تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۹۲۸۳۱

تجمع معلمان کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر

۵۸
۰
کبنا ؛معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نارضایتی از وضعیت حقوق و مزایای کارمندی خود تجمع کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فرهنگیان شهرستان کهگیلویه به دلیل نارضایتی از وضعیت حقوق، پاداش و مزایای خود در جلوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان تجمع کردند.
بنابراین گزارش، معلمان در این تجمع خواستار افزایش حقوق، پاداش و مزایای خود و خواستار رفع ضعف منابع مالی در آموزش و پرورش شدند.
آنها از دولت تدبیر و امید خواستار چاره‌اندیشی برای مشکلات معیشتی معلمان و فرهنگیان شدند.
همچنین معلمان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلیل نگرانی از وضعیت حقوق خود اعتراض و تجمع کردند.
فرهنگیان مرکز استان در مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض خود را در بندهای شامل حذف رتبه‌بندی مشاغل، وضعیت بد معیشتی معلمان، عدم افزایش حقوق فرهنگیان عدم تخصیص مزایا، رسیدگی به وضعیت خانه معلمان، اعطا نکردن وام کم‌بهره، رسیدگی نشدن به وضعیت مدارس و... را عنوان کردند.
پلاکاردهای با نوشته‌های « نه چپ نه راستیم فقط معلم هستیم»،  «ما معلمین معیشت معیشت» و «معلم نان را چه زیبا تدریس می‌کند درحالی که سفره نان خانواده اش خالی است» در دست معلمان تجمع کننده مشاهده می‌شد.
فرهنگیان شهرستان چرام همچنین با سراسر استان و کشور با تجمع در مقابل اداره‌ آموزش و پرورش چرام اعتراض کردند، فرماندار چرام و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در جمع تجمع کنندگان حاضر شدند.
فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جمع قول داد که پیگیر مطالبات و خواسته‌های معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور باشد و گفت: حرف شما معلمان را به گوش مسئولان کشوری خواهیم رساند.
 
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جمع تجمع کنندگان، اظهار کرد: برنامه‌های از سوی وزارتخانه برای رفع مشکلات معلمان در نظر گرفته شده که راه‌اندازی صندوق رفاهی فرهنگیان و سازمان رفاهی از جمله اقدامات برای رفع مشکلات معلمان است.
زارع‌پور تصریح کرد: در بوجه امسال توقعات و انتظارات فرهنگیان لحاظ نشده و این وضعیت موجب نارضایتی قشر فرهنگی در کشور شده‌است.
این تجمع همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
frhngin.moaalman (1) frhngin.moaalman (2) frhngin.moaalman (3) frhngin.moaalman (4) frhngin.moaalman (5) frhngin.moaalman (6) frhngin.moaalman (7) frhngin.moaalman (8) frhngin.moaalman (9) frhngin.moaalman (10) frhngin.moaalman (11) frhngin.moaalman (12) frhngin.moaalman (13) frhngin.moaalman (14) frhngin.moaalman (15) frhngin.moaalman (16) frhngin.moaalman (17) frhngin.moaalman (18) frhngin.moaalman (19) frhngin.moaalman (20) frhngin.moaalman (21) frhngin.moaalman (22) frhngin.moaalman (24)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

99
Iran, Islamic Republic of
تجمعی که با هماهنگی م د باشد و دست نشانده ان سخنگوی جلسه تجمع نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک معلم
Iran, Islamic Republic of
چرا خیلی ازدوستان دردهدشت تشریف نیاوردند
سعید
Iran, Islamic Republic of
بسیارعالی بایدادامه داشته باشدتارفع مشکل شود
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام منی کخ با ۹۸۰ زندگی زن و بچمو میگذرونم کجا برم؟؟
سه ماه تابستون بیکارید یک ماه هم قبل عید و تو عید تعطیلید حقوق اضاف میخوایید
دهدشت 2015
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی امروز برای همه اقشار می باشد ولی انصافا بازده آموزش و پرورش کمتر از همین حقوقی است که دریافت می کنند
سعید
Iran, Islamic Republic of
لطفا بیشتر با عکس و توضیحات بنویسید
سعید
Iran, Islamic Republic of
معلمین گرامی
سلام وعرض احترام.
