تاریخ انتشار
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۹۲۲۷۷

تاجگردون: برخی‌ها فکر می‌کنند خودشان فقط انقلابی هستند

۱۸
۰
کبنا ؛رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بالاترین خدمت به مردم در مناطق محروم این است که مشک آب را از دوش این مردم برداریم تا برای تأمین آب خود مشقت‌های زیادی را تحمل نکنند.
به گزارش کبنا نیوز از باشت، غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مجتمع آبرسانی بوسنگان شهرستان باشت که با حضور معاون وزیر نیرو انجام شد، اظهار کرد: بالاترین خدمت به مردم در مناطق محروم این است که مشک آب را از دوش این مردم برداریم تا برای تأمین آب خود مشقت‌های زیادی را تحمل نکنند.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایجاد چنین پروژه‌هایی در روستاها گام بزرگی برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها بوده و با اقداماتی همانند خدمات‌رسانی در زمینه آب و برق و گاز موجبات مهاجرت معکوس فراهم می‌شود.
تاجگردون در ادامه اظهارات خود با بیان این که کل اعتبارات عمرانی شهرستان باشت در سال ۹۳ چیزی در حدود ۶ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی با اعتبارات ملی نشان دهنده عزم نظام جمهوری اسلامی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و روستایی است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در کنار هم بودن اعم از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان و نمایندگان را بهترین راه برای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: استان محرومی داریم که جز با وحدت و همدلی نمی‌توان برای محرومیت‌زدایی در آن گام برداشت.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل خالی شدن روستاها از سکنه را نبود همین امکانات دانست و گفت: مردم به همین دلیل رغبتی برای ماندن در زادگاه و روستای خود ندارند و همین موجب ایجاد مشکلات بسیار زیادی می‌شود.
تاجگردون به روستای تلچگاه و پیشینه آن اشاره کرد و گفت: روزگاری این منطقه پایتخت باوی بوده است اما می‌بینیم که به دلیل نبود خدماتی همچون آب و گاز مردم روستا را خالی کرده‌اند و به شهرها پناه برده‌اند.
وی افزود: امروز آب به این روستا و سایر روستاهای دیگر رسید و مردم مطمئن باشند که در آینده نزدیک هم گاز به چنین مناطقی می‌رسد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود با انتقاد از برخی افکار حذفی تصریح کرد: ما همه با هم انقلاب کردیم ولی درک این موضوع برای عده‌ای بسیار سخت است.
تاجگردون بیان داشت: وقتی در دنیا هر روز به بهانه‌های مختلف یک روز به نام هسته‌ای و روز دیگر به بهانه‌ای واهی کشور را متهم می‌کنند پس لازم است که همه در کنار هم باشیم.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: با در کنار هم بودن است که مشکلات برطرف می‌شود و می‌توان به مردم خدمت صادقانه کرد.
وی گفت: هر فکر پلیدی که بخواهد بین مردم و نظام فاصله بیندازد عاقبت به زباله‌دان خواهد پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب جواب نداره .
هی روزگار
Iran, Islamic Republic of
این حرفتو قبول دارم

بعضی ها فکر میکنند فقط خودشون مسلمون هستند این چیزا بیداد میکنه
2 تو باوی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد غلام تاجگردون افتخار ایل باوی
حامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون و بیان شیوای او.
متاسفانه عده ای از اقتدارگرایان تندرو... و افراطیون تندرو... در دو شهرستان با "وحدت" مشکل دارند چون منافعشان این چنین ایجاب میکند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دکتر تاجگردون وهواداران او

