تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۹۲۶۲۹

دومین یادواره شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛برگزاری دومین یادواره ۱۰۴ شهید ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد
دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار شد.
دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۹ اسفند) با حضور رئیس جامعه ورزشکاران کشور، فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
varzsh
جهانبخش ایزدپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره از حضور سردار داوود آذرنوش، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مسئولان استانی و شهرستانی تشکر کرد.
ایزدپور افزود:اگر امروز نبض و نفس ما می زند به دلیل رشادت ها و ازخود گذشتگی های فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با بیان این که به برکت خون شهدای بزرگوار کشور امروز اینجا جمع شده ایم تا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهدا نیست» زیرا شهدا از ما انتظار دارند نسبت به انقلاب، نظام، شهدا و ولایت پایبند باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به کلمه تاریخی امام که فرمودند « ما تا آخر ایستاده ایم» اشاره و عنوان کرد: این جمله بیانگر اعلام موجودیت ماست که پشت سر ولایت با همه قوا ایستاده ایم.
ایزدپور در ادامه، گفت: سال گذشته نخستین یادواره ۱۰۴ ورزشکار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را برگزار کردیم و امسال نیز دومین یادواره این شهدا را با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج انجام دادیم.
رئیس بسیج جامعه ورزشکاران کشور عنوان کرد:
برگزاری یادواره شهدای ورزشکار کشور در سال آینده/شناسایی پنج هزار شهید ورزشکار
رئیس بسیج جامعه ورزشکاران کشور از برگزاری یادواره شهدای کشور در سال آینده خبر داد و افزود: تاکنون پنج هزار شهید ورزشکار در کشور شناسایی شده اند.
سردار داوود آذرنوش، رئیس بسیج جامعه ورزشکاران کشور امروز ( ۹ اسفند) در حاشیه یادواره ۱۰۴ شهید ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران گفت: تاکنون حدود پنج هزار شهید ورزشکار در کشور شناسایی شده است.
سردار آذرنوش با بیان این که دست نوشته های این شهدا نیز جمع آوری شده، افزود: پیش بینی شود که این تعدا شهید ورزشکار به شش هزار نفر در کشور برسد.
وی بیان داشت: با رایزنی های صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم که روز ۲۳ بهمن به عنوان روز شهدای ورزشکار کشور به ثبت برسد.
این مسئول بسیجی کشور عنوان کرد: این پیشنهاد نیازمند طی مراحلی است که در شورای فرهنگ عمومی کشور مطرح و انشالله در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز شهدای ورزشکار ثبت خواهد شد.
آذرنوش همکاری بسیج ورزشکاران با سازمان ورزش و جوانان در اجرای برنامه های راهبردی و فرهنگی را گامی برای برطرف کردن مشکلات دانست.
رئیس بسیج جامعه ورزشکاران کشور گفت: یادواره شهدای ورزشکار سال آینده برگزار و در تلاش هستیم که اسناد و اطلاعات شهدای این عرصه را جمع آوری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1