لطفا جواب بدهید.
در هفته چند ساعت کار می کنید.
در ماه چند روز کار می کنید.
در سال چند روز کار می کنید.
کاری به راندمان کارهاتون ندارم ولی خودتون را با سایر کارکنان دولتی مقایسه کنید؟
قبول کل حقوق بگیران دولت حقوقشان کم هست.
انشا... که حقوق و مزایای معلمین عزیز را افزایش بدن.
مصطفی
Canada
با سلام خدم دوستان؛مستحضرید که همه خانواده های ایران با فرهنگیان در ارتباط نزدیک هستن و مستقیما روز زندگی تک تک ما اثر میگزارن و اینده ما چه از نظر شغل چه از نظر فرهنگ؛امنیت؛بهداشت؛رشد علمی؛اقتصادی؛سیاسی؛روانی و بقیه زمینه ها  در دست این گروه هستن؛به نظر شما ایا چنین شخصی باید خودش افسرده باشه؛انواع مریضیهای روحی درست کنه؛بره راننده تاکسی بشه؛یا با خیال اسوده برن مطالعه کنن تحقیق کنن؛زندگی ما رو بسازن ؛قضاوت با شماست
94
Iran, Islamic Republic of
اغلب فرهنگیان کشور نسبت به قدرت عظیمی که در اختیار دارند, بی خبرند؛ وزارت آموزش و پرورش, یعنی تمام کشور, یعنی تمام وزارت خانه ها, یعنی تمام مردم ایران, یعنی بیش از ۷۰ میلیون رأی... پرسش این جاست که از این پتانسیل چگونه به نفع معیشت فرهنگیان بهره ببریم ؟
هم چنین تحول در کشور جز از راه آموزش و پرورش امکان پذیر نخواهد بود! در پاسخ به کامنت سعید احتمالا شما جزء کسانی هستید که مزایای حاشیه ای و ............... بیشتر از حقوق ماهانه معلمین است !گذشته خود را بیاد بیاور!!!!!!!!!!!!!
از چرام
Iran, Islamic Republic of
این تجمع ونظایر آن سیاسی است چرا در این سالهای اخیر که افزایش ۶درصدی بود کسی جرات تجمع واعتراض نداشت افتخار اصلاحات همین بس که آزادی بیان وجود دارد . ودر دوره اصو لگرایان جو ...حاکم بوده است
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بعضی دوستان میگن که معلما هفته ای چند ساعت میرن مدرسه؟ دوست عزیز ما هفته ای ۲۴ ساعت مدرسه هستیم اما بیرون مدرسه هم مشغول کار آموزش هستیم . به عنوان متال طراحی سوال . تصحیح اوراق. پیدا کردن روش مناسب برای هر جلسه تدریس و .... پس میشه گفت حدودا ۵۰ساعت میریم سرکار . من با فوق ریاضی حقوقم ۱۴۰۰
حالا بقیه دوستان که توی بیشتر ادارات سر کار هستن هفته ای چند ساعت میرن ؟؟؟؟؟ شاید ۴۰ ساعت . پس ساعت کاری بقیه از معلما کمتره
معلم
Iran, Islamic Republic of
ده ساله معلمم حنجره م از کار افتاده و دیسک کمر هم گرفتم.چطور۲۰ سال دیگه تاب بیارم .
در جواب کامنت 4
Iran, Islamic Republic of
خداییش خودتون داخل ادارات مختلف پاتون رو میندازی سر پات .کار خاصی هم انجام نمیدین و حتی تو خونه نمیتونی ۱ بجه خودتو کنترل کنی و خونه رو بهم میریزه.ولی معلم در روز حداقل با ۲۰ نفر از این افراد باید سر و کله بزنه و همونطور که خودت میدونی بجه ها مدام در حال بازیگوشی و مسخره کردن معلم سر کلاس هستن... یکم فکر کن بعد حرف بزن.
