تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۹۲۹۱۲

نفت می خواهد بماند؛ پیروزی پسران نفت مقابل گیتی پسند

۱۵
۰
کبنا ؛.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان به یک پیروزی داخل خانه دیگر با مربی‌گری احمد سنجری دست یافت.


در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی نفت و گاز به مصاف تیم گیتی‌پسند اصفهان رفت که تا پیش از این با ۱۴ امتیاز از ۱۵ دیدار گذشته خود در رده ماقبل آخر گروه الف رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفته بود.

http://gogfc.ir/images/phocagallery/thumbs/phoca_thumb_l_naft-giti%20bargasht4.jpg

در مقابل تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان که به تازگی منصور ابراهیم‌زاده مربی نام آشنای اصفهانی را به عنوان مشاور مدیرعامل خود برگزیده در جدول از وضعیت خوبی برخوردار نبوده چرا که این تیم هم با کسب ۱۹ امتیاز در مکان نهم جدول و یک رده بالاتر از نیروی زمینی و درست روی خط سقوط قرار دارد.

 در این دیدار که تیم نفت برای بهبود وضعیت امتیازات خود به سه امتیاز بازی نیاز داشت، موفق شد تیم گیتی‌پسند اصفهان را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرده و هر چند در همان رده ماقبل آخر ماندگار شد اما توانست فاصله امتیازات خود را با سایر رقیبان در معرض سقوط کمتر کند.

برای تیم نفت و گاز گچساران فرشید علیزاده در دقیقه ۱۰ و امیر خدامراد نژاد در دقیقه ۶۵ بازی گلزنی کردند.
تنها گل گیتی پسند اصفهان در این دیدار دقیقه ۴۱ از سوی علی قاسمی به ثمر رسید.

http://gogfc.ir/images/phocagallery/thumbs/phoca_thumb_l_naft-giti%20bargasht12.jpg

در این دیدارها شهرداری اردبیل و نساجی مازندران به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند و نیروی زمینی جدی‌ترین رقیب نفت و گاز برای بقا موفق شد در خانه خود تیم ته جدولی تربیت نوین یزد را شکست دهد.

مس کرمان موفق شد تیم استقلال اهواز یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر را شکست دهد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای این که بتواند خود را در لیگ امسال دسته اول فوتبال کشور حفظ کند نیاز به کسب پیروزی‌های متوالی در برابر حریفان خود دارد که با توجه به سختی برخی از این دیدارها از جمله دیدار هفته آینده در برابر استقلال اهواز و همچنین در برابر فجر سپاسی شیراز کار برای تیم نفت در هفته‌های آتی بسیار سخت‌تر خواهد بود.

فولاد نوین ۲- فجرسپاسی ۱ ؛ اقتدار صدرنشین
گل ها : مهدی نیایش پور (۳۰) و سید محمد حسینی (۶۵ بازیکن حریف) برای فولاد – امین شجاعیان (۶۰) برای فجرسپاسی
فولاد نوین اهواز به لطف پیروزی برابر فجرسپاسی فاصله اش با تیم تعقیب کننده نساجی را به ۶ امتیاز رساند تا با آسودگی در صدر جدول باقی بماند. فجر سپاسی در دیدار با فولاد تلاش زیادی برای نباختن کرد ولی اشتباه سید محمد حسینی باعث شد تا فولاد به سه امتیاز مهم دست یابد.

