تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۹۱۷۳۰

اتهام سنگین مرادی؛ رسانه های اجاره ای گچساران

۷۶
۰
کبنا ؛پریسا خمیسی

امروزه نقش رسانه و اطلاع‌رسانی در آگاه‌سازی افکار عمومی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
رسانه‌ها و خبرنگاران در دنیای امروز به ابزاری مهم برای حکومت‌‌ها تبدیل شده‌اند به گونه‌ای که امروز رسانه‌ها بیشترین نقش و تأثیر را در تسخیر افکار عمومی و مدیریت آن‌ها دارند.
با این پیش مقدمه به بررسی و نقد وضعیت نگران‌کننده رسانه در شهرستان گچساران می‌پردازیم، شهرستانی که وضعیت رسانه و خبرنگاران در آن از کمترین انسجام و مدیریتی برخوردار است.
شهرستان گچساران را می‌توان یکی از پویا‌ترین شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در امر رسانه عنوان کرد که انتشار حجم بسیار زیادی از اخبار روزانه در رسانه‌های استان گواهی بر این مدعا است.
متأسفانه وضعیت نگران‌کننده دنیای خبرنگاران و رسانه‌ها در گچساران در حال نزدیک شدن به وضعیت قرمز و آشفتگی‌ رسانه‌ای بوده به گونه‌ای که بسیاری از افراد به راحتی و بدون در نظر گفتن قابلیت و یا شاخص‌های لازم خبرنگاری به سادگی وارد این حرفه شده و در جلسات و همایش‌هایی مهم کشوری و شهرستانی گچساران حضور می‌یابند.
از دیگر مشکلات عرصه رسانه در گچساران عدم اطلاع مطلوب بسیاری از مسئولان از رسانه بوده که این امر بیشترین ضربه را به قشر زحمت کش خبرنگاران این شهرستان وارد کرده است.
حضور افراد وابسته به رسانه‌ها به عنوان خبرنگار با کمترین تخصص و آموزش‌های ابتدایی خبرنگاری در جلسات قابل تأمل و تأسف‌انگیز بوده اما همین افراد با استفاده از تحریم حس شهرت بعضی از مسئولان با استفاده از فلش و لنز‌های دوربین‌های خود ارتباط بهتری با مسئولان دوربینی برقرار کرده‌اند.
استفاده بعضی از مسئولان از قابلیت‌های برخی‌رسانه‌ها از جمله کامنت‌گذاری سبب بیان و انتشار توهین و سخنان غیرقابل انتشار در قالب کامنت گذازی به بعضی از مسئولان و افراد با گرایش‌های سیاسی خاص شده است.
این ناهنجاری رسانه‌ای متأسفانه به وسیله افراد به اصطلاح رسانه‌ای شدت بیشتری گرفته به‌ گونه‌ای این افراد پس از انتشار اخبار توسط خبرگزاری‌های معتبر و تغییر در تی‌تر و لید خبر اقدام به کپی‌پیست خبر و کامنت‌گذاری و حمله به افرادی که گرایشی غیر از آنچه خود می‌پسندند، می‌کنند.
در این راستا مشکلات و نگرانی‌های نیز از سوی بعضی مسئولان با توجه به گرایشات خاص سیاسی برای خبرنگاران ایجاد شده است که این امر حرفه خبرنگاری در گچساران را تحت شعاع امواج منفی خود قرار داده که در زیر عنوان می‌شود.
۱- حضور کسانی در عرصه خبرنگاری بدون آنکه مجوز یا کارت خبرنگاری داشته باشند آن هم فقط و فقط در جهت برآورده شدن خواسته‌های برخی از مسئولان.
۲- نوازش این خبرنگاران توسط مسئولان در راستای انتشار خبرهای دلخواه.
۳- تضعیف خبرنگاران زحمت‌کش و فعالی که می‌خواهند وظیفه خود را به درستی انجام دهند به اشکال مختلف.
مورد سوم را متأسفانه در آغاز دهه فجر انقلاب که همگان برای هرچه بهتر برگزار شدن آن مهیا می‌شدند، به وضوح می‌توان دید.
با توجه به اینکه یک‌روز قبل از شروع دهه مبارکه فجر نشست خبری و جلسه‌ای با فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر گچساران آقای حاج یداله مرادی برگزار شد که مقرر گردید از پنج رسانه بر‌تر تقدیر شود، اما در همایش نقش رسانه در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، همچنین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان که به دعوت از روابط عمومی فرمانداری شهرستان به صورت پیامک از طریق تلفن همراه از خبرنگاران برگزار شد، عدم حضور تأمل برانگیز برخی مسئولان سبب رنجش خاطر خبرنگاران شد.
افزون بر آن با آنکه رئیس ستاد دهه فجر بیان کرد به نیت پنج تن آل عبا (ع) از پنج رسانه بر‌تر تقدیر می‌شود، ولی فرمانداری شهرستان حاضر بدین کار نشد و اسامی همه خبرنگاران را جهت تجلیل به ترتیب معرفی نمودند که نفرات اول تا …‌‌ همان نورچشمی‌ها بودند.
و نکته مهم و نگران‌کننده این گزارش عدم پیشگیری از این معضلات از سوی اداره ارشاد اسلامی علیرغم اعتراضات و پیگیر‌های خبرنگاران واقعی به طور مداوم است.
در این راستا کورش رضایی خبرنگار گچساران با انتقاد از وضعیت کنونی رسانه در این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه به اعتقاد من گچساران یکی از شهرستان‌های بسیار ضعیف از لحاظ توجه و ارزش‌گذاری به رسانه و خبرنگاران است.
وی با بیان اینکه گچساران دارای خبرنگاران و رسانه‌های قوی و بزرگی است، افزود: متأسفانه به دلیل پایین بودن سواد رسانه‌ای بسیاری از مسئولان، خبرنگاران و رسانه‌های مهم و تأثیرگذار این شهرستان مورد کم‌لطفی و بی‌مهری ناشی از بی‌سوادی رسانه‌ای مسئولان قرار گرفته‌اند.
رضایی با بیان این‌که بسیاری از مسئولان گچسارانی رسانه را تنها در لنز و فلش دوربین‌های افرادی می‌بینند که کمترین سواد رسانه‌ای ندارند، گفت: بسیاری از مسئولان رسانه را در فلش‌های دوربین‌های می‌بینند که آن‌ها را وادار به ژست‌گیری و لبخند در جلسات می‌کند.
