تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۹۲۳۱۸

پای «چه کسانی» در دانشگاه یاسوج در میان است

۹۲
۰
کبنا ؛سیده فاطمه احمدی*
ماجرای تغییر شاپور رمضانی به عنوان سرپرست دانشگاه یاسوج این‌روزها دیگر به یک سئوال تکراری تبدیل شده است، هر روز یک گزینه جدید با حمایت گروهی مطرح می‌شود، خبرهای مبنی بر معرفی «آیت رزمجو» و «یوسف نیکروز» تا دیروز نقل خبرها بود و تازه هم گفته می‌شود «فردین تقی‌زاده» که چهار سال معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج در دوران «ارژنگ» را برعهده داشت، جدیداً برای سرپرستی دانشگاه یاسوج معرفی شده است.tashakol.danshjoi.yasuj (56)
تقی‌زاده هم‌اکنون مسئولیتی در صندوق رفاه وزارت علوم دارد.
و اما....
آقایان ....؟
وقتی قلم را که مظهر، نماد و شرافت نویسندگیست بر روح سپید و صادق کاغذ به حرکت درآوردم؛ با خود می اندیشیدیم که از چه کسی و چه گروهی باید گلایه و انتقاد کنم؟
مانده بودم از دوگانگی گفتار و شخصیت برخی اشخاص و مسند ها بنویسم و نقدی جاری سازم؟
یا آنکه بده بستان‌های سیاسی را نه بر اساس شایسته سالاری بلکه بر اساس مختصات جغرافیایی و محلی تعبیر کنم؟
یا شاید متد مدیریتی و انتخاب یک استاد دانشگاه را برای کرسی حساس و مهم، بزرگترین مرکز علمی آموزشی استان را نه بر اساس رای و نظر اکثریت جامعه دانشگاهی بلکه بر اساس مختصات جغرافیایی با استاندر استان یا نسبت آشنایی و خط  مشی سیاسی با معاونت وزیر تحلیل کنم؟
وقتی که جامعه دانشگاهی نگاه و اندیشه تدبیر همراه با امید را برگزید، در جستجوی این بود که دانشگاه از پادگان نظامی به سمت محیط آکادمیک گام بردارد و قلم به جای چماق و تقدیر به جای تحقیر و ارتقاء به جای تعلیق در محیط دانشگاه جوانه زند. بدین سان بود که وقتی میوه شیرین اعتدال از درخت تنومند اصلاحات شکوفه داد و بر محیط بی روح و خشک دانشگاه روئید، امیدها دوباره زنده شد.
اما در طی مدت گذشته آنچه بر دانشگاه یاسوج میگذرد، حکایت عجیب و نابخشودنی در دل خود دارد؛ حکایتی که اگر تا دیروز دانشجویان و صاحبان فهم و اندیشه به خاطر منش و دیدگاه اصلاح طلبانه مورد غضب و شلاق نگاه های مسئولین ضد آکادمیک قرار می‌گرفتند اما امروز توسط مدیران تحمیلی و معاونین رای نداده به تدبیر و امید در دل جامعه و دولتی که تفکر اعتدالی و اصلاحاتی دارند بار دیگر مورد بی مهری، حقارت، سرشکستگی و عدم صداقت و راستگویی قرار گرفته اند ، به طوری که مصداق سخنان چند مدت پیش رئیس جمهور حکایت از این داشت آنان که به گفتمان دولت رای نداده اند و اعتقادی بر آن ندارند باید از مسولیت های کلان اجرایی و مدیریتی کنار روند تا شایستگان بر این مقام ها حاضر شوند که گویی این نطق رسا و معنا دار به استانداری استان و معاون وزیر علوم نرسیده است!
اما متاسفانه آنچه توسط برخی مدیران ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد در طی چند ماه گذشته بر دانشگاه یاسوج گذشته است نشان میدهد که اراده ای از سوی آنها برای همراهی و همکاری با رای و گفتمان دولت تدبیر و امید در استان را ندارند و حرکات و رفتار و سکوت های معنادار اما گفتار پشت پرده آنان حکایت از این دارد که آن مقام‌های دولتی در ظاهر شعار زنده باید تدبیر و امید می دهند اما در پشت ماجرا هر یک با تیشه اجرایی و قلم انحصاری خویش بر ریشه دانشگاه یاسوج میکوبند تا جوانه ۱ ساله این دانشگاه را قطع کنند تا بسا درخت مصنوعی که ریشه در خاک این دولت نداشته است را با تحمیل و فشار با ساختن سابقه جغرافیایی با استاندار و نسبت آشنایی با معاونت وزیر بر کرسی ریاست دانشگاه بنشانند.
 
آقای...!
چه دلیلی دارد وقتی شما منصوب دولت اعتدال هستید  از رئیس توانمند و محبوب دانشگاه یاسوج حمایت نمی‌کنید؟ تا اینکه برخی شبانه به تهران سفر و برای فلان دکتر لابی ریاست کنند؟
مگر رای اکثریت جامعه دانشگاهی رای به دکتر حسن روحانی نبود؟ پس چرا باید عده‌ای به دنبال رئیس کردن فلان دکتر  شوند که سابقه و فعالیت ایشان در ستاد دکتر قالیباف چون روز هویدا و مشخص است؟
چرا باید حامی تفکر دکتر قالیباف، همان فردی که دکتر روحانی تشت رسوایی تفکر دانشگاهی او را در مناظرات انتخاباتی در برابر ملت آشکار کرد؛ که دانشگاه و دانشجو در نگاه و کلام دکتر قالیباف «نگاه گازانبری» دارد باید گزینه مورد حمایت برای ریاست دانشگاه یاسوج باشد؟
مگر دولت، دولت دکتر قالیباف است که باید اوامر ایشان اجرا شود؟ مگر دولت ۲۴ خرداد ۹۲، «دولت گازانبریست» که باید رئیس اعتدال گرای دانشگاه یاسوج را به جرم رای به تدبیر و امید حذف کرد و مدافعان اندیشه «گاز انبری» را حمایت کرد؟
بر اساس کدام شاخص و با کدام برهان سعی در تقابل با اندیشه جامعه دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؟
چرا باید رئیس شجاع و کاریزماتیک دانشگاه یاسوج که محبوب صاحبان فهم، خرد و دانایی هستند قربانی بازی های پشت پرده شوند تا شما مردانی را که نگاهشان به دانشجو و دانشگاه «حمله گازانبریست» را برای ریاست دانشگاه یاسوج همراهی کنید؟
چرا عده‌ای بر خلاف گفتمان اعتدالی دکتر روحانی گام بر می‌دارند و سیاست های علمی و آموزشی وزارت علوم را زیر پا می‌گذارند تا دوستانی چون آقای فلان دکتر که وجهه اشتراکشان مختصات جغرافیایی و هم سویی با ... را دارند با تحمیل، فشار و سابقه اصلاحات سازی به دانشگاه تحمیل شوند؟
باید افسوس خورد استانداری که مقامش را مدیون رای و پویایی جامعه دانشگاهی در دولت تدبیر و امید است امروز با «نه» به خواست اکثریت جوانان و دانشجویان تدبیر امید به سمت ستاد دکتر قالیباف روانه شده است و سعی در اجرای منویات تفکرات اصولگرایی شهردار تهران را دارد؟
 
آقایان!