حق
Iran, Islamic Republic of
...یلی بی انصاف هستی که اینطور قضاوت کردی
معلم
Iran, Islamic Republic of
من دنبال شان ومنزلتم واین روزها کی شان داره؟ معلوم کسی که پول داره!چرا کسانی که ما خواندن ونوشتن رابه انها یادداده ایم الان شانشان از ما بیشتر است؟
زنده باد عشق
Iran, Islamic Republic of
درس درست و حسابی که نمیدن دنبال حقوق و پاداش هم میگردند
جواب زنده باد عشق
Iran, Islamic Republic of
دو ساعت تدریس یک معلم برابر است بایک هفته کار مفید نظر دهنده فوق ، دست همه معلمان که با هم هماهنگ بودند درد نکند به امید رسیدن به خواسته هایشان،
حامی
Iran, Islamic Republic of
الان به فکر افتادین؟ مگه در دولت گذشته همین مشکلات را نداشتن معلمین؟ اینها فقط چوب لای چرخ دولت میندازن
معلمین ساده دل بازیچه دست اقتدارگرایان تندرو شده اند
لراصیل
Iran, Islamic Republic of
خوشی زده زیر دلتون بی .. خودتون را با این همه ادم بیکار مقایسه کنید
رضا از یاسوج
South Africa
شما عزیزان خیلی بیشتر از اینها حق دارید ولی خدایی تو این دو دولت قبل که همه ی مزاایا اضاعه کار عیدی ها بن کارمندی و.......را ازتون گرفتن چرا اعتصاب نمیکردید؟
حقوق
Iran, Islamic Republic of
همین حقوقی که هم می گیردخداییش ۷۰ درصدادارات بیشتراست درحالی که سالی ۲ ماه مفیدکارنمی کنبد
امیر
Iran, Islamic Republic of
بهترین دوره معلمان دوره احمدینژاد بود
ای ... ببرد مدیران کهگیلویه وبویراحمد را
عباس
Iran, Islamic Republic of
د رجواب کامنت ا زچرام که موضوع را سیاسی جلوه دادن آخه تاکی باید ... پیداکنی ا گندی که اصلاحات توکشور زده با کج فهمی دست براش تکون میدین جای تاسف است که اصلاحات رابخواهی درحدواندازه اصولگرا نشون بدی
معلم
Iran, Islamic Republic of
من یک معلمم وقسم خوردم که فقط اندازه حقوقم تدریس کنم تاشایدوجدان خفتشان بیدارشود خیلی ازادارات حقوق میگیرن اماکارنمیکنن بریدتوشرکتها وادارات،ده دقیقه کاربعداستراحت کارکجابود ماهمش دردمیکشیم وزجر،۳ماه تابستون باچه پولی بایدزندگی کردنگهبان شرکت نفت رسمیش ماهی حداقل ۵میلیون تومان بدون مزایااین نگهبانشه تازه کارمندش که هیهات،انصاف نیست عدالت نیست قشرزحمت کش وساده زیست کشوردرحقش ظلم بشه حال که میشه تاوانش؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی پدرم ۳۰ سال برای آموزش و پرورش خدمت کرد و بازنشسته شد.به هیجا هم نرسیدیم. همون موقعی هم که تدریس میکرد سرکلاس از خستگی چندین بار حالش بد شده بود و بیمارستان هم بستری شد و خدا به ما و خودش رحم کرد که موقعی که بچه بودیم پدر بالای سرمون بود و همیشه هم خداروشکر میکنیم..دوستان منتقد عزیز ما خودمون هم دانش آموز بودیم و میدونیم که چقدر سر کلاسها شیطنت میکردیم و معلمهارو اذیت میکردیم و خداشاهده اگه الان به من بگن بیا استخدام آموزش و پرورش بشو نمیرم.چون میدونم هیچ اینده ای ندارم و با این پولی که میدن فقط خودمو فرسوده میکنم. متاسفانه پدرم اشتباهی که کرد این بود که اوایل انقلاب که وزارت نفت استخدام میکرد نرفت و اومد تو آموزش و پرورش به نیت اینکه آموزش و پرورش مثل سالهای قبل تر از اون حقوقش خوبه و آینده ای داره ولی به هیچ کدام نرسید. بخدا با این مبالغ که آموزش و پرورش میده کار آزاد درآمدش بیشتره و استرسش به مراتب کمتر.