این خبرنگار باسابقه گچسارانی با بیان این‌که نکته جالب‌تر قضیه این است که این‌ها هیج‌گاه عکس‌های خود را نیز در رسانه‌های خیالی خود نمی‌بینند، یادآور شد: نکته تأسف‌بار این امر در این است که این مسئولان حتی از اخبار منتشر شده خود در رسانه‌ها نیز اطلاعی ندارند.
رضایی توجه ویژه بعضی از مسئولان به برخی رسانه‌های محلی با گرایش‌ سیاسی خاص و وابسته به برخی افراد را بی‌عدالتی محض عنوان کرد و گفت: متأسفانه بعضی از مسئولان در ‌‌نهایت بی‌عدالتی، تلاش‌های خبرنگاران فعال رسانه‌های پویا در گچساران را فدای دوستی، گرایش واحد سیاسی و مصلحت‌اندیشی کرده‌اند غافل از این‌که چشمان تیز‌بین رسانه و خبرنگاران از این مسئله غافل نبوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه شأن و جایگاه حرفه مقدس خبرنگاری در گچساران لگدمال شده است، گفت: ورود در دنیای خبرنگاری در گچساران منحصربه فرد و خاص است.
رضایی ضمن اظهار تأسف از شرایط و و ضعیت نگران‌کننده حرفه خبرنگاری در گچساران اظهار کرد: متأسفانه شرایط خبرنگاری در گچساران به گونه‌ای شده که هر کسی از کار بیکار می‌شود به یکباره به عنوان خبرنگار در جلسات حضور می‌یابد.
خبرنگار خبرگزاری در گچساران ضمن درخواست پیگیری و شناسایی خبرنگاران و رسانه‌های مجاز و پویا در این شهرستان، گفت: خبرنگاران علاوه بر اطلاع‌رسانی اخبار و سخنان مسئولان در جلسات به عنوان افرادی امین و مورد اعتماد معرفی شده‌اند و این مسئله می‌طلبد تا از حضور افرادی که شرایط و مجوزهای لازم برای حضور در جلسات را ندارند، جلوگیری به عمل آید.
رضایی ضمن انتقاد شدید از رفتار تأسف‌انگیز و دور از شأن بعضی از افراد وابسته به رسانه‌ها در جلسات، عنوان داشت: بعضی از افراد وابسته به رسانه‌ها که به عنوان خبرنگار در جلسات حضور دارند رفتاری دور از شأن و جایگاه این حرفه مقدس داشته و بار‌ها با عنوان کردن درخواست‌های از جمله کمک‌های مالی از مسئولان سبب واکنش و موضع‌گیری علیه رسانه شده‌اند.
وی با اشاره به برگزاری همایش نقش رسانه در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: معرفی و انتخاب بعضی از خبرنگاران و افراد غیر خبرنگار در همایش مذکور که کمترین نقش و پوشش خبری و رسانه‌ای را در دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران داشته‌اند، یکی دیگر از رفتارهای غیرعادلانه بعضی از مسئولان با توجه به گرایش سیاسی خاص بوده است.
رضایی عنوان کرد: با نگاهی به اسامی عنوان شده در این همایش به خوبی انتخاب سلیقه‌ای و سیاسی خبرنگاران و افراد وابسته به تفکر سیاسی حاکم در گچساران آشکار شده تا جایی که بعضی از این افراد کمترین نقش و فعالیتی را در انتشار پوشش اخبار دهه فجر نداشته‌اند.
در ادامه علیمراد کاظم‌پور مدیر مسئول سایت خبری آوای جنوب گفت: به نظر می‌رسد در یک جامعه منطقی، مسئولان می‌بایست در کنار ایده‌آل‌های سیاسی و اقتصادی، فرهنگی خود، در مواجهه با مطبوعات و خبرنگاران عاقلانه و هوشمندانه و کاملا منطقی برخورد کنند و از ایجاد هر گونه تبعیض خودداری نمایند.
کاظم‌پور با بیان اینکه اصول رفتاری مدیران در برخورد با جامعه رسانه‌ای، باید به دور از گرایش‌های سیاسی و سلایق مختلف و تبعیض باشد و از اعمال اغراض شخصی یا سیاسی و غیره در امور، پرهیز شود اظهار داشت: هر چه با خود فکر می‌کنم در همایش دانشگاه آزاد چگونه الفبایی که از ابتدای پدید آمدنش از الف شروع شده چرا در این همایش از حرف ((ک)) شروع می‌شود آن هم ((ک)) از جریانی خاص؟!
مدیر سایت آوای جنوب ادامه داد: متاسفانه از گذشته‌های دور تا به امروز شاهد وجود تبعیض در رفتار مدیران با جامعه رسانه‌ای بوده‌ایم اما در همایش نقش رسانه در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد به خوبی مشخص شد که حتی جریان سیاسی حاکم در قرار گرفتن اسامی خبرنگاران در لیستی که تهیه شده نقش اساسی را داشته است.
وی در پایان بیان کرد: جا دارد حداقل مسئولانی که همواره در برابر افکار عمومی فضل می‌فروشند و ادعا‌ها دارند، مراقب و مواظب رفتارهای تبعیض آمیز خود در بین خبرنگاران باشند تا دولت‌ را در نزد خبرنگاران به زیر سؤال نبرند.
پاسخ یداله مرادی به انتقادات خبرنگاران؛
آوای جنوب: سلام بر رسانه‌ها و خبرنگاران تلاشگر و تیزبین
درپی درج خبر باعنوان / وقتی سیاسی بازی دنیای خبرنگاران را در گچساران آلوده می‌کند/ رییس ستاد دهه فجر شهرستان جوابیه‌ای را به این پایگاه خبری ارسال کرده است.
جناب آقای کاظمپور که انسانی شریف و متعهد است در این تحلیل دقیق و دلسوزانه تلویحا پرده از یک مافیای رسانه‌ای و هدایت شده و بعضی از عناصر نامربوط به این حرفه حساس پرداخته که اینجانب مطالب ایشان و نگرانی و تذکرات آقای کورش رضایی را هم درست و اصولی می‌دانم و هم ضرورت دارد تا نهادهای نظارتی دقت بیشتری کنند و آلودگی را از دامان رسانه‌های نوشتاری و سایتهای خبری و محلی دور کنند. فرصت طلبانی دست بدامن رسانه‌های اجاره‌ای شده‌اند تا تخریب و توهین را با روندی رندانه و روانی بر جامعه حاکم کنند.
