تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب : ۹۳۲۸۲

اظهارات عباسی علیه اصلاح‌طلبان در یاسوج

۲۰
۰
کبنا ؛حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی استان نیز حضور یافت.

yasuj (3)

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج با بیان این که اکنون علم اقتصاد در دنیا سقوط آزاد کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر همه آن‌هایی که برنده جایزه نوبل شده و در اقتصاد دنیا جز برترین‌ها بوده به این موضوع اقرار کرده‌اند که علم اقتصاد دیگر جوابگوی بشر نیست.

رئیس اندیشکده یقین افزود: اما در کشور ما برخی می‌ترسند که برای دانشجویان خود بیان کنند اقتصاد آمریکا مضمحل شده است.

وی با بیان مثالی در این خصوص گفت: سال گذشته والری اشتاین اقتصاددان برجسته دنیا به دعوت دولت به ایران می‌آید و ماجراهایی رخ می‌دهد که قابل تأمل است.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز افزود: در همین حال وقتی که در ایران ایمیل‌های خود را چک می‌کند از روزنامه واشنگتن پست به او پیام می‌دهند که خودت را برای مصاحبه با ما آماده کن که او در جواب می‌گوید در ایران هستم و وقت مصاحبه ندارم.
در ایران کسی اجازه نمی‌دهد وضعیت اسف‌بار اقتصادی آمریکا را تشریح کنم
عباسی افزود: وقتی که از او در خصوص ایران می‌پرسند به یک نکته اشاره می‌کند که این‌جا کسی اجازه نمی‌دهد در خصوص وضعیت اسف‌بار اقتصادی آمریکا حرفی بزنم.
yasuj (1)
رئیس اندیشکده یقین بیان داشت: دلیل این است که برخی اقتصادادنان ما نمی‌خواهند در سر کلاس‌های درسشان از شکست تئوری‌هایی بگویند که آن را به دانشجویان خود دیکته می‌کنند.
وی گفت: روز بعد این موضوع را در روزنامه واشنگتن پست تیتر یک می‌کنند و معلوم است که دولت آمریکا از آن در بحث مذاکرات هسته‌ای بهره‌برداری می‌کند.
عباسی تصریح کرد: اما باید بدانیم که مشکل امروز اقتصاد ما به تحریم‌ها برنمی‌گردد بلکه مشکلات اقتصادی را برخی مدیران کم‌کار و همچنین اقتصاددانانی به وجود آورده‌اند که با رویکرد لیبرالی آن‌چه را که علم شکست خورده اقتصاد می‌گوید دیکته می‌کنند و خودشان برای خروج از این وضعیت فکری نمی‌کنند و عرق نمی‌ریزند.
منتقد برنامه‌های اقتصادی بودم
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز با بیان این که اگر در جنگ پیروز شدیم به دلیل اعتمادی بود که به افرادی چون حسن باقری و حسن تهرانی‌مقدم‌ها کردیم، تصریح کرد: در هر دوره از اصلاحات گرفته و چه دولت احمدی‌نژاد منتقد برنامه‌های اقتصادی آن‌ها بودم چرا که نباید مصالح مردم و آینده کشور را فدای دل در گرو احزاب و خطوط سیاسی کرد.
وی در پاسخ به سؤال دانشجویی که پرسید اگر خدا از ما قهر کرده پس چرا در کشورهایی که کفر و الحاد در آن‌ها موج می‌زند نعمت فراوان است، تصریح کرد: به این دلیل است که آن‌ها ادعای ایمان نمی‌کنند پس باید در برخی اعمال خود تجدیدنظر کنیم متأسفانه در کشور برخی از اساتید لیبرال حاضر به نقد این موضوع و تفکر نیستند.
عباسی گفت: این موضوعات ربطی به این دولت و آن دولت ندارد و در همه دوره‌ها این گونه بوده است و باید دانست که در هر دوره مملکت را لیبرال‌ها خراب کرده‌اند.
yasuj (2)
تذکر در مورد احمدی نژاد و رحیمی را قبل گفتیم
وی با اشاره به این که جناح‌بازی ما را به هیچ جا نمی‌رساند، تصریح کرد: این که برخی می‌گویند این حرف‌ها را در دولت احمدی‌نژاد نمی‌زدیم و در خصوص پرونده رحیمی سکوت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در برنامه راز از شبکه چهار در همان دوره در هشت برنامه همه این موضوعات را تذکر داده بودیم چرا که معتقدیم برای مبارزه با فساد نباید منافع مردم را فدای باند و جناح کرد.
عباسی با بیان برخوردهایی که با وی در دوره اصلاحات شد، تصریح کرد: آن‌ها که ادعای آزادی بیان می‌کردند و نقد را در زبان به جان می‌‌خریدند ۱۹ بار مرا به دادگاه کشاندند.
اصلاحات ۱۹ بار مرا به دادگاه کشاندند
وی در پاسخ به یکی از دانشجویان که شما در سال های گذشته درخصوص فروش دختران ایرانی در دبی سخنرانی کردید و مسئولان را نقد کردید ولی الان همان نقد به خود شما بر می‌گردد، ابراز داشت:  بنده در زمان اصلاحات ۴۶ ماه ممنوع الفعالیت شدم و ۱۹ بار همان آقایان مدعی آزادی بیان مرا به دادگاه کشاندند.

