تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۹۲۸۵۷

سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند

۰
کبنا ؛رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از همایش تجلیل از سرآمدان علمی، پژوهشی و فناوری استان در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی مرادی پیش از ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: بزرگان استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در توسعه اجتماعی، علمی و فرهنگی کشور و استان داشته اند.
وی افزود: بزرگداشت سرآمدان ملی استان که یا متولد این خطه هستند و یا در آن سکونت دارند تکلیفی است که بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد قصد دارد با اهدافی از جمله ارج نهادن به جایگاه و فعالیت های آنها، آن را انجام دهد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه الگو سازی از بزرگان و فرهیختگان برای نسل جوان دومین هدف بنیاد نخبگان استان در تجلیل از سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: تجلیل از این بزرگان موجب معرفی، شناساندن و الگو سازی از آنان برای تمام جوانان و افرادی می شود که علاقمند به خدمت به دین و میهن هستند
مرادی سرآمدان و فرهیختگان را بهترین الگو برای جامعه کنونی عنوان کرد و بیان داشت: نخستین همایش تجلیل از سرآمدان علمی، پژوهشی و فناوری استان در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ توسط بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی در ادامه به شیوه شناسایی این سرآمدان اشاره کرد و افزود: متقاضیان می توانند فرم شناسنامه علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگ و خدمت سرآمدان استان کهگیلویه و بویراحمد را از وبگاه بنیاد نخبگان استان به آدرس kb.bmn.ir دریافت و تکمیل نمایند.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متقاضیان تا پایان اسفندماه سالجاری فرصت دارند تا پس از تکمیل فرم مذکور آن را به بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1