گمان نبرید، که سکوت جامعه دانشگاهی دائمی خواهد بود؛ بلکه بیان میکنیم تا آیندگان بدانند هیچ مقامی اجازه ندارد آرامش و امیدی را که در دانشگاه یاسوج ایجاد شده است را با تفکر «گازانبری» بر هم بزند و دانشگاه را محل پادگان امنیتی-نظامی کند! و اگر شما همچنان به حمایت قاطع خود از فلان دکتر که حامی تفکر «گازانبری» شهردار اصولگرای تهران است اصرار بورزید مطمئن باشید در بهار ۹۴ که استان میزبان کاروان تدبیر و امید خواهد بود، دیگر شماها پذیرفته نمی‌شوید، چرا که دیگر نه رئیس جمهور و نه ملت و نه جامعه دانشگاهیی تحمل نیروهای بدلی، ضعیف، و ضد رای و نظر اعتدال را ندارد!
حال انتخاب با شماست یا همراه نظر اکثریت جامعه دانشگاهی شوید و دست از حمایت «گازانبری» بردارید یا خود و دکتر... همراه و هم پیمان دکتر قالیباف اصولگرا شوید!
این پیام ماست؛ یا
اما جناب آقای ...!
با آنکه شما به گفتمان دولت تدبیر و امید رای نداده اید و از اساس با اندیشه اصلاحات و اعتدال همزیستی فکری و اجرایی نداشته اید اگرچه حضورتان در این مقام و در این دولت منتخب ملت ...به رای جامعه دانشگاهی کشور بوده است اما از دیدگاه بومی گرایی از اینکه شما به عنوان فرزند بومی استان به مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم رسیدید خوشحال شدیم که زین پس فرزندان ما در پایتخت به بهانه تنها بودن حقشان ضایع نمی شود؛ اما هیچ گاه فکرش را نمی کردیم روزی فرزندان بومی یمان در پایتخت علیه دیگر مدیران بومی هم استانی اقدامات حذفی و گفتار نا صحیح و رفتار اصولگرایی داشته باشند؟
دکتر عزیز!
.
مگر دکتر همان شخص محترمی نیست که در دوران اصولگرایی و انحصار طلبانه دانشگاه یاسوج معاونت امور مالی دانشگاه را بر عهده داشت؟
مگر دکتر یار محبوب و دوست وفادار، هم نشین و هم فکر دکتر اردوان ارژنگ نبوده و نیست که در زمانشان هیچ دانشجو و استادی جز مدح و ستایششان حق اظهار نظر و بیان نداشت؟
مگر دکتر از همان مسافران اتوبوسی دولت نهم و دهم نیست که دکتر روحانی پیغام دادند آنان که بی بلیط سوار شده اند باید در ایستکاه ۲۴ خرداد پیاده شوند؟
چرا دکتر علاوه بر آنکه از اتوبوس اعتدال گرایی پیاده نشد با تفکر احمدی نژادیسم و با حمایت پیدا و پنهان به مسندی بزرگ در وزارت علوم دولت روحانی نائل شد؟
چرا باید عضویت دکتر تقی زاده در ستاد دکتر جلیلی روزمه رئیس شدن در دولت دکتر روحانی برای ریاست دانشگاه باشد؟
اگر قرار بود مدیران احمدی نژادی و اعضای ستاد دکتر جلیلی بر مناصب علمی و دانشگاهی حکومت کنند پس رای به تغییر و انتخاب تدبیر در گرمای پر تابش خرداد ۹۲ چه معنای داشت؟
کجای این رفتار بر اساس شایسته سالاریست؟
آقای!
دست از این رفتار دوگانه بردارید، نمی شود در استان اصلاح طلب باشید اما در پایتخت به دنبال گزینه احمدی نژادی باشید؟
چرا باید دانشگاه یاسوج قربانی تفکر احمدی نژادیسم شما شود!
چرا باید جوانی که در مکتب آقای هدایت خواه شناخته شد و با نردبان دکتر ارژنگ به سمت معاونت رسید و حامی تفکر او در دانشگاه بوده است اینک به واسطه شما سودای ریاست بر دانشگاه یاسوج را داشته باشد؟
اگر با تفکر احمدی نژادیسم مشتاق به حضور در دانشگاست ؛ چرا ایشان را به ریاست دانشگاه ایرانیان که متعلق به معجزه هزاره سومتان می باشد معرفی و منصوب نمی کنید تا جمع یاران تکمیل شود؟
معاون اصولگرا!
آنچه جامعه دانشگاهی کشور را آزار می دهد پاسخ به این پرسش بی جواب از سوی شماست که چگونه می شود در مراحل استیضاخ و رای اعتماد به وزیران خوشنام و محبوب وزارت علوم در مجلس اکثریت اصولگرای نهم هیچ یک از نمایندگان مجلس نسبت به حضور شما در سمت معاونت فرهنگی وزارت علوم حساسیتی ندارند و اتفاقا یکی از شروط رای اعتماد به وزرا را ابقای شما می شمارند!
دلیل نزدیکی و حمایت بی چون و چرای اصولگرایان از شما آیا غیر از این است که شما خود جزیی از طیف اصولگرایان بعد از خرداد ۹۲ هستید؟
و ما چه قدر خوشخیالم که از یک معاون وزیر با تفکر اصولگرایی انتظار به حمایت از یک رئیس دانشگاه اعتدال گرای محبوب و کاریزماتیک داریم!
نه جناب معاون!
این رویایی شما، برای ریاست دکتر با تفکر احمدی نژادیستمان تحقق پیدا نخواهد کرد!
چرا که دانشگاه و دانشجو سکوت نخواهد کرد!
در روزهای آینده بی‌پرده با مردم سخن خواهیم گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

هئیت علمی
United Kingdom
به به!
چشممون روشن!
