تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۹۳۴۴۹

پاسخ «م.ب» به مقاله پشت پرده ائتلاف فریاد یاسوج

۳۴
۰
کبنا ؛مصطفی بسطامی
به نام خداوند مهر آفرین و مهر گستر
در جواب بیانیه‌ای به قلم حسین مدرس - نام مستعار است - با تحلیلی بر انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج به نام (پشت پرده ائتلاف فریاد و محمد بهرامی)[کلیک کنید]
در ابتدا از همه دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد یاسوج که به برادر خودشان اعتماد کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم. باشد که بتوانیم آرمانهایتان را محقق سازیم و برگ زرینی بر حرکت عدالت خواهانه جنبش دانشجویی در طول تاریخ بیفزاییم.bastami_sanad3
نویسنده آن مطلب بنده را به عنوان سرلیست ائتلاف فریاد و با نام (م.ب) خطاب کرده است. اولا بنده نفر اول ، به لحاظ تعداد آراء ، شدم و سرلیست نبودم . از آنجا که دریافتم رأی آن دانشجویان عزیز مورد بی مهری ساده اندیشان و کوردلان واقع  شده است، اکنون نکاتی را نگاشتم ، نه برای جواب به تخریب گرانِ خود بلکه برای تنویر افکار عمومی و دانشجویان گرامی که صادقانه و مثل همیشه بدون از هیچ واهمه ای، با رای دادن به ائتلاف فریاد – که فریاد اصلاح طلبی بود و بس - جوابی دندان شکن به ناکارآمدیِ مدعیان دادند.
با اندکی تأمل و تفکر در متن نوشته به مقوله زشت و غیر اخلاقی تخریب پی می بریم که این صفت مختص افراد انحصار طلب، کوته فکر ، دگم اندیش و متجددین روشنفکر نماست که طاقت پذیرفتن شکست در عرصه دموکراسی و رقابت سالم را ندارند و صرفاً با هدف تشویش اذهان عمومی و دامن زدن به مسائل حاشیه ای و پوچ ، سعی در فرافکنی و توجیه شکست ناامید کننده خود را دارند.
نویسنده آن مطلب بنده را مشاور جوان فرماندار دنا خطاب کرده اند. بنده در سن ۲۱ سالگی حکم مشاور فرماندار دنا را داشتم و بدون از هیچ جهت گیری سیاسی سعی در جذب جوانان داشتم و طی این مدت از نگرش ها و فکرهای مثبت و ارزنده برای تعالی و پیشرفت سرزمینم استفاده کردم.
افتخار اینجانب این است که حکم مشاورم در امور جوانان توسط نماینده فعلی بویراحمد و دنا رئیس ستاد ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری و دوستان ایشان لغو گردید. البته داشتن این حکم به منزله داشتن نگرش سیاسی اصول گرایی نیست همانطوری که افراد شاخصی از چهره های اصلاح طلب در آن دوره مسئولیت داشتند.
افتخار دیگر این جانب داشتن نگرش و تفکر اصلاح طلبی است اما آن اصلاح طلبی که در چارچوب اخلاق و قانون اساسی جمهوری اسلامی به کشور عزیزم ایران خدمت صادقانه داشته باشم.
نویسنده مطلب در اولین استناد خود اشاره به داشتن حکم بر روی صندوق رأی انتخابات مجلس در سال ۹۰ می‌داند! در حالیکه که با علم و یقین قلبی اعلام میکنم که هیچگونه سمتی بر روی صندوق های اخذ رأی نداشته‌ام.
در دومین استناد خود اشاره به عضویت اینجانب در جبهه پایداری و داشتن حکم رئیس ستاد جوانان دکتر هدایتخواه می کند که در جواب باید گفت هیچگونه حکم و سمتی تاکنون در جبهه پایداری نداشته ام و ندارم و نخواهم داشت.