وی گفت: دلیل بسیاری از مشکلات اقتصادی بخشی به بی‌سلیقگی‌ها و بی‌برنامگی در اقتصاد کشور و البته بخشی نیز به بی‌عرضگی مدیران خودمان برمی‌گردد.
*عباسی نیز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حاضر شد و به نقد و بررسی تقابل ایران و غرب پرداخت.






رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال و کارشناس مسائل استراتژیک در سالن همایش‌های غذا و داروی سازمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امروز مسئله ایران و غرب، مسئله‌ هسته‌ای نیست، بلکه شکستن اقتدار ایران در ادوار تاریخ است که نشان دهنده آن تقابل سه هزار ساله ایران و غرب است.



 عباسی به مسئله تقابل غرب با ایران در ادوار مختلف اشاره کرد وافزود: تقابل غرب با ایران یک تقابل تازه نیست، بلکه یک تقابل تاریخی از زمان امپرواطوری هخامنشی از زمان خشایار شاه با امپراطوری یونان تا کنون است.

عباسی

وی با بیان اینکه امروز غرب کینه‌ای دیرینه با نظام اسلامی ایران در طول این چند هزار سال دارد، بیان کرد: ایران اسلامی امروز به عنوان کشوری که تمامی امپرطوری های زمان خود را شکست داده است، شناخته می شود.

 رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال و کارشناس مسائل استراتژیک گفت: امروز مسئله ایران و غرب، مسئله ای هسته ای نیست، بلکه شکستن اقتدار ایران در ادوار تاریخ است.

عباسی

عباسی با بیان اینکه اگر تمامی تحریم‌ها برداشته شود و نظام‌های استبدادی دوباره به تاریخ ایران برگردند، فقط پنج درصد از اقتصاد ایران تسکین پیدا می‌کند، ابراز کرد: مسئله مهم اقتصاد بیمار ایران، برگرفته از مدیریت ضعیف مدیران ناکارآمد بوده که این ناکارآمدی را به تحریم‌ها سوق می‌دهند.

 وی برداشتن تحریم از سوی غرب را یک بازیچه برای به گمراه کشاندن فکر عمومی مردم دانست و افزود: مسئولان مذاکره کننده باید بدانند که غرب به دنبال براندازی است.

عباسی

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال و کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه غرب امروز از مثال طهرانی مقدم و سلیمانی ها می ترسد، ابراز کرد: در تقابل بین غرب و شرق که برگرفته از امپراطوری ایران و امپراطوری های غرب در ادواره تاریخ بوده ۴۸۲ جنگ رخ داده که ایران پیروز دوم سوم از این جنگ ها بوده است .

 عباسی تصریح کرد: مسئولان ما نباید فکر کنند امروز کشوری دست پا بسته هستند ،بلکه باید بدانند که اقتدار ایران اسلامی امروز سرآمد جهان تشییع و اسلام است.