فرشید
United States
هشت سال جو متشنج و خفقان مانع از چنین تجمعاتی می شد...امیدواریم بقیه اقشار مردم نیز به حق و حقوق خود فکر و آگاهی یابند و برای گرفتن آن لحظه ای را دریغ نکنند...یک معلم اگه هفته ای ۲۴ ساعت کلاس داشته باشه , کل بیستو چهار ساعت میشه راندمان کاری ایشون..حالا سوال من از بقیه کارمندان اینه که سایر کارمندان در طول هفته چند ساعت کار مفید دارن؟ یا بهتر ست بگوییم در ظول روز چند دقیقه؟؟ چیزی که اکثر مردم با مراجعه به ادارات به آن واقف و اذعان دارند...امید موفقیت و مطالبه ی حق...
کمی تامل
United States
کارمندان عزیز کدوم یکی از شما توان کنترل فرزندانتان را به مدت یک ساعت دارید..اگه هم چند ساعتی ساکتند و بازیگوشی ندارند بازم دلیلش همین درسو تکلیفه...ما هم دانش آموز بودیم..بعضی موقع میشد ک معلم از دستمون از کلاس بیرون میرفت یا لیست های کلاس رو پاره میکرد..حالا جالبه ک شما برای فرار از ارباب رجوع اکثرا میرید بیرون..یه معلم با هزار زورو زحمت یه ساعت مرخصی بگیره..شما که هر وقت ما مراجعه میکنیم که نیستید..برای مثال یه سر به ج.. یاسوج بزنید ببینید که چ خبره...
امین
Iran, Islamic Republic of
ماهی ۱۵۰۰۰۰۰هزار تومان حقوق میگیرید چهار ماه تابستان هم تعطیل هستید هنوز ناراضی هستید
ااا
Iran, Islamic Republic of
معلم هم بعد از سالها تکان خورد؟
معلم همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدا وکیلی انصاف داشته باشید .اول مهر که میریم مدرسه اولیا که گاها با بچه هاشون مراجعه میکنند مدرسه می گویند الهی شکر که مدارس باز شد .تا راحت بشیم تو خونه.یا اگه زنگ تفریح مراجعه کنند مدرسه می گویند چه طور حوصله دارید این همه سر وصدا را و.........معلم با این وضع فقط بدن رنجورش را به خانه میبرد وافکار پریشانش را
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بی انصافید و فقط یاد گرفتید بگید تابستان بیکارید و بیست و چهار ساعت در هفته کار می کنید اون موقع که تمام عصر و شب را باید از زندگی و زن و بچه بگذرم و کتاب حساب و هندسه فردا را مطالعه کنم و سوال در بیاورم و برگه امتحانی تصحیح کنم که مثل شما کارمندان محترم ادارات اضافه کار نمیگیرم و می گویید وظیفه ام است صبح در مدرسه و عصر و شب در خانه دور کارهای کلاس و آن موقع که در کلاس درس آنقدر خودم را خفه میکنم و کف از دهانم در میاید تا یک فرمول ساده را وارد مغز بچه هایتان بکنم که دارند با گوشیهایشان در واتساپ ور می روند شما کارمندان محترم ادارات یا برنامه صبحانه دارید یا مرخصی ساعتی رفته اید یا سیستم قطع است و نمیتوانید کار ارباب رجوع را انجام بدهید و مرداد و شهریور که بچه هایتان باید سه بار امتحان بدهند تا درس را پاس کنند من باید مدرسه باشم یا برگه تصحیح کنم و به بچه های بینظم نمره هم بدهم ولی شما بایدیک ماه مرخصی را به مسافرت بروید و کارت خرید بگیرید و کارانه و پاداش آخر سال هم داشته باشید
ز
Iran, Islamic Republic of
معلما علاوه برشغلشون چند کار دیگه هم دارندنباید زیاد حرص بخورندخداییش بیشترشون چیزی بلد نیستن
111
Iran, Islamic Republic of
واقعا چطور انتظار دارید ای کشور پیشرفت کنه وقتی امثال بعضی کامنت ها را ادم میخونه ناراحت میشه اینایی که میگین معلما بیکارن اخه همین یه ذره سوادی که دارید و می تونید مطالب این خبرگزاری را بخونید از صدقه سری همین معلمای زحمتکشه
حسن
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که مسولین کشور از جمله. و رئیس جمهور و مسولین رده بالای این کشور به آموزش و پرورش به دیدمصرف گرا نگاه می شود این کشور رشدی نخواهد داشت چرا که فرهنگ و پیشرفت هر کشور به آموزش و پرورش آن کشور وابسته است
معلم تا زمانی که دغدغه فکر وی تامین معیشت خانواده خود است و در تامین نیازهای روزمره خانواده ناتوان است چگونه می توان شاهد رشد جامعه بود
اگر تحصن صورت می گیرد و معلمین برای افزایش حقوق در جلوی ادارات تجمع می کنند به علت بی عدالتی در توزیع بودجه می باشد چرا که به آموزش و پرورش ۱۴ درصد و به سایر ادارات بالای ۲۰درصد اضافه می شود که این نشان بی عدالتی و کم توجهی مسولین این کشور به امر آموزش می باشد و اگر این بی عدالتی بر داشته شود خیلی بهتر است که به صورت عادلانه بودجه وزارتخانه ها توزیع شود
خدایا چرا ؟//
Iran, Islamic Republic of
یک لیسانس مثلا در واحد حسابداری شرکت نفت با بیست سال سابقه کار ۱۰ میلیون تومان حقوق میگیرد .

