تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب : ۹۲۱۰۵

پاسخی به اظهارات چند خبرنگار گچساران

۵۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛میلاد کرمی
چندی پیش در پایگاه خبری کبنا نیوز گزارشی انتشار یافت با عنوان «رسانه های اجاره ای گچساران» که در این گزارش برخی از خبرنگاران مطالبی را پیرامون وضعیت رسانه‌ها و خبرنگاران شهرستان گچساران مطرح کردند که میلاد کرمی دیگر خبرنگار گچسارانی به آن اظهارات پاسخ داد.
با سلام ودرود فراوان بر دوستان
گویی در برابر انحصار طلبی‌ها و خودخواهی و خود برتربینی‌ها و مظلوم نمایی‌ها و فرافکنی‌ها و گفتمان کسانی که به دلیل ضعف و ناتوانی و کج‌اندیشی تهمت و افترا و بی‌صداقتی و رفتاری بدور از رسالت خبرنگاری را در پیش گرفته‌اند و همچنین سیاسیونی که به جز منافع گروه و جریان سیاسی خود و منافع شخصی خویش و خانواده ایشان به چیزی دیگر نمی‌اندیشند راهی به جز شکستن سکوت نمی‌توان یافت، آری شاید بهترین گفتمان در برابر کسانی که آنقدر کوته بین و تنگ نظر هستند که نمی توانند کسی را به جز خود ببینند آن باشد که سکوت را پیشه خود قرار دهیم چون از سویی هر آنچه که در پاسخ و نصیحت به این کج اندیشان بگوییم آب در هاون کوفتن است و از سویی دیگر نیک می‌دانیم که جامعه ایرانی و شهروندان ایران اسلامی و همشهریان عزیز گچسارانی یمان به درستی می توانند در مورد گفتمان ها و افراد به قضاوت بنیشینند، اما نکته ای که در این میان می ماند آن است که اگر پاسخی در خوربه این مدعیان ندهیم، در این صورت این عزیزان انحصار طلب و خود برتر بین ، بدین گونه می‌پندارند که هرچه را که بر زبان رانده اند صحیح می باشد و بدتر آن است که، که این مدعیان کج اندیش به گفتمان بدور از انصاف و انسانیت خود نیز افتخار می‌کنند، گفتمانی که در آن جز توهین و تهمت و تمسخر و شعارگرایی خیری دیده نمی‌شود، گفتمانی که عمل و رفتار مدعیان آن با اندیشه‌ها و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انسانی در تضاد می‌باشد، گفتمانی که همه چیزهایی و کسانی و آرمان‌هایی و ارزش‌هایی را که وجود دارد و داشته است را برای خود می‌خواهد آن هم نه برای پاسداری از آنها بلکه برای آنکه بتواند از این ارزش ها برای خود نانی در آورد، گفتمانی که وجود خود را نبود دیگران می‌بیند، گفتمانی که به دور از کوچکترین حیایی توهین می کند، گفتمانی که پایه‌های آن بر بد اخلاقی و زشت پنداری و تحقیر منتقدین خود استوار است، گفتمانی که فریاد میزند که آنکه باید باشد تنها ما هستم و دیگران حق تفکر و اندیشیدن و بیان نظرات خود را ندارند، از سویی دیگر برای عزیزانی تاسف می‌خورم که خود را خبرنگارانی حرفه ای می‌بینند و در مدح و ستایش خود، خود با خود به مصاحبه می نشینند، و خود به ستایش و بزرگ نشان دادن خود می پردازن، و خود به خود می شوند خبرنگاران حرفه ای و بی نظیر، و از رسالت های خبرنگاری می گویند ولی در عمل تنها برای یک لوح ساده چنین به دیگران توهین می‌کنند تنها از شما عزیزان یک سوال دارم این چگونه رسالتی است که شما برای یک لوح و یک تشویق این چنین برآشفته شده اید؟ آیا رسالتی که شما از آن سخن می‌گویید همان دست یابی به لوح تقدیر وسپاس است! آیا رسالت شما آن است که نتوانید رسانه جدیدی را در کنار خود ببینید؟ آیا اگر در مدت کوتاهی یک هفته نامه توانسته است در میان مخاطبین خود به محبوبیت برسد شما خبرنگاران به اصطلاح خود حرفه‌ای باید احساس خطر کنید؟