 داعش همانند خوارج صدر اسلام عمل می‌کند/وضعیت بسیار بد اقتصادی‌ در آمریکا و کشورهای غربی‌

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به وضعیت بسیار بد اقتصادی در آمریکا و کشورهای غربی و فروپاشی اقتصاد آنها با بدهی ۵۱ تریلیون دلاری گفت: تنها ۱۸ تریلیون دلار از این بدهی مربوط به آمریکاست.
حسن عباسی اظهار کرد: هر چند که امپراتوری ایران در دوره‌هایی شکست می‌خورد و در دوره‌ای نیز بر رقبا پیروز می‌شد اما این امپراتوری هرگز از میان نرفت.
رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: امپراتوری ایران در دوره‌های تاریخی هنگامی که بسیاری از مناطق اطراف را در اختیار خود داشت ۴۸۰ بار با رقیبان غربی خود جنگید که در برخی پیروز شد و در بعضی دیگر شکست خورد اما پس از هر شکستی خود را سازماندهی کرد تا اینکه امروز تبلور آن در ایران اسلامی است.
عباسی بیان داشت: ایران در دوره‌های تاریخی در برابر امپراتوری‌های روم و یونان و عثمانی قرار گرفت و در جنگ‌های بسیاری بر آن‌ها غلبه کرد و امروز نیز در ادامه همان تقابل در برابر امپراتوری آمریکا قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه بعد از ورود اسلام به ایران این امپراتوری رنگ و بوی اسلامی به خود گرفت از اتفاقات دوران صدر اسلام و اقدامات ابوسفیان‌ها و معاویه‌ها و یزیدها گفت و افزود: درست در روزگار کنونی داعش و القاعده و طالبان و وهابیون عربستانی و اردنی همانند آن افراد در صدر اسلام عمل می‌کنند.
رئیس اندیشکده یقین با مقایسه دوران‌های گذشته با دوره امروزی و تقابلی که سردار ایرانی یعنی سورنا در برابر کراسوس و لشکر روم داشت، تصریح کرد: اکنون نیز در منطقه ما با سردار بلندمرتبه سپاه خود در برابر آمریکا ایستاده است که تکرار تاریخ را نشان می‌دهد.
فروپاشی اقتصاد امریکا
وی در ادامه با بیان وضعیت بسیار بدی که آمریکا و کشورهای غربی در زمینه اقتصادی دارند به فروپاشی اقتصاد آن‌ها با بدهی ۵۱ تریلیون دلاری اشاره کرد و گفت: تنها ۱۸ تریلیون دلار از این بدهی مربوط به کشور آمریکاست.
انتقاد از برخی صداهای داخلی در ایران
عباسی با انتقاد از برخی صداهای داخلی که معتقدند مشکل ایران با رفع تحریم‌ها برطرف می‌شوند، تصریح کرد: اگر ما همه کارها را هم برای آن‌ها انجام دهیم و حتی اسرائیل را هم به رسمیت بشناسیم و و انرژی هسته‌ای را کامل کنار بگذاریم و به دلخواه آن‌ها حکومت شاهنشاهی دوباره در ایران رواج پیدا کند رفع تحریم‌ها تنها ۵ درصد از مشکلات اقتصادی ما را حل خواهد کرد.
وی گفت: دلیل بسیاری از مشکلات اقتصادی بخشی به بی‌سلیقگی‌ها و بی‌برنامگی در اقتصاد کشور و البته بخشی نیز به بی‌عرضگی مدیران خودمان برمی‌گردد.