در دولت اعتدال رئیسان انبر به دست به جان دانشجو و دانشگاه می افتند!
آقای خادمی، استاندار محترم و به .اصلاح طلب !!! پشت کردن به رای دانشجویان و اساتید اصلاح طلب استان چه معنای دارد که شما به دنبال رئاست دکتر نیکروز با گفتمان حمله گاز انبری هستید؟؟؟؟
آقای .علوم شب اصلاح طلب ، روز اصولگرا! مگه دانشگاه یاسوج محیط خانوادگی و فامیلی هست که دکتر تقی زاده اصولگرا و همراه .و ..تنها به پشتوانه فامیلی با شما باید در فکر ریاست دانشگاه یاسوج باشد؟
این .به آرمان های دانشجوی و رای پاک و صادق جامعه دانشگاهی به دولت تدبیر و امید است.
آقای استاندار!!!
آقای معاون وزیر!!!
دست از این معامله گری بردارید!
دانشگاه اجازه نخواهد داد گززینه های اصولگرا و گاز انبری و طرفدار تعلیق و اخراج ریس دانشگاه شود.
رای صاحبان قلم و جویندگان دانش یک کلام است ما دست از حمایت از دکتر شاپور رمضانی بر نخواهیم داشت
دانشجو
United Kingdom
جناب ..متاسفانه ایراد شما این است که با ... تا دیروز که به دنبال ریاست اقای .جبهه پایداری بود اما امروز بخاطر جو رسانه ای از اقای رمضانی حمایت میکنید در حالی که همه میدانند عیله دکتر رمضانی فراوان حاشیه سازی کرده اید تا فردین تقی زاده را که قبلا معاون مالی دانشگاه یاسوج بود و به خاطر حضور شما در وزارت خانه به تهران منتقلش کردید را ریس دانشگاه کنید و یک اصولگرای احمدی نژادی و ارزنگی را ریس دانشگاه یاسوج کنید
خنده زار
United Kingdom
چشه والله؛ دکتر..توی ۸ سال گذشته .. توی دولت احمدی نژاد بود.حالا هم معاون اینجا توی دولت روحانی.اصلا یه وضعیه.
بیچاره اونایی که توی ۸ سال گذشته توان دادن و یه عده دیگه پستاشو گرفتن.راستی آقای ... خاتمی اصلاح طلب است یا اصولگرا؟
حزب باد
United Kingdom
ای کاش راه و رسم زندگی رو از آقا ... یاد بگیریم!در زمان دکتر عسکریان نور چشم ایشان بود!در زمان ارژنگ دست راستش و در زمان سید ضیا هاشمی هم نیروی تمام عیار !!درود بر حزب باد و لعنت بر ما که چوب صداقتمون رو میخوریم!
اصلاح طلب
United Kingdom
گناه رمضانی توانمندی ، شجاعت و عدم باج دهی به ... انتخابات خرداد ۹۲ هست
برای استاندار
United Kingdom
آقای ...
اگر دکتر رمضانی رو با م... سیاسی قربانی کنید و به دنبالاوردن ن.. و .. مکتب احمدی نژادی باشد مطمعن باشید اول کسی که عزل می شود خود شما خواهید بود.
و اصلاح طلبان استان ارامش رو از شما خواهند گرفت.
مجیدی
United Kingdom
من موندم شما دنبال چی هستید دنبال چه مدیریتی هستید برای دانشگاه . دکتر رمضانی مدیر با صلابت وکاردان هست و دانشجویان هم از ایشون راضی هستن وروح تازه ای بعد از چند سال در کالبد دانشگاه یاسوج دمیده و دنبال حقه ولی متاسفانه عده ای که دنبال هیات علمی نا پلعونی بودن ونشد ن حالا به کمک این سایت هرروز یه مطلبی در مورد دکتر رمضانی می نویسند . که چی؟؟؟ خدایی خودتون ووجدانتون قضاوت کنید . اگه داشته باشید . بابا بسه دیگه از این سایت هم بعیده با این کارا
سقوط اعتدال!!!
United Kingdom
دوست قبلی خوب فرمودند، آقای تقی زاده، بالاخره شما کدوم طرفی هستی؟با یکی از مرتجع ترین مدیران احمدی نژادی کار کردی حالا هم با افتخار با دولت روحانی؟خدا وکیل شما به اندازه سر سوزنی به اندیشه و تفکر احترام می گذارید؟یه مدت پست نداشتی چی می شد؟می رفتی کارای علمی میکردی اگر بلد بودی بعد در دولت دوستان سرکار میومدی
سقوط اعتدال!!!
United Kingdom
دکتر نیکروز و دکتر تقی زاده اگرچه انسان های محترمی هستند اما در حد یه مدیر گروهی هم نیستند چه برسه به رییس دانشگاه. قیافه و تیپ ظاهری، نحوه برخورد و صحبت و شخصیت اجتماعی این دوستان در حد یک انسان آکادمیک هم نیست. ظاهرا کلا چسبیده به افراد هستند برا پست و مقام
فرهنگ
United Kingdom
اقای نیک روز فرد محترمی است امادر اجرا وکارهای اداری واقعا ضعیف است،شاهد موضوع مشکلات دانشکده ادبیات،مشکلات معاونت فرهنگی،کسی که علیه عملکرد خودش وشورای فرهنگی تحت امرش مصاحبه میکرد ودانشگاه را برای خوشحالی دیگران نا ارام میکرد اصلا توان اداره دانشگاه را نداره وخودش هم این رو به خوبی میدونه ودنبالش هم نیست،این دیگران هستند که دارند ایشان را علم میکنند.وبه نفع خودشونه که زودتر برائت بجویند.
دوست قدیمی
United Kingdom
.. در زمان دکتر ارژنگ ... بسیاری در حق افراد تحصیل کرده می کرد و مجری .. دکتر ارژنگ بود. علت عمده که ایشان در دولت قبل ماندگار شد همین اطاعت امر ایشان بود. چه روزها و چه شبهایی که دکتر .. در تهران دنبال ابقا ارژنگ بود.
با روی کار آمدن دولت جدید بلافاصله ایشان تغییر .. و جهت دادند و طوری وانمود کردند که انگار….
بر خلاف اعتراضات و از صدقه سر .. معاون وزیر که از بستگان ایشان می باشد شدند همه کاره دکتر رمضانی .
هر اتفاقی و یا هر کاری را هم متاسفانه به دکتر رمضانی نسبت می دادند.
دنیا برا ایشان خوبه که هر لحظه اراده کنه میتونه .. عوض کنه.
