تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۰۸
کد مطلب : ۹۲۹۱۹

گره ترافیکی چشمه‌مشی و کوه‌گل دنا باز می‌شود

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان دنا گفت: هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروز ضروری است.
علی تاج‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه زهرا(س) و با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی و سفر گردشگران و مسافران به شهر زیبای سی‌سخت، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرائی برای ارائه خدمات به مسافران بسیار ضروری است.ali458754
نماینده عالی دولت در شهرستان دنا با بیان اینکه این شهرستان در توسعه و رونق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی دارد، بیان کرد: طراحی مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی و گردشگری و ساماندهی و بازگشایی این مسیرها لازم است که در همین راستا گره‌های ترافیکی مسیرهای منتهی به چشمه‌مشی و کوه‌گل برطرف  و ساماندهی شد.
تاج‌امیری افزود: توسعه صنعت گردشگری در شهرستان ملزم به امکاناتی از جمله احداث مکان‌های اقامتی، پذیرایی و طراحی زیرساخت‌های گردشگری برای آسایش و امنیت مسافران، است.
وی راه‌اندازی بازارچه‌های سنتی، احداث سرویس بهداشتی واجرای شبکه‌گذاری گاز در مکان‌های تفریحی و گردشگری شهر سی‌سخت ضرورت دارد.
فرماندار شهرستان دنا در ادامه اظهارات خود به برگزاری سومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: زیباسازی و ساماندهی ورودی و خروجی شهر سی‌سخت یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت چرا که سی‌سخت به عنوان مرکز توریستی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهر پاتاوه به عنوان پیشانی ورود استان باید به نحو مطلوبی تا قبل از ورود گردشگران ساماندهی شود.
تاج‌امیری با اشاره به اینکه کمیته‌های ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان دنا مشخص شده‌اند، افزود: مردم دنا مهمان‌نواز هستند و لازم است که با اتخاذ تدابیر درست استقبال شایسته مهمانان انجام بگیرد. شهرستان دنا آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی را دارد.
رئیس ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان دنا راه‌اندازی پایگاه‌ امداد ونجات در مسیر یاسوج به اصفهان و شهر سی‌سخت در مکان‌های که پیش‌بینی شده است، ضروری می‌باشد، گفت: دفترچه راهنما با محتوای جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی شهرستان دنا در قابل بسته‌های تبلیغاتی و فرهنگی آماده و توزیع می‌گردد.
برقراری نظم و امنیت مسافران، کنترل و نظارت قیمت‌ها وکیفیت کالا، آماده‌سازی سالن‌ها ومکان‌های عمومی در موارد اضطراری، برپایی بازارچه‌های محلی در ورودی شهرها، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، نظارت بر مکان‌های تفریحی به لحاظ بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی از جمله اقداماتی است که علی تاج‌امیری فرماندار دنا به آن اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1