ابهت قاسم سلیمانی یا لبخندهای دیپلماتیک
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: ابهت قاسم سلیمانی عامل انعطاف دشمن پای میز مذاکره است نه لبخندهای دیپلماتیک.
حسن عباسی با بیان اینکه ۳۰ سال کاتولیک‌ها و پروتستان‌ها با یکدیگر جنگیدند و کینه از یکدیگر داشتند، اظهار کرد: برای پاک کردن صورت مسئله همین موجب شد تا به فکر باشند دین و سیاست را از هم جدا کنند و اکنون نیز برنامه دشمن برای جهان اسلام این است که با قدرت دادن به گروهک‌های تروریستی مانند داعش و النصره به گونه‌ای وانمود کنند که مشکل جهان اسلام مانند خودشان حل خواهد شد.
وی گفت: وقتی داعش و النصره برای بدنام کردن مکتب رهایی‌بخش اسلام به نام اسلام سر پدر و مادر را جلوی فرزند می‌برند برای بدنام کردن دین اسلام نزد نوجوانان و جوانان مسلمان هستند تا آنها نیز دست از دین خود بردارند.
رئیس اندیشکده یقین بیان داشت: اکنون هم به مانند مسیحیان صهیونیست، عده‌ای با تفکر شیعه صهیونیست و سنی صهیونیست در حال بدنام کردن اسلام هستند و مبلغ آن هم رسانه‌ها و بنگاه‌های شایعه‌پراکنی غرب است.
عباسی در ادامه گفت: صهیونیست شیعی در تلویزیون انگلیس با قمه زدن و قلاده بر گردن انداختن به دروغ برای امام حسین و سایر اعمال زشت و تأمل‌برانگیز در حال بدنام کردن شیعه هستند که سرویس‌های جاسوسی انگلیس آنها را تغذیه می‌کنند.
وی از داعش و جبهه النصره به عنوان صهیونیست سنی نام برد و حامی آنها را آمریکا ذکر کرد و گفت: همه آنها ریشه و تفکر صهیونیستی دارند و می‌بینیم که در برابر اسرائیل تاکنون یک ترقه هم در نکرده‌اند.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز افزود: در جهان اسلام اسیر توطئه‌ای شده‌ایم که یک سر آن اهل سنت و یک سر آن شیعه است.
عباسی از ایران اسلامی به عنوان نماد مبارزه و مقابله با این دو نوع تفکر در جهان یاد کرد و گفت: سردار بزرگ ایرانی حاج قاسم سلیمانی برای این دو نوع تفکر به کابوسی مبدل شده است.
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و دل بستن عده‌ای به این مذاکرات برای رفع مشکلات کشور گفت: اگر در مذاکرات همه نوع باجی به آنها بدهیم و حتی حکومت پهلوی را جایگزین حکومت جمهوری اسلامی کنند و اسرائیل را هم به رسمیت بشناسیم تحریم‌ها تنها پنج درصد از مشکلات اقتصادی کشور ما را حل می‌کند.
این محقق و پژوهشگر مسائل بین‌المللی تصریح کرد: امروز اگر در پای میز مذاکره دشمن اندکی انعطاف از خود نشان می‌دهد نه به دلیل لبخندهای سیاسی بلکه به دلیل ترسی است که از ابهت ایران اسلامی دارند که در چهره افرادی همانند حاج قاسم سلیمانی تبلور یافته است.