دکتر ضیا هاشمی اصولگرای جبهه پایداری
United Kingdom
بابا این که دیگه برای همه مشخص شده که اقای دکتر هاشمی؛ گزینه جبهه پایداری در وزارت علوم هست. ببیند نمایندگان جبهه پایداری توی مجلس تو وزارت علوم با همه مشکل دارند الا با دکتر هاشمی!!!!!
نیکبخت
United Kingdom
استانی که استاندارش موسی خادمیست باید ریس دانشگاهش هم ..گازانبری باشد!!!!
مینا
United Kingdom
واقع آدم تاسف می خوره وقتی با وجود این همه کارشکنی در حق دکتر رمضانی و آنوقت آرام ترین فضا را دانشگاه یاسوج همین یکسال اخیر می بینیم .
بویراحمد
United Kingdom
آقای استاندار بی زخمت استانداری رو بده به اقای صابری تا هدایتخواه هم برگرده!!! اخه این همه ... بودن هم حدی داره آقای استاندار. به قران استاندار استانی نه بخشدار کهگیلوی که هر چی کهگیلویه ای اصولگرا بودن رو داری ریس میکنی و هر چی اصلاح طلب بویراحمدی بوده رو ...
خوابگاهی
United Kingdom
روز انتخابات مجلس ۹۰ بود که این ... به خوابگاه ما اومدن و تقریبا همه رو مجبور به دادن رای به . میکردن.آحه اون زمان دولت قبلی بود و اطاعت از ا.. بود.حالا کاملا رنگ عوض کردن و اینوری شدن.خدا خیر پسر عمه شون دکتر ضیا هاشمی رو بده.
عید
United Kingdom
صداقت جریان اصولگرا و اصلاح طلب در این استان از همین زد و بندهای فامیلی مشخص می شود. به گفته ..قبلی یاسوج آقای دکتر تقی زاده و دکتر عوض پور پیگیر ریاست آقای دکتر ارژنگ بودند. حالا دکتر ...با . کامل از احمدی نژاد و ارزنگ برائت میجویه تا ..
اسکندر مقدونی امد...
United Kingdom
بیچاره کسانی که به مدعیان اصلاح طلبی رای داده اند.همان آش و همان کاسه. آقای دکتر احمدی نژاد و دکتر . موقتا کنار رفته اند, جای آنها خالی نیست. از هر طرف نگاه میکنیم یک طرف .. حامی گفتمان حمله . ایستاده از طرف دیگر ... احمدی نژادیسم ... چه کسی باید سیبل شود؟؟؟ رمضانی اصلاح طلب!!!!
یاران وفادار
United Kingdom
واقعا باید برا وزارت علوم، علم و دولت تدبیر و امید فراوان گریست. مگه میشه تو دولت آقای روحانی بدون مشورت از اعضاء هیات علمی دانشگاهی برا مدیریت آن تصمیم گرفت؟ نکنه ارکان دولت روحانی با دولت احمدی نژاد جابجا شدند؟ البته با انتخاب یک پزشک برای وزارت علوم باید چنین کاری از وزیر علوم هم بعید نباشد.
ولی سید ضیا هاشمی و سید موسی خادمی بدانند که این تصمیم و تصمیم های احتمالی آینده از این قبیل رو دانشگاه تحمل نخواهد کرد. لطفا به امور خود بپردازید و در امور دانشگاه یاسوج دخالت نکنید.
آذر
United Kingdom
گزینه های ضعیف که خط مشی سیاسی مشخصی ندارند و با هر حزب و گروهی همنوا میشوند به درد دانشگاه نمیخورند. در بین گرینه های معرفی شده کسانی هستند که چنین مشخصه ای دارند
بگوید .. باز گردد
United Kingdom
حیف نیست دانشگاهی که دکتر عسکریان با خون دل آن رادانشگاه کرد افرای مثل .. آن را مدیریت کنند .اگراینها بخواهند بیایند بهتر است همان ارزنگ بیاید.
United Kingdom
آقای استاندار سکوت خود را بشکیند و این سیل اتهام رو از خود دور سازید و نشان دهید انسانی مستقل و شجاع در کنار جامعه دانشگاهی هستید.
نشان دهید جبهه پایداری حق ریاست بر دانشگاه های کشور و یاسوج را ندارد.
.
نشان دهید دوست ندارید . شوید و شهردار تهران شوید/
بویراحمد
United Kingdom
درود
آقای خادمی حمایت نکردن از دکتر رمضانی .. به جامعه ی دانشگاهی و دانشگاه است ، فردی که بعد از ٨ سال ... فضایی دانشگاهی و پر از امید در دانشگاه ساخت و شجاعانه با بی قانونی ها و افراط ها مقابله کرد ، حمایت نکردن از دکتر رمضانی ... به رای ها و تفکرات دانشگاه است/
دانشجوی دکترا
United Kingdom
ماشالله به ..که تا دیروز نیروی اجرایی... تاریخی دانشگاه بود و امروز نیروی ریاست تدییر امید ضیا هاشمی برای دانشاه یسوج هست.
خوبه ... هم بشه معاون اموزشی و دانشجوی دانشگاه که هر کسی اعتراض کرد ... جمش کنیم
آشنا
United Kingdom
دکتر تقی زاده که کاندیدای جایگزین می باشد اصولگرا نیست بلکه حامی جبهه پایداری و رای دهنده به دکتر جلیلی هست
ستادی
United Kingdom
این یک هفته که خبر امدن نیکروز اصولگرا در استان پیچیده و اینچنین نقل شده که استاندار پشت دکتر رمضانی اصلاح طلب رو خالی کرده و با ..حامی قالیبا...کرده همه دیدگاهشون نسبت به دکتر خادمی تبدیل به شک و تردید شده که ایا این اتفاق حقیقت داره یا خیز؟
ایا واقعی دکتر خادمی دید قومیتی داره یا نگاه فکری و توسعه گرایی؟
اتش
United Kingdom
دکتر خادمی؛ استاندار محترم استان؛ آیا حقیقت داره آقای دکتر رمضانی رو به این خاطر که اصلاح طلب بوده و متولد بویراحمد است ؛ شما قصد برکناریش رو دارید
اما
آقای دکتر نیکروز که تفکر ... داره اما هم محلی شما هست رو برای ریاست دانشگاه یاسوج حمایت کرده اید تنها به این خاطر که شماها هر دو دهدشتی هستید؟
میگم نظرتون چیه دکتر رمضانی رو یه جای جمع کنیم و با دانشجویان و استاتید و هئیت علمی های طرفدارشون بایک ... کنیم تا راحتر به ریاست برسید
فریاد
United Kingdom
خدا بهتون رحم کنه!