اما نکته طنز آنجاست که امروز کسانی ما را به فرصت‌طلبی متهم می‌کنند که خود آنان و تفکرشان و یاران غارشان پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی رو سیاه شده اند، کسانی که شعار اصولگرایی و انقلابی بودن سر می‌دهند و دیگران را فرصت طلب می خوانند و از سویی دیگر بدنبال بورسیه غیر قانونی نزدیکان خود بوده‌اند، مدعیانی که تنها آموخته آنان در طول سالیان عمر بی برکتشان توهین به دیگران و بی‌اخلاقی است و ای کاش کسانی که در مصاحبه‌های خود اینگونه می‌گویند: و از نهادهای نظارتی می‌خواهند که (دقت بیشتری کنند و آلودگی را از دامان رسانه‌های نوشتاری و سایت‌های خبری و محلی دور کنند. فرصت‌طلبانی دست بدامن رسانه‌های اجاره‌ای شده‌اند تا تخریب و توهین را با روندی رندانه و روانی بر جامعه حاکم کنند.) نیز از نهادهای نظارتی می‌خواستند که به بورسیه‌های غیر قانونی بپردازند ای کاش اینان از نهادهای نظارتی می‌خواستند که پرونده های اختلاس و دست‌درازی‌ها به بیت‌المال مسلمین را در دولت قبل با سرعت بیشتری پیگیری کنند اما جهت اطلاع آن دسته از کسانی که با واژه فرصت‌طلبی آشنا نیستند یادآوری می‌کنم که واژه فرصت‌طلبی و فرصت‌طلبان در ادبیات سیاسی ایران عزیزمان، نمادی از کسانی است که در تاریخ مبارزات پیش از انقلاب هیچ جایگاهی ندارند و پس از انقلاب نیز همواره بادی به هر جهت بوده اند و یا در سالهای جنگ در پس خط مقدم عکس یادگاری می گرفته اند و آنگاه که به قدرت سیاسی دست پیدا کرده اند تنها بدنبال رانت و رانت خواری بوده اند
سوال من از این عزیزی که هر از گاهی برای مطرح کردن خود در عرصه سیاست و اعلام وجود برای انتخابات آینده به دیگران توهین می‌کند بی‌آنکه ذره ای اخلاقیات و انسانیت را رعایت کند، این است که چگونه به خود اجازه می دهی که رسانه ای را اجاره ای بخوانی؟ بر اساس کدام مدرک مستند و محکمه پسند؟ اما شاید جواب سوال خود را در آن بدانم که همه آنانی که شما را می شناسند خوب می دانند که شما هر آنچه بر زبان می رانید از روی بغض و کینه و حسادت است زیرا شما دوست عزیز حتی در میان جریان سیاسی خود نیز از کمترین محبوبیت و مقبولیتی برخوردار نیستید و بی‌شک دلیل این عدم محبوبیت را باید در رفتار خود جستجو کنید و تنها می‌توانم از خداوند متعال برای شما شفای عاجل را تمنا کنم.
آری من (ک)هستم از جریانی خاص، به گفته دوستان.
آری من میلاد کرمی هستم فرزندی از فرزندان این دیار و بر خلاف عزیزانی که اعتقاد دارند، وجود آنان تنها در صورتی امکان دارند که دیگران حذف شوند و بطور کلی نباشند، اعتقاد دارم که همه آنانی که به سرزمین خود به ایران اسلامی خود عشق می ورزند باید باشند و حرف خود را بزنند حتی اگر به مذاق مدعیان پوشالی خوش نیایید
دوستان انحصار طلبم به شما یاد آوری میکنم که تفکر من جریان خاصی نیست بلکه تفکر اصلاح طلبی است.
آری بزرگ ‌ترین نقطه ضعف تفکر و گفتمان شما در این است که دقت نکرده‌اید که تفکر اصلاح‌طلبی بر پایه آموزه‌های دینی و اسلامی شکل گرفته است، اگر آموزهای خود از رهبر فقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را میزان قرار می‌دادید اینگونه کج‌اندیشی نمی‌کردید و تنها به شما یادآوری می‌کنم که جریان سیاسی که شما خود را وامدار آن می‌پنداری همواره تنها را دستیابی به قدرت را حذف رقبای خود می‌داند چون پس از سال‌ها به درستی این نکته را درک نموده‌اند که فاقد محبوبیت و مقبولیت در میان مردمان ایران اسلامی هستند.