اما در مورد ستاد دهه فجر و اسم بردن از اینجانب:
اینکه قید شده که در نشست مطبوعاتی قول دادم تا رسانه‌هایی را که اخبار و برنامه‌های دهه فجر را بدون ماجراجویی و حاشیه سازی و رعایت امانت انعکاس دهند به احترام ۵ تن آل عبا (ع) مورد تشویق و تجلیل قرار می‌گیرند کاملا درست و دقیق است. ان شالله به قول خود وفا هم خواهم کرد. از دیدگاه بنده این انتخاب صورت گرفته و به استان معرفی شده‌اند و در وقتی مناسب اقدام خواهد شد.
اما در همایش رسانه و گفنمان انقلاب اسلامی با روابط عمومی فرمانداری که مسئولیت کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر را بعهده داشت هماهنگی شد که رسانه‌ها را به همایش مربوطه دعوت تا لوحی را که عزیزان دانشگاه به احترام این همایش تهیه کرده‌اند به آنان داده شود. جناب آقای نارکی هم طی لیستی رسانه‌ها را معرفی و برای آنان لوح آماده شد. اینکه بعضی از آنان خبرنگار نبوده و یا نیستند و یا در هیچ رسانه‌ای جایگاهی ندارند را باید روابط عمومی فرمانداری در جریان باشد و اعلام نماید.
علی ایحال اکثر رسانه‌های گروهی در طول این دهه تلاش و جدیت بعمل آورده که جا دارد از آنان به سهم خود تشکر و تقدیر نمایم و از آقایان نظری و آستا نمایندگان صدا و سیما که بسیاری از برنامه‌های اجرایی شهرستان را بخوبی پوشش دادند هم صمیمانه تقدیر می‌نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
رسانه های استان اخلاق رسانه ای را زیر سوال بردند
یار دبستانی
Iran, Islamic Republic of
منظور از ک ... ای کاش مثل ...
..
آگاه
Iran, Islamic Republic of
همین آقای مرادی وقتی مدیر آموزش و پرورش گچساران شد به معاون مالی اداره آموزش و پرورش گچساران رحم نکردند وایشان را که از شناخته‌شده‌ترین افراد و از خانواده معظم شهدا بودند (غلامعلی رحیمی ) بدون هیچ توجیهی عوض کردند.
شیخ شجاع
Iran, Islamic Republic of
منظور از ک میلاد کرمیه
رسانه اجاره ای هم آوای .
دوست
Europe
جناب فرماندارسکوت شما دیگرجایزنیست ونگذارید باب شود هر بچه ای شما رازیرسوال ببرد
گچ بوی
Europe
عکاشه جان لطفا نام سایت های محلی که ... نام ببرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این سایت های استان همشون اجاری هستند دمت گرم مردم اقای مرادی
United States
اقای... من حقیقتا بسیاری از این ویژگی هایی رو که راجع به خبرنگاران دیگه ذکر کردید(بی سوادی و...) با توجهدبه اشنایی ای که با.. داذم جسارتا در وجود ... گاها به..میبینم
علی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به فرماندار داره الکی جوسازی نکنین
گچی
Iran, Islamic Republic of
..چگوارا دوست داریم. .
سعید
Iran, Islamic Republic of
...تو خودت از همه سیاسی تر وجناحی تر عمل میکنی فکرمیکنی مردم گچساران تو ودوستان شفیقت در نفت را نمیشناسند که چه کارها برای تخریب و بردن آبروی بچه های بومی مومن نکردید و نمیکنید
کارمند میراث فرهنگی استان
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی فراموش کردی که زمانی که مدیر میراث فرهنگی بودی به جای پرداختن به رفع مشکلات میراث استان ، پولهای بی زبان این سازمان را خرج تورهایی متشکل از خبرنگاران رسانه ها ی استان و تهران میکردی ، چرا ؟ چرا آنهمه پول خرج کردی و عسل و گردو و گلیم و جاجیم و صتایع دستی خریدی و به خبرنگاران رسانه ها هدیه دادی ؟ آیا این کار جز مطرح نمودن خود چیزی بود ؟
جناب مرادی آدم خودش ذاتا باید چیزی باشه با تبلیغ رسانه ای کسی بجایی نمیرسه همانطور که شما بجایی نرسیدید .
تا آنجایی که اطلاع دارم تا این لحظه شما در استان اولین و آخرین کسی بودید که تلاش کردید و پول بی زبان سازمان متبوعتان را هزینه کردید تا رسانه ها را اجاره کنید اما آیا شدند ؟ نه نشدند . بعضی خبرنگاران (شاید یکی دوتا) اومدن و شما را چلاندن و بعد از مصرف دور انداختند .
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
خیلی مطلب را شلوغ کردی میتونستی کمتر و مفیدتر مطلب را بنویسی .
مخاطب این موضوع خودش میفهمه که نظر شما نسبت به خبرنگاران در گچساران چگونه است.
اصولگرای نا امید
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی جنابعالی به اصطلاح اصولگرا هستی،نباید بازیچه افرادی چون .. که ماهیتشان مشخص است ،شوید،با تدبیر و اندیشه و تعامل با رسانه ها و سایت محلی پر بینده ،محبوبیت خودرا افزایش دهید،چون از متن گزارش مشخص است،که کسی سایت ،... را نمی خواند،متاسفانه این .. با این حرکت زشت و ناپسند،ودور از ادب،و نزاکت،باعث ریزش آرای ما اصولگران در شهرستان گچساران و باشت شدند،لطفا ..
منابع طبیعی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی حقیقت رو نوشتن. وضعیت خبرنگارای گچساران خیلی بد و نوعی دزدی رسانه‌ ای هستش..امید است مدیران تدبیر و امید هم ظرفیت انتقاد را داشته باشند و بدانند که منظور از این خبر ساماندهی خبرنگاران بوده ..بارها درد و دل خبرنگاران به گوش رسیده اما این خبر زمینه خوبی شد تا مسئولان سریع‌تر دست بکار شوند.. خبرگزاری فارس هم خبرگزاری معتبر و کشوریه و بیشترین خبرهای فرماندار از این سایت دیده می‌شود و نباید با رسانه های محلی که فقط مسئولان استانی می خوانند مقایسه شود. فرماندار خوب می دونه تاثیر خبرش تو فارس خیلی بیشتره تا سایتای محلی..
علی
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم آقای رضا یی حرف دلما رو زدی شرمنده نمی تونیم خودمونو معرفی کنیم
خبرنگار دلسوز
Iran, Islamic Republic of
کاش روزی می شد این فضا از اصحاب رسانه گچساران دور بشه.. اداره ارشاد کی میخاد دست بکار بشه...خداییش دستتون درد نکنه حرف دل ما رو زدین..
