تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۹۲۰۸۳

۵تشکل فارس: از ممنوع التصویری خاتمی انتقاد کردند

۲
۰
کبنا ؛نامه سرگشاده ۵ تشکل دانشجویی استان فارس به رییس جمهور، ضمن انتقاد از ممنوع التصویری سید محمد خاتمی و حمایت از فرماندار داراب ؛ آقای روحانی ! امیدواریم که نگذارید جوانه های امیدمان تبدیل به یاس و ناامیدی گردد.
از کسانی که چوب اعتقاد به رای مردم در ٢۴ خرداد را می خوردند قاطعانه دفاع کنید.

به نام خداوند بخشنده مهربان
جناب آقای دکتر روحانی
رییس جمهور محترم و محبوب
با سلام و احترام
هنوز از یاد نبرده ایم که مردم عزیز ایران با رای معنادار خود در انتخابات حماسی ٢۴ خرداد ، پیام خویش را با صدای رسا مبنی بر پایان افراطی گری ، بی قانونی و بی اخلاقی های دولت ٨ سال گذشته اعلام کردند. مردان و زنان این مرز و بوم با اعتماد به برنامه و وعده های شما ، امروز منتظرند تا بیش از پیش به آن شعارها و وعده ها در سیاست داخلی کشورمان جامه عمل بپوشانید .

دکتر روحانی ! شما در اولین پیام خود پس از انتخابات به درستی فرمودید : " ... بی شک نقش امید آفرین آیت الله هاشمی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی که از چهره های درخشان نظام در این خیزش خروش بودند شایسته قدردانی است . " و اکنون بدنه اجتماعی حامیان شما از جمله دانشجویان و جوانان انتظار دارند همانطور که به صراحت موضع رسمی دولت را اعلام می کنید ، از منصوبان خود که به دنبال اجرای سیاست های دولت می باشند قاطعانه دفاع کنید و اجازه ندهید برخی نمایندگان مجلس که وظیفه قانونگذارى دارند و نظامیانى که به فرموده امام راحل از دخالت در سیاست نهى شده اند و عده ای تحت عنوان گروه های فشار با تفسیرات و نظرات شخصی و حزبی خود برای دولت خط و نشان بکشند .

آقای رییس جمهور ! شما به نیکی گفته اید : " اگر کسی محکومیتی دارد و آن محکومیت برای آن است که از حقوق اجتماعی توسط " دادگاه " محروم شده قطعا ما به قانون عمل می‌کنیم. اما اینکه یک آقایی در یک عکسی بوده و دلیل آن حضور در آن عکس و در آن تجمع مشخص نیست ما براساس این توهمات او را از حقوق اجتماعی محروم نمی‌کنیم. " و طبق اصل ١٢١ قانون اساسی قسم خورده اید از " آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است " حمایت کنید ؛ پس چرا امروز بدون تشکیل هیچ دادگاهی و محکومیتی جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی رییس جمهور ٨ سال این کشور ممنوع التصویر اعلام می شود ؟

آقای روحانی  ! ما نمایندگان دانشجویان شهر بزرگ  شیراز و استان فارس همانطور که خود گفتید : " ملت ایران ! من به عهدی که با شما بسته ام وفادار خواهم ماند ."  و اخیرا نیز تاکید کرده اید : "مسوولین اجرایی باید مسوولینی باشند که به رای مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ معتقدند ، اگر کسی اعتقاد به رای مردم ندارد، می تواند در کشور کار و فعالیت کند اما نمی تواند مدیر سطح بالای کشور باشد یعنی مردم قبول نمی کنند، مردم گفته اند، نظر ما این است . " از شما انتظار داریم در عرصه عمل نیز به وعده های خود وفادار بمانید و از یک سو به طور ویژه به ترمیم جدی وزارت کشور و کسانی که به برنامه های دولت باور ندارند و از سوی دیگر به حمایت صریح و با صلابت از مسولین و فرماندارانی که چوب اعتقاد به رای مردم در ٢۴ خرداد را می خورند ، اهتمام ورزید و به طور مصداقی از فرماندار محترم داراب که به خاطر دفاع  از شعار ها و وعده های دولت و حمایت اخلاقی و قانونی از " فرزند فاضل و با تقوای " امام عزیزمان جناب سید محمد خاتمی تحت فشار و هجمه قرار می گیرند حمایت کنید.

در پایان ضمن اعلام حمایت خود از دولت جهت اجرای شعار ها و وعده های ٢۴ خرداد امیدواریم که نگذارید جوانه های امیدمان به یاس و ناامیدی تبدیل گردد که بی شک در این میان ، دولت نیز ضربه می بیند و حامیان دیروز و همراهان امروز نیز سرخورده می شوند .
والسلام
اندکی پیش تو گفتم غم دل ، ترسیدم / که دل آزرده شوی ورنه سخن بسیار است

> انجمن امید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
> تشکل دانشجویی اصلاح طلب امید ایران دانشگاه ازاد شیراز
> انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه ازاد واحد کازرون
> انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد مرودشت
> تشکل ولایت دانشگاه آزاد واحد سپیدان

نام شما

آدرس ايميل شما

کوفه
Iran, Islamic Republic of
این کشور قانون دارد .... اینطور نیست که هر کس هر چه دلش می خواهد بگوید و بنویسد همه ما باید تابع قانون باشیم والسلام
مسلم
دانشجویان عزیز لطفا بدون شناخت وارد مسائل نشید
همین میشه که سال آخر دانشگاه از همه مسائل سیاسی دل زده میشید چون با آدم های که فقط دنبال سو استفاده از شما هستند هم جبهه شدید
و گر نه دانشگاه محل علم نه مسائل سیاسی
البته منظورم این نیست از مسائل سیاسی بی اطلاع باشید
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1