تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۹۲۵۳۵

سرمربی سابق نفت گچساران سکوتش را شکست

۲۰
۰
کبنا ؛naderyanسرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران طی یادداشتی که برای کبنا ارسال کرده است، از همه هواداران این تیم خواست تا ضمن حضور در بازی آینده این تیم، تیمشان را تا آخرین لحظه حمایت کنند.
به گزارش کبنااسپورت، یوسف نادریان در یادداشت خود خطاب به هواداران آورده است:
به نام خدا
با عرض سلام و ادب خدمت مردم غیور و شریف گچساران
بعد از تقریباً دو سال سکوت برای شهری که از صمیم قلب دوستش دارم سکوت را شکسته چون اکنون دیگر وقت سکوت نیست...
من می دانم این تیم با چه سختی و دشواری به لیگ دسته اول صعود کرد. این سختی بیشتر برای شما مردم خوب و دوست داشتنی بود که بدون هیچگونه منافع مالی در سرما و گرما یار و یاور این تیم بودید و این را من در این دو سال با پوست و استخوان خود حس کردم که اگر شما عزیزان را در قزوین و مشهد داشتیم با اطمینان خاطر به لیگ دسته اول صعود می کردیم.
آری، اکنون وقت سکوت نیست چون تیم شهرمان(گچساران) به حمایت همه شما عزیزان احتیاج دارد، شمایی که صاحبان اصلی تیم هستید. عاجزانه از همه شما خوبان تقاضا دارم که روز یکشنبه ۹۳/۱۲/۱۰ به ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران آمده و یک پارچه از تیم خود حمایت کنیم. پیروزی و سربلندی شما آرزوی قلبی من است، چرا که هرگز آن دو سال خوب در کنار شما گچسارانی های غیور از یاد و خاطرم پاک نخواهد شد.
دوستدار شما یوسف نادریان
.
به گزارش کبنا نیوز، پیش از این یوسف نادریان سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق شده بود تا در سالی پر فراز و نشیب این تیم را به لیگ دسته یک فوتبال کشور برساند و خاطراتی خوب و روزی به یادماندنی را در ذهن هواداران نفت خلق کند. وی در این فصل سرمربیگری تیم فوتبال پیام خراسان را عهده دار بود.
در چارچوب هفته شانردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و گیتی پسند اصفهان روز یکشنبه ۱۰ اسفند در حالی در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم می روند که هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.
.
Naft
نام شما

آدرس ايميل شما

پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
آقای نادریان حتما دهنتو چرب و چلی کردن. چیزی هم توش هست؟
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای مکوندی با هزار مکافات تیم نفت مسجد سلیمان را لیگ برتری کرد و بعد از اینکه تیم به لیگ برتر صعود کرد او را کنار گذاشتند و کس دیگر را سرمربی کردن و نتیجه اش را هم دیدیم . آقای مکوندی برای تیم نفت مسجد سلیمان حکم مادر را داشت اکنون اوست که جرقه های امید ماندن در لیگ برتر را برای نفت مسجد سلیمان روشن کرده است و مربیان جدید حکم دایه . آقای نادریان هم برای تیم نفت و گاز گچساران حکم مادر را دارد اوست که به تمام و کمال برای این تیم دل میسوزاند و حقش نبود که او را از این تیم جدا کنند آنهایی که این تصمیم غیر منطقی را گرفتند و نادریان را کنار گذاشتند در حق نفت و گاز و هوادارانش خیانت کردن .
این را هم اضافه کنم که به خدای یکتا قسم هیچگونه رابطه و آشنایی از دور یا نزدیک و یا با واسطه با آقای نادریان نداشته و ندارم و تنها میدانم که ایشون قبلا مربی نفت و گاز بوده است .
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
ما میایم و بار دیگه حقانیت خودمان را ثابت میکنیم.
فوتبالي
Iran, Islamic Republic of
ما هنوز یادمان نرفته وقتی نادریان در نیم فصل دوم با شش باخت متوالی تیم را داغون کرده بود با امدن اکرمی تیم به لیگ یک صعود کرد  
حامی
Iran, Islamic Republic of
تا ابد توی قلب ما جا داری یوسف خان نادریان
تا آخرش از تیم شهرمون حمایت می کنم
2 تو باوی
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی مرددددددد
باغیرت
Iran, Islamic Republic of
فدای داری نادریان با غیرت
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه بازی٢.١۵.