ارشاد
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست... شما ...اونی که بخوای به فرماندار بگی چیکار کنه.. فرکماندار خودش میدونه افراد دور برش کیا هستن... مردم هم در انتظار دیدن سعه صدر فرماندار هستند هرچند این مطلب از لحاظ قضایی مشکل نداره... این مطلب حداقل اگر تند بوده ولی واقعیت رو نوشته اما خبرنگارای دیگه که مطالب .. مینویسن کجان. آقای فرماندار باید اول به حساب اونا برسه
شرمت الله بیکار
Iran, Islamic Republic of
. جنابعالی با..گروه... تشکیل دادید،جناب فرماندار عزیز و مدیران ادارات را تخریب میکنید،از صبحتهایتان مشخص است،به هم دل میدهید و قلوه میگیرید،از هم تعریف میکنید در حالی که چهره تان برای عموم مشخص شده،وحنایتان دیگر رنگی ندارد،آدم های .. دست به این اعمال میزنند
ع-الف
Iran, Islamic Republic of
یدالله مرادی کیست؟ کی بود و حالا کی هست؟
کلوی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای قلندری خیلی باکلاسی وقتی میبینمت یاد نجف زاده می افتم باکلاسسسسس...تو بهترین و فنی ترین خبرنگار استانی باید بشی سرپرست خبرگزاری فارس کشوری هیکلتم خیلی نازه عند خبر نگاریه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
باز هم اشتباهی دیگر از کبنانیوز
آخه شما چکاردارید که یک موضوع را از سایت دیگر کپی میکنید و در سایتتان کار میکنید
شما بازهم به دنبال حاشیه سازی هستید
دست بردارید
عمارگچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج مرادی که مثل همیشه تاریخ این شهرستان پرده از چهره بعضی دغل بازان که مثل گرگ در لباس میش هستند برداشتید. باشد این کلام شما ذخیره آخرتتان.
دوست خوب
Iran, Islamic Republic of
اخوی دست بردار . خوب نیست
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید فرماندار تدبیر و امید انقدر طاقت صبرو تحملشان بالاست تا حداقل اصولگرایان از آنها الگو بگیرند هرچند حرکت کبنا را اصلا نمی پسندم چون نشان دهنده نوعی حاشیه سازی است
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
تدبیر وامید یعنی شنیدن انتقادات
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو بدنبال این هستی فرماندار شکایت کند تا دولت تدبیرزیرسوال برود

اما ایطوی هم نیست
تیه ..
Iran, Islamic Republic of
سلام عماشه جون رضایی جون راس می گن آخه .. جون خبرنگاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ... جون شش اصل تولید خیر چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تیرو تعریف کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لید چیه؟؟ اینا که می گم خوردنی نیستا ؟؟؟؟؟؟ ... جون چرا هی تو نشستا دعوای شان و ناهار می کنی زشته بابا مثلن تو خبرنگاریا آبروی برو و بچ خبرنگارور چیییییییییییییی تو بردی داداش
منصور
Iran, Islamic Republic of
آقای. فاتحتو بخون




....
الکی مثلن من عزراییلم خخخخخخ
همشهری دوستدار فرماندار
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار سختکوش و محبوب شهر گچساران،،اما فرماندار نباید در این مواقع سکوت بکند،چطور خانمی که فقط چند ماهه به اصطلاح خبرنگار شده،بر علیه فرماندار محبوب یک شهر اراجیف مینویسد،آقای فرماندار عزیز با این افرادی که به این شکل شما و دولت را تخریب می کنند،بشدت برخورد بکنید تا درس عبرتی بشود برای دیگران،به هیچ عنوان کوتاه نیایید،درود بر تاجگردون،،زنده باد رحیمی
علی دوگوشی
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی در زمان آقای شفیعی هم عده ای به خاطر حسادت و دشمنی با رضایی بین خودش و فرماندار رو بهم زدن شما خبرهای مثبت و زیاد فارس رو از خودت بخون..تحمل انتقاد رو داشته ..
گناوه ای
Iran, Islamic Republic of
آقای حاج مرادی ،جنابعالی هروقت میبینی اکثریت مردم روی شما حساس هستند،،خواهش میکنم دیگه ول کن،برای اینکه بیشتر از این خدای نا کرده به جنابعالی توهین نشه،این مطلب را ... توی سایتش زده بود و بطور گسترده هم پیامک داده بود،،اما کسی سایت این بنده خدا را نمیخونه،هرچند به شدت داره حاشیه سازی میکنه،اما باز هم موفق نمیشه،جاجی بهتره خودتو از این قضایا بکشی کنار ،که خدای نا کرده با آبرویت بازی نشده،چون این چند تا خبرنگاری که متاسفانه دور جنابعالی هستند بفکر آبروی جنابعالی نیستند،و این افراد با اعمال زشت شان هیچ محبوبیتی درجامعه ندارند
نفتی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی از که تا حالا فردی که در .... بر علیه بچه های تحصیلکرده،و خوب بومی موضع گیری میکرد،وبه شدت...میکرد،شده،متعهد و شریف،حاجی ..،چون این آقا جو ... ر ا خراب کرده،حال نوبت خبرنگار میباشد
باشتی
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار این مطلب به هیچ عنوان انتقاد نیست، بلکه بطور کاملا روشن و به هدف تخریب نوشته شده در برابر این افراد که بدنبال اهداف شخصی هستند و از قلم و سایتشون که بینده ندارد برعلیه فرماندار فعال و سختکوش و کارگزاران نظام می نویسند ،نباید سکوت کرد باید برخورد جدی با این خبرنما ها کرد،که اسمشان را گذاشتند خبرنگار و از خودشون تعریف تمجید و جالبتر از اون که اسم خودشون گذاشتند پیشکسوت این حرفه بسیار شریف،،وگرنه وظیفه هر خبرنگار و رسانه ای میباشد که ایام مبارک و با شکوه دهه فجر را انعکاس و پوشش بدهد، کاملا مشخص است این افرادی که در مطلب بالا خودشون را خبرنگار و مدیر سایت معرفی کردند و از محتویات متن مشخص است ،این افراد برای تعجیل و پول ایام مبارک پیروزی انقلاب را پوشش دادند،،بنده خدا ها شدیدا محتاج تجلیل هستند،وگرنه دست به اقدام ناشایست و دور از اخلاق تخریب نمیزدند،،وفرماندار یک شهر که به جد داره مشکلان مردم را پی گیری میمکنه تخریب نمیکردند،و جالبتر از این که این افراد به دوستان خود هم رحم نکرده،در اخر همه باید بدانند که ماباید با تمام وجود از انقلابمان و کشورمان محافظت بکنیم
منتقد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام دوستان کامننت گذار و جناب حاج مردای .
