تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۹۲۰۴۶

از مهندسین استان در یاسوج تجلیل شد

۳
۰
کبنا ؛باحضور مسیولان استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی از مهندسین استان در یاسوج تجلیل شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غلام محمد زارعی امروز در همایش تجلیل از مهندسین در یاسوج با بیان اینکه پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز ملی مهندسی نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: روز مهندس روز تجلیل و پاسداشت از استعداد، خرد، توان، خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت از پیش‌قراولان رشد و توسعه ایران اسلامی است.
عضو کمیسون صنعت، معدن و تجارت مجلس شواری اسلامی، کاهش هزینه‌های توسعه را درگرو فکر مهندس عنوان کرد و گفت: توقع جامعه، کاهش هزینه‌ها توسط مهندسین است که در این میان مهندسین باید نظارت بیشتری را لحاظ کنند.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: در چند سال گذشته که در استانداری خدمت گذار مردم بودم برای یک مهندس در مقطع کارشناسی برنامه ریزی شهری مشکل داشتیم و جای خوشحالی دارد به برکت توسعه علمی در نظام جمهوری اسلامی ایران امروز کهگیلویه وبویراحمد نخبه های علمی و مهندسی فراوانی دارد.
زارعی نیز به ضریب هوشی بالای مردم ایران در سطخ دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: اگر امروز بگوییم کهگیلویه وبویراحمد از جز نخبگان عرصه مهندسی در کشور است گزاف نگفته ایم.
زارعی در این دیدار یک درخواست هم از نظلام مهندسی استان کرد و گفت:باید در نظلام مهندسی اتاق فکری از نخبگان این عرصه تکشیل شود و با کار توسعه ای و بابرنامه پیشرفت استان برای اینده محقق شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به عملکرد نظام مهندسی  اظهار کرد:نظام مهندسی امروز مجموعه ای است در کار وسازندگی مددکار وهمراه مردم وبازوی فکری دولت است.
مهندس صادقی با اشاره به رسالت اصلی نظام مهندسی در فرهنگ سازی عمومی تصریح کرد:تلاش داریم تا مردم را با مقررات ملی ساختمان در جامعه اشنا کنیم.
وی تصریح کرد:شاید بتوان ادعا کدر فرهنگ سازی همزمان با اجرای طرح های عمرانی وخدماتی ،از مهم ترین نیازها در مناطق شهری است به نحوه ای که توجه به مسایل فرهنگی و فرهنگ سازی زیر بنای توسعه شهری است ،زیرا فرهنگ در جامعه به عنوان مهم ترین معیار سنجش وداوری در باره ان جامعه و بیانگر میزان رشد وتکامل ان در مسیر درست کمال بشمار میرود.
علی صادقی ادامه داد:بنا براین میتوان گفت فرهنگ مجموعه ای از دانش ها ،بینش ها،نگرش ها و ارزش های یک جامعه بوده و نیز به عنوان پدیده بی همتا و به تدریج در حیات جامعه شکل گرفته و قوام می باد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد افزود:شایسته است هر انچه لازمه ماموریت بزرگ این سازمان است در اختیار این سازمان قرار گرفته و موانع اجرایی از مسیر این سازمان برطرف گردد.
بر پایه این گزارش، با حضور نماینده بویراحمد و دنا از مهندسین استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج تجلیل شد.DSC01085DSC01150
DSC01162
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید
Iran, Islamic Republic of
تو گچساران خبری از روز مهندس نبود
مهندس
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده کاش آماری از مهندسین بیکار ( لیسانس و ارشد ) استان ارائه میدادید و تقدیر میکردید !!!!!!
فتحی پ
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک روز مهندس.تا حالا به کیفیت پایین ساخت وسازها واجرای پروژه های اداری دقت شده؟ چرا اجرای پروژه های عمرانی استان نسبت به استانهای دیگه دارای کیفیت خیلی پایین تری میباشد؟۱-مدیریت ضعیف و .. ۲-استفاده کردن از افراد ناکارامد وغیرتخصص در راس امور ۳-نظارت بسیار ضعیف ۴-استفاده از پیمانکاران ضعیف وشرکتهایی که مدیریت انها بیسواد و هیچگونه اشنایی با رشته عمران و اجرای پروژه ندارند ۵-واگزاری کار با قیمت های پایین به پیمانکاران از سوی کارفرماها ۶-دخالت سیاسیون و مدیران ارشد استانی در واگزاری پروژه ها ومناقصات
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1