تاریخ انتشار
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۹۲۱۰۸

سهم ۱۲۰ نفری استان از استخدام ناظرین بخش کشاورزی

۲
۰
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ نفر سهم این استان در استخدام ناظرین بخش کشاورزی بود.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد،  امروز با حضور برخی مسئولان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه ۲ روزه آموزشی بدو خدمت کارشناسان و مروجین تازه استخدام شده در این سازمان برگزار شد.
قدرت‌الله ویسی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه با بیان اینکه ۱۲۰ کارشناس و ناظر بخش کشاورزی در این سازمان و در واحدهای مختلف شهرستانی و مراکز خدمات مشغول به خدمت شدند، اظهار کرد: در کل کشور هشت هزار و ۷۰۰ کارشناس کشاورزی بر اساس مصوبه مجلس استخدام شدند.
وی افزود: اضافه شدن این تعداد کارشناس تحصیل کرده به جمع خانواده بزرگ کشاورزی بسیار امید بخش بوده و  انتظار همه ما و مدیریت ارشد سازمان جهاد کشاورزی، ایجاد تحرک، انگیزه و ترویج اصل علمی کشاورزی در مزارع و بخش تولید در این استان است.
ویسی، تحقق اهداف سازمانی و برنامه چهار ساله بخش کشاورزی را مأموریت اصلی متولیان، کارشناسان و همه کارکنان این بخش دانست و ادامه داد: بدون همدلی، هماهنگی و مسئولیت‌پذیری تحقق اهداف مورد انتظار کشاورزی این استان شدنی نیست.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش اهداف برگزاری این دوره آموزشی بدو خدمت را ارتقاء سطح دانش، ایجاد بینش مناسب نسبت سازمان محل خدمت، بازآموزی مهارت‌های شغلی و حرفه‌ای مورد نیاز، افزایش مهارت و توانمندی لازم برای ورود به وطایف محوله و آشنایی با قوانین و شرایط و ضوابط کاری این سازمان برشمرد.
این مسئول در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: تعداد ساعات آموزشی مورد نیاز برای کارشناسان تازه استخدام شده این سازمان ۷۰ ساعت بوده که ۶۱ ساعت آن غیرحضوری خواهد بود.
وی تصریح کرد: ‌آشنایی با ساختار نظام و دولت جمهوری اسلامی، آشنایی با مأموریت‌ها و ساختار اداری وزارت جهاد کشاورزی، قانون مدیریت خدمات کشوری، فرهنگ سازمانی و ارتباط مؤثر در سازمان، کار تیمی و آموزه‌های دینی در نظام اداری را بخشی از آموزش‌های ارائه شده به این کارشناسان است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پایان این دوره آموزشی، آزمونی برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان باید ۶۰ درصد سؤالات را پاسخ دهند تا بتوانند در دوره کارورزی ۱۶ تا ۲۸ فروردین ماه سال ۹۴ این سازمان شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: متناسب کردن توانمندی‌های فردی استخدام شده‌ها با وطایف و مأموریت‌های شغلی از جمله اهداف ما در این دوره‌های آموزشی است.
گفتنی است دوره مشابهی برای کارشناسان تازه استخدام شده در شهرستان‌های گرمسیری این استان روز گذشته برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شمشیری
Iran, Islamic Republic of
از اطلاع رسانی و مشاوره و همکاری معاونت محترم سپاس گزاریم موفق و سربلند باشید.
رحمان
Iran, Islamic Republic of
اقای ویسی ان پانزده نفری که خارج از این ناظر ها گرفتید لطفا توضیح بدهید طبق کدام ضوابط بوده که انان فامیل ریس و مهاونین بوده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1