به احتمال زیاد جناب حاج مرادی از یاد نبرده اند که زمانی که رییس جمهور محبوب ایشان قصد جایزه دادن به رسانه های منتقد را داشتند این جایزه رو به کی دادند ؟ به روزنامه کیهان ! در زمانی که دهان روزنامه های منتقد واقعی را یکی پس از دیگری گل می گرفتند .چرا ما فکر میکنیم مردم اینقد کم حافظه هستند!؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب همشهری دوستدار فرماندار...... بهتره بدونی همین خانم خبرنگاری که میگی سه ماه دوره فشرده خبرنگاری گذرونده و دارای تحصیلات دانشگاهیه... شما از اهل فن و خبر بخواین یه امتحان خبری از خبرنگاران گچسارانی بگیرند ببینم نمره بالا از آن کیست... این خانم دوسال هم واحد خبر دانشگاه کار کرده و به اندازه روزای غیرمفید تو که فک کنم بیشتر روزهای زندگیته تو بسیج گزارش کار کرده .... کمی واقع بین باشید خبرگزاری فارس هرکسیو راه نمی ده.. . خبرنگاران تربیت میکنه و تحویل جامعه میده.....
باشت
Iran, Islamic Republic of
این خانم خبرنگار سه ماه دوره فشرده خبری گذرونده و دارای تحصیلات دانشگاهیه... تنظیم اخبار ببینید و بعد مقایسه کنید.. اگر آدم باسوادی بودی میفهمیدی که مخاطب این مطلب فرماندار تلاشگر نیست.. در ضمن همین خبرگزاری فارس داره روزانه خبر کار میکنه واسه فرماندار شما کجایین.
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی فرماندار دوست داشتنی شهرمان ،خدمات ارزنده جنابعالی هیچ وقت فراموش نخواهد شد،این دو،سه نفری برعلیه جنابعالی مطلب میزند بدنبال یک سری مسایل حزبی هستند،این افراد در دولت و فرماندار ان قبلی حسابی تاخت و تازکردند،اما چون شما و مدیران ادارات،ومردم روشنفکر گچسارانی،سایت و خبرهایشان را نمیخوانید ،دنبال جار و جنجال،بیهوده هستند تا شاید دراین ره آورد چیزی نصیبشان شود،اما کورا خواندند ،ماهیتشان برای همه مردم گچساران روشن بود،روشنتر شد،دیگر به این معلوم حالها اجازه خودنمایی نده،چون جامعه هم دست این افراد بسیار ناراحت هستند،خداوند پشت پناهت
خداقوت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مرادی وگفته هایش .این سایتها شده اند تبلیغات وطبل تو خالی برای تاجگردون ودار دسته اش اگه غیر این بود چیزای دیگری مینوشت که مردم ببینند وبخوانند.از سر کار بردن تمام اقوام درجه یک نماینده تا بقیه همه کاره بودن آقایان امینی در جلسات شهرستانی .که هر مسولی در جتسه نباشد او جای آنها قول میدهد وتصمیم میگیرد .خدا وکیلی آدم جا میخورد از ااین همه .........................................................................
فقط زینل زاده اگه او در این شهر نبود ئاین خدمات را انجام نمیداد اینها میخواستند روی چه چیزهای توی این شهر مانور دهند.
الان هم که متوجه شده اند مردم همه چیزو متوجه شده اند به خاطر اینکه ایشان رشد نکند افتاده اند دنبال حاشیه برایش که کم انگیزه اش کنن.ولی کور خواندند.آینده ازان شماست زینل زاده
اصولگرای کدخدا زاده .تا پای جان هستیم .زینل زاده
گشین گشین گشین .بزرگترین طایفه باوی و استان.گشین
لب
Iran, Islamic Republic of
یا علی مدد
لبتاب
Iran, Islamic Republic of
یا حسین
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کو خبرنگار و سایت بیطرف و باوجدان،مدیر هر اداره یا شرکت که از اموال بیت المال مخصوصا به بهانه روز خبرنگار برنامه به اصطلاح تقدیر و تشکر از خبرنگار گذاشت و از پول بی زبان بیت المال برایشان کادو و سوغات خرید که میشود بهترین مدیر و بطور مرتب خبر و تصویر از ایشان پخش میشود و دیگران هم هیچ،این است حال و روز خبرنگار در گچساران
فصیحی اردکانی
Iran, Islamic Republic of
مگه تو هنوز زنده ای
واقعا خودتو مسخره کردی با این صحبت هات
مجید
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی باز هم تو با جه روی صحبت میکنی بابا به خدا قسم دوره شما دیگه تمام شده مردم دیگه چشم دیدن شماها را ندارند چه برسه به اینکه حرف بزنید اگه گوش میگیری ساکت باش و و بدون سر و صدا زندگی کن اگه به فکر خودت نیستی حداقل به فکر زن و بچه ات باش پس برو فکر نان کن که خربزه اب هست پوست کلفتی هم حدی داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب مرادی تو خودت نون را به نرخ روز می خوری مگه در آموزش و پرورش با سید قدرت حسینی در خونه کاوس قبادی ۲۰نفر نیرو را به ناحق استخدام نکردی تو خود ختم روز گاری برو ........ کن و بعد مطلب بنویس
خدا جای حق
Iran, Islamic Republic of
فرماندار عزیز قبل از هرگونه تصمیم احساساتی همانند همیشه منطقی و با سیاست برخورد کن. اگر هم عده ای قصد تخریب جنابعالی را دارند که از این مطلب چنین مفهومی به ذهن نمی رسد . شما باید در ابتدا باید به فکر ساماندهی این اوضاع باشید. این افراد هم اگر قصد تخریب شمارا داشتند که مطمئنا طی این دوره مدیریت شما کاری کرده بودند. خدا جای حق نشسته و من مسئول اداره دیدم که چقد خبر و کوچکترین کار شما را در معرض دید قرار داده اند..... برداشت من از این موضوع این است که حرف و اول و آخر این گزارش این است که تفاوت قایل شوید بین خوب و بود که خداوند متعال هم خوب و بود را از هم جدا می کنند. امیدوارم حاج رحیمی شما تحت تاثیر حرفای افراد و دوربرت قرار نگیری و تصمیمی سریع بگیرید که عواقب خوبی ندارد
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر یدالله مرادی.کبنانیوز که پشت قباله مهریه تاجگردونه
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر یدالله مرادی.کبنانیوز که پشت قباله مهریه تاجگرونه سر عقدش
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به خداقوت !!