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
سرمربی خوب وکاردان بامدیران مدبر ودلسوز شهر وی توقع نفتی مانند پاکدل،ابوالحسن غلامی وفرهنگ علیزاده که جناح آقای نماینده جایشان را با افراد... مانند باورساد وسعیدغلامی عوض کرد وهمه خوشیهای طرفداران فوتال را به غم واندوه تبدیل کرد.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
دوستان این کامنت مربوط به خطبه آتش بود حیفه اگه نخوندید اینجابخونید:کسانی که ازروی احساس وبدون حتی یک ثانیه فکرکردن زیر هرموضوعی کامنت حمایت از تاج مینویسندلطفا” یک لحضه درمورد این خطبه خصوصا” مشکلاتی که عنوان شده دقت کنند خداوکیلی تاج ضعیف ترین نماینده درحل مشکلات بوده است.(هرچند درداشتن مسولیتهای مجلسی وحضورجلو دورینهااولین بوده که اینهم بدلیل علاقه شخصی به ریاکاری وفریب مردم است).چرا حاضر نیستید یکبار گزارش عملکردایشان را بدهیدیا خودش بدهد که غیر ازشعار توخالی چکار کرده است؟تمام پروژه ایی که درخطبه گفته شده درزمان قبل ازایشان تعریف شدند بعضی ها قیل ازایشان وبه همت مدیران دلسوز بومی (که آقای تاج آنها را فراری داد وبه جایشان مدیران بی لیاقت،حلقه به گوش وغیربومی گمارد)تکمیل یا راه اندازی شدند ازجمله زیرگذر وفرودگاه،بعضی ازآنها مانند بیمارستانها پیشرفت خوبی داشتند ودر حال تکمیل بودند که با آمدن تاج متوقف شدند.ایشان فقط به فکر منافع اقتصادی خودش وفامیلهایش ازجمله ###ا،###ها وم###هاست.(خدایش پسربرادر ایشان چندسال سابقه مدیریت داردکه چنین مسولیت مهمی درپتروشیمی داردجز اینکه ماموریتش واگذاری کارها به بستگان وحامیان تاج است؟)تاج با همین امام جمعه هم بخاطر صراحت لهجه وبیان مشکلات مردم میانه خوبی ندارد.فقط فقط وفقط خواهش میکنیم به مردم بگویید تاج چه اقدام عملی انجام داده ودرزمان ایشان کدام پروژه تعریف شده است؟الته نگویید اعتبارات چون این یک روند عادی بوده والبته اگر چیری هم بود باید درپیشبرد این پروژه ها دیده میشد وفضای سبز یا جدول گذاری شهر که بارزیاد هم ازمشکلات یاد شده برنمی داردربطی به نماینده ندارد وشهرداری خود گردان است.آقای عکاشه شما هم کاری کردید که فقط همین ۵۰ مخاطب طرفدار تاج را داریدچون فقط کارتان تعریف، تمجید وتملق از تاج است بعنوان نمونه همین خطبه که به نوعی ضعفهای بیشمارتاج را نشان میدهد درانتهاخواسته اید به نفع ایشان از آن استفاده کنید.