شهرداری اردبیل صفر - نساجی صفر ؛ جنگ بی ثمر
جنگ تن به تن تیم های شهرداری و نساجی در هوای سرد اردبیل بدون گل به پایان رسید تا هر کدام از دو تیم یک امتیاز به دست آورند. در این دیدار شهرداری چی ها چند موقعیت خطرناک روی دروازه نساجی خلق کردند ولی با درخشش دروازه بان این تیم دروازه نساجی بسته ماند.
ایران جوان ۳- آلومینیوم ۱ ؛ فاتح جدال خلیج فارس
گل ها : شاهرخ غلامرضا پور (۹) ، احمد داودی (۶۸) و محمد پهلوان (۷۵) برای ایران جوان – هادی دهقانی (۴۸) برای آلومینیوم
پیروزی مقتدرانه تیم ایران جوان برابر آلومینیوم یک بار دیگر حکایت از توانمندی و جسارت بازیکنان ایران جوان داشت که این روزها به رغم مشکل مالی همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند.
مس کرمان ۲- استقلال اهواز ۱ ؛ صعود مس به رده چهارم
گل ها : احدرضا زنده روح (۶۸- پنالتی) و روح اله باقری (۷۱) برای مس – مهدی سیفی (۶۰) برای استقلال
با برتری تیم مس برابر استقلال اهواز این تیم ۲۳ امتیازی شد و تا رده چهارم گروه الف صعود کرد تا بعد از این به جای اینکه برای بقاء تلاش کند برای صعود به لیگ برتر بازی کند. با این برد اکبر میثاقیان نفس راحتی کشیده و برای اولین بار در طول ۱۶ هفته گذشته شب آرامی خواهد داشت.
نیروی زمینی ۳- تربیت نوین یزد صفر ؛پیروزی شیرین نیرو
گل ها : سعید صادقی (۲۰ و ۴۲ پنالتی) و احسان پور شیخ علی (۵+۹۰)
تیم نیروی زمینی با پیروزی برابر همسایه قعرنشین خود ۱۸ امتیازی شد تا امیدهایش برای ابقاء در لیگ دسته اول زنده بماند.
سیاه جامگان ۱ - مس رفسنجان ؛ صدر جدول سیاه شد
گل : بابک مرادی (۴۲) همانطور که پیش بینی می شد تیم سیاه جامگان با پیروزی برابر مس رفسنجان با این تیم در امتیاز ۳۱ برابر شد تا به لطف تفاضل گل بهتر به جای مس ، صدرنشین گروه ب شود. مس که در این دیدار نتوانست دروازه سیاه جامگان را به طور جدی تهدید کند با این شکست پس از هفته ها صدرنشینی گروه را از دست داد.
شهرداری تبریز صفر- پاس ۱؛اعتراض خداداد
گل : مهدی محمدی (۷۹)
رویارویی خداداد با تیم سابقش با یک گل به سود پاس تمام شد تا اولین ناکامی خداداد در تبریز رقم بخورد. در این دیدار که دو تیم محطاتانه بازی می کردند تیم پاس با گلی که مهدی محمدی روی یک شوت آرام به ثمر رساند به سود پاس تمام شد تا این تیم صاحب سه امتیاز حساس شود.
فولاد یزد صفر- نفت آبادان صفر ؛ دوئل بدون گل فرنگی ها
نفت آبادان که برای قرار گرفتن در کورس مدعیان گروه ب نیاز شدیدی به پیروزی برابر فولاد داشت در مصاف با این تیم پایین جدولی بدون گل متوقف شد تا فاصله اش با تیم هی مس و سیاه جامگان ۳ امتیاز شود.
گل گهر صفر- پارسه ۱ ؛ شکست تلخ گل گهر
گل : مجتبی ممشلی (۶۵)
تیم پارسه به لطف تجربه و خلاقیت بازیکنانش موفق شد در دیدار بیرون از خانه با گل ممشلی تیم گل گهر را شکست داده و امتیازش را به عدد ۲۵ برساند و تا رده پنجم صعود کند.
شهرداری بندرعباس صفر- راهیان کرمانشاه صفر ؛ تساوی مایوس کننده شهرداری
در حالیکه دو تیم به دلیل قعر نشینی شرایط خوبی نداشتند و برای فرار از قعر جدول نیاز به برد در این بازی نداشتند ، پس از ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند تا همچنان در قعر جدول باقی بمانند.