اولأبرچه معیاری وباکدام محاسبه خودتان را بزرگترین طایفه باوی میدانید؟شما توطوایف باوی جزء آخرین طوایف باوی هستید ازهمه لحاظ !! همه شما به سید قدرت در دو دور گذشته رأی دادید ولی همه دیدند نتونست حتی برایتان راه کوه دهک را بکشه اگه سرتان را از زیر برف بیرون بیاوری و به جاده باشت به طرف آبده گاه بروی میبینی چند بیل میکانیکی داره کار میکنه رو همون جاده ای که سید قدرت بهتون قول داده بود دوباندش کنه براتون!!البته همه شماهارا ازقدیم میشناسند چطور مردیم هستی ومن تعجب میکنم از کار دکتر تاجگردون که چطور داره تیشه به ریشه خودش میزنه با گوش گرفتن به افراد دور برخود!!آقای تاجگردون لیدرهای شما دوستان و طرفدارانتان را دارند از دوربرتان دور میکنند حواستان هست؟همان طرفدارنی که ۳۰سال چوب تاجگردونی بودنشان رامیخورند ولی امروز اطرافیان شما دشمنان شما را دوست خودت گرفتند همان دشمنان قسم خورده خانواده شما!!خواهشأ بیدار شوید
اصولگرای حوزه دیل و آرو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حاج یداله کرادی؛ کاندید اصلح ما برای انتخابات مجلس
شمشیر
United Kingdom
به نظر من این خانم فقط میخاست خودشومطرح کنه و بس.
و باید بدونه که با این کارا از جشم همه افتاد
سخنی با فرماندار
Iran, Islamic Republic of
فرماندار عزیز قبل از هرگونه تصمیم احساساتی همانند همیشه منطقی و با سیاست برخورد کن. اگر هم عده ای قصد تخریب جنابعالی را دارند که از این مطلب چنین مفهومی به ذهن نمی رسد . شما باید در ابتدا باید به فکر ساماندهی این اوضاع باشید. این افراد هم اگر قصد تخریب شمارا داشتند که مطمئنا طی این دوره مدیریت شما کاری کرده بودند. خدا جای حق نشسته و من مسئول اداره دیدم که چقد خبر و کوچکترین کار شما را در معرض دید قرار داده اند….. برداشت من از این موضوع این است که حرف و اول و آخر این گزارش این است که تفاوت قایل شوید بین خوب و بد که خداوند متعال هم خوب و بود را از هم جدا می کنند. امیدوارم حاج رحیمی شما تحت تاثیر حرفای افراد و دوربرت قرار نگیری و تصمیمی سریع بگیرید که عواقب خوبی ندارد
سخنی با فرماندار حتما بخوانید
Iran, Islamic Republic of
گبنانیوز از صبح تا الان مرتب این خبر را بروز رسانی میکند این به جز این است که این سایت به دنبال حاشیه سازی است

متاسفیم برای نوروز کمایی واقعا باید تاسف خورد بحال این سایت دقت کنید تا الان چند دفعه این خبر به پایین میره ولی شما دوباره بالا میارینش
اصولگرامخلص
Iran, Islamic Republic of
چه جالب ...که ماهیتش بعنوان ادم دورو مشخصه... راکه ازخودش بدتره شریف ومتعهدلقب داده شماافرادی فرصت طلب هستید به گذشته انتخابات برگردیدهمیشه دنبال موقعیت شخصی خودت بودی
راستگو
Iran, Islamic Republic of
شاعر میگه،،چرا عاقل کند کاری،که باز آرد پشیمانی،،،چرا شما خود را خبرنگار می نامید و ازآن بدترتعریف خود را میدهیدو بعنوان پیشکسوت معرفی میکنید،درحالی شما از افراد بی سواد جامعه هستید،چون خبرنگاری که مطلب زده.هرچه هم مثل شما مغرضانه و از روی حسادت باشد،،باید شجاعاتش را. داشته باشد.روی حرف خودش بیستد،اما متاسفانه شما افرادی بزدل هستید،دارید مرتب کامنت میگذارید ،خواهش و تمنا میکنبد که شاید فرماندار از سر خطای فاحش شما بگذرد،....و...و.... متاسفانه شان و جایگاه بزرگ خبرنگاران در این شهرستان کمرنگ کردند،،همان ضرب المثلی که میگن،،،،آمد ابرویش را درست کند زد چشمش را کور کرد،،درود بر فرماندار لطفا ا ین ها را ادب کن
دکتر.
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز ایقد این خبر و بالا پایین نکن. فک کردی همه مث تو هردروغ و استراق سمعی را پوشش خبری میده. تا چقد میخای این خبر و بالا و پایین کنی.. هر کاری کنی نمیتونی ماهیت و جلوه خوب خبرنگاران فارس رو بد نشون بدی.... بهتره بدونی خبرنگارای فارس کارنکنن در اول سایت خودت تعطیله توکه همش کپی فارس رو میزنی... البته خبرنگارای گچسارانی باید از فارس بترسن چون قدرت مقابله با اونو هم ندارند... فرماندار گچساران ایقد باهوش و مقتدر هست که برای یه خبر و نقد خودشو بدنام نکنه.. تو ایران میپیچه که یک فرماندار که تو استان حرف اولو می زد از یه خبرنگار آن هم خبرنگار کشوری توی دولت تدبیر و امید شکایت یا برخورد بدی داشته... دیروز بیمارستان نفت این خانم بود که خبر حاج رحیمی رو پوشش داد و حاجی با متانت و سعه صدر کامل با این خانم مصاحبه داد... تا کور شود هر آنکه نتواند دید
بیمارستان نفت
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز ایقد این خبر و بالا پایین نکن. فک کردی همه مث تو هردروغ و استراق سمعی را پوشش خبری میده. تا چقد میخای این خبر و بالا و پایین کنی.. هر کاری کنی نمیتونی ماهیت و جلوه خوب خبرنگاران فارس رو بد نشون بدی.... بهتره بدونی خبرنگارای فارس کارنکنن در اول سایت خودت تعطیله توکه همش کپی فارس رو میزنی... البته خبرنگارای گچسارانی باید از فارس بترسن چون قدرت مقابله با اونو هم ندارند... فرماندار گچساران ایقد باهوش و مقتدر هست که برای یه خبر و نقد خودشو بدنام نکنه.. تو ایران میپیچه که یک فرماندار که تو استان حرف اولو می زد از یه خبرنگار آن هم خبرنگار کشوری توی دولت تدبیر و امید شکایت یا برخورد بدی داشته... دیروز بیمارستان نفت این خانم بود که خبر حاج رحیمی رو پوشش داد و حاجی با متانت و سعه صدر کامل با این خانم مصاحبه داد... تا کور شود هر آنکه نتواند دید
همکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه خوانندگان و کامن ت گذاران مطلب فوق. من همکار همین خانم و آقایون بالا از اصحاب رسانه مرودشت هستم. و به عنوان یک خبرنگار باسابقه ۱۷ ساله معتقدم که این خبر جز نقد و بیان واقعیت نیست. تعجب من این است که چطور همه کسانی که کامنت گذاشتن و مدیر مسئول این سایت که خود خبرنگاری است با توجه به اصول خبری نفهمیده این خبر مشکل قضایی ندارد و بارها حرف از شکایت شده . من سایت کبنانیوز رو به خاطر اصالت مادری در این شهرستان همیشه میخانم و پیگیر مسائل گچساران هستم. و این خبر به نظرم جالب آمد و جالب تر اینکه هر لحظه عکس و اسامی آن تغییر و مرتب به روز رسانی می شود..مشتاق اومدن به گچساران هستم و از فرماندار خواستارم که کلاس آموزشی برا خبرنگارای گچسارانی بگذارد
بیمارستان شهر
Iran, Islamic Republic of
من با نظر راستگو کاملا کاملا موافقم،..،واقعیتش اینه که این سه خبرنگار یه اشتباه نابخشودنی مرتکب شدند ،برای یک جایزه ،،دست،به این عمل زده اند و آبروی خبرنگاران ارزشمند،وتوانمند این شهر را بردده اند،آقای نوروزی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باهرچه سریعتر به وضع این سه نفر که فضای صمیمی خبرنگاران را مسموم و آلوده کرده اند رسیدگی بکند،،پیشنهاد میدم براشون جایزه هم بگیره،وهم یک کارت هدیه و بعدا به اتفاق فرماندار در جلسه اداری به مدیران ادارات سفارش و تاکید بکنه،و آنها را ملزم بکنه که سایت بی محتوا و کم بینده آنها را بازدید کنند،،،تا دیگه دست از تخریب فرماندار دوست داشتنی،،وشجاع بردارند،،،باید به حال آدم های کم جنبه مثل شما نشست و گریه کرد
سارا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من یکی از خبرنگاران گچساران هستم بقرآن قسم عیم واقعیت رو می گم من هیچ ارتباط دوستی با این افراد ندارم و فقط در حد سلام و علیک اما این مطلب واقعیت تلخ و گزنده امروز رسانه ها است دعوای این افراد نه بخاطر مارت هدیه بوده مه جایزه و نه پول خداوند در ان دنیا به هر کسی به اندازه رفتارهای خوب و بدش عزت و کیفر می دهد اگر قرار است همه خوبان و بدان یک جور دیده شوند که اخرت منایی ندارد من دارم روزانه می بینم چطور خبرنگارای فارس دارن اخبار و رویدادها را به بهتریم کیفیت منتشر می‌ کنند که حتی سایت کبنانیوز هم یکی از استفاده کنندگان خبرهای این خبرگزاریه رسمیه من بارها از زبان آقای رضایی شنیدم که نگران وضعیت رسانه در گچساران بود اعتقاد وی اینه می گه حرفه خبرنگاری خیلی مقدسه و هر کسی نباید بدون داشتن صلاحیت وادر این عرصه بشه بعدشم خداوکیلی خبرنگاراه همیشه علیه اونا جبهه گیری می کنند چون اونا اهل بگو و بخند و نیستند مخصوصا آقای رضایی که همیشه بدون سرو صدا و حاشیه خونسرد و البته کمی معروز توی جلسات می شینن و بعدشم می رن
این مطلب ربطی ب فرماندر نداره اونا بارها گفتن مشکلشون بی عدالتی در برخورد با رسانه ها ست هر کسی باید به اندازه اهمیت سایت و فعالتش تقدیر بشه نه این که توی هر مناسبتی همه خبرنگارای فعال و غیر فعلل تثقدیر بشن خداییش شما زحمت بکشی و به کسی که همیشه خوابه یطور برخورد کنن ناراحت نمیشی
آقای فرماندر من ارتباط زیادی با این افراد ندارم و همیشه خونه خبرامو می فرستم زیاد هم توی جلسات نمی یام ولی خداییثش خانم خمیسی و آقای رضایی اصلا جز حزب وباندی نیستند و هدفشون تخریب شما نیست بلکه مشکلشون برخی خبرنگاران که با کارشاشون آبروی ما رو بردن من این کانت رو بخاطر حقانیت پنهان شده توسط دیگر خبرنگارای مغرض که خودشون هم می دونن حقیقت چیه و لی جوسازی می کنن نوشتم یک خبرنگار از یک خبرگزاری
دوست
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار ..با سابقه ای که دارن عمرا بتونید انگشت ...

ولی جوابیه رو توی همون خبرگزاری میزنن این رو یاد بگیرید خوب است
آگاه
Iran, Islamic Republic of
مزدوری،تحریف واقعیتهاوحمایت بی چون وچرا ازازنماینده بدلیل دادن دفتر کار وپول توسط همین سایت کبنا نیوز یا تاج نیوز بنا گذاشته شدوسب شدتا دروغ پردازی مدشود.خیانتی که سایت کینا به گچساران کرد خوانیین زمان شاه نکردند.
خیرآباد ،بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
هم ایلیاتی شجاع و بی باک من آقایان ولایتی و قلندری،،،پیشکسوتان خبرنگاری آقایان حسام رحمانی و عکاشه،،خبرنگاران ارزشمند آقایان امین دهقان،طالبی،کنارکوهی،یاسر مرادی،مددی،میلاد کرمی،سعید دارابی،،خانم های خبرنگار گرانقدر،،محمدی،نعمتی،صیادی،طاهری ،شریفی،،شما همگی دارای محبوبیت و توانایی بی نظیری هستید،،نگذارید افرادی که این ... را نوشتند و باعث ... قشر ارزشمند،خبرنگار شده اند بار دیگر بابت یک تجلیل ،واهداف... در بین شما نفوذ کنند ،،و باعث نفاق شوند،،چون ... که بابت اینکه کسی... نمی خونه ،،دست به هرکاری میزنه،...،و....،،مواظب خودتون باشید.