گچسارانى
Iran, Islamic Republic of
پیشکسوت بیطرف یا پیشکسوت ### در وجودت مردانگى نیست یه کم جنبه داشته باش
انحصار طلبی و رانت اصلاح طلبان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
انحصار طلبی و رانت اصلاح طلبان گچسارانی

با توجه به اینکه دوستان اصلاح طلب گچسارانی عرصه را خالی میپندارند و به هر طریقی سعی دارند تا اصولگرایان اصیل را تخریب کنند . قصد دارم تا انحصار طلبی و رانت خواری را در این متن به صورت خیلی مختصر بیان نمایم.به مستندات ویژه خواری آقای ت که در سطح کشور انجام شده است در این متن اشاره نخواهد شد فقط کمی رانت خواری و انحصار طلبی را در استان به سمع و نظرتان میرسانم. آیا رانت جز این است که آقای الف وام میلیاردی دریافت کند چون آقای الف فامیل نماینده است?? و البته با آپشن های خاص. این در حالی است که مردم درگیر وام پانصد هزارتومانی هستند . به چه چیزی رانت میگویند لابد دوستان اصلاح طلب نمیدانند. رانت یعنی چند صد میلیون به حساب فرزند یکی از نزددیکان آقای ت واریز شود با عنوان تعمیرات خیابان بلادیان . رانت چیست??!! جز این است که از نزدیکان آقای ت ورشکست شده بود و حالا مسولیتی در دست دارد با بودجه ای چند صد میلیونی و از این راه زندگی اش متحول شده است. رانت را در چه چیزی تعریف میکنید بگویید ما هم بدانیم و اگر لازم باشد با مستندات, مطالبی فراتر از اینها ذکر خواهد شد. انحصار طلبی را در مورد پتروشیمی نگاه کنید . قطعا به عدالتی شگفت انگیز خواهید رسید. آری عدالت . آنها یعنی آقای نماینده به عدالت پتروشیمی را در میان خود تقسیم کرده اند . به نظر میرسد نمایندگان پیشین (نبی زاده ,جعفری و حسینی ) ندانسته برای این فامیل کار کرده اند . زیرا آنها به این فکر میکردند که پتروشیمی راه اندازی بشود و برای جوانان گچساران و باشت اشتغال زایی کنند شاید نمیدانستند یا مشغله فکری زیاد به آنها اجازه نمیداد که باید این پتروشیمی را حذف کنند و یک پتروشیمی عام راه اندازی کنند. در هر صورت در مورد پتروشیمی گچساران گزینه های عدالت ,رانت و انحصار طلبی بطوری شگفت انگیزی وجود دارند. در خصوص مسولیت های مالی و بانکی آقای نماینده برای دوستان و آشنایان خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده است . نمونه آن بانک ملت استان... از این قبیل موارد فراوان یافت می شود. اصلاح طلبان سکوت اصولگرایان را به حساب بی اطلاعی اصولگرایان ننویسند . این سکوت و آرامش برای آن ایجاد شد تا گچساران و باشت اگر قرار باشد پیشرفت کنند سنگ اندازی که قبلا اصلاح طلبان در زمان نبی زاده و جعفری انجام داده بودند در این زمان انجام نشود جایی که باید تفاوت ها نشان داه میشد. مردم میدانند داشتن مسولیت های شخصی هیچ دردی از دردهایشان را مداوا نخواهد کرد . گچساران نماینده میخواهد به فکر مردم باشد نه در فکر تصرف صندلی هایی برای نشان داده شدن در رسانه ها. حتی آنجا که در رسانه صحبت از مثال استانی باشد نام استان کهگیلویه و بویراحمد به میان نیاید و از استان فارس صحبت کند . اصولگرایان چنانچه به اتحاد بیندیشند قطعا پیروز خواهند شد چرا که مردم شایسته سالاری را بر رانت خواری و انحصار طلبی و فامیل گرایی ترجیح خواهند داد .
انحصار طلبی و رانت اصلاح طلبان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه دوستان اصلاح طلب گچسارانی عرصه را خالی میپندارند و به هر طریقی سعی دارند تا اصولگرایان اصیل را تخریب کنند . قصد دارم تا انحصار طلبی و رانت خواری را در این متن به صورت خیلی مختصر بیان نمایم.