لیگ آزادگان گروه الف




تیم
بازیها
برد
مساوی
باخت
گل زده
گل خورده
تفاضل گل
امتیاز

۱
فولاد اهواز
۱۶
۹
۵
۲
۲۶
۱۲
۱۴
۳۲

۲
نساجی مازندران
۱۶
۷
۵
۴
۱۵
۱۳
۲
۲۶

۳
ایران جوان بوشهر
۱۶
۶
۷
۳
۱۶
۱۲
۴
۲۵

۴
مس کرمان
۱۶
۶
۵
۵
۱۶
۱۴
۲
۲۳

۵
فجر سپاسی
۱۶
۵
۷
۴
۱۶
۱۴
۲
۲۲

۶
استقلال اهواز
۱۶
۶
۴
۶
۱۳
۱۴
۱-
۲۲

۷
شهرداری اردبیل
۱۶
۵
۶
۵
۱۶
۱۵
۱
۲۱

۸
آلومینیوم
۱۶
۵
۶
۵
۱۵
۱۴
۱
۲۱

۹
گیتی پسند
۱۶
۴
۷
۵
۱۶
۱۷
۱-
۱۹

۱۰
نیروی زمینی
۱۶
۴
۶
۶
۱۱
۱۳
۲-
۱۸

۱۱
نفت‌وگاز گچساران
۱۶
۴
۵
۷
۱۷
۲۳
۶-
۱۷

۱۲
تربیت نوین یزد
۱۶
۲
۳
۱۱
۸
۲۴
۱۶-
۹





لیگ آزادگان گروه ب




تیم
بازیها
برد
مساوی
باخت
گل زده
گل خورده
تفاضل گل
امتیاز

۱
سیاه جامگان
۱۶
۹
۴
۳
۲۰
۱۱
۹
۳۱

۲
مس رفسنجان
۱۶
۹
۴
۳
۱۵
۸
۷
۳۱

۳
پاس
۱۶
۸
۵
۳
۱۵
۱۰
۵
۲۹

۴
نفت آبادان
۱۵
۸
۴
۳
۲۰
۱۱
۹
۲۸

۵
پارسه تهران
۱۵
۷
۴
۴
۱۹
۱۶
۳
۲۵

۶
داماش گیلان
۱۵
۴
۶
۵
۱۳
۱۵
۲-
۱۸

۷
شهرداری تبریز
۱۶
۴
۵
۷
۱۵
۱۴
۱
۱۷

۸
گل گهرسیرجان
۱۵
۳
۸
۴
۱۳
۱۴
۱-
۱۷

۹
فولاد یزد
۱۵
۴
۵
۶
۱۰
۱۶
۶-
۱۷

۱۰
راهیان کرمانشاه
۱۶
۳
۵
۸
۷
۱۱
۴-
۱۴

۱۱
شهرداری‌بندرعباس
۱۶
۲
۶
۸
۹
۲۰
۱۱-
۱۲

۱۲
اتکا گرگان
۱۱
۱
۲
۸
۱۰
۲۰
۱۰-
۵

نام شما

آدرس ايميل شما

میما
Iran, Islamic Republic of
نفت میماند.به امید خدا و یاری مسولین
قابل توجه تیم نوجوانان نفت
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه کمیته استیناف رای ناحقی به نفع تیم حافظ شیراز بعد از اتمام بازیها داده و حتی تیم نوجوانان برق شیراز از قصد به دفاع از تیم خود در کمیته انظباطی و استیناف نپرداخته و دلیل اینکار هم حمایت از دیگر تیم شهر شیراز برای صعود به مرحله بالاتر بوده و این تبانی آشکار بین این دو تیم در کمیته انظباطی هست. لطفا از دکتر تاجگردون هر جه سریعتر بخواین که با رییس فدراسیون فوتبال صحبت کنه و مشکل رو برطرف کنه. و در صورت اینکه مشکل رفع نشد از طریق سازمان بازرسی کل کشور یا دیوان عدالت اداری پیگیری لازمه رو انجام بدهید.
مردم
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی و خسته نباشید به تمام عوامل تیم .ایشالا بازیهای آینده هم خوب بازی کنیم تیم حتی تا رده های بالای جدول هم میاد. همت و تلاش میخواد.
فریاد رسا
Iran, Islamic Republic of
اگر همینجوری مثل بازی های بعدی حمایت کنیم صد در صد میمانیم.خواهش میکنم از مسولین تیم نفت این تیم در اهواز تنها نزارن هواداران پشت تیم بزارین
فوتبال پاک تشییع شد
Iran, Islamic Republic of
با تبریک برد دلچسب وباارزش نفت وگاز مقابل گیتی پسندو به امید ادامه پیروزیهای نفت وگاز گچساران .


ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻧﻔﺖ ﻭﮔﺎﺯ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺯﺍﻧﻮﯼ ﻏﻢ ﺑﻐﻞ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ .
ﺳﺎﯾﺖ ﭘﺎﯾﻪ – ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺗﯿﻢ ﻧﻔﺖ ﻭ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺍﺯ ﺭﺍﯼ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﺳﺘﯿﻨﺎﻑ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻧﺎﺭﺍﺿﯽ ﮐﺮﺩ.
ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺳﺎﯾﺖ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﯾﺰﺩﺍﻥ ﺷﻨﺎﺱ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺧﺼﻮﺹ ﮔﻔﺖ: ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺣﺪﻭﺩ ﺩﻭ ﻣﺎﻩ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﺳﺘﯿﻨﺎﻑ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ، ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﻧﻀﺒﺎﻃﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺭﺍﯼ ﺻﺎﺩﺭﻩ ﺑﯿﻦ ﺗﯿﻤﻬﺎﯼ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺑﺮﻕ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﻭ ﺣﺎﻓﻆ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺭﺍ ﺑﺮﺧﻼ‌ﻑ ﺁﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﻧﻀﺒﺎﻃﯽ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﻣﺎﻧﻊ ﺻﻌﻮﺩ ﺗﯿﻢ ﻧﻔﺖ ﻭﮔﺎﺯ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺷﻮﺩ.
ﻭﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: ﻗﺒﻼ‌ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺗﯿﻢ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﻭﻝ ﻟﯿﮓ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺑﻪ ﺗﺴﺎﻭﯼ ۲-۲ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ. ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﻫﻢ ﻭﺍﺗﻤﺎﻡ ﺑﺎﺯﯾﻬﺎ ﻭﻃﺒﻖ ﯾﮏ ﺭﺍﯼ ﻋﺠﯿﺐ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﯼ۳ﺑﺮﺻﻔﺮ ﺑﻪ ﺳﻮﺩ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﻋﻼ‌ﻡ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ.ﺑﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﯼ ﺍﺯ ﺩﯾﺪ ﺁﻗﺎﯼ ﻋﺒﺪﯼ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻫﻢ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ.
ﻭﯼ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮﺩ: ﭘﺲ ﺍﺯ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﻭ ﻋﻘﺐ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺎﺯﯾﻬﺎﯼ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺑﺎﺯﯾﻬﺎ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍﯼ ﺍﺳﺘﯿﻨﺎﻑ ﻣﺠﺪﺩﺍ ﺑﻪ ﺿﺮﺭ ﻧﻔﺖ ﻭﮔﺎﺯ ﺍﺑﻼ‌ﻍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﭼﺎﻟﺶ ﮔﺮﺩﺩ.ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻣﻨﺠﻤﻠﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺁﻗﺎﯼ ﻫﻮﺷﻨﮓ ﻧﺼﯿﺮ ﺯﺍﺩﻩ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺗﺪﻭﯾﻦ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﻧﺒﺎﯾﺴﺘﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺁﻥ ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ.ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻧﺎﺩﺭ ﺭﺥ ﺩﺍﺩ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﭘﺎﮎ ﻧﺒﺎﺷﺪ.
