تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۹۱۵۲۱

بنیاد شهید دنا قادر به نصب تابلو هم نیست/عکس

۵
۰
کبنا ؛




توجه نکردن مسئولان بنیاد شهید شهرستان دنا به حداقل مطالبه خانواده شهدای شهر سی سخت موجب نگرانی خانواده شهدا از این نهاد شده است .



توجه به حداقل مطالبات خانواده هایی که آرامش و امنیت کنونی کشور مدیون از خود گذشتگی های آنان است امری واضح و روشن است که گویا در دنا از آن غفلت می شود.

توجه به حفظ شان و جایگاه شهدا و خانواده های آنان امری منطقی و عقلایی است که نیاز است مسئولان مرتبط با این حوزه کاری با حساسیت بیشتری به آن بپردازند.

دنا

 مراجعه برخی از خانواده های شهدا به خبرنگاران که تصاویر شهدای آنها از مدتها پیش به بهانه رنگ آمیزی مجدد درکنار خیابان رها شده است نشان از توجه نکردن مسئولان امر به این درخواست بجا بوده است.

سفیر دنا

به گفته یکی از این افراد که در مراجعات متعدد به بنیاد شهید و امور ایثارگران جواب قانع کننده ای دریافت نکرده بود اختلاف اصلی بر سر متولی رسیدگی به این مسئله است که گویا به بحرانی غیر قابل حل تبدیل است.

به گفته نیکزاد سی‌سختی بردار شهید هوشمند سی‌سختی در مراجعات مختلفی که برای تعیین تکلیف این تابلو به بنیاد شهید و امور ایثارگان داشته، مسئولان بنیاد شهید مسئول رسیدگی به این امر را شهرداری عنوان و هر گونه تعیین تکلیف برای این تابلو را بر عهده شهرداری گذاشته اند.


دنا

واما سوالی که خانواده شهدا از مسئولان این نهاد انقلابی دارند این است که مگر تعیین تکلیف تنها یک تابلو که مزین به عکس و نام شهدای این شهر است چرا باید به بحرانی غیر قابل حل و در مسیر قوانین و مقررات اداری و سازمانی قرار بگیرد.

به نظر می رسد مسئولان این نهاد انقلابی که متولی حفاظت و صیانت از شان و منزلت شهدا هستند باید بیش از پیش و با حساست بیشتر به پیگیری مطالبات خانواده معظم شهدا بپردازند تا که خدمات این نهاد در افکار عمومی و خانواده شهدا زیر سوال نرود و شان و منزلت شهدا نادیده گرفته نشود./نسیم دنا







نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهدا از ذخایر انقلاب هستند که برای حفظ مملکت وناموس ما ودفاع از ارزش های انقلاب جان شیرین خودرا فدا کردند.....اما ما مسولین که خون انها را پایمال وبرای خفظ کرسی خود دم از خون شهیدان می زنیم.........................
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
تنهاراه ... مدیر فعلی بنیاد شهید دنا
ع-الف
Iran, Islamic Republic of
رییس بنیاد شهید باشت که ...
اقاجری
Iran, Islamic Republic of
باید خودم را بذارن رییس تا همه مشکلات را حل کنم
ایثارکر
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به داد بنیاد شهید گچساران برسه اخه.. تاج گردون باید جوابگو باشه
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1