به مستندات ویژه خواری آقای ت که در سطح کشور انجام شده است در این متن اشاره نخواهد شد فقط کمی رانت خواری و انحصار طلبی را در استان به سمع و نظرتان میرسانم. آیا رانت جز این است که آقای الف وام میلیاردی دریافت کند چون آقای الف فامیل نماینده است?? و البته با آپشن های خاص. این در حالی است که مردم درگیر وام پانصد هزارتومانی هستند . به چه چیزی رانت میگویند لابد دوستان اصلاح طلب نمیدانند. رانت یعنی چند صد میلیون به حساب فرزند یکی از نزددیکان آقای ت واریز شود با عنوان تعمیرات خیابان بلادیان . رانت چیست??!! جز این است که از نزدیکان آقای ت ورشکست شده بود و حالا مسولیتی در دست دارد با بودجه ای چند صد میلیونی و از این راه زندگی اش متحول شده است. رانت را در چه چیزی تعریف میکنید بگویید ما هم بدانیم و اگر لازم باشد با مستندات, مطالبی فراتر از اینها ذکر خواهد شد. انحصار طلبی را در مورد پتروشیمی نگاه کنید . قطعا به عدالتی شگفت انگیز خواهید رسید. آری عدالت . آنها یعنی آقای نماینده به عدالت پتروشیمی را در میان خود تقسیم کرده اند . به نظر میرسد نمایندگان پیشین (نبی زاده ,جعفری و حسینی ) ندانسته برای این فامیل کار کرده اند . زیرا آنها به این فکر میکردند که پتروشیمی راه اندازی بشود و برای جوانان گچساران و باشت اشتغال زایی کنند شاید نمیدانستند یا مشغله فکری زیاد به آنها اجازه نمیداد که باید این پتروشیمی را حذف کنند و یک پتروشیمی عام راه اندازی کنند. در هر صورت در مورد پتروشیمی گچساران گزینه های عدالت ,رانت و انحصار طلبی بطوری شگفت انگیزی وجود دارند. در خصوص مسولیت های مالی و بانکی آقای نماینده برای دوستان و آشنایان خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده است . نمونه آن بانک ملت استان... از این قبیل موارد فراوان یافت می شود. اصلاح طلبان سکوت اصولگرایان را به حساب بی اطلاعی اصولگرایان ننویسند . این سکوت و آرامش برای آن ایجاد شد تا گچساران و باشت اگر قرار باشد پیشرفت کنند سنگ اندازی که قبلا اصلاح طلبان در زمان نبی زاده و جعفری انجام داده بودند در این زمان انجام نشود جایی که باید تفاوت ها نشان داه میشد. مردم میدانند داشتن مسولیت های شخصی هیچ دردی از دردهایشان را مداوا نخواهد کرد . گچساران نماینده میخواهد به فکر مردم باشد نه در فکر تصرف صندلی هایی برای نشان داده شدن در رسانه ها. حتی آنجا که در رسانه صحبت از مثال استانی باشد نام استان کهگیلویه و بویراحمد به میان نیاید و از استان فارس صحبت کند . اصولگرایان چنانچه به اتحاد بیندیشند قطعا پیروز خواهند شد چرا که مردم شایسته سالاری را بر رانت خواری و انحصار طلبی و فامیل گرایی ترجیح خواهند داد .
بهلول
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به ا.. اصلاح طلبان گچسارانی

جناب برو... را بساب بخودت فشار نیار خطر داره . با آن نماینده هایی ( نجفی ، موحد ، نبی زاده ، جعفری و حسینی ) که با . به مجلس فرستادید ، چه.. برا گچساران کردید که حالا از نماینده فعلی انتظار دارید . برو شما و گروهک ... پشت سر هم سکته سیاسی زدید مواظب خودت باش که سکته مغزی نزنی چون ا ز مطلبت مشخص است که از دق توفیقهای تاجگردون ، تمامی رگ و اعصابت متورم شده است .
مجید
Iran, Islamic Republic of
حتما تیمو اکرمی بسته بود؟؟؟ نیم فصل اکرمی قهرمان کرده بود؟؟ اکرمی رزومش چی بود؟؟؟ لطفا زحمت های نادریانو زیر سوال نبر دوست عزیز. بستن تیم بدنسازی و..‌‌.‌‌‌‌... عوامل مهمه موفقیت مبباشد
فوتبالي
Seychelles
مجید دلبندم
اگر در جریان نیستی بدان که در بازى فینال مانند با گاز جم که نادریان قفل کرده بود
در بین نیمه همه شاهد بودیم اکرمی آمد و تیم را نجات داد اگر نادریان خیلی کار بلده
چرا نتوانست با کاسپین قزوین و پیام مشهد موفق باشه  
مجید
Iran, Islamic Republic of
آقای فوتبالیه عزیز برو تحقیق کن ببین نادریان با اتکا و کاوه هم قهرمان لیگ دو شده بود. ا. قهرمان محلشونم نشده . فکر کنم شما بسکتبالی هستی نه فوتبالی. حتما بین دونیمه ی اون تیمارم میرفته.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به مجید که اطلاعاتش از نادریان خیلی دقیق هست فکر میکنم یا خود نادریان
هستی یا بدنسازش
مجید
Iran, Islamic Republic of
من یه گچسارانیم مثل خود شما. اماحقیقتو‌نمیشه پنهان کرد و آدمای کوچیکو نمیشه بزرگ کرد. آقا فرهاد فوتبالی .
امير همايون
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای نادریان ممنون از درخواستتون .ما می آییم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1