 
آری عزیزان انحصار طلبم، بر خلاف بسیاری از کسانی، که شما خوب آنان را می شناسید تا به امروز از هیچ رانتی استفاده نکردم و در هیچ سازمانی نیز با رانت سیاسی مشغول به کار نشده‌ام چون بر خلاف شما دوستان به رانت و رانت خواری و سو استفاده و فرصت طلبی اعتقادی نداشته ام و ندارم و از این بابت احساس آرامش می کنم زیرا حقی را از کسی پایمال نکرده ام و بر خلاف کسانی که از پاکدستی می گویند ولی در عمل به گونه ای دیگر عمل می کنند پاک زندگی کرده ام و از خداوند متعال می‌خواهم که همچنان یاریم دهد که پاک زندگی کنم و برای دست یابی به قدرت دیگرانی را که از من شایسته تر هستم تخریب نکنم و به من این توان را بدهد که بتوانم از حق و حقیقت طلبی دفاع کرده
آری عزیزانم خوشحالم که دستم آلوده نیست خوشحالم از کسانی حمایت نکردم که به بیت‌المال مسلمین خیانت کنند امروز تنها یک چیز به شما دوستان انحصار طلبم میگویم که با تمام بی‌مهری‌ها و کوته‌بینی‌ها و کج‌اندیشی‌ها و ‌انحصارطلبی ها به پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابمان می مانیم حتی اگر شما دوستان انحصار طلب بخواهید که ما نباشیم چون خواسته و نظر شما هیچ گاه مطرح نبوده است زیرا اگر هر انسان آزاده ای در راه حق قرار گیرد خداوند متعال هیچ گاه نخواهد گذاشت که به بیراهه برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

در جواب kkk
Iran, Islamic Republic of
میلاد برو فکر نون باش که خربزه آب است میدونی چند سالته
خدایا چرا ؟//
Iran, Islamic Republic of
ماهیت اصول گرایان در هشت سال گذشته کاملا هویدا شد .

...بیت المال و بس .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای ول ...
رمضانی
Iran, Islamic Republic of
آقا میلاد عزیز
ببخشید گاها بچه ها راه ممنوعه می روند وبه حریم مقدسه نماینده ... ت حضرتعالی که با ... همه را .... . سایت ، خبرنگارو مسئولین و ...، ورود می کنند و شما وبقیه دوستان را آزرده خاطر میکنند
قضیه از آنجاست که بعضی بواسطه نمی دانم چی مورد احترام ... بودند
واین را به ارث برده اند . حالا اگر کسی به آنها بگوید بالای چشمت ابرو است . چند نفر.. و...آقایان دادشان بالا میرود .
خودتان را آماده کنید برای یک مقابله در یک عرصه غنی و فقیر مالی که دلشان مالامال از امید و انگیزه الهی است.
آنروز است که مطالب شماها در سایت ها و اتهامها می شود...و بر سرخودتان می خورد
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام میلاد جان
با شما موافقم که برخی انحصار طلب و خودخواه و خراب و فاسد و داغونن اما انصافا شرافتا براساس کدامین معیار و ملاک به ..میدهی که مطلب بنویسی اخه.تو و امثال .. در نهایت بیسوادی فقط برای دلخوشی تاجگردون و دیگران دست به قلم برده و هر حرف نامربوط می.از وقتی. و امثال . شروعبه نوشتن کرده این دیگه حتی دوس ندارم زنده باشم چه برسد به اینکه حتی بخوام بنویسم.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اقای کرمی ما که یه کارمند ساده هستیم ولی نوشته جنابعالی جز توهین و افترا وبی احترامی نبود و از روی عصبانیت ومغرضانه بود
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
میلاد جان هیچ خبرنگاری خودش برای انتخابات آینده نمی خواد مطرح کنه مثلا جواب خبرنگاران را دادید؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
ای خدا بالای . که هر .. یک عدد کت و شلوار به تن کرده و خود را نویسنده می پندارد.وااسفاها واویلاها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احسنت
Iran, Islamic Republic of
ک. جان من هم برای تو شفای عاجل را ارزو میکنم.چرا که دچار ... شده ای و از سر تعصبات کور مسلمات را .. میکنی
سعید جنتی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم جناب آقای کرمی سلام.
از اینکه شما هم به جمع خبرنگاران گچساران پیوستید صمیمانه تبرک عرض نموده و انشالله در راهی که وارد شدید موفق و سربلند باشید.
و اما در زمینه اختلاف پیش آمده میان شما همکاران ذکر چند نکته را لازم دیدم.
از آنجا که همواره به دوستان و خبرنگاران قدیمی خودم ارادت داشته و دارم ؛ از مساله پیش آمده بین شما عزیزان بسیار ناراحت شدم.
معتقدم عدم پیشرفت خبرنگاران گچسارانی در حسادتی است که نسبت به همدیگر دارند. بارها در مکالماتی که با اکثر دوستانم داشته ام گفته بودم،تنها راه پیشرفت خبرنگاران گچساران اتحاد و همدلی است.