اما یه لیسانس در حسابداری اموزش و پرورش با ۲۵ سال سابقه کار ۲ میلیون تومان حقوق میگیرد .

این است عدالت ؟؟؟؟
همشهري
Iran, Islamic Republic of
دلیلی ندارد که فرهنگیان چون ۴ماه بیکارند نباید حقوق بگیرند.با این تعبیر اساتید دانشگاه هم نباید حقوق بگیرند. چون دوران جنگ نیست نیروهای نظامی و ارتش هم نبایند حقوق بگیرند. چون هر روز آتش سوزی و حریق نیست نیروهای آتش نشانی هم نباید حقوق بگیرند.لطفأ از این فرمایشات درج نکنید زیرا مایه آبرو ریزی و دهن کجی به فرهنگ و دانش خواهد بود.
تسنیم دنا
Iran, Islamic Republic of
ز بوسیدنیهای این روزگار یکی هم بود دست آموزگار

یادتون باشه اگه امروز این قدرت رو پیدا کردین که بر علیه معلم از خودتون حرف در بمیارین و در قالب جمله در این سایت بنویسید،به برکت وجود همین نازنین معلم هاست. اگه معلم نبود حس جرأت مندی را از کجا می آموختین. نمک نشناس نباشین .جمله امام علی (ع) را به خاطر بسپارید.((هر کس یک حرف به من بیاموزد مرا بنده خویش کرده است)). من خودم با افتخار میگم یک معلم هستم که با سوز دل دارم به هم ولایتی های شما درس زندگی یاد میدم . هنوز معلمانم رو فراموش نکرده ام . به خصوص معلم کلاس اول دبستانم را.راستی حق دارید این گونه قضاوت کنید .آخه شما خارج از گود آموزش تشریف دارید. بیایید درون گود . متوجه میشید که چه خبره. نفستون از جای گرم بلند شده. لطف کنید اول فکر کنید بعد نظر بدید.یه روز باید حساب پس بدید.
آرم
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی معلمان چی میخوان تموم تابستون عیدوپنج شنبه هاتعطیل هستن بیشترین مزایا روبه اونامیدند وام خودرووام مسکن،...لازم به ذکراست تمام دانش آموزان .. بارآوردن ضمنابیشترمواقع ده دقیقه سرکلاس نمیونن بماندکه ازلحاظ.... هستنداگه دست من بوداین .. هارو اخراج میکردم هرچه .. عقب ماندگی دراین کشوروجودداره ازکانون ... سرچشمه میگرید......
