تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۹۳۵۱۲

کشمکش نیروهای هلال‌احمر و شهرداری یاسوج

۶
۰
کبنا ؛رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد گفت: مأموران شهرداری یاسوج در برخوردی نامناسب با نیروهای داوطلب هلال احمر این شهرستان مانع فعالیت آنها برای خدمات‌رسانی به جامعه هدف جمعیت هلال‌احمر شدند.dahsh
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عبدالحسین دهش صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان گزارشی از عملکرد جمعیت هلال‌احمر بویراحمد در موضوع سفرنامه «سلامت و امید» و جذب مشارکت‌های مردمی، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خوب جمعیت هلال احمر بویراحمد اجرای سفرنامه «سلامت و امید» با رویکرد خدمات‌رسانی به مناطق محروم بود که این برنامه به نحو مطلوبی در این شهرستان برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد اظهار کرد: در کنار اجرای برنامه سفرنامه «سلامت و امید» جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای درمان بیماران صعب‌العلاج و بی‌سرپرست یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد بود که متأسفانه مأموران شهرداری یاسوج با برخوردی نامناسب مانع این کار شدند.
رئیس جمعیت هلال‌‌احمر شهرستان بویراحمد تاکید کرد: صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد را مأموران شهرداری یاسوج  را برده‌اند و مبالغ آن صندوق‌ها هم مشخص نیست.
دهش افزود: داوطلبان افتخاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد در روزهای گذشته و در جریان اجرای برنامه سفرنامه «سلامت و امید» در حین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت و خدمات رسانی به بیماران صعب‌العلاج و بی‌سرپرست بود که مأموران شهرداری یاسوج با حرکت‌های ناپسند با مأموران هلال‌احمر بویراحمد رفتار کردند.
وی تصریح کرد: مأموران شهرداری یاسوج صندوق‌های هلال‌احمر شهرستان بویراحمد با زور و فشار از دست نیروهای داوطلب جمعیت هلال‌احمر گرفتند و آنها را با خود بردند.
دهش ادامه داد: صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی با مقدار مبلغ آن دست مأموران شهرداری یاسوج و از میزان پول جمع‌آوری شده اطلاع در دست نیست.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد افزود: این در حالی است که در تمام دنیا برای نیروهای داوطلب هلا‌ل احمر جایگاه خاصی قائل هستند.
وی گفت: از مسئولان شهرداری یاسوج انتظار می‌رود که به اینگونه رفتارها پاسخ مناسبی بدهند تا دیگر شاهد دلسردی نیروهای هلال احمر برای خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برادر زحمت کش جناب اقای دهش ضمن خسته نباشید از زحمت های شبانه روزی شما داوطلبان که الحق وانصاف از هیچ کس پوشیده نیست ولی در شهرداری کارهها روی اصول نیست فقط پول زور از مردم می گیرند خیال می کنند که هلال احمر باید باج بده تا انجایی که ما اطلاع داریم کارکنان شهرداری هر روز در خواست چادر می کننند .چادر کجا بود جناب شهردار پیگری کند
اصغر
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب دهش میدونی جرم شما چیه چون شما بدون منت بدون پول بدون هیچ چشمداشتی برا مردم کار میکنی تو کار شما خبری از دزدی نیست اما تو شهرداری چی تا رشوه ندی کارت نمیشه تو به دل نگیر
Iran, Islamic Republic of
اقای .. شهرداری برای تمام کارهاش برنامه دارد شمامیگیدمردم راازچاله دربیاریم بندازیم توچاه سدمعبرحق عموم مردم راضایع میانداری یکیلودوکیلونخدنیست
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب اقای شهردار محترم تا انجا که اطلاع دارم جمعیت هلال احمر یک نهاد عمومی وغیر دولتی وشخصیتی مستقل هست واز پرداخت عوارض ومالیات معاف می باشد وبا توجه به اینکه کار اصلی هلال احمر رفع گرفتاریهای عموم می باشد انتظار میرود شهردار محترم شخصا این موضوع را حل کند واین کار را به کارگران ... واگذار نکند
امید
Iran, Islamic Republic of
از امداد گران وکارمندان خدوم جمعیت هلال احمر ش بویر احمد تشکر وقدر دانی میکنم . خدمات جمعیت ش بویر احمد بر هیچ کس پوشیده نیست. چه در سرما وبرف و اتش سوزی و چه در ابگرفتگی ها و تصادفات بین جاده ای فعالیت های ارزنده ای انجام داده اند خداوند در این ایام شهادت ححضرت زهرا س موفق باشند .. اما شهرداری.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ازاجاره دادن پیاده روهای شهرمعلوم است شهرداری چه قدربه فکرحقوق مردم بوده
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1