قرار هست ...ریس دانشگاه یاسوج بشه؟
اگر ایشون ریس دانشگاه بشه هزار بار دعا میکنید که خدایا .. برکنار بشه و .. دوباره ریس دانشگاه یاسوج بشه!!!
بابا صد یاد .... بخیر.
... اصولگرای سنتی بود اما.. اصولگرای پایداری تند و …
منفرد
United Kingdom
در صورت آمدن... دانشجویان سکوت نخواهند کرد
صالح
United Kingdom
...+ احمدی نژاد
پیوندتان مبارک
بلوط
United Kingdom
آقای استاندار و سید ضیا هاشمی منتظر پاسخ قابل تامل و معنا دار ما باشید /
اقای .. واقعا .. شدم که چگونه به اسم طرفداری روحانی نیروهای تدبیر و امیدی رو برکنار میکنید و حامیان قالیباف و احمدی نزاد رو حمایت میکنید!!!!
بهار
United Kingdom
رای ۲۴ خرداد ۹۲ رای به اصلاحات اعتدال گرایانه بود نه رای به قالیباف و جلیلی
آقای استاندار از خواب بیدار شوید!
وگرنه این خواب عمیق برایتان پر هزینه خواهد شد
اخه بر اساس کدوم خصلت و شایستگی دکتر ... اصولگرا باید بشه رئیس دانشگاه
شکست!
United Kingdom
عزل رمضانی یعنی شکست استاندار
نصب نیکروز و تقی زاده یعنی .. اصلاح طلبان
دوست دار دکتر تقی زاده
United Kingdom
چرا اصلاح طلبان مخالف ریس شدن دکتر فردین تقی زاده هستند؟
مگر رای به جلیلی گناه هست؟
مگر مدیر دکتر ارژنگ بودن گناه کبیر است؟
مگر داشتن تفکر اصولگرای چیزی بدیست که اینچنین ناله سر میدهید!
دوست دار دکتر تقی زاده
United Kingdom
دکتر تقی زاده آدم خلاق و تحصیل کرده و خوبی است
ساده
United Kingdom
بابا استاندار خود حامی دکتر نیکروز هست شما چه قد ساده اید
تدبیر و امید
United Kingdom
این .. در وضعیت سید ضیا هاشمی به چه خاطر هست که در ..مگه رمضانی اما در تهران میگه تقی زاده؟
اقای تقی زاده خب برن ریس دانشگاه دکتر احمدی نزاد بشن
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
حرفهای زیادی ته دلم مانده که نمی دانم چگونه بر زبان بیاورم،اگر هم بر زبان بیاورم فریاد رسی نیست که صدای ما را بشنود.اینهمه دار مکافات کشیدیم تا از دست آقای... راحت شویم.حال که شرایط و فضای سیاسی دانشگاه تغییر کرده و بار دیگر آرامش به دانشگاه بازگشته و اکثر اساتید و کارمندان و دانشجویان از مدیریت آقای دکتر رمضانی راضی هستند، ایا انصاف است که این چنین مورد هجمه بی عدالتی قرار بگیرد .از نماینده محترم بویراحمد و دنا بابت این انتصاب کمال تشکر را داریم و این انتظار وجود دارد که با توجه به عملکرد موفق آقای رمضانی و رضایت اکثری دانشگاهیان همچون گذشته از آقای رمضانی و جامعه دانشگاهی حمایت کنند .
یاسوج
United Kingdom
تقی زاده از نیرو های ارژنگ است با این انتصاب نا امید شدم
گمشده را پیدا کنید؟
United Kingdom
به نظر شما این فرد کیست؟؟؟؟
.
.
مگر دکتر همان شخص محترمی نیست که در دوران اصولگرایی و انحصار طلبانه دانشگاه یاسوج ... دانشگاه را بر عهده داشت؟

مگر دکتر یار محبوب و دوست وفادار، هم نشین و هم فکر دکتر اردوان ارژنگ نبوده و نیست که در زمانشان هیچ دانشجو و استادی جز مدح و ستایششان ... نداشت؟
.
.
بهشت تهران
United Kingdom
آقای استاندار در بهار اسمال ب جای دیدار با روحانیبه دیدار قالیباف بروید.
دانشگاه یاسوج جای نیروهای قالیباف نیست!
فتحی
United Kingdom
دانشگاه باشگاه جبهه پایداری پاتوق حامیان احمدی نژاد نیست؛
اقای که معاون امور مالی دانشگاه یاسوج رو داشته بهتر است برن ریس دانشگاه ایرانیان شود که ریسش احمدی نزاد است
سلطان
United Kingdom
کسی که در دامن اصولگرایی و جبهه پایداری بزرگ شده است به درد دانشگاه یاسوج نمیخوره
حالا چه با صندوق ..
چه با حمله ..
دانشی
United Kingdom
اقای هاشمی معاون وزیر و اقای خادمی استاندار ریس جمهور
پیام ما روشن و صریح هست
یا عدم حمایت از دکتر نیکروز و دکتر تقی زاده را اعلام کنید
یا
به صف حامیان قایلباف و احمدی نزاد بپیوندید
ریزبین
Iran, Islamic Republic of
این خزعبلات چیه؟ استاندار از همه مدیران اصلاح طلب تر است و اگر حمایت های وی از دکتر رمضانی نیود تا حالا کار رمضانی تموم شده بود و برکنار میشد.
دکتر خادمی معاون استاندار در دولت اصلاحات بود و همچنان بر تفکر اصلاح طلبی خود پایدار مانده است. مطمئن باشید دکتر خادمی نیروهای اصلاح طلب را حمایت میکنه مخصوصا دکتر رمضانی را.
اگر استاندار دید قومیتی داشت که تا حالا نیکروز را میزاشت رئیس دانشگاه و رمضانی را رد میکرد...
استاندار حامی جدی رمضانی است.........