جناب کرمی تا حدودی از اتفاقات رخ داده شده بین شما و دیگر خبرنگاران با خبر هستم.به نظرم نشستن در کنار هم و رفع اختلافات در فضای دوستانه بهتر بود تا کشاندن این موضوع به رسانه ها.
هرچند که اقدام مسولئن در زمیسنه تقدیر از چند خبرنگار را نمی پسندم و بهتر بود از همه خبرنگاران فعال تقدیر می شد ولی باز هم کشاندن اختلافات به رسانه کار درستی نیست.

میلاد عزیز من نمی گویم اظهارات دوستان نسبت به شما صحیح بوده ولی بهتر بود شما در مقابل همکارانت با این جوابیه ایستادگی نمی کردید.

به هر حال باز هم معتقدم خبرنگاران و همکارانم در شهرستان گچساران تا زمانی که نسبت به هم حسادت می کنند همچون گذشته در مشکلات دست و پا خوهند زد.

باشد که انجمن صنفی خبرنگاران که به شخصه خیلی تلاش کردم تا تشکیل شود و بنا به دلایلی نشد در گچساران تشکیل شده و در جمعی دوستانه مشکلاتتان را حل کنید و به فضای رسانه ای کشیده نشود.
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
میلاد عزیز بسیار عالی بود
اصلاح طلب
United Kingdom
با سلام خدمت میلاد کرمی
من درست نمیشناسمت ولی شما میتوانید الگوی خوبی برای همه ما جوانان این استان باشید
احسنت بر شما
دفاع از بی دفاع
Iran, Islamic Republic of
باسلام
درود بر رسانه های آزاد و متفکرین نواندیش
سلام بر آزادی خواه و عدالتخواه تمام اعصار علی بن ابیطالب علیه السلام
هرکسی چون آقای ک. نام خبرنگاری و رسانه را نباید همراه داشته باشند
مثل این افراد و افراد همانند این ها مثل کسی است که خود را در پشت نام آزادی
پنهان و از آن برای شهرت و مکانی امن برای بالبری استفاده میکندد.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
من این آقای کرمی را نمیشناسیم ولی خدایی با شناختی که از اقای م..دارم کرمی خوب ایشان را نقد کرده است .. خودش را تنها مسلمان میداند
حامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای میلاد کرمی
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
سلام عنی می خوای بگی این سه تا خبرنگار از .. استفاده کردن...آقای ... ۱۲ ساله توی شرکت نفت با سختترین شکل ممکن کار می کنه .. کرده؟؟؟؟؟؟؟ چه ... که اون هنوز یه آپارتمان با وام گرفته یا میخواستی بعد از ۱۲ سال خدمت نتونه یه سمند بگیره ... که فقط خبرنگاره کو رانت ..حالا ..یه حرفای پشت سرش هست و لی این دوتا چه رانتی گرفتن.. . کسی توی اوئن گزارش که من از اون بنده خداهها پرسیدم کاری به تو نداره بقران اونا حتی ترو نمی شناسن آقای ... می گفت .. کیه من تا حالا ندیدمش تازه خوشحالم بوده به خدا قسم بابا اونا می گن شن خبرنگاری رو رعایت کنن دوستان نرن پیش شهردار هی بگن پول بدین شام بدین ناهار بدین اونا حرفی از تقدیر نمی زنن می گن هر خبرنگار و روسانه ای به اندازه تلاشش تقدیر بشه این بده یعنی تو اگر از صبح تا شب کار کنی باید با ی آدم بکار یجور دیده بشی عزیزم توی اون گزارش اینجوری که من فهمیدم تو اصلن کاره ای نبودیه اون اخرای گزارش .. یه چیزی گفته و این ربطی به کل گزارش نداره ...خبرنگار حامی حق
حق
Iran, Islamic Republic of
درود
یکی از ائمه جمعه استان
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که مردم خبر دارن هیچکدام از اصولگراها اهل رشوه وخوردن حق دیگران بنودن بهنام عکاشه آه مردم گرفتش امیدوارم که شما هم دچار نفرینی که هیچ وقت نتونی از جات بلند بشی جوجه که تازه برا اومدی تو عرصه ی خبر نگاری که از این طریق جیبتو تامین کنی برو واز خدا بترس که گرفتار اه مردم نشی رشوه خوارهای اداره کبنا اگه تایید نکردی یعنی حق با منه
ستایش