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
کتابدران نیز وضعیتی بدتر از همه کارمندان دارند و کسی فریاد انها را نمی شنود
استاد
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها فقط به اندازه درک خودشون کامنت میذارن از هیچ جا وهیچ چیز خبر ندارن نمی دانند که اساس و پایه هر مملکتی را معلمان عزیز پی ریزی می کنن اگر معلمان ارامش کافی نداشته باشند همه چیز از پایه ویران می شود
خواکرم
Iran, Islamic Republic of
معلم بازنشسته هستم درطول دوران گذشته هرگاه اصلاح طلبان در راس قدرت گرفتند اعتراضات از طرف محافظه کاران جهت فشار به دولت راه اندازی میشوددر دوره اقای خاتمی مسؤل کانون فرهنگیان خود اقای حاج بابایی بود که همواره اعتراضات را راه اندازی میکردبعد که وزیر شد چه کار کرد این هم یک سناریو جدید محافظه کاران است
علی
Iran, Islamic Republic of
خداییش اینم زیادتونه ۵ماه از سال تعطیلین راندمان کاری هم که صفر دو سه شغله هم که هستین
ش.د
United States
می گویند خانم مرکل صدر اعظم آلمان نشستی با مهندسان کشورشان داشت .در آن جلسه یکی مهندسان از خانم مرکل میپرسد که چرا حقوق ما از معلمان کمتر است .او جواب میدهد چطور میتوان حقوق کسی که تو را تربیت کرده از تو کمتر باشد .در کشورهای پیشرفته معلمی و پرستاری مشاغل سخت محسوب شده و بیشترین حقوق را این اقشار دریافت می کنند اما متاسفانه در جامعه ما تبعیض مشاغل را هم شاهد هستیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا دوستان یادشان نرود همه از راه مدرسه با سواد شده اند و با توجه به این سخن مولایمان علی (ع) هر کس یک حرف به من بیاموزد تا ابد بنده اش خواهم شد ودیگر جایی برای این که تعطیلات چند روزه و الاخر و باقی نخواهد ماند از طرفی این تعطیلات تابستانی شامل حال همه معلمان دنیا میشه بقیه تعطیلات ایران هم کارمندان دولت از آن استفاده می کنند.کافی است همین الان به برخی ادارات سر بزنید ببینید چند درصد کارمندان کار می کنند و مگه اونی که با حقوق ۵تومان کار می کند کل وظیفش نگاه کردن به چند دستگاه سنجشی نیست.اگه من معلم یک ساعت کلاس نروم ببینید چه اتفاقاتی خواهد افتاد
مهندس تاجرسوپر استاردكترزاده
Iran, Islamic Republic of
درجواب زنده بادعشق وامثال وهمفکران ایشان :
معلمی شغل انبیاست...همین چندکلمه ویک جمله هم که توانستی بنویسی مدیون معلمی.به خدامن معلم نیستم ولی انصافایک ساعت درس وادب معلم بی نهایت می ارزد.همه مهندسین،دکترین هنرمندان سوپر استاروورزشکاران که امروزه پول پارومی کنندوآپارتمانهای لوکس وخودروهای آنچنانی سوارمی شونداگرکمی فکرکنندوانصاف داشته باشندمیفهمند که این افتخارولیاقت همه مدیون معلم ویامربی است.آقایاخانم زنده بادعشق به معلم توحین نکن که توحین به شان ومقام پیامبراست.درجواب بعضی دیگر: اگر کمی بیشترتوجه میکردیدوچشمتان رابازمی نمودیدجمله "نه چپ نه راستیم فقط معلم هستیم" رادرک می کردیدکه این تجمع سیاسی نیست وضربه به هیچ جناحی هم نیست فقط اینکه فشارمالی وبی عدالتی درپرداختهاووضع معیشتی صبرونزاکت فرهنگیان عزیزرا لبریزکردومثل مقام بامنزلتشان محترمانه ودرفضایی کاملاآرام وانسانی تجمع کردندوحق وحقوقشان رامطالبه نمودند. زنده بادمعلمان پاک سرشت...
مهندس تاجرسوپر استاردكترزاده
Iran, Islamic Republic of
کمی تفکر!!!
دربیشترکشورهای پیشرفته وصنعتی جهان مثل آلمان و ژاپن معلمین به خصوص معلمان پیش دبستان وابتدایی بالاترین حقوق را نسبت به دیگراقشاردریافت می کنند
چرابایددانش آموزدیروزیک معلم دریک شرکت مشغول به کارشود که حقوق ومزایاوپاداش آن ۵برابرمعلمش باشد!