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خانم نویسنده محترم: شما که تهمت به همه مسولین میزنید تا حالا پیش خودتون فکر کردین که آقای دکتر رمضانی با وجود رای نیاوردن در شورای عالی انقلاب فرهنگی قریب به ۱۶ ماه هست که به طور غیر قانونی سرپرست دانشگاه هستند؟! چرا قانون در مورد ایشان نقض شده؟! دولت تدبیر و امید باید قانونگرا باشد و استاندار محترم که نماینده دولت در استان هستند ملزم به قانونگرایی اند. خیلی وقت پیش کارت قرمز برای سرپرست فعلی رو شده است با این حال هنوز در منصب سرپرستی جا خوش کرده اند! بعد آمپر چسپوندید به خاطر احتمال جایگزینی ...!! انگار حافظه تون خوب یاری نمیده یا شاید هم مطلع نیستید که ایشون اگر در دوره دکتر ارژنگ یک سمت داشتند در دوره ریاست سرپرست محبوبتان با حفظ سمت قبلی سرپرست دانشکده نفت و گاز شدند به این دلیل که رفیق دیرین و یار غار سرپرست دانشگاه هستند. اگر همان رابطه فامیلی که در مطلبتان اذعان کردید نبود و پای ایشان را به تهران نمیکشاند چه بسا ایشان همچنان در دو سمت ذکر شده در دانشگاه یاسوج مشغول بودند. سوال اینجاست به معاونت آموزشی چرا بلیط سوار شدن دادید؟! ایشان هم از دوره قبل هستند. اتفاقا قومگرایی در انتصابهای جدید دانشگاه یاسوج خروشان است. کافی است دنبالش باشید حتما موارد متعدد پیدا خواهید کرد.
امیدوارم که این مطلب رو در پاسخ به نویسنده محترم سانسور نکنید، با تشکر
Iran, Islamic Republic of
رمضانی در حد رییس نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر رمضانی
اصلاح طلب بی ادعا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که شبه اصلاح طلبان مدعی همه چیز شده اند شما ها که اصلاح طلب واقعی نیستید و گرنه شعار زنده باد مخالف من را قبوا داشتید شما از همه ... اصلاح طلبی یعنی روجوع به قانون . وقتی صلاحیت علمی رمضانی در شورا رد شد چگونه باید رئیس شود. تازه همین مدت که ماند هم نشان داد اصلاح طلب نیست و گرنه نباید بر خلاف قانون می ماند.
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
تا آنجایی که ما اطلاع داریم و همکار صمیمی با آقای .. هستیم ایشان ربطی به اصول گرایی ندارد . تقبل مسئولیت هم در زمان آقای ارژنگ با فشار و اصرار تعدادی از اعضای هیات علمی که اکثرا غیر اصولگرا بودند بوده بوده وحتی در زمان کوتاهی بعلت اختلاف با ریئس وقت ترک پست کرده که باز هم با اصرار همان دوستان تشویق به برگشت شد . استدلال انها هم از عدم اشغال معاونت به وسیله گروه ارژنگ بود و ایشان کاملا از آقای رمضانی حمایت می کند
دوما طرح آقای ... ساختگی و فقط گروه و طیف خاصی انرا دنبال میکنند
سوما آقای رمضانی ریئس خواهد ماند و مورد حمایت وزارت و بخصوص معاونت فرهنگی می باشد
لطفا با طرح این موضوعات در استان نفاق ایجاد نکنی
چ
Iran, Islamic Republic of
چگونه توقع دارید استان عقب مانده نباشد وقتی که اینگونه بذر کینه و نفاق کاشته می شود
شرم کنید از این اختلاف افکنی
باانصاف
اگر دولت اعتدال هست که دروغ بسیار بزرگه چرا تمام چهره ها را خراب می کنید اعتدال یعنی تخری ب دیگران اعتدال یعنی از تمام جناح ها وگروه ها نه یعنی یک گروه خاص به کجا می روید اقایان قیامتی هست
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر......شما در تحمیل بورسیه های غیر قانونی ونور چشمی از ر.. دانشگاه جلوتر بودید.بله قربان گوی .. بودید همین حالا هم هستید.با نیروهای اصلاح طلب همانند ..رفتار میکردید ومی کنید حالا چه شده که علم مبارزه علیه نیروهای اعتدال،تدبیر وامید را برداشته اید،ایا فکر میکنید دانشگاه درمقابل شما سکوت خواهد کرد،اگر ارژنگ بیاید بهتر از شماست،چون در اعتقاداتش شفاف بود،ولی شما چه؟...........
رضا
Iran, Islamic Republic of
حامی جلیلی و پایداری خوش امدی به . ارزنگ.....استاندار/ هاشمی پیوندگان مبارک....مولودی به نام دکتر .....که در اینده تقش...با یه حمله . دردانشگاه یاسوج در میاد.....
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام این چه رسانه ای هست در استان که خودش مینویسد وخودش نظر میدهد حیف که شما زبان گویای مشکلات جامعه اید .با با به رسالت خود بپردازید این موضوع دانشگاه رسالت شما نیست که چه کسی مدیرش میشه .وزارت علوم حساب کتابیدارد برای خودش روزانه شما بنویسید نظر دهید اب در هاون کوبیدن است
رضا
Iran, Islamic Republic of
حامی جلیلی و پایداری خوش امدی به .....استاندار/ هاشمی پیوندتان مبارک....مولودی به نام دکتر.....که در اینده تقش...با یه حمله .دردانشگاه یاسوج در میاد.....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مدیر مسول محترم جوابیه بنده را چرا نشان نمیدهید؟! شما هم که سانسورچی شدید انگار
محبین مهدی (عج)
Iran, Islamic Republic of
.. در حر رئیس ی مدرسه هم نیست چه برسد به دانشگاه
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده یادمه همین .. تو دانشگاه موقعی که ارژنگ رئیس بود تو سالن فوتبال همیشه سعی میکرد تو تیمی بازی کنه که ارژنگ بازی میکرد بعد تو بازی فقط میگشت ببینه ارژنگ کجاست تا بهش پاس بده...
دانش
Iran, Islamic Republic of
نان به نرخ روز . می باشد.آدمهای چند چهره .بفرمایید...با نام خانوادگی متفاوت،فامیل وقوم خویش ازنوعی دیگر بعدا" دوست و یار محبوب ونزدیک،دولت تدبیر وامید می بایستی از مدیرجوان وپرانرژی مثل دکتر رمضانی حمایت کند.
ترم آخری
Iran, Islamic Republic of
اینا که ایقد تلاش میکنن بیان جای دکتر رمضانی فکر خدمت کردن نیستن'خودشون هم میدونن توانایی دکتر رمضانی بیشتر از اوناست''اینا دنبال قدرت ولابین''میبینن تو استان کسی به فمر دانشگاه نیست میخوان استفاده کنن
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه ..زیر سر ضیا هاشمی معاون وزیر علومه
دانشجوی دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاح طلب.درود بر دکترشاپوررمضانی.درود بر سید باقر موسوی.تا اخر پشت اصلاح طلبان استان هستیم
دانشگاه یاسوج
United Kingdom
...کسی بود که به هدایت خواه و سعید جلیلی در انتخابات رای داد.