در سومین استناد خود اشاره به داشتن حکم در انتخابات کهگیلویه و حمایت از آقای بزرگواری می داند! در جواب باید گفت من در طول زندگی ام فقط یک بار آقای بزرگواری را از نزدیک دیده ام. مگر می شود هم زمان در دو حوزه انتخاباتی فعالیت کرد؟  این چه بد اخلاقی است! که برخی از رواج آن درجامعه ابایی ندارند و به راحتی به تخریب و تهمت برعلیه دیگران اقدام می کنند؟
در چهارمین استناد خود اشاره به شوق و اشتیاق اینجانب برای شرکت در انتخابات انجمن اسلامی و تخریب چهره محبوب و قهرمان مردمی استان سید باقر موسوی نموده اند!.
مطرح نمودن مردی از مردان سرافراز کوه سر به فلک کشیده دنا در این بیانیه نتیجه ای جز توهین به این شخصیت محبوبِ فکری من و خانواده ام نداشته است. اینجانب قبل از اینکه در عرصه آزمون انتخابات شرکت کنم از جناب سید باقر موسوی اجازه و رخصت طلبیدم که ایشان به صراحت و با رهنمودهای برادرانه خود بنده را تشویق به شرکت در انتخابات کردند، زیرا اعتقاد دارم بایستی منش و راه و رسم بزرگی حفظ شود و از بزرگان اجازه ورود طلبید.
اگر معیار اصلاح طلبی شما برادر عزیز این مردان بزرگ است پس چرا به پیشنهادات و رهنمودهای آنها که بر بنده روا داشته اند احترام نمی گذارید! آیا این بی احترامی به شخصیت والای این افراد نیست! افرادی همچون شما همان کسانی هستید که در جامعه جایگاه و محبوبیتی ندارید و به دلیل عقده و کینه ای که در دلتان نهفته است و قلب شما را تاریک کرده است دست به حماقت و تخریب جوانان این استان می زنید! استانی که فقر و محرومیت سراسر آن را به دلیل وجود افراد کوته فکر و تنگ نظری چون شما فلج کرده است! آری! اینقدر قلبتان تاریک و دلتان از کینه پر شده است که به شخصیت محبوبی چون دکتر محمد بهرامی توهین می کنید.آیا رئیس ستاد دکتر عارف به منزله ی اصلاح طلبی نیست؟ آیا دفاع از آریو برزن سردار رشید ایرانی داشتن تفکر اصلاح طلبی نیست؟ آیا در زمانی که خیلی از افراد را به صرف بیان کلمه «اصلاحات» رد صلاحیت می کردند اما مردی چون بهرامی با صراحت و با افتخار در آن مقطع در عمل ثابت کردند و در شعار بیان نمودند. آیا این اصلاح طلبی نیست؟ برادر عزیز اصلاح طلبی که میراث شما نیست! اصلاح طلبی به اشخاص خلاصه نمی شود بلکه به یک جریان فکری و سیاسی ختم می شود و افرادی چون شما تا حالا نتوانسته اید در آن جایگاهی داشته باشید.
برادر عزیز معیار رأی مردم است. رأی جوانان غیور ملت است. شما با این بیانیه به شعور آن دانشجویانی توهین کرده اید که به برادر کوچکشان اعتماد کرده اند و رأی دادند. رقابت یعنی احترام گذاشتن به رقیب، نه مثل شما که بعد از شکست طاقت آن را ندارید و دست به توهین و تخریب می زنید. چرا چیزی را که تخریب گران و فرومایه گان و دشمنان نظام به شما القا می کنند بیان می کنید؟!
بنده را به ستاد انتخاباتی جلیلی منتسب کرده اید. دروغ از این آشکارتر نمی شود گفت. اینجانب افتخار این را دارم که در انتخابات ۹۲ ریاست جمهوری حکم دانشجویی آن مرد اخلاق مدار یعنی جناب «دکتر عارف» که به امضاء رئیس ستاد دانشجویی مزین شده است را دارم و بعد از بخشش و بزرگی مرد اخلاق و کناره گیری ایشان و ائتلاف با جناب دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب و مردمی، اینجانب به مانند جوانان اصلاح طلب ایران اسلامی به ندای وجدان درونی آن مرد اخلاق عمل نمودم و به سیل عظیم دوستداران دکتر روحانی پیوستم و حتی به دلیل فعالیت مثمرثمر حکم مشاور در امور فرهنگی و تبلیغاتی دکتر روحانی برگ زرینی از افتخارات دیگرم است که هر دو حکم در ضمیمه این مطلب است.
