تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۹۲۹۱۱

گلایه آیت‌الله ملک‌حسینی از مسئولان در یک موضوع خاص

۲
۰
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلیویه و بویراحمد گفت: امروز مسئولان جهت جلوگیری از اختلافات و نزاع‌ها با ریش‌سفیدان و پیشکسوتان تعامل، همکاری و همفکری می‌کنند که این افزایش شعور و درایت مسئولان را نسبت به گذشته نشان می‌دهد.
آیت‎الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی شب گذشته در حاشیه جلسه شورای ذات‌البین کهگیلویه و بویراحمد که با حضور ائمه جمعه و اعضای شورای تامین هشت شهرستان استان در گچساران برگزار شد، با اشاره به جلسه مذکور، اظهار کرد: با توجه به آیه مبارکه قرآن مبنی بر اینکه اگر دو گروه از مومنان با هم ستیز داشته باشند، شما تلاش کنید که بین آن‌ها سازش اتفاق بیفتد و اگر دسته‌ای سرکشی کردند به جنگ با آن‌ها بروید زیرا که آن‌ها برای صلح آماده نیستند و صلح برای دو برادر است.
* حاکم بودن شاخص عدالت در ایجاد صلح و سازش‌ها
وی با اشاره به سخنان و نکات مختلف مطرح شده توسط ائمه جمعه و معتمدان در این جلسه، با بیان اینکه در ایجاد صلح و سازش نباید طوری شود که صلح بخواهد به هر قیمتی باشد، افزود: باید شاخص عدالت حاکم بر آن باشد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در عدالت امور به جای خودش گذاشته شده و موانع و آسیب‌ها نیز برداشته می‌شود، ادامه داد: امروز به لطف خدا مسئولان جهت رفع مشکلات و جلوگیری از اختلافات و نزاع‌ها به معتمدان، ریش‌سفیدان و پیشکسوتان برای تعامل، همکاری و همفکری التماس می‌کنند که این افزایش شعور و درایت مسئولان و تفاوت حیرت‌انگیز این موضوع را نسبت به گذشته نشان می‌دهد.
ملک‌حسینی در ادامه خطاب به معتمدان و ریش‌سفیدان بیان کرد: اینکه امروز به قشر معتمد و ریش‌سفید جامعه وعده آگاهی و اطلاع از مضامین پرونده‌های قضایی هم داده شده تا در جهت ایجاد صلح و سازش اقدام کنند نیز از دیگر عوامل روشنفکری و ترویج فرهنگ حضور مردم در مرتفع کردن مشکلاتشان است.
* حفظ حرمت ایام فاطمیه در ایام نوروز
ملک‌حسینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، با بیان اینکه مردم استان ما متدین بوده و رعایت حرمت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) را خواهند کرد، عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی در دهه اول فاطمیه اعلام خواهد کرد که پنج یا سه روز را مردم حرمت نگه دارند.
وی ادامه داد: ایام دوم فاطمیه نیز که همزمان با ایام نوروز بوده، مردم حرمت می‌دارند و جلسات عروسی را قبل یا بعد از آن برگزار و از برکت عنایات بی‌بی دو عالم(س) بهره‎مند می‌شوند.
*عدم همکاری مسئولان در احداث زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به احداث زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد، خاطرنشان کرد: متاسفانه بدون هیچ تلاشی همه ما در خصوص احداث این زائرسرا کوتاهی کردیم.
ملک حسینی افزود: مسئولانی که مسئولیت داشتند از جمله هیئت امنا و هیئت مدیره همه در این راستا کوتاهی کرده و اگر بخواهد این کوتاهی‌ها ادامه پیدا کند، قطعا باید فکر دیگری کرد./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

کو انصاف ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دریغ از یک کلام در مورد ایجاد پالایشگاه در گچساران جهت از بین

بردن بیکاری و رفع فقر از مردم گچساران .

ایشون بفکر هر چیزی هستند بجز ابادی گچساران .
لر
Iran, Islamic Republic of
شما اونجا بودی؟؟؟؟
خب کبنا هم یه تیتر زده و همه حرفای ایشون رو ننوشته.
و الا آیت الله ملک حسینی بیشتر از همه چی به اشتغال و معیشت مردم میپردازن.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1