تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۴
کد مطلب : ۹۲۳۵۸

تجلیل از پرستاران نمونه گچساران

۲۹
۰
کبنا ؛با حضور معاون پارلمانی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، سایر مسئولان استانی و شهرستانی آیین تجلیل از پرستاران نمونه در گچساران برگزار شد.

در این آیین که به همت مدیر بیمارستان شهید رجایی گچساران انجام گردید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایامی که متعلق به قشر خدوم و زحمتکش پرستار است، اظهار کرد: بی‌شک یکی از سخت‌ترین مشاغل از آن پرستارانی است که روز و شب خود را وقف خدمت به جامعه می‌کنند و با همه کمبودها و گاهی ناملایمت‌ها می‌سوزند و می‌سازند.
رضا چمن افزود: یکی از اقشاری که باید از نظر مادی و معنوی به آنها در جامعه کمک بیشتری شود و تحت حمایت بیشتری قرار گیرند، پرستاران هستند.
کمال‌الدین‌بهروز جمشیدنژاد نیز اظهار کرد: تا قبل از سال ۵۶ تنها ۱۲ مدرسه عالی پرستاری در کشور وجود داشت اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۱۷۰ دانشکده پرستاری بیش از ۲۰۰ برنامه درسی تدریس می‌شود.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پایان علام کرد که مدیر پرستاری بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز به عنوان مدیر نمونه در میان مدیران پرستاری استان کهکیلویه و بویراحمد انتخاب شده است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: ۸۰ درصد از فضای فیزیکی بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بازسازی شد.
وی با بیان اینکه کلنیک تخصصی این بیمارستان با اعتباری ۳ میلیارد ریالی بازسازی شده است، افزود: طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان شهید رجایی با اعتباری ۶ میلیارد ریالی اجرا شد.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران به بازسازی بخش سی.تی.اسکن این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بخش آی.سی.یو این بیمارستان با اعتبار ۷ میلیارد ریال تجهیز شد.
حافظ قرآن با اشاره به تجهیز بخش رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی، خاطرنشان کرد: بخش رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی با اعتباری ۸ میلیارد ریالی تجهیز و راه‌اندازی شد.
وی از راه‌اندازی بخش آی.سی.یو نوزادان در بیمارستان شهید رجایی گچساران خبر داد و گفت: از سال ۹۱ توسعه و بازسازی فضای فیزیکی این بیمارستان در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۸۰ درصد فضای فیزیکی این بیمارستان بازسازی شده است.
همچنین معاون پارلمانی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی طی سخنانی در این نشست وی ابراز کرد: امسال یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای از رده خارج کردن آمبولانس های بالای هفت سال قدمت هزینه شده است.
موهبتی ابراز داشت: در سال جاری بیش از ۷۷هزارمیلیارد ریال اعتبار برای بخش بهداشت و درمان تصویب شد که بخش عمده ای از این بودجه جذب و هزینه شده است، گفت: تکمیل طرح نوسازی ناوگان آمبولانس کشور به هشت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
معاون پارلمانی وزیر بهداشت تصریح کرد: ۴۸ هزارمیلیارد ریال این اعتبار از محل هدفمندی یارانه ها برای تامین تجهیزات بیمارستان ها ، ۲۹هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل ارزش افزوده مالیات برای پوشش درمانی به ویژه بیمارهای صعب العلاج تصویب شده است.
معاون پارلمانی وزیر بهداشت با یادآوری مزایای اجرای طرح جامع نظام سلامت در کشور بیان کرد: تعامل خوبی بین مجلس و دولت برای اجرای این طرح وجود دارد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان انجام گرفته و ما به آینده بسیار امیدوار هستیم.
غلامرضا تاجگردون در آئین تجلیل از پرستاران نمونه در گچساران که با حضور معاون پارلمانی وزیر بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار داشت: برگزاری آئین‌های تجلیل از قشرهای مختلف کاری بسیار ارزشمند بوده و این کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تداوم داشته و ان شاءالله تداوم دارد.
وی با بیان اینکه بحث سلامت یک بحث بسیار مهم و حیاتی بوده و باید مورد توجه جدی و بسیار ویژه قرار گیرد، افزود: وزارت بهداشت و درمان پیشانی خدمت‌رسانی به مردم عزیز بوده و همه ما باید قدر آن را بسیار بدانیم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت: خوشبختانه در یک، دو سال گذشته در بحث سلامت در کشور اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و طرح تحول نظام سلامت توانسته بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت را برطرف کند.
تاجگردون خاطرنشان کرد: وقتی خبر اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت سهم پرداختی مردم در بخش سلامت از ۴۰ درصد به ۶ درصد کاهش پیدا کرده، خوشحال می‌شویم و باید از زحمات مسئولان تقدیر کنیم.
وی به کمبود امکانات در حوزه بهداشت و درمان در گچساران اشاره کرد و افزود: تا چند وقت پیش به دلیل نبود امکانات ما قادر به نگه داشتن پزشک متخصص مغز و اعصاب در شهرستان نبودیم ولی الحمدالله اکنون کارهای خوبی در این حوزه در گچساران انجام شده و ما شاهد یک حرکت مثبت در این شهر هستیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به آینده بسیار امیدوار هستیم، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان برطرف شود.ParastaranGachsaran (1) ParastaranGachsaran (54)
 ParastaranGachsaran (2) ParastaranGachsaran (3)  ParastaranGachsaran (5) ParastaranGachsaran (6) ParastaranGachsaran (7) ParastaranGachsaran (8)    ParastaranGachsaran (12) ParastaranGachsaran (13)  ParastaranGachsaran (15)   ParastaranGachsaran (18)  ParastaranGachsaran (20) ParastaranGachsaran (21) ParastaranGachsaran (22) ParastaranGachsaran (23) ParastaranGachsaran (24)  ParastaranGachsaran (26)    ParastaranGachsaran (31) ParastaranGachsaran (34) ParastaranGachsaran (35) ParastaranGachsaran (40)    ParastaranGachsaran (49) ParastaranGachsaran (50) ParastaranGachsaran (51)  ParastaranGachsaran (56) ParastaranGachsaran (57) ParastaranGachsaran (61) ParastaranGachsaran (62) ParastaranGachsaran (65) ParastaranGachsaran (70)
نام شما