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی کبنا هر چه بدی داشته باشه ولی خوبیش اینکه که همه کامنتارو می زنه.. سخنی با آقای میلاد کرمی کبنانیوز لطفا سانسور نکن تا رسالت رسانه‌ای رو حفظ کرده باشی ...در گزارشی که توسط تون سه تا خبرنگار کار شده شک نک مه اینو همه می دونن که بعضی از رسانه ها چه پول های مکی گیرن خبرگزاری ها که خودشون حقوق دارن بر اساس کارشون و جزأت گرفتن و درخواست رسمی پول رو ندارن که خود خبرگزاری باشون برخورد می کنه اما ای نکه تقدیر بشه و هدیه ای بگیرن که مرسوم همه جاست اما می خام بدونم از این سه خبرنگار کدومش از رانت یا پول یبیت‌المال استفاده کرده یکی رضاییه که بنده خدا با ماشین شخصیش و بنزین شخصی خودش میاد تو جلسات و می ره و و به قول خودشون که چن جا گفته بودن عاشق خبرنگاریه و پول و حثوث ناچیز رسانه براش اهمیتی نداره اون بعدشم تا جایی که من اطلاع دارم و دیدم هیچ وقت هم از کسی طلب پول نکرده چون اینقد مغرورتر از این حرفا ست که بخاد غرورشو به خاطر پول ببره ریز سوال و این خصلتیه که من خلی ازش خوشم می یاد خبرنگار باید مغروز و مستبد باشه تو رسانه بعدشم می مونه خانم خمیسی خداییش اون فقط ی خبرنگاره از کدوم رانت استفاده کرده اونکه با هزینه شخصش میاد تو جلسات می ره یعنی مثلا چ رانتیه این که شما می گین کاظم پور ه که تو روابط عمومیه حالا بعضیا می گن از ملی حفاری اومده با پارتی محسن رضایی یا باورساد که بخیتیاریه که انوم همولایتی خودتونه اینو منم شنیدم البته وضعشم توژه ولی خداییش اون دتا خبرنگار فارس بجز این که سرشون تو لاک خودشونه و چ بدی در حق شما کردن که این قد بشون حسودی می کنین والا من تعجب می کنم شما که همه خبراتون رو از خبرگزاری فارس کالر میس کنین چرا نمکدون می شکنین این که عکاشه و رحمانی که خداوکیلی نمی دونم کی بهش می گه خبرنگار و خالا شده خبرنگار پیشکسوت بهتون برخورده توی خفا این مطلب رو توی این چن روز با عصبانیت نوشتین و بعد زدین تو کبنا کار زشتیه...یه کامنت نوشته بودن که رحمانی پیشکسوت خخخخخخخخخخخخخ والا اون زمانی که رضایی توی دکه روزنامه فروشی برای روزنامه های ندای جنوب خوزستان به دلیل نبودن روزنامه توی استان کار می کرد من هیچ کدوم از شما رو ندیدم من یکی از خبرنگارای قدیمی هستم که الان دیگه کار نمی کنم ولی خداییش اونوقتی که گچساران تنها هفته نامه ایثارگران رو داشت آقای کاییدی خانم رینب محمدی و آقای رضایی خبرنگار بودن حلا یه عده ای اومدن تو عرصه خوبه عالیه ولی چرا حرمت و احترام پیشکسوتی رو رعایت نمی کنین اخه حسام رحمانی که چند سالیه اومده کجای شد پیشکوست آقا میلاد توی اون گزارشم تای جایی که من می دونم و پرسیدم از یکی از این خبرنگارا شما حاشیه این گزارش هستین و اصل موضع چیزی دیگه ای شما چرا به خودت می گیری شایدم می خوای معروف بشی ...شما یه روزنامه نگاری که اینطور که شنیدم توی بعضی جلسات میای تجلیلی باشه چیزی باشه بعدشم شما که با روزنامت داری اگهی و تبلیغات کار می کگنی کی کاری به شما داره چرا الکی خودتو قاطی می کنی این مطلب رو عکاشه و دوستانش نوشتن مشخصه خبرش چن روز پیش منتشز شده بوده کلاغا گفته بودن ححححححححححح بهرحال موفق باشی خبرنگار تپلو تو که این قد تپلی چطور تو جلسات دیده نمی شی زیاد فقط وقتی زتقدیره فضا رو پر می کنی خخخخخخخ معذرت میخام شوخی کردم ببخشید
حق
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویشنده که حق را گففت
حق
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده که حق را گفت وتلخ است
علی
Iran, Islamic Republic of
