‌سیاه و سرمور، اظهار کرد: شورای تامین در برخورد با متخلفان همکاری لازم را داشته است که به همین علت از اداره منابع طبیعی دنا و شورای تامین شهرستان قدردانی می‌کنم.
وی افزود:  در حال حاضر ۳۰ فقره پرونده تعرض به منابع ملی شهرستان دنا در دست اقدام است که برای جلوگیری از تبعیض بین متخلفان با همه این افراد برخورد قانونی می‌کنیم تا بعد گلایه‌های در این زمینه بوجود نیاید.
نماینده عالی دولت در دنا بیان کرد: سایر پرونده‌های قلع و قمع مابقی در این شهرستان بسته شده و منتظر صدور رأی دستگاه قضایی هستیم که یقینا عامل بازدارنده‌ای در تصرفات خواهد بود.
فرماندار دنا در ادامه با انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها در دولت‌های گذشته در برخورد ضعیف با متعرضان منابع ملی اظهار داشت: هر کس در دولت‌های اصلاحات و مهرورزی مرتکب تخلفی شده که به آن پرداخته نشده است باید برخورد قانونی شود. آیا اگر در گذشته قتلی اتفاق افتاده باشد و کسی به آن رسیدگی نکرده، باید رها شود.
نماینده عالی دولت در دنا با اشاره به پرونده‌ای که مربوط به سال ۱۳۸۰ است، اظهار داشت: در این پرونده که باید در همان موقع مورد رسیدگی قرار می‌گرفت و برخورد قانونی با آن می‌شد اقدامی صورت نگرفت و اکنون ما مجبور به اجرای حکم قضایی در این مورد هستیم.
وی تاکید کرد: اگر با متعرضان به منابع ملی برخورد قانونی صورت نگیرید، تعرضات جدید اتفاق خواهد افتاد و کم‌کم چهره جنگل‌های دنا دستخوش اتفاقاتی ناگوار خواهد شد.
.
نام شما

آدرس ايميل شما

ادیب دنا.سی سخت
Iran, Islamic Republic of
تفکرات پویاوگام های بلندنیازمندافکارژرف باچاشنی لمس نرم خدا،فضیلت های ناب انسانی ومعنویت است که خدمت به خلق رابرای بشربه ارمغان می آوردوخالق آثارماندگارمی گردد.قانون مداری،توانمندی،تعهد،ایمان،شایستگی،درایت ومتانت این شیرمردخاک پاک بویراحمددرعرصه مدیریتی ستودنی وقابل ستایش است.سکاندارخستگی ناپذیرشهرستان دناجناب آقای مهندس تاج امیری عزیز نگاه ولطف ویژه خداوندی معطوف وجودتان باد...
ادیب دنا.سی سخت
Iran, Islamic Republic of
تفکرات پویاوگام های بلندنیازمندافکارژرف باچاشنی لمس نرم خدا،فضیلت های ناب انسانی ومعنویت است که خدمت به خلق رابرای بشربه ارمغان می آورد.قانون مندی،توانمندی،تعهد،ایمان،شایستگی،درایت ومتانت این شیرمردخاک پاک بویراحمددرعرصه مدیریتی ستودنی وقابل ستایش است.سکاندارخستگی ناپذیرشهرستان دناجناب آقای مهندس تاج امیری نگاه ولطف ویژه خداوندی معطوف وجودتان باد...
دنای سربلند
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام دنا شرمنده ایم هنوز که هنوز یک فرماندار در عوض اوج بزرگواریت گیرت نیامده همه و همه ضعیف تر و ضعیف تر .......................................................
بی نام و نشان
Iran, Islamic Republic of
اغراض اصلی خود را پشت کلمات به ظاهر موجه پنهان می‌کنند. درخت ۲۰ ساله مردم را بریده اند. در حقیقت اره به شاهرگ حیاتی مردم منطقه کشیده اند.
اینقدر و.. شده اند که از این کارهای .. این گونه دفاع می کنند.
آقای فرماندار، رفتار به قاعده بکن تا مجبور به ... نشوی!
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار درست میفرمان که جنگل باید حفظ بشه اما به چه قیمتی؟ نابودی تمام سرمایه یک کشاورز هفتاد ساله که عمر خود را صرف این باغ کرده؟ آیا جناب فرماندار در جریان هستند چه باغاتی در حال ویرانی اند؟ آیا ایشان میدانند که باغات چند ساله در حال ویرانی اند؟ باغاتی که گاها تا چندین دهه عمر دارند.آیا با نابودی درخت سیب بیست ساله جنگل احیا میشود؟ گیریم احیا شود، این وسط حمایت از بخش کشاورزی و حمایت از تولیدات ملی هیچ جایی ندارد؟ و نکته مهمی که هیچ اشاره ای به آن نشده، این کشاورزان تمام جریمه های نقدی در خصوص این اراضی را پرداخت نموده و حتی بازداشتی هم کشیده اند. اگر هدف احیای جنگل و اجرای قانون است چرا این قانون در سایر استانها و یا سایر شهرستانهای استان یا حتی سایر نقاط همین شهرستان اجرا نمیشود؟ این بحث حمایت از کشاورزان که در سرتاسر میهن اسلامی از اراضی ملی در اختیار کشاورزان قرار میگیرد چرا در این منطقه هیچ رنگ و بویی ندارد؟ درد کشاورزان زحمت کش و زجردیده این منطقه نه تنها فقر که فرق نیز هست.
ادیب دنا.سی سخت
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوزچرابرای کامنت های مخاطبت ارزشی قایل نیستی؟کامنت حقیربراهمین خبرکجارفت؟
Iran, Islamic Republic of
از کبنا نیوز انتظار میرود اصل بیطرفی را رعایت و پاسخهای خوانندگان را درج کنند تا مردم بهتر در جریان اصل موضوع قرار بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
منابع ملی متعلق به همه مردم هست نه افراد سودجو و ذینفوذ بنابراین درخت اگر ۱ باشد یا ۲۰ ساله اگرزمین آن نامشروع و غصبی باشد میوه آن را چگونه میخوان به خور فرزندشان بدهندبه فرض اینکه حقی هم داشته باشند چرا در دادگاه از حق خود دفاع نکردند؟ کاری است بسیار قانونمند و قابل تحسین درود به این شجاعت در برابر بی عدالتیها
حسن
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر هر چی ادم کج فهم و نادانی که بدون لیاقت و با رابطه پست گرفته و این طور به جان درخت بی زبان افتاده.
حسن
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر هر چی ادم کج فهم و نادانی که بدون لیاقت و با رابطه پست گرفته و این طور به جان درخت بی زبان افتاده.
وای بر شما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1