تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۹۳۳۷۹

انتظارات از مدیرکل جدید ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛ 
سید قربانعلی موسوی*
بعد از سالها چشمان از رمق افتاده مان به آمدن مردی از تبار فرهنگ روشن گردید و قاطبه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد را از آمدن خویش خشنود گردانید.
سالهای بسیاری بود که سکان فرهنگ این استان فرهنگی را به دستان مردانی می سپردند که سبقه ی سیاسی شان برسبقه فرهنگی شان می چربید و آنقدرکه به سیاسی کاری و سیاست بازی اهمیت میدادند، متاسفانه به فرهنگ غنی این استان وقعی نمی گذاشتند. ومی رفت تا دیگر بدست فراموشی سپرده شودکه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جایگاه هنر و فرهنگ است نه سیاست.dhbani2
فریاد هنرمندان و فرهنگ دوستان نیز به جایی نمی رسید، اما اکنون باخبر شدیم که برادر ارجمند و عزیز جناب دکتر دهبانی که از دانشمندان و نخبگان فرهنگی این استان می باشد، سکان مدیریت اداره کل فرهنگ وارشاد اسامی را به عهده گرفته است.
جناب دهبانی‌پور، انشااله با درایتی که درشما سراغ داریم درمجموعه زیردستی خویش چنان تحولی بوجود بیاوریدکه ادارات تابعه و سیاست مدیریتی تان تحرک جدید و پویایی به مجموعه هایتان ببخشد ودلهای هنرمندان و فرهنگ دوستان را به یمن این مدیریت شاد و مسرور گردانید و از آن به هم ریختگی که اکنون دامن گیر ادارات تابعه شده است هرچه زودتر جلوگیری بعمل آید.
قصد ندارم ناثواب ها و تبعیض ها را برایتان بازگو نمایم. اما همین بس که شاهد حضورکسانی در آمار و ارقام کمک ها ی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی بودیم که حتی ازهجی کردن کلمه هنر عاجزند واین برمی گشت به نوع نگاهی که برادران مسئول درادارات تابعه داشتند و به اجبار نام کسانی را ذکرمیکردند که وام دارشان شده بودند و به همین دلیل دیگر هنرمندان بی بهره می شدند و فریادشان هم به جایی نمی رسید.
مسئول این مهم دراستان هم باشناختی که ازایشان دارم کاری ازش برنمی آمد و خود نیز از این وضع گله داشت و مسئولیت آن را متوجه مسئولین ادارات می دانست و آمارکسانی را میفرستادند که هنرمند نبودند.
انشاله با آمدن شما دیگر شاهد این ازهم گسیختگی وبهم ریختگی نباشیم وهرکس و هرچیزی سرجای خودش اهمیت داده شود و شایستگی ملاک ومعیار قرار بگیرد ونه بایستگی‌ها، جز این هم از شما انتظار نمی‌رود.
جناب دکتر دهبانی‌پور بسیار امیدوایم که در عزل ونصب ها ملاک ومعیار شایستگی ها باشد و در خدمت نظام و رهبری بودن اولین معیار گزینش زیر مجموعه مدیریتی تان مد نظر قرار بگیرد تا دیگر شاهد این نباشیم حقی به ناحق از کسی ضایع گردد و آنکس که الفبای هنر را نیز نمی داند بر خوان هنر چمبره زند و آن کند که اکنون گریبانگیر اکثریت هنرمندان گشته است و روز به روز دوستان هنرمند را از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی دور و دورتر می گرداند.
انشااله که چنین خواهد شد.

 
*از فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان چرام
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز
این بنده خدا که راس راسی سیاسی تر از قبلی است. سهم شهرستانش بش رسید.
علی وارسته
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترانتصاب شایسته حضرتعالی رابه مدیریت ارشاد استان صمیمانه تبریک عرض مینمایم واز مسئولین استانی انتظار میرود نگذارند مردان مرد دوران سخت تنها بمانند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1