همکار از لنده
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای خبرگزاری فارس ،متاسفم که چون در یک تجلیل اسم یک نفر به قول خودشان خبرنگار نبوده نام برده شده،آنوقت بی شرمانه و گستاخانه،بر علیه اصحاب رسانه تاختند،ومطلب زده اند ،وجالبتر اینکه،الان بشدت چاپلوسی فرماندار را میکنند،شما حتی ابتدایی ترین اصول خبرنگاری را بلد نیستید،واقعا برایتان متاسفم،چون حرفه خبرنگاری را برای اهداف شومتان استفاده میکنید،
اصولگرای واقعی
Iran, Islamic Republic of
دوستان اصولگرای ما کاظمپور،رضایی،خانم خمیسی،واقعا حرف دل ما را زدید،مدیران این جناح سیاسی ومدیران تا جگردون واقعا .. هستند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در جواب خیرآباد، بویراحمد، گرمسیر....دلم به حالتون میسوزه ... خود نگاه کن ببین جز چند نفر اسامی که به کار بردی کدوم خبرنگارن... دارین میترکین... خبرنگارای بالا هم ردیف البته بعضی کسانی که نام بردین نیستن و نباید در یک ردیف باشند این چیریه که تو خبر از فرماندار خواسته شده... اخ که دلم میخاد یه خبر در ست و حسابی از بعضی افراد بالا بیاری ببینم محتواش چیه.خخخخخخخخ... اونایی که میرن تو ادارات واسه تجلیل معلومه کیان...یه روزی باید این موضوع مطرح شد تا حداقل خود خبرنگارا منزلت و شان خودشون رو میدونستن...در ضمن از همه پرتلاش تر امین کاییدی خبرنگار معلول ماست که متاسفانه جنابعالی نشون دادی از رو حزب و حرص مطلب رو نوشتی... کمی جنبه انتقاد داشته باشید البته خبرنگارایی هستن که احترام و شان والایی دارن .
کلوی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
هم ایلیاتی شجاع و بی باک من آقایان ولایتی و قلندری!!!!۱۱ قلندری بی باک و شجاع!!!!!!!!!!!!!!!!،،،پیشکسوتان خبرنگاری آقایان حسام رحمانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و عکاشه،،خبرنگاران ارزشمند آقایان امین دهقان،طالبی،کنارکوهی،یاسر مرادی،مددی،میلاد کرمی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!،سعید دارابی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!،،خانم های خبرنگار گرانقدر،،محمدی،نعمتی،صیادی،طاهری ،شریفی،،شما همگی دارای محبوبیت و توانایی بی نظیری هستید،،نگذارید افرادی که این … را نوشتند و باعث … قشر ارزشمند،خبرنگار شده اند بار دیگر بابت یک تجلیل ،واهداف… در بین شما نفوذ کنند ،،و باعث نفاق شوند،،چون … که بابت اینکه کسی… نمی خونه ،،دست به هرکاری میزنه،…،و….،،مواظب خودتون باشید.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فرود
Iran, Islamic Republic of
... خبرنگارهههه .خخخخخخخخخخخخخخخخخ! ... پیشکسوته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شادگان
Iran, Islamic Republic of
این دوستان خبرنگار در واقع آلت دست یدالله مرادی شده اند،بقولی در دام ایشان افتاده اند ،آقای مرادی بابا دیگه ول کن،واقعا برای شما زشته،این وصل های که در وجود و رفتار خودت میباشد به دیگران نچسبان،،حال اگر روت میشه برو به فرماندار التماس و خواهش کن تا شاید فرماندار این افرادی که چند روزه دارن چاپلوسی مکنند ،برای مطلب بی ارزشی که از روی غرض،حسادت، که کاملا مشخصه این افراد بی سواد هستند،فقط با رابط بازی شدند خبرنگار،از گناهشان بگذرد،آقا سایت شما کسی نمیخونه و نه خواهد خواند،این که تقصیر فدماندار،شهردار،خبرنگاران،میلاد کرمی ،مدیران ادارات نیست
همکار دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آقای.... و ... ... لطفا یک معذرت خواهی ساده بکنید تا این جریان تمام بشه،اما درس عبرتی برای شما و یک تجربه بشه براتون که هیچ وقت برعلیه همکارانتان مطلب... ننویسید،من قول میدم خبرنگاران همکار شما انسان های شریف و ارزشمندی هستند،و... شما را با دیده منت عفو میکنند
فرود
Iran, Islamic Republic of
همکار از لنده چقدر بدبختی که نحت تاثر قرار گرفتب مگه خبرگزاری فارس رو می خونی که بهفهمی اصول خیر یعنی چی مشنگ خبرای خبرگزاری ها توی تهران تایید و منتشر می شه
نادر
Iran, Islamic Republic of
کسی که خبرنگاری یک خبرگزاری جهانی رو به ندانستن اصول خبرنگاری متهم می‌ کنه باید بره و سال ها به افق خیره بشه بعدشم صدسال نماز و توبه کنه که این حرف رو زده آخه برادر من خبرنگاری خبرگزاری همشون دوره دیدن و اموزش روزانه دارن تو مقاسه می کنی با سایتای زپرتی مخلی که دلشون خوشه به بازیدی به نظزت یه خبر تو خبرگزاری بیشتر تأثیرگذاره یا سایت محلی خبر خبرگزاری رو تموم دنیا می خونن ولی خبر سایت محلی رو فقط مردم یک منطقه کبنا وجدانا سانسور نکن برادران عزیر برین توی گوگل بنویسین ایران گویا سایت ایران گویا رتبه بندی همه رسانه ها رو داره برین نگاه کنین ببینین خبرگزاری فارس چه رتبه ای دارده
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
شما را قسم به حضرت زهرا(س)
لطفا جلوی افراد حاشیه ساز رو بگیرید
لطفا نگذارید استان وارد حاشیه شود
آقای دکتر تاجگردون لطفا وارد عمل شو
چرا یک گروه باید رسانه های استان رو زیر سوال ببرند
چه شده مگر؟
لر
Iran, Islamic Republic of
جنابب اقای مرادی واقعا برای شما متاسفم که میایید واز یک مشت بیسواد که به زور دیپلم گرفته اند دفاع میکنید .یا شما تو این شهر نبودید یا نمیدونید که کاظمپورها وامثال ان کی هستن .وچی بودن.سواد سیاسیشون کجا بوده .متاسفم برا کسایب که سما رو اصول گرا میدونن با این طرز فکر
رضا
Iran, Islamic Republic of
حالا کارتون به جایی کشیده که میخواید از ۵ تن آل عبا (ع) هم استفاده سیاسی بکنید ؟؟؟؟ وااااااای بر ما
هادی
Iran, Islamic Republic of
مرادی ....
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1