تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۹۲۷۴۱

سرگردانی گردشگران در لنده تکرار نشود!

۱
۰
کبنا ؛شهرستان لنده یکی از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه وبویراحمد می‌ باشد که مناظر دیدنی و طبیعت بکری در این فصل از سال دارد که نبود امکانات رفاهی و گردشگری باعث سرگردانی و فرار گردشگران از این شهرستان خواهدشد.ghardshghari (1)
جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی و مقدس شهرستان لنده در این موقع از سال چنان جلوه گری می‌کند که پای هر گردشگری را به این منطقه سرسبز و زیبا می‌گشاید و چشم هر ببننده‌ای را به قدرت لایزال خداوند باز خواهد گذاشت.
منطقه گردشگری موگرمون یکی از پر جاذبه‌ترین مناطق گردشگری در شهرستان لنده محسوب می‌شود که ایام تعطیلات عید نوروز و فصل تابستان به واسطه همجواری با چشمه‌های گوارای موگرمون و آب و هوای دلنشین همواره نام خود را درضمره مناطق گردشگری شهرستان لنده و استان به ثبت رسانیده است.
منطقه تفریحی و گردشگری امام‌زاده شیخ ابراهیم عباس در روستای مالشیخ یکی از ابنیه تاریخی شهرستان لنده که در فاصله  ۸ کیلومتری شهر لنده واقع شده است.
این منطقه گردشگری متاسفانه فاقد هرگونه امکانات رفاهی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، آب آشامیدنی، سکو جهت استراحت گردشگران می باشد.
منطقه گردشگری دشت بن و آبرزگه نیز از جمله مناطق گردشگری در شهرستان لنده که در تعطیلات عید نوروز میزبان گردشگران زیادی از شهرستان لنده و شهرستان‌های همجوار است، این مکان نیز  از کمبود امکانات رفاهی و گردشگری رنج می‌برد.
عدم وجود امکانات رفاهی و گردشگری در مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان لنده در سال‌های گذشته باعث نارضایتی مسافران و گردشگران نوروزی شده در همین راستا لازم است که مسئولان این شهرستان نسبت به رفع مشکلات رفاهی و گردشگری مناطق گردشگری شهرستان لنده اقدام نمایند.
امیدواریم سرگردانی گردشگران در شهرستان لنده همچون سال‌های گذشته به دلیل کمبود امکانات و زیرساخت‌های گردشگری تکرار نشود.
---------------------------------
گزارش: سید اسماعیل میری
--------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

111
Iran, Islamic Republic of
روستای تراب نیز با داشتن نزدیک به ۱۰هکتار با مرکبات و قرار گرفتن در مسیر رودخانه مارون یکی از بهترین نقاط تفریحی این شهرستان می باشد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1