حقوق معلمان بایدافزایش قابل توجه ای داشته باشدکه اینگونه سختیها،افسردگیها،نگرانیهادرجامعه فرهنگی وجودنداشته باشدکه باانگیزه وباانرژی مضاعف به امرآموزش وپرورش بپردازندکه ما مجبور نشویم برای بچه هایمان کلاسهای خصوصی وجبرانی بگیریم.ازطرفی هم درآینده،جامعه برای بزه کاریها،اعتیاد وطلاق هزینه های گزاف صرف نخواهدکرد.
معلمان محترمند بایدبیشتربه فکرمعیشت ورفاه وآسایش آنان بود.
اتابک
Iran, Islamic Republic of
از رسانه کبنا نیوز
عاجزانه گله دارم
چرا نظرات افراد سطحی نگر و مغرض وبچگانه را نمایش میدین
آخه بعضی از این افراد سواد خواندن و نوشتن درست و حسابی ندارند که بخواهند در مورد این قشر با ارزش و زحمتکش قضاوت کنند مگه کار کردن به ساعت و زمانه
شما که اطلاع دارید یک دکتر فقط چند دقیقه شما را میبنه بعد میتونه شما را از مرگ نجات بده
قرار نیست یک شبانه روز شمارا نگاه کنه
معلم هم در مدت زمانی که کار میکنه میتون آینده بچه های شما را تعیین کنه
شما یی که ادعا میکنید اگه میتونید یکماه کار یک روز معلم را انجام بدید شما اول خودتون رااصلاح کنید بعد درمورد افراد آگاهتر از خودتون قضاوت کنید
یه دیونه میتون یه دانشمند را به درون چاهی بندازه
اینکه هنر نیست.........
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای افرادی مثل س. که نوشتن همین جملا ت را مدیون معلم هستند مشکل افرادی مثل شما این است که کار فکری و کار یدی را مساوی می دانید ........
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ای کاش معلمان عزیز اندکی در اوضاع فقرا و بیکاران و مهمتر از همه شرایط سخت رکود و تحریم و بی پولی مملکت را در نظر میگرفتند و این چنین مشکلی بر مشکلات دولت اضاف نمیکردن و شرایط حقوقی آنها از اکثر ادارات بیشتر و بهتر میباشد
.
Iran, Islamic Republic of
معلم معلم حمایتت می کنیم
علی,معلم
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره واسه کسانی که با تعلیم دستان لطیف معلم , چگونه نوشتن و چگونه فکر کردن و چگونه زندگی کردن و......... را یاد گرفتند حالا نسبت به معلمشون اینجوری حرف می زنند :
آخه مرد حسابی اگه تابستون تعطیلیم زن و بچه هامون و خودمون سه ماه هیچی نخوریم نپوشیم قسط ندیم مهمونی ندیم مسافرت نریم.......... عجب منطق بی منطقی!!!!!
ما حاضریم تابستونا هم مدرسه بریم ما مشکلی نداریم که .........
... حضرت علی فرمودند:هرکس یک حرف به من بیاموزد مرا بنده ی خودساخته است.
حالا چطور این بندگان قدرناشناس ، اینقدر راحت در مورد معلمانشون که عمر و زندگی وجوانیشونو به پاشون ریختند اظهار نظر میکنند و جسارت؟؟؟؟!!!!!!
هیهات من الذله!!!!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش سوادنزداین معلم هاارزش داشت ...اگه.. هااهل تربیت بودندسرنوشت فرزندانشان سراز... و......اینهابخاطرحقوق هایی که.. میبرندسرسفرهاشون....چوب خداصدا نداردخدا... کندکه بانی این ... شدنداینها... هستند دست کمی ازگروه .. ندارند....مرگ برضدولایت فقیه درودبرخامنه ای....
معلم
Iran, Islamic Republic of
من خودم معلمم امروز بعد از ظهر کلاس داشتم ازساعت ۱۳تا۱۷با نود دانش آموز از خانواده های مختلف بودم بچه های این زمونه مثل زمان ما نیست نه احترامی برای معلم قائلن نه ارزشی برای درس واقعا سروکله زدن باهاشون سخته تواین چند ساعتی که تو کلاس هستیم ما یه لحظه هم استراحت نمی کنیم.
حالا بگذریم که چقدر مسائل ومشکلات خانوادگی دانش آموزان مارو ناراحت می کنه......