آدرس ايميل شما

حبیب
Iran, Islamic Republic of
فقط دنبال تبلیغاته . کارهای مثبت تاجگردون تاکنون فقط تبلیغات پولی بوده و بس
مهران
Iran, Islamic Republic of
واقعا پرستاران همه زحمت کش هستند ولی من چند نفرشون میشناسم که تو این چند سال گذشته تا کنون با این تقدیر وتشکر ها نمیشود زحمات خالصانه شان را تحسین کرد فقط این بگم خداوند انشاالله اجر این زحمات صمیمی که میکشند در همین دنیا به آنها عطا بفرماید
همراه بیمار
Iran, Islamic Republic of
واقعا علوم پزشکی هر روز بهتر از دیروز و هر روز خبری امید بخش و تازه برای مردم استان دارند خدا قوت .
Iran, Islamic Republic of
حراست دانشگاه آزاد نباید در این جلسات شرکت کند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام:
این همایش بیشترر به شوی تبلیغاتی انواع ### شبیه بود.
ایلم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
اینا کی می تونند وقت بذارند برا بیمار تمام وقتشون رو .. کردن می گیره.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چی بگم ...
جانم فدای راهش
Iran, Islamic Republic of
تو در بی نهایتی دکتر
طرفدار
United States
با اندکی دقت میشه فهمید که تاجگردون در هر جلسه ای که حاضر میشه، سریع میره خونه یه دست لباس جدید میپوشه. این رفتار تجملاتی باعث میشه مردم عادی و ژنده پوش هنگام مراجعه به شما قفل کنند و نتوانند از مشکل خود بگویند. عکاسان خود ساخته و رسانه های اجاره ای که دور شما حلقه میزنن دیگه پیشکش. حالا جوراب و لباس زیر را عوض کردن و آبی به سر و صورت زدن باعث نشاط میشه اما دیگه کت وشلوار و کفش را در فاصله ۴ ساعت چند بار عوض کردن فخر فروشی به مردم بدبختیه که چند ماه دیگه شما دوباره براشون از خدمت بی منت و سادگی میخواهید حرف بزنید
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
سلام میگم این حراست دانشگاه ازد چرا تو جلسات سیاسی شرکت میکنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۹۰درصدشون دانشجوهای دانشگاه ازادن.
Iran, Islamic Republic of
سلام
هوادار
Iran, Islamic Republic of
چقدر میتینگ چقدر نمایش و تظاهر مردم گول کارهای شما رو نمیخورن
لطف الله
Iran, Islamic Republic of
ع... با این . گریش فقط داره تاجگردونه نابو میکنه
فرزاد حیدری
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون دشمن شخصی شما ....
جشن پرستار
Iran, Islamic Republic of
عنوان مربوط به "جشن روز پرستار" بود ولی من از اول تا آخر هر چی خوندم متوجه نشدم این جشن در کجای گچساران برگزار شده و بالاخره اسم این پرستارای نمونه عزیز کی بوده؟همه مردم که اسامی عزیزانی که در این تصاویر هستند رو نمیشناسن، ضمن اینکه فکر کنم تعداد پرستارایی که ازشون تقدیر شده بیشتر از این سه چهار نفری بودند که در تصاویر این خبر هست. لطفا" اسامی رو هم بنویسید. ممنون
صندوق
Iran, Islamic Republic of
پرستاران نمونه انتخاب نشدند ببینید کیا تونستن جان مردم رو نجات دهند از آن ها تقدیر شود نه اینایی که با پارتی رفتن بالا
تیز بیناحسان قاسمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون
امیر
Iran, Islamic Republic of
بگویید از برخی مدلها تقدیر شد
موحد
Iran, Islamic Republic of
با نظر طرفدار موافق هستم . آقای تاجگردون ، دیگه هرچه لباس عوض کنی وفخر فروشی کنی ومدرک فوق لیسانست را دکترا بقبولانی و هرچه هزینه کنی و در هر جلسه نا مرتبط شرکت کنی ، دیگه کارساز نیست و البته مدیر شبکه هم به نفر بعدی متعهد خواهد شد همچناکه پیش شما به نماینده قبلی تعهد داده بود . به این میگن سیاست ؟؟
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر ویژه از حاج رحیمی فرماندار باهوش گچساران