گویی در برابر انحصار طلبی‌ها و خودخواهی و خود برتربینی‌ها و مظلوم نمایی‌ها و فرافکنی‌ها و گفتمان کسانی که به دلیل ضعف و ناتوانی و کج‌اندیشی تهمت و افترا و بی‌صداقتی و رفتاری بدور از رسالت خبرنگاری را در پیش گرفته‌اند و همچنین سیاسیونی که به جز منافع گروه و جریان سیاسی خود و منافع شخصی خویش و خانواده ایشان به چیزی دیگر نمی‌اندیشند راهی به جز شکستن سکوت نمی‌توان یافت، چرا این همه و آوردی تو مطلب این از نظر حرفه خبرنگاری اشتباهه ها
به جاشون کاما بزار و آخریشو و بزار اینطوری نگا:
گویی در برابر انحصار طلبی‌ژ خودخواهی،خود برتربینی‌، مظلوم نمایی‌ها، فرافکنی‌ها و گفتمان کسانی که به دلیل ضعف، ناتوانی،کج‌اندیشی تهمت، افترا، بی‌صداقتی و رفتاری بدور از رسالت خبرنگاری را در پیش گرفته‌اند و همچنین سیاسیونی که به جز منافع گروه و جریان سیاسی خود و منافع شخصی خویش و خانواده ایشان به چیزی دیگر نمی‌اندیشند راهی به جز شکستن سکوت نمی‌توان یافت،
شما تجدید شدی این تنظیم خبرتون خلی اشکال داشت شما حتی اصول اولیه نگارش که الان دارن به دانش اموزای کلاس اول ابتدایی یاد می دن رو بلد نیستی خبرنگار این همه و توی یک جمله اشتباهه و مخاطب رو خسته می کنه عزیزم
جنله اشتباه: میلاد کرمی و حسام رحمانی و بهنام عکاشه و حبیب قلندری و آسا و میلاد نظری به کلاس اموزش خبرنگاری رفتند.
جمله صحیح: میلاد کرمی، حسام رحمانی، بهنام عکاشه، حبیب‌ىالله قلندری، آسا و میلاد نظری به کلاس اموزش خبرنگاری رفتند.
جمله اشتباه:
بابا آب و غذا و نان و پنیر داد
جمله صحیح: بابا آب، غذا، نان و پنیر داد
?.. جون اینارو تمرین کن تا بعد...بای عزیزکم فدات بشم کوچولو
جمله صحیح:
آیط
Iran, Islamic Republic of
شما حقیقتی هستید که نمیشه از مردم مخفی کرد شما ها به نفع خودتون کار میکنی تعریف وتمجید می کنی تا شاید دکه ای گیر بیارید وکرایه بدهید وپولی از رییسی بگیرید تادر سایت برای او تبلیغ کنید این همان حق خوری که نمیتوانید حقیقت را به مردم بگید
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای ...شما ضعف خودتون رو رسونید شما که ادعا دارید با فرهنگ هستید ولی متاسفم برای شما وامثال شما که سایت کبنا سر هم یه آدم درست وحسابی ندارید تمام ازدواج های شما سیاسی وبه نفع خانواده هایتان هست آخه مردم شهر شما نه کور هستن ونه کر لطفا تایید کن واقییت زندگی شماست
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
عجبببببببببببببببببببببببببببببببببببب
شیخ شجاع
Iran, Islamic Republic of
این همه مسعول که دارن میمیرن ،نفرین کی شدن؟
میلاد
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این میلاد بگه بابا ترو سننه والا من به عنوان یه خبرنگار امشب فهمیدم تو خبرنگاری راستی توی همایش امروز فرمانداری گچساران که آیت الله ملک حسینی اومده بود کجا بودی تو جلسات دیروز تو افتتاحیه‌ ها که معاونان وزیر اومده بودن کجا بودی منکه ندیدمت چشمام ضعیف هست ولی دیگه کور نیست که ترو به این چاقی نبینه ....تو کجا بودی وقتی خبرنگاران فارس ایرنا نفتانیوز لحظه به لحظه تو بر و بیایاون دنبال این مسئولا می دویدن شما از خانم صیادی با اون وضعیت بارداریش خجالت نمی کشی تو کجا بودی وقتی مریم صیادی با این وضعیتش دنبال مسئولا می دوه و خبر کار می کنه ها به جز این که توی خونت نشستی و کپی پیست می کنی برای بستن هفته نامه اوای گچساران که امتیازشو خریدی از آقای رشیدی؟؟ تو و دوستات عکاشه و حسام رحمانی کجایین و قتی رضایی و صیادی و نعمتی و ولایت و آسا و نظری و خانم شریفی همیشه یک پای ثابت جلسات و همایشا هستند.