لازم به شفاف سازی است برای عموم خوانندگان عزیز،  بعد از پیروزی در انتخابات انجمن اسلامی بارها توسط طیف مقابل برای نوشتن تکذیبیه و عدم حمایت اینجانب از ائتلاف فریاد تلاش نمودند اما تنها یک جواب دادم و به دلیل داشتن وجدان بیدار دانشجویی هرگز حقیقت را مبرا نکردم و در جواب گفتم: که حاضر به فروختن شرافت خود نیستم. و بعد از پیروزی هم توسط گماشتگانِ رقیب ، تهدید به مواردی مثل «عدم اشتغال» شده ام که در صورت اعمال چنین تهدیداتی هم در جای خود از مجراهای قانونی از خودم دفاع خواهم کرد.
انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج جایگاهی است بس مهم، که همه بر این امر واقفند که این انجمن دارای اصالت اصلاح طلبی می باشد و هیچگاه دانشجو و خرد جمعی دانشجو به خود اجازه نمی دهد که هرکسی را تقبل به رأی خویش کند! اما به این سوال پاسخ بدهید که: چگونه بنده در انتخابات مورد لطف آن همه دانشجویان عزیز آن هم به عنوان نفر اول انتخابات واقع شدم!؟ پس این نشان از حسن نیت دانشجویان عزیز و هوشیار نسبت به تفکر سیاسی اینجانب می باشد. و در آخر خطاب به نویسنده کوته فکر بیت شعری عرض می کنم:
چراغی را که ایزد بر فروزد  / هر آن کس هف کند ریشش بسوزد
ضمنا بنده حق پیگیری حقوقی برخی موارد در آن مطلب را برای خود محفوظ می دانم.
bastami_sanad'
bastami_sanad2
نام شما

آدرس ايميل شما

تیزبین
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر
از تبار گچ
تیزبین
Iran, Islamic Republic of
احسنتبر برادر بسطامی جو
جوان فعال و خوشنام
از تبار
گچ
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
خوب که چه ؟ مثلا ای حرفل و درد چن مو ایخره که من ری زن و بچه ام شرمنده ام.!!@@@
شاپور
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم شما جناب بسطامی
واقعا که کاملا با تدبیر و سنجیده نوشتید.
ولی دوست عزیز همه آگاهند که آن بیانه که با اسم مستعار زده شد کار چه کسی است (ع.ی)
همه میدانند که دکتر اصلاح طلب کشورمان است و سید باقر موسوی هم از اصلاح طلب کشورمان جناب دکتر بهرامی حمایت می کند .
جناب بسطامی عزیز موفق و زنده باشی .
درود به گروه جنبش فریاد گروه دکتر بهرامی
سامر
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه اصلاح طلبان
بسطامی جان انچه ایان است چه حاجت به بیان است
درود بر بهرامی با غیرت
لربویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جناب بسطامی شما تمیتوانید با دوحکم همه را ... دهید. چرا بعد از همایش دولت احمدی نژاد در کیش که شما سرتیم گروه اعزامی از استان بودید همایشی که قصد معرفی مشایی رو برای انتخابات داشت. چرا بعد اون همایش رفتی پیش معاون سیاسی استاندار قبل تو استان و انتقاد کردید که حوزه امور اجتماعی یه سری جوان اصلاح طلب رو فرستاده بودن؟ مگر خود تو نبودی که تیم کمیته جوانان ستاد جلیلی رو تشکیل داده بودی؟ مگه خود تو نبودی که به همراه پیوند برای تبلیفات هدایتخواه به خانه های مردم روستایتان میرفتی؟ مگر خود تو نبودی که برای اینکه موضوع اشتغالت در دولت گذشته پیگیری شده بود برای اینکه در این دولت هم درجریان باشه ابتدا به محمدبهرامی روی آوردی که برات حکم ستاد عارفی رو بزنه و گفته بودی تیم زارعی مخالف منن و نیازه من قوی بشم تا از شما حمایت کنم؟ مگر خودت نبودی که به فرماندار کنونی دنا . کرده بودی برات حکم مشاوری بزنه اما به خاطر سوابق اصولگراییت برات نزد و حالا دم از اصلاح طلبی میزنی؟!؟! خود فرماندار دنا شاهد این موضوع هستن که چقد هرروز میرفتی دفترش و ...میکنی. مگه خودت نبودی به مهرداد باقری .کردی چون میخوای استخدام بشی نیاز داری بهت یه حکم عضو ستادی بده و ایشون رو.. دادی که عضو ستاد روحانی بودیه ولی حکمی برات نزده بودن و دکترباقری هم.. رو خورد. کم خودتو... بزن همه شاهد سابقه درخشان اصولگرایی شما هستند.