حسن عباسی
حسن عباسی
حسن عباسی
حسن عباسی
حسن عباسی
حسن عباسی
حسن عباسی
حسن عباسی
حسن عباسی
حسن عباسی



عکس: روح‌الله اخلاقی

نام شما

آدرس ايميل شما

ولایت
Iran, Islamic Republic of
عباسی افتخار ایران است او مغز متفکرجهان اسلام است
کو انصاف ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برام عجیبه . حدااقل از دانشجویان فهیم انتظار نداشتم . وقت

عزیزشون تلف کنند و به .ایشون گوش کنند .

بابا اینها در زمان احمدی نژاد بیت المال را به اتیش ..

۷۰۰ میلیارد دلار را به تاراج ..

.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
شعار مفت . آنطور که عنوانت نشان میده شما هم از سیاستگذاران هستی پس چرا تدبیری در جهت رفع مسائل اقتصادی نکردی . آقای عباسی شما ماموریت دارید که مردم را از سیاستهای دولت ناامید کنید . برو این حنا رنگ باخته بزرگتر از تو خیلی پیام داد و کد فرستاد تا مردم از اصلاحطلبان روگردان شوند ولی دیدید و دیدیم که هرچه از آنطرف بر رویگردانی از اصلاحطلبان اصرار شد مردم بیشتر به اصلاحطلبان علاقه نشان دادند .
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اقا واقعا چیزی زدی؟اخه اصل توهمی
حبیب
United States
ضرب المثلی میگوید،آواز دهل شنیدن از دور خوش است وقتی استاد دانشگاهی با این همه امکانات و تریبون در جواب دانشجویی میگوید،دلم خواست! یاکشور روی نظریات من میچرخد!! بقیه راخودتان قضاوت بکنید...
2 تو باوی
Iran, Islamic Republic of
.. از... پرید.خریدار اول تا آخر حرفات خودتی. خودتم بیشتر از ... نیستی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دولت... تدبیر و...امید روحانی با وزرای ... در رفته چوب فلاکت به زندگی مردم زده. تورم صفر درصد بهمن ماه گرانی این همه کورند نمی بینن؟ طرفداری ... نکن مبارکت باشه کلیدی که گمش کردید از جیب مردم خرج می کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عباسی مردم عاقل شدن اقتصاد آمریکا به ما چه ربطی داره تازه آمار بانک جهانی از رشداین اقتصاد در دو سال اخیر حکایت داره مرگ برای همسایه است خودمان چی
96
Iran, Islamic Republic of
حداقل آزاده مرد باش جناب عباسی!!!!!!!!!!!!!! گذشته شما نشان داده فقط برای ................... حرف می زنید! به فکر آخرت هم باش!!!!!!!!!!!!
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد امریکا مضمحل شده ؟؟ یعنی اقتصاد ما رشد کرده ؟؟ اگر امریکا اینجوریه که تو میگی خودت چرا اونجا زندگی میکنی ؟؟چرا نمیای در همین کشوری که بقول خودت همه امپراتوریها را شکست داده ؟؟جمع کن این بساط عوامفریبی را . کیسینجر دنیای اسلام هم نام خودت گذاشته ای . الحق که خیلی وقیح هستی.در همه تاریخ امریکا یکهزارم این دزدیها و غارتهایی که اینجا صورت گرفته دیده میشود؟؟!!
ایران
Iran, Islamic Republic of
چرا نسخه نمیدی هی میگی اقتصاد لیبرال شکست خورده اسم اقتصاد ما با این بهره های بانکی و پولشویی بانکهای که بنام های مقدس فعالیت میکنند و نظارت پذیر نیستند چه می نامی عباسی جان
اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر عباسی عزیز ما هم با شما همنوا همفکر هم عقیده هستیم و این را بدان که از هر کاندیدی چه ریاست جمهوری چه مجلس حمایت کردید آماد ه ایم
سادات
Iran, Islamic Republic of
عباسد ..
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تو که اقتصاد دنیا را ورشکسته می بینی چرا چشماتو بستی یه نگاهی هم به دورو ور خودت کن دکتر جان ببین اقتصاد کشور خودمون در چه وضع اسف باریه
منیف
Iran, Islamic Republic of
آقای بهلول و بیطرف عزیز؛ آقای عباسی اگر در مورد مدل اقتصادی منتقد هستند قطعا بدانید مدل جایگزین را هم ارائه کرده اند. می توانید در مباحث کلبه کرامت و همچنین پایان نامه یکی از دانشجویان ایشان با عنوان دکترین بیع بخشی از این مدل را ببینید.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به منیف
منیف جان ، سخنان آقای عباسی گویای همه چیز هست . زیر و رو کردن پایان نامه دانشجویان ایشان ، ضرورتی ندارد ایشون خودشون چه نسخه ای دارند ، پایان نامه ها قابل اعتماد و قابل ارجاع نیستند زیاد به این پایان نامه ها دل مبند ۷۰ در صد آنها کپی اند ؟ در صحبتهاشون غیر از حرف ... چیزی دیده نمیشه . عطرشان ... است و بویی نداره چون مامورند و در راستای سیاستهای ایجاد نومیدی گروه دلواپسان میخواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند .
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم عباسی ... استفاده نموده
علی پور
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کن دلت خوش باید دوباره جواب پس بدی جناب عباسی
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
باز خوب لااقل یکی هم اگه حرف میزنه درست نقد میکنه اونم با دلیل و مدرک.من که توجلسه بودم نقدشون کلی بودش هم اصولگراها هم اصلاح طلبا.... گفتن باید بیان الگوی اقتصادی اسلام رو تدوین کنن. تمام دولتهای قبلی چه اینوری چه اونوری همشون چارچوب اقتصادیشون لیبرالی و غیر اسلامی بوده و "ربا" رو تو جامعه جوری رواج دادن که خودمون هم حالیمون نیست؛بانک و بورس و..... اینا.....از کجا اومده ؟{نه انصافا مگه الان بانک نزول نمیده ؟ }
اگه گفت "دلم میخواست" در جواب دانشجویی بود که سوال کرد واسه چی تو همه چی نظر میدی؟
ایشونم گفتن میتونم دلیل هم آوردم اگه غیر منطقی و دروغ و بدون دلیله ایراد بگیر..... توی چیزی که میتونم نظر بدم واسه چی حرف نزنم؟؟
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
تیتر رو که اینجا زدن "اظهارات عباسی علیع اصلاح طلبان" واقعا بیطرفانه است چون از هردو جناح ایراد کرده بودن. درجواب دانشجوها قضایای دادگاهی شدن و ... رو گفتن
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1