بقیه فرماندار ها که با گوش گ## خوابیدن لااقل چند مدتی یک بار به تقویم نگاهی بندازن و ببینن دور و ورشون چه خبره...
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
انتخاب ملک زاده برای ریاست دانشگاه آزاد... تاجگردون بود
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
خدا سی م وم. که هرجا جشنه جزگروه مهترلن .............
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز رئیس حراست دانشگاه آزاد بایدحضورداشت درجلسه چون ۹۰درصدحاضرین درجلسه دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه ازادبودن جهت اطلاع.
منصف
Iran, Islamic Republic of
ملک زاده توان این کار را ندارد در آینده خواهید دید
همراه بیمار
Iran, Islamic Republic of
]چدا ازبرادران رضایی به عنوان بهترین پرستاران عنوان نکردید رحمان رضایی چندتا احیا داشت که متخصصین قطع امید کردند
خطاب به مهدی
France
حق با شماست ؛ البته دانشجوی رشته پرستاری و مامایی که مرتبط با همایش هستند.
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت خوانندگان محترم
همانطور که مستحضر هر ساله تعداد زیادی از پرستاران بعنوان نمونه انتخاب میشوند . درصورتی که اصلا به کار علمی و تخصصی و توان و کارایی افراد در انتخاب توجه نمیشود و متاسفانه روابط و مسایل دوستی در گزینش نمونه بودن حرف اول و صد درصدی رو میزنه ، چون که به شخصا میبینم عزیزی را که چقدر تبحر و تجربه ارزنده ای دارد و خدمات بی نظیری را انجام میدهد ولی دریغ از یکبار تقدیر و تشکر از زحمات چند ساله ایشان !!!! من نمیدانم کسانی که در این انتخاب پرستاران به ظاهر نمونه نقش داشته اند به وجدان خود هم مراجعه کرده اند ؟؟!!!! قطعا که وجدان خودشان را نادیده گرفته اند . ولی بدانند با این کارها جزء ضربه به پیکره پرستاری استان عاید شان نخواهد شد . چونکه قریب به ۹۰ درصد پرستاران نمونه انتخاب شده رو دیده ام که در مواقع احیاء بیماران خودشان جلوتر از بیمار ایست میکنند !!!!! حالا اینها چطور نمونه شدند و بر چه اساسی ؟؟ الله اعلم .
جوجو
Romania
اینها و..،فقط دوستی و رفاقت و خط و باند بازی هست . و موارد خلاف که اینجا قابل عنوان نیست . اصلا ملاک و معیار تخصص و کار عملی و سطح سواد نیست وگرنه هستند پرستاران که از لحاظ کاری و علمی زبان زد عام و خاص هستند ولی اسمی از آنها نام برده نشده و تا به حال تقدیر و تشکر از آنها نشده است، مردم خودشان گواه و داناتر از آن هستند که ..ا رو بخورند .
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1