دروغ
Iran, Islamic Republic of
. اصلاحات اینه که اونایی که تا دیروز احمدی نژادی و هدایتخواهی بودن حالا ادعای اصلاح طلبی دارن
اصولگرای عاشق انقلاب اسلامی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس بسطامی
شما به .. چهره قصد .. همگان رو دارید و حالا دیگه خودتونو اصلاح طلب میدونین . من همون شخصی هستم که جنابعالی تو فرمانداری بهم گفتی کمیته جوانان ستاد دکترجلیلی رو تو دست گرفتم و نیازه همه اصولگرایان کمک کنیم تا ستاد رو فعال کنییم. حتی انتقاد داشتی از رضایی فرماندار اسبق که اصلاح طلبه و نباید دکتر صابری ایشون رو انتخاب میکردن. خدایی این سیاست چه ارزشی داره که به راحتی تفکرات خودتو زیر پا میذاری؟
پردال کره
Iran, Islamic Republic of
حاج مصطفی تو هم عجب زرنگی. پ مه خودت نبودی جونته ایدی سی هدایتخواه؟ واویلا سی ای مردم.
سعادت
Iran, Islamic Republic of
عیب از شما نیست. عیب از رییس ستادهای انتخاباتیه که هرکه ایرفت تیشون وشون حکم ایدان. کار نداشتن طرف عضو ستاد چند نفر باشه. خود منم حکم مشاور ستاد روحانی، دبیر کمیته تبلیغات عرف، عضو ستادی ولایتی رو دارم.
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
جناب بسطامی شما به .. هم فکر میکنید؟ سیاست خیلی کثیفه. امروز اصولگرایی و فردا اصلاحطلبی یعنی .. تفکر. یعنی به راحتی تفکر ..
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
حالا بهرامی اصلاح طلب
باشه اصلاح طلبه
ولی اینکه طرفداراش و فامیلش می نویسن اصلاح طلب کشورمان؟! خیلی... است. البته بهرامی.. است نه اصلاح طلبی
بابا بعد از انصراف دکتر عارف، بهرامی کلی التماس کرد تا ریس ستاد شهرستان بویراجمد عارف باشد، اونم در حالی که عارف اصلا ستادی نداشت
حالا هی بنویسید ، بهرامی اصلاح طلب کشور!!
بابا ر.. و مسئول کمیته مالی دکتر هدایتخواه ، حالا شده اصلاح طلب کشور مان؟!
تارزان
Iran, Islamic Republic of
حالا روسیاهی تخریب گران مشخص شد. احکام ستادی مصطفی بسطامی را نگاه کنید.مصطفی اصلاح طلب واقعی است.درود بر بهرامی قهرمان
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد"
حالا معلوم شد که تخریب بهرامی عمدی است.خاطرتان جمع باشد که بهرامی پیروز است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ول کنید این اصول و اصلاح رو ..............
هر کدام در راس قدرت باشه چه ربطی به مردم داره فقط یه عده ای شکمشو سیر میشه ...................
توکل پور
United States
من نمیدونم این دار ودسته .. چرا این همه دنبال تخریب بهرامی هستند؟ خدا میدونه چه تبلیغاتی دنبال این بهرامی راه انداختند اما خدا هست و این اراجیف راه به جایی نمیبره. بهرامی بدون شک پیروز میشه.باید برید بویراحمد سفلی ببینید چه خبره
یا زهرا
United States
عجب .. بود به زارعی ها.