چرا ایشون باید ریس دانشگاه بشه؟
مگه مردم به جلیلی رای دادن که ... باید ریس بشه؟
اصلا ... توی دانشگاه هیچ کسی طرفدارش نیست و از ایشون دل خوشی ندارن.
دانشگاه در مقابل ایشون واکنش شدید نشون خواهد داد!
شورای عالی انقلاب فرهنگی
United Kingdom
شورای عالی انقلاب فرهنگی طی اطلاعیه شرایط ریس شدن در دانشگاه یاسوج را اعلام کرد:
-------------------------------------------
۱-داشتن دیدگاه ... و عضویت در ستاد قالیباف و هم . بودن با استاندار استان
۲-داشتن .. در دوره احمدی نزاد و تائیده نهایی از طرف نماینده سابق بویراحمد و دنا
۳-حسن شهرت از سوی دکتر .. به پاس هم فکری
۴-عدم اعتقاد به اصلاح طلبی و تفکر اعتدال گرایی
۵. رای دادن به حسن روحانی و تبلغ علیه ایشان در انتخابات ریاست جمهوری
۶-دار بودن فامیل؛عمو،دایی،خاله در وزارت علوم برای .. و ساخت روزمه اصلاح طلبی...
۷- محبوب نبودن در جامعه دانشگاهی استان
۸- طرفدار انحصار گرایی و مخالف .
۹-موافق دانشگاه نظامی و تفکیک جنسیتی
.
.
بنا به اعلام شرایط فوق دکتر رمضانی اصلاح طلب،توانمد و محبوب که خواست جامعه دانشگاهی بوده است به دلیل عدم شرایط فوق برکنار و ... به دلیل انکه هر دو شرایط فوق را دارند به مرحله فینال راه یافتند
فرخنژاد
United Kingdom
دکتر .. عزیز چند بار حضوری و تلفی از سر صداقت و دوستی بهت گفتم وارد این بازی های سیاس ینشو برادر! تو و من هر دو تفکر احمدی نزادی و دکتر جلیلی داریم نباید شخصت فکری خودمون رو برای این دولت که تنها عمر ۴ ساله دارد و ۲ سال از ان رو از دست داده گذشتمون رو به خاطر ۱ پست خراب کنیم.
باید صبوری کنیم تا عمر این دولت تمام بشه و با امدن دکتر احمدی نزاد و دکتر هدایت خواه و دکتر ارزنگ دوباره به قلعه های افتخار باز گردیم.
اصلاحات و اعتدال .. بیش نیستند و طرفدار .. هستند.
من طرفدار همان دانشگاه دوران کامران دانشجو دکتر ارزنگ هستیم که همه در ان ارامش داشتیم و دوستانمان رشد و ارقا یافتند.
تاکید میکنم وارد این بازی های سیاسی با اصلاح طلبان بی.. نشو.
خودت را برای ریاست دانشگاه شیراز یا دانشگاه اصفهان در دوره اینده دکتر جلیلی یا دکتر احمدی نزاد اماده کن
همکار
United Kingdom
آقای دکتر "..." که به قالیباف رای داده و دیدگاهش به دانشجو دانشگاه "حمله ." هست حق ریاست بر دانشگاه اصلاح طلب یاسوج رو نداره.
اگه خیلی مشتاق ریس شدن هست بره ریس دانشگاه غیر انتفاعی قالیباف در تهران بشه.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار شما چرا اقای نیکرور رو حمایت میکنید . چرا
تل زالی
Iran, Islamic Republic of
انتظار بیشتری از دکتر هاشمی می رفت جناب دکتر احساس من بر این هست که شما تو قضیه دانشگاه یاسوج پی تونستی بهتر عمل کنیو
گجساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضانی یاد دکتر عسکریان رو برا ما زنده کردن درود بر ایشون جناب...فقط می تونم بگم واقعا که...
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار یه لطف بکنید یه سر به خوابگاه دانشگاه بزنید و ببینید نسبت به قبل چه تغییر هایی که نکرده ما دانشجویان حمایت قاطع خود را از دکتر رمضانی اعلام می کنیم
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسف است که مدیری با این کارنامه خوبی که طی این چندوقت جا گذاشته می خواهند عوض کنن . حتما باید آب زیر کاه باشه ؟ باید خیانت کنه ؟ که شما ها ازش حمایت کنید این همه تغییرات خوب در دانشگاه را نمیبینید؟ آقای استاندار شما مرد اول این استان هستید شما چرا ساکت موندید ؟ حتما باید همشهریت باشه تا ازش حمایت کنی ؟
رسول
Iran, Islamic Republic of
جو دانشگاه یاسوج بعد از رفتن ارژنگ و آمدن دکتر رمضانی اینقدر خوب شده که ما هم که دانشگاهی نیستیم این رو متوجه شدیم حالا می خوان ریاست رو عوض کنن یعنی باز روز از نوع روزی از نوع
محمد
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به نویسنده البته اگه بشه به ایشون نویسنده گفت چون هرکسی میتونه قلم به دست بگیره و چرت و پرت بنویسه بدون اینکه اطلاع داشته باشه که آیا این چیزایی که مینویسه حقیقت داره یا فقط یه چیزایی از کسایی شنیده که قصدشون تخریب چهره هاست.وقتی چیزی نمی دونید الکی ننویسید از فرداتون بترسید.من مدیری رو در سطح کشوری از استان میشناسم که هم در دوره آقای هاشمی رفسنجانی سمت و پست داشتند هم در دوره اقای احمدی نژاد فقط و فقط به خاطر لیاقت و تواناییشون .پس اگر احیانا فردی به دلیل شایستگی و توانایی که دارند در چندین دوره به کارشون ادامه میدن مطمئن باشید به خاطر زدو بند سیاسی نیست یهشون نیاز هست حسادت و تنگ نظری رو کنار بگذارید و سعی کنید برای توجیه خودتون بقیه رو تخریب نکنید .
رئیس امد
United Kingdom
دکتر .. حالت چه طوره؟
راستی شنیدی احمدی نزاد رفته ترکیه دانشگاه ایرانیان رو یه شعبشو افتتاح کنه؟
راسته میگن گزینه ریاست دانشگاه ایرانیان توی ترکیه. هستید و استعلاماتتون هم مثبت بوده و قراره برید ترکیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر دکتر تقى زاده میل به ریاست دانشگاه یاسوج داشت از سه سال قبل این پستو گرفته بود
مطلع
Iran, Islamic Republic of
?.. تاکنون چند نفر از هم استانی های خود که اقبالی برای پست گرفتن داشتند را هم تخریب کرده
کارمند
United States
اصلا فکر نمیکردم جناب دکتر خادمی شایسته سالاری رو نادیده بگیره و گزینه های دیگه ای رو برای انتخاب خود در نظر بگیره . چنین انتظاری از شما نمیرفت دکتر .