شادی وسلامتی وموفقیت از خدا برایتان آرزو دارم .دکتر مهمترین دلیل محبوب بودنتان مردم داریتان هست کاش فرصتی پیش میومد تا از درد دختران استان بهتون میگفتم چون من به علت اینکه بین آنها هستم درد آشنا ترم به امید روزی که استان ما به یاری خدا وبا داشتن شما ونفت گچساران به بی نیازی برسد
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز چرا واژه و لقب ... که زیبنده آقای تاجگردون هست را حذف میکنی مگر توهین کردمکهسانسور میکنی.این حقیر به عنوان یکی از منتقدان آقای تاجگردون چنین واژه ای را برای ایشان انتخاب کردم پس لطف کنید کامنت منو بدون سانسور بذارید
باوی
Iran, Islamic Republic of
جواب دندانشکنی در انتخابات اینده خوااهی گرفت
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
اون روز که تلچگاه پایتخت باوی بود، خان باوی ملک منصور خان بود و نوچه ها و مباشرینش چه ظلمها که بر مردم نکردند.
ش.د گچسا ران
Iran, Islamic Republic of
تو که باو ی نیستی در گچساران باوی در یا سوج بیر احمدی درتهران اصلاح طلبی درگچساران اصو لگراای
احمد
Iran, Islamic Republic of
ااقای دان. جناب ملک منصور خان بر افرادی ..میکرد که در ان موقع افرادی ...اوبودند حقش بود که براین افراد ..ان موقع زور بگوید
م .خ از تهران
Iran, Islamic Republic of
ببین همشریان عزیز خدا وکیلی چرا قضاوت درستی نمیکنیم این نماینده محترم دارد برای شهرستان خیلی خوب و مفید کار میکند به ویژه تو حوزه عمرانی و توسعه پروژهای جدید ما که هر وقت به شهرستان میریم هر روز تغیرات را تو سطح شهرستانهای باشت و گجساران می بینیم همه چیز سیاسی نبینیم و کارهای که خیلی وقت پیش آروزیش داشتیم انجام بشه الان دارد به خوبی انجام و اجرا میشه و نماینده فعلی ایشون قبلا در حد نمایندگی و پستهای مدیریتی در سطح ملی داشته اند فکر نکنم کمتر از نمایندگی بوده پس بیایید همگی کمک کنیم یا حداقل مانع تراشی نکنیم
جانم فدای راهش
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل حاج غلام تاجگردون...تو در ذهنا حک خواهی شد
همشهری مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
باسلام نه بابا به جز .. اون بابای .. تو دربار منصورخان هم انقلابی بود که با نام مستعار .. به ..خدمت میکرد
همشهری مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
با سلام. بجز ..ت هم انقلابی بود تو ........ن جز خ.......به مردم باوی بودند...........را از یاد نمیبرم برای روز مبادا .....
همشهری مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
آره حرف حساب تکراری آقای مسئول
آبتوت
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت نماینده محترم مردمی گچساران و باشت جناب دکتر تاجگردون همان طور که جنابعالی اطلاع داری قرار بود فکری برای اب کشاورزی روستای ابتوت که در فاصله ۴ کیلومتری سد کوثر قرار دارد کنید ولی هنوز متاسفانه خبری نشده و کشاورزان اهالی روستا با بی ابی شدیدی روبه رو هستند که به احتمال زیاد در تابستان روبه رو امکان خشکی نزدیک به ۲۰۰ هکتار باغ وجود دارد جنا دکتر چاهی به عمق ۲۶۰ متر برای اهالی این روستا زده شده که متاسفانه به قول حفارهای این چاه امید چندانی ندارد و هیچ نوع کار کارشناسی هم از ادارات مربوطه صورت نگرفته که ایا چاه حفر شده ابی دارد یا ندارد که ما اهالی انتضار داشتیم که این چاه حداقل به ۳۰۰ الی ۳۵۰ حفر میشد تا حداقل جوابگوی دوسالی از باغات مرکبات این روستاها را می شد جناب دکتر از جنابعالی انتظار داریم هرچه سریعتر نمایند ه ای از خود را برای رفع این مشکل به منطقه اعزام و نتیجه را به جنابعالی اعلام فرماین اینطوری که معلوم است چاه مورد نظر نزدیک به ۳۰۰ میلیون هزینه داشته ولی بی ثمر و بی فایده می باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عالی
ابراهیم
درود بیکران بر حاج غلام تاجگردون نماینده های اسبق شهرستان اگر سر سوزنی مثل این نماینده فعال کار می کردند گچساران الان گلستان بود درود درود درود درود بر تاج گردون
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1