تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۹۳۱۸۶

عملکرد مسئولان در بحث اقتصاد مقاومتی بررسی شود

۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های ارتباط جمعی این استان عملکرد مسوولان اجرایی و نهادهای دولتی استان در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر روز دوشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک نسخه نجات بخش از راهکارهای مهم مقابله با تحریم های اقتصادی دشمنان است.
وی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی کافی در زمینه اهداف و ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این نوع اقتصاد می تواند به الگویی برای سایر کشورهای دنیا تبدیل شود.
حسینی صدر اظهار کرد: سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی نیز بیش از پیش از سوی رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد برای مردم این استان تشریح شود.
وی عنوان کرد: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد برای عملی کردن محتوا و ماهیت شعار هر سال که به طور حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب می شود اقدامات لازم را انجام دهند.
حسینی صدر ابراز داشت: با توجه به نزدیک بودن عید باستانی نوروز از رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود در زمینه ترویج سنت های حسنه مربوط به این ایام از جمله دید و بازدید و صله رحم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی افزود: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد آثار و ابعاد شخصیتی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در این استان که جزو مفاخر استان و خطه جنوب کشور بودند را انعکاس دهند.
حسینی صدر گفت: خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه فرهنگی رسالت سنگینی بر عهده داشته و در این راستا با مسایل و مشکلات متعددی نیز مواجه هستند.
مسوول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: قلم به عنوان مهمترین ابزار خبرنگاران برای اطلاع رسانی دارای اهمیت ویژه ای بوده و در این زمینه قدرتمندتر از سایر سلاح ها است.
سرهنگ حسین اتابک افزود: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد به مسایل کلان و مهم جامعه بپردازند و دچار سیاست زدگی نشوند زیرا این امر بلای جان رسانه ها خواهد بود.
وی بیان کرد: بیان خدمات ارزنده نظام، انقلاب و دولت ها از سوی رسانه های ارتباط جمعی خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان است.
اتابک اظهار کرد: از آنجا که یکی از برنامه های مهم دشمنان تضعیف باورها و اعتقادات دینی ملت ایران است باید رسانه های ارتباط جمعی بیش از پیش وارد حوزه فرهنگی و اعتقادی شوند.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با بیان اینکه در آستانه سال جدید منتظر نامگذاری و شعار سال از سوی مقام معظم رهبری هستیم، یادآور شد: اصحاب رسانه و مسئولان اجازه ندهند نام‌گذاری سال‌ها در حد شعار بماند، بلکه با عمل به اهداف این شعار محتوا و ماهیت آن را بیان کنند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز، یازدهم اسفند در نشست خبری با اشاره به شهادت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: در استان صد در صد شیعه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشن‌های عروسی و شادی در دهه فاطمیه شایسته و زیبنده نیست.
وی با بیان اینکه رسانه‌های بیدار و همراه انقلاب توطئه‌های ضد انقلاب را خنثی کنند، افزود: رسانه‌ها باید به اهم مطالب رهبری بپردازند و اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری یک کمربندی ایمنی است که باید با تکیه بر نیروی انسانی این مهم انجام شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سازش با استکبار و استعمار را عبور از خط قرمز نظام دانست و عنوان کرد: ولایت و رهبری خط قرمز انقلاب اسلامی است و نباید حادثه ۹ دی که با حمایت کشورهای آمریکا و انگلیس با هدف براندازی انقلاب و نظام از این خط قرمز عبور کرد، فراموش شود.
حسینی‌صدر با بیان اینکه در آستانه سال جدید منتظر نامگذاری و شعار سال تاز سوی مقام معظم رهبری هستیم، یادآور شد: اصحاب رسانه و مسئولان اجازه ندهند نام‌گذاری سال‌ها در حد شعار بماند، بلکه با عمل به اهداف این شعار محتوا و ماهیت آن را بیان کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1