ﺑﻮﻳﺮ
Iran, Islamic Republic of
ﺧﺪا ﻭﻛﻴﻠﻲ ﻣﺴﻮﻝ اﻳﻦ ﺳﺎﻳﺖ ﭼﻪ ﻧﺴﺒﺘﻲ ﺑﺎ ﺭﻣﻀﺎﻧﻲ ﺩاﺭﻩ? ﺑﺎﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻛﺸﺘﻲ, اﮔﺮ ﻗﺮاﺭ ﺑﺮ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺭﻣﻀﺎﻧﻲ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗﻢ ﺟﻠﻮ ﻣﺮﺩﻡ ﺩاﺭ ﺑﺰﻧﻲ ﺷﻮﺭا اﻧﻘﻼﺏ ﻓﺮﻫﻨﻜﻲ ﻋﻮﺿﺶ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ! ﺣﺎﻻ ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺑﻜﻮ ﻧﺴﺒﺘﺖ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭼﻴﻪ? ﻳﺎ ﭼه ﻗﻮﻟﻲ ﺑﻬﺖ ﺩاﺩﻩ
دانشجو شهرستان
United States
هیچ گزینه ای برای دانشگاه یاسوج بهتر از دکتر رمضانی نیست . میتونید بین دانشجوها ، کارمندها و هیئت علمی رای گیری کنید بعد خودتون متوجه میشید .
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
جناب . هاشمی و جناب خادمی جو عمومی دانشگاه و شهر شاپور رمضانی رو میخواد پس لطفا احترام بذارید ب دید و نظر دانشجویان
بازیار منصورخانی
Iran, Islamic Republic of
انصافا از نزدیک دکتر تقی زاده را می شناسم.
ایشان نیروی فراجناحی است.اگر دکتر تقی زاده در دولت قبل معاونت دانشگاه را نمی پذیرفت الان بدنه کارمندی اینطور نبود.از زمانیکه امدند دکتر ارژنگ نتوانست حتی یک نیرو از هم جناحی هایش را استخدام کند.ببینید نیروهایی که در زمان دکتر تقی زاده استخدام شدند بدون حاشیه الان جزءبهترین نیروهای دانشگاه هستند. یادتان رفته در زمان ایشان همین اقای ارشدی که مخالف سرسخت ارژنگ را بعنوان مدیر امور عمومی انتخاب کردند...
الانم در سطح وزارت جزء بهترینها هستند.
همه همکاران میدانند ایشان در ان زمان چند بار استعفا دادند اما مصلحت در این بود که کنار نکشند.
دوستان امام حسین می فرماید اگر دین ندارید لااقل ازاد مرد باشید.اینقدر توهین نکنید روز قیامت جواب خداوند را چه می دهید...
چ
Iran, Islamic Republic of
ایجاد نفاق و شکاف بین نیروهای استانی از طریق رسانه خیلی کار بدی است
بازیار منصورخانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فضای رسانه ای بدجور به دروغ و تهمت الوده شده است.
دوستان همه می دانند دکتر تقی زاده یک نیروی فراجناهی است.ابشان در بدو ورودش به معاونت از نیروی های مخالف ارژنگ بعنوان مدیر استفاده نمودند(مدیر امور عمومی و مدیر اداری).در ضمن از زمان معاونت حتی یک نیرو از دوستان ارژنگ به عنوان کارمند استخدام نگردید.کارمندانی که در زمان ایشان استخدام شدند الان جزء بهترین نیروها هستند.الانم که در دانشگاه نیستد تمام همکاران هیات علمی و کارمندان از ایشان به نیکی یاد می کنند.
دوستان امام حسین می فرماید اگر دین ندارید لااقل ازاد مرد باشید.
ایشان الان در سطح وزارت جزءپاکدست ترین و بهترین مدیران هستند.
عزیزان اینقدر تهمت نزنید جواب خدا را در روز قیامت چه می دهید؟؟؟؟
بازیار منصورخانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فضای رسانه ای بدجور به دروغ و تهمت الوده شده است.
دوستان همه می دانند دکتر تقی زاده یک نیروی فراجناهی است.ابشان در بدو ورودش به معاونت از نیروی های مخالف ارژنگ بعنوان مدیر استفاده نمودند(مدیر امور عمومی و مدیر اداری).
در ضمن از زمان معاونت حتی یک نیرو از دوستان ارژنگ به عنوان کارمند استخدام نگردید.کارمندانی که در زمان ایشان استخدام شدند الان جزء بهترین نیروها هستند.
الان هم که در دانشگاه نیستد تمام همکاران هیات علمی و کارمندان از ایشان به نیکی یاد می کنند.
دوستان امام حسین می فرماید اگر دین ندارید لااقل ازاد مرد باشید.
ایشان الان در سطح وزارت جزءپاکدست ترین و بهترین مدیران هستند.
عزیزان اینقدر تهمت نزنید جواب خدا را در روز قیامت چه می دهید؟؟؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاح طلبان واقعی.. درود بر دکتر رمضانی. مرد شجاع و کاردان اصلاحات
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از انجا که دکتر رمضانی برادر معاون وزیر را که فارغ التحصیل دانشگاه آزاد بودند استخدام کردند بعید میدونم که از حمایت ایشان دست بردارند.
منصف
Iran, Islamic Republic of
رمضانی احتمالا فامیلش از روحانی حمایت نکرده اند
پیروزی
Iran, Islamic Republic of
سابقه نداشته دانشگاه یاسوح بعد از مرحوم عسکریان رئیسی به
شایستگی دکتر رمضانی به خود دیده باشه و ...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
عید آمد و خزان خامی گرایی رسید.
مدیر مسول محترم جوابیه بنده به مطلب بالا رو که سانسور کردید حداقل این رو سانسور نکنید تا خواننده سایت شما بمانیم وگرنه در بی طرفی شما شک ایجاد خواهد شد.
تیراازگون
Iran, Islamic Republic of
درود امیدوارم حاج زارعی این سری تمام قد پشت دکتر رمضانی باشن چون جامعه دانشگاهی به ایشون نیاز دارن و .. هم باید در بعضی کاراشون تجدید نظر کنن و بدونن که دولت روحانی آدم از جنس خودش میخواد
Iran, Islamic Republic of
دولت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1