از سال ۹۰ تا الان زارعی داره شکست میخوره اما قانع نیست.بابا بکش کنار بذار مردم حقشون را بگیرن.
بهرامی جان دل است
فردای خوب
United States
درود بربهرامی
درود بر راه روشن فردا
تهران- یاسوج
United States
درود بربهرامی
خسته
United States
اوفییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش
زدی به هدف.
بسطامی . پردل مثل توپ صف زارعی ها را .. کردند
وکیلی هم ..
بویراحمدسفلی پشت سر بهرامی است و اون را پیروز میکنه.
میگی نه بشین ببین چجوری بهرامی پیروز میشه.
این " ر. " واقعا خطرناکه
روز اخر چه نقشه ای کشیدند این بهرامی ها.پردل را گذاشتند برای روز اخر و همین ترفند اونا را پیروز کرد
درود بر بهرامی جوان
حقایق
Iran, Islamic Republic of
بسطامی جان خیال کردی با تغییر موضع میتونی از همه دولت هل باج بگیری اما نمیدونی که دیگه حنات نه پیش اصلاح طلبان و نه پیش اصولگرایان رنگی نداره. شاید بتونی دوسه نفر سیاسی رو فریب بدی اما مردم و اذهان مردم رو چیکار میکنی
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
برادر شما که تا دیروز ادعای برادری داشتی و رو اسم دکتر ...قسم میخوردی چطور شده حالا ادعاهات عوض شدن. زود ... و فکر نکردی عمر این دولت و جریان فقط چهارسال خواهد بود.
ساورز
Iran, Islamic Republic of
انتخابات این دوره متعلق به دکتر بهرامی است . جناب آقایان .........دیگه مهره سوخته هستند وکسی بهشون اعتقاد نداره
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برم دنبال کارت.
امثال ت.. هر جا شکمشون پر شد همونجایی هستن!
دراویش
Iran, Islamic Republic of
اخ سی ص...
انصاف
Iran, Islamic Republic of
آقای بسطامی مشاور جوان فرماندار دنا در دوره احمدی نزاد بودند و همین احکام را در دولت نهم و دهم هم داشتند.
دوست
Iran, Islamic Republic of

.. مه یادت ره چطو من دولت احمدی نژاد، سنگش و سینه ایزی . لااله الا الله
mohammad
Iran, Islamic Republic of
درود بر بسطامی عزیز
این متن شما جوابی محکم و قاطع ب کسانیست ک غم شکست خود را در ... زدن ب شخصیت های مطرح و محبوب استانی میدانند
sadr
Iran, Islamic Republic of
با توکل ب خدا و پیروزی دکتر بهرامی محبوب. این حرفها اثری در اراده و همت جوانان استان نخواهد داشت
soltan
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اقای بسطامی متشکریم .
فردی ب شایستگی حضرتعالی استحقاق بیشتر از این حکم ها را دارد. همین ک شما را در کنار دکتر بهرامی عزیز میبینیم خوشحالیم. چون بهرامی حامی تمامی جوانان مستعد و اخلاق مداری چون شما میباشد. ب خودم افتخار میکنم ک در جبهه اصلاحات هم خط و همراه شما هستم
من اله توفیق
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
حزب .. این نمی شود احمدی نژاد،عارف،روحانی ازاین شاخه پریدن به آن شاخه، صرف داشتن یک حکم نمی شود گفت اصلاح طلبی ،فردموردنظر شما اصلاح طلب نیست وتوفیقی هم در انتخابات ندارد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جناب بسطامی یه .. باش ............ هر روز یک . عوض نکنه
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام.اینکه بخوای با عضو ستاد روحانی بودن خودتو اصلاح طلب معرفی کنی اصلا پذیرفته نییت چون روحانی خودش اصلاح طلب نیست
البته تو خودتو.. عام و خاص کردی با معرفی خودت به عنوان صاحب لقب م.ب
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر بسطامی عزیز.. بهت تبریک میگم..دوست عزیز بذار اونایی که طاقت شنیدن حقیقت را ندارند در خودشون بسوزند.. انشاالله که سربلند باشید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1