عکاشه جون عزیزت این کامنت رو کار کن گرچه شنیدم محمدپور این کامنتارور منتشر نمی کنه آقای کنارکوهی عکاشه رحمانی میلاد کرمی شما کجایین ..من نمی دونم ارشاد گچساران چطور شما رو خبرنگار می دونه در صو.رتی که توی هیچ جلسه ای بجر تاجگردون باشه نمیایین جدیدا که تاجگردون هم بیاد نمیااین ..آقای ارشاد این چه جوریه که بعضی خبرنگارا مثلن جنتی و خبرنگار راک نیوز که توی شیراز و تهران برای نشریات دیگه کار می کنن خبرنگار گچسارانی هستند این برخ لاف آیین نامه است هر خبرنگاری توی هر شهری باشه باید اونجا تجلیل بشه ..پس آقای عکاشه شمام برو چهارمحال بختیاری تجیللی شو...
لطفا به حرفهای من دقت کنید و این کامنت رو که می دونک کبنا کارش نمی کنه اگر کارش کرد چنبار بخونین ببین چطور کسانی که در جلسات نیستند و حضور ندارن و کپی می کنن شدن خبرنگارو نباید با کسانی که زحمت می کشن یکی دیده بشن.. میلاد کرمی تو برخلاف اندام بزرگت اندیشه کوچکی داری متاسفم برای شهر خبرنگارا که اینقدر بی در و پیکره که هر کسی از راه می رسه میاد توش....فردا اگه شنیدید جمعیت خبرنگاران گچساران از خود شهرش بیشتر شده تعجب نکنین
مطلع
Iran, Islamic Republic of
از داغ دل صحبت کردی که نتونستی با. بیارنت .. نفت برو ..
مطلع
Iran, Islamic Republic of
از داغ دل صحبت کردی که نتونستی با ....تو حراست نفت برو جوجه .................
یک سوال از کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
من با زن و بچه چندین سال است بیکارم میشه بگین چطوری ... بدون هیچ آگهی استخدامی در اداره منابع طبیعی رفته سرکار آیا ما بیکار نیستیم

پس دیدید این شما هستید که رانت....هستیدi
یک سوال از کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
مگه گرفتن کیوسک مطبوعاتی ... نیست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدایه دبسه.. تو کوچو بیدی .. کبنا یارکشی کردیه... برادر تو چقدر گیرت میاد این وسط... تو اصلا در حدی نیستی که بخوای مطلب بنویسی اونم برعلیه حرف حق خبرنگارای خوب گچساران.....
هرهر
Iran, Islamic Republic of
چقدر خندیدیم آخه مگه .. هم قلم نوشتن داره هرهرهرهرهرهرهر
یک سوال از کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم سعید دارابی راننوشتی خجالت خجالت
عمارگچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای میلاد کرمی اگر منظور از فساد مالی در دولت قبل می باشد پس چرا همون مفسد اقتصادی دولت قبل کمک مالی به ستاد آقای روحانی میکنه؟؟؟آقایون اصلاح طلب اگر بحث فساد مالیه!!! این دولت حاضر که ۶۵۰۰میلیارد در اون اختلاس شده و ۲۵ میلیون یورویی و... میلاد جان اگر ما اصولگرائیم حداقل خوشحال از این هستیم که به سران فتنه و معاندین نظام و خائنین نظام رای نمیدهیم....
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آخه شما که میخواستی نقد کنی حداقل خودت خبرتو درست تنظیم می‌کردی که آبرو ریزی نشه... نکنه.از .. که با ماماناشون قهر کردن دویدن اومدن خبرنگار شدنخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یار دبستانی
Iran, Islamic Republic of
می ماشکی و خوت شکی خخخخخخ اون خبر رو خوندم توش اسم کسی نیومده بود نوشته بود برخی از خبرنگاران... ضعف . نشون دادی... نمیخواست . واضح به همه بگی که توهم جز. بودی....خودت، .ضایع کردی... دلم میسوزه که ایقد ضعیف هستین.... راستی کی بره این همه راه رو ...(زیرا اگر هر انسان آزاده ای در راه حق قرار گیرد خداوند متعال هیچ گاه نخواهد گذاشت که به بیراهه برود.) این جمله خیلی تاثیر گذار بود ولی حداقل میذاشتی حرمت نام خدا نگه داشته بشه . مصداق این جمله ای
اصولگرای نامید
Iran, Islamic Republic of
آقایان من گفتم ،باز هم میگم،با این روندی که میریم جلو فقط شکست درانتظارمان است،حزب باید افرادی خبره چون عکاشه،کمایی،قلندری،کنارکوهی، را جذب کنه،این.. خبرنگاری که حزب ما دارد مناسفانه کاملا ضعیف هستند،اینان با رفتاار اشتباه شان،باعث. ریزس آرای شده است
سعد حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام خلاصه بنویس تا بخونیم
مطلع گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دیگه با این حرکت کبنا من کبنا را نمی خوانم
حیدری
Iran, Islamic Republic of
به واقع زیادی داری خود شیرینی میکنی . آخه تو چی میدونی سیاست چیه فعلا . زبونی کن احتمالا برای تو ..داره
Iran, Islamic Republic of
اصول کجا بود. همگی مردند. پشت این اصول منافع و قدرت را جستجو کن
Iran, Islamic Republic of
اصول کجا بود. همگی مردند. پشت این اصول منافع و قدرت را جستجو کن
فرزاد حیدری
Iran, Islamic Republic of
ای خدا م.. هم ادم شد....