ﯾﺰﺩﺍﻥ ﺷﻨﺎﺱ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﮔﻔﺖ: ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻧﻔﺖ ﻭﮔﺎﺯ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺯﺍﻧﻮﯼ ﻏﻢ ﺑﻐﻞ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﮐﺴﯽ ﻓﺮﯾﺎﺩﺭﺱ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﯿﺴﺖ. ﺩﯾﮕﺮ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﮐﺪﺍﻣﯿﻦ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻭﻋﺪﺍﻟﺖ؟!! ﭼﺮﺍ ﺭﺍﯼ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺭﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﻋﻼ‌ﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؟ ﭼﺮﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺣﺴﺎﺱ ﺗﯿﻢ ﻣﺎ ﺑﺎ ﺣﺎﻓﻆ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﻧﮕﻔﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﭼﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺴﺐ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺻﻌﻮﺩ ﮐﻨﯿﺪ ﻭﻣﺎ ﯾﮏ ﺗﺴﺎﻭﯼ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺻﻌﻮﺩ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﻢ؟؟! ﺣﺘﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﻦ ﺍﺯﺁﻗﺎﯼ ﻋﺒﺪﯼ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻣﮕﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﺭﺍﯾﯽ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺁﻗﺎﯼ ﻋﺒﺪﯼ ﻫﻢ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﺑﯽ ﺍﻃﻼ‌ﻋﯽ ﻧﻤﻮﺩ. ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﮐﺪﺍﻡ ﺳﻮ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ؟
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
ورزشی
United States
زودتر باید با اشتباه خود اعتراف میکردند ومحمد حبیبی وابوالحسن غلامی را میاوردند
افشین م
Iran, Islamic Republic of
تبریک.... بژمان قرمزی بازیکن گیتی هم از فامیل ها و بچه های با استعداد قشقایی بود.... گل ها رو کی زده!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک به بچه های زحمت کش
ولیبا غیرتا توجه کنید که ما برای بقا در لیگ ۱ باید از بازی های خارج از خانه امتیاز بگیریم
بعدشم تیم ما دومین تیم از نطر قدرت گلزنیس پس نشون میده ما خوب گل میزنیم ولی بد گل میخوریم
و نکته اخرم اینکه دیگه فرصت از دس دادن امتیازها نداریم پس بیشتر تلاش کنید
منصور
Iran, Islamic Republic of
تبریک از بابت برد تیم شهرمون ولی نباید از حقایق گذشت این که خط دفاعی تیم نقاط ضعف بسیار زیادی داره و بازیکنان خط دفاع تمرکز کافی ندارند و اینکه خیلی موقعیت خراب می کنیم تو این بازی دست کم ۳ تا موقعیت تک به تک خراب شد بازی بعدی با استقلال شاید خیلی کم همچین موقعیت ها پیش بیاد و باید استفاده کرد.ارزوی موفقیت برای تیم شهرمون دارم
صادق
Europe
بنازم افشاریان رو.بازم پنالتی..بنازم بچه های باغیرتمون رو
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
هفته اینده تو اهواز می بینمتون
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
با سلام من یک انتقاد از گزارشگر بازی دارم که چرا به جز فرشید علیزاده و نبی اسدی اسم یک بازیکن دیگه رو نمیبرد مگه فوتبال یک بازی گروهی نیست؟؟؟؟من منکر این نمیشم که خوب بازی میکردن ولی بقیه هم واسه تیم زحمت میکشن و خوب نیست فقط اسم یکی دو نفر خواص برده شود.با تشکر
عیسی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
آقای کنارکوهی اگه میشه لطف کنید بگین امسال چند تیم باید به لیگ دو سقوط کنن چهار تیم یا سه و نیم
پ//////
از هر گروه ۳ تیم سقوط می کنه.
دو تیم چهارم هر گروه هم بازی پلی آف دارن
؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کاپیتان رو عشقه
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1