حالا خودتون قضاوت کنید همه کارمندهای دولت اینقدر درگیری ذهنی دارند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
آن آقا که معلمین را یک مشت معلم خواند مدتیست که پیدایش نیست.
این آقا که معلمین را به فراوانی شان میکوبد در دیوان عدالت است.
آن سیما که برای حداقل هشت میلیون افرادخانواده های فرهنگی تنها بیست دقیقه تره خورد میکند
درپستواست.
این دولت هم که مشغول کارهای بیرون است.
آن مجلسی که تنهابایک رای ما معلمین را مدتی هم عقب انداخت. ما رابار مالی میداند.
این پنج شش سال که از دیگر کار کنان عزیزدولت کریمه عقب ماندیم.
بنظرتان قابل ترمیم و تعمیر خواهیم بود.
بااین اوصاف نگرشها بما محترمانه خواهد شد.
در این مدت مگر کسی نمی دانست با شغل انبیا چه میکنند؟
این انگیزه های بیهوده مرده را چه کسی زنده خواهد کرد؟
جوانانمان پیر شدند
پیرانمان در تبعیض سوختند ورفتند.
راستی اینها را ول کن تعطیلاتتان زیاد است.
آری وقتی همه معلمهای دنیا مدرسه اند ما خوابیم در خانه ایم .
یا نه مثل اینکه آنهاهم تعطیلند؟
آیا به قد رعنای نظام مقدس ما میآید که بین بچه هایش فرق بگذارد؟
آقای قربانی میگوید عائله آموزش و پرورش زیاد است.
بدان وآگاه باش ما و همه کارکنان عائله نظامیم نه آموزش و پرورش.
هیچ فرماندهی دسته ای را ناهمگون تدارک نمی کند.
این دسته فقط نامی جدا دارد واز این لشکر است.
سپاه و ارتش عزیزمان تیر بدشمن نابکار می رماند و ما تیر به ظلمات جهل.
ما دستیاران نوریم.
(یخرجونهم من الظلمات الی النور)

من نمیدانم شما کیستید؟
اما مارا امام و رهبرمان همکار انبیا می نامد.
امیدوارم چشمهایتان را بشویید و طور دیگر ببینید.

یک معلم معمولی
یه معلم
Iran, Islamic Republic of
اساتید این مسئله رو حل کنید من ماهی یک و نیم حقوق میگیرم در سال ۱۵میلیون یه واحد آپارتمان تو شهرستانمون متری یک و نیم ،یه صد متریش میشه صد وپنجاه میلیون اگر من و زنم چیزی نخوریم دست به پول نزنیم بعد ده سال پولم اندازه یک واحد آپارتمان میشه از اونجایی که ده سال بعد آپارتمان به این قیمت نیست و من و زنم برای زندگی نیاز به پول داریم پس این روش، روش مناسبی نیست. پس چه جوری خونه بخرم؟یعنی من خونه دار میشم؟
یه معلم
Iran, Islamic Republic of
این مسئله رو حل کنید من یه معلمم که ماه یک و نیم حقوقمه تو سال پانزده تومن یه واحد آپارتمان تو شهرستانمون متری یک ونیم صد متر صد و پنجاه میلیون اگه من چیزی نخورم به پولم دست نزنم بعد ده سال یه واحد خونه میشه حالا از اون جایی که من برای ادامه زندگی نیاز به پول دارم و ده سال بعد خونه به این قیمت وجود نداره پس من چه جوری خونه دارشم
نسرین
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهند به معلم هاحقوق و مزایا مثل شرکت نفت دادگستری بانک و... بدهند به نسبت همون روزهایی که سر کار میرند به تناسب حقوق بدهند باز هم خواهید دید چقدر در حق معلم بی عدالتی می شود به عنوام مثال فقط وام های بدون سود بانکها چند برابر حقوق معلم هست کافیست فیش حقوق همه کارمندها رو شودتا ببینید معلمین چقدر مظلوم واقع شده اند
معلم
Iran, Islamic Republic of
وقتی حرمت و احترام معلم تعلیم و تربیت شکسته شود مدرسه باید تعطیل و بچه ها ازاد شوند.... در جامعه ای که معلم به اندازه ی طبیب مهندس وکیل و ... احترام ندارد باید که امید از آن جامعه رخت بربندد...

کاش معلم نبودم !
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
1