علی دارابی
Iran, Islamic Republic of
م. جیره خوار تاجگردون همه مردم شریف گچساران به .. تو اشنای داران
م.
Iran, Islamic Republic of
م. اگر من مثل تو خودم و برادرم و خواهر زاده ام رفته بودن سر کار معلوم بود این چنین مطلبی را سایت مینوشتم شما با عابروی این سایت فرا جناهی بازی کردین خیلی زشت برای سایت کبنا بابت درج چنین مطلبی
جمشید غدیری
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت اوای جنوب و عصردنا شما بااین مطالب این سایت را زیر سوال بردین
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
الان دقیقا معلومه که تمام کامنتای مخالف میلاد کرمی کار کدوم آدم بیکاره،آدم بیکاری که.. رو پنج نفر هم نمیبینن و میاد تو سایت کبنا کامنت میزاره،اینطور بزرگ نمیشی،
میلاد م
Iran, Islamic Republic of
سبک کامنت گذاری... کاملا معلومه،هم تو سایت خودش هم اینجا،کی میخوای یه کم بزرگ بشی؟به قول خودت سایت داری خو برو همونجا به نهضت کامنت گذاریت ادامه بده و اینجا رو آلوده نکن
اردوان
Iran, Islamic Republic of
درود بر میلاد کرمی عزیز که دغدغه مردم رو میگه
و به .. اعتنایی نمیکنه
پاسخ به سعید جنتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان خبرنگار...
.لام نیست شما دایه مهربا تر از مادر باشی تو یکی از اولین و مهم‌ ترین دلایل اختلاف میان خبرنگاران بودی تو که با نفوذ برادران علی بازی بدون داشتن ذره ای تخصص با نوشتن مطالب آبکی و عجیب ادعای خبرنگاری داشتی و با همدستی با بعضی خبرنگارانی که امروز از کار خودشون پشیمونن آتش اختلافات رو دامن زدی افسوسم از این ه که کاش اختلافات میان خبرنگارا از جانب یک خبرنگار شکل می‌گرفت نه از جانب تویی که حتی اصول اولیه خبرنگاری و بلد نبودی لازم نیست برای ما خبرنگارها اظهار نظر کنی برو روزنامه همشهری رو بچسپ توی تهران من نمی دونم اونجا چیکار می کنی به قران یعنی همشهری اینقدر افت پیدا کرده که ترو... باز تو خوب بودی بعد تو حسام رحمانی و بعدش قلندری ... برو برو تو جایگاهی توی خبرنگارای گچساران نداری و اداره ارشاد باید تکلیف خبرنگارانی که توی شهرهای دیگه هستن رو مشخص کنه اگه تو توی تهران کار می کنی پس چه ربطی به گچ داری .............
تاتا
Iran, Islamic Republic of
وای به حال خبرنگارای گچسارانی که دیگه س. میاد براشوم اظهار نظرر می کنه وااسفا که ق. شده خبرنگار واویلا م. بابا بزرگ یادش افتاده بشه خبرنگار ووو
راستگو
Iran, Islamic Republic of
میلاد کرمی عزیز با متن زیبایت جبهه مخالف را نابود کردی،قول میدم این ... که بر علیه جنابعالی موضعگیری کردند،وبرای یک لوح .. رسانه ای به خبرنگاران پرتلاش و محبوب،این شهر تاختند،اگر این نفرات پیشکسوت هستند،یک متن مثل جنابعالی که دندان شکن است،و. واقعا هم همینطور است،تنظیم کنند،،عمران اگر بتوانند،،اینان فقط با .. به اینجا رسیدن،وطبق آموزه های دینی حسادت یکی از خصلت های زشت و ناپسند میباشد،که متاسفانه در وجود این .. موج میزند،،تو به رسالت ادامه بده،موفق باشی،
احمد
Iran, Islamic Republic of
.اون زمان که ما خبرنگار بودیم هیچ کدوم از اینا نبودن.الان از.بعضیاشون میخوان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1