تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۹۱۳۷۱

استادیوم تختی در شهرستان گچساران بهسازی می‌شود

۱۲
۰
کبنا ؛رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: استادیوم تختی‌ شهرستان گچساران مرمت و بهسازی می‌شود. hoseyni

اسماعیل حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: استادیوم تختی در گچساران که قدیمی‌ترین استادیوم در این شهرستان بوده، اکنون در حال مرمت و بهسازی ‌است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه استادیوم تختی قدمت بسیار بالایی داشته و بسیار فرسوده شده، امسال مرمت و بهسازی آن در دستور کار اداره ورزش و جوانان این شهرستان قرار گرفت.
رئیس ورزش و جوانان گچساران گفت: امسال ۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ (‌مناطق محروم‌) برای مرمت و بهسازی استادیوم تختی این شهرستان اختصاص داده شده که تاکنون ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن جذب شده است.
حسینی خاطرنشان کرد: اکنون روند بهسازی و مرمت استادیوم تختی یک روند مناسبی بوده و در صورت تأمین اعتبار مابقی اعتبار پیش بینی شده، این استادیوم به زودی به طور کامل مرمت می‌شود.
‌وی از احداث سالن ورزشی چند منظوره در باباکلان گچساران خبر داد و عنوان کرد: ۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برای این پروژه اختصاص داده شده است.
رئیس ورزش و جوانان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال از اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه جذب شده است.
 TakhtiGachsaran-(29) TakhtiGachsaran-(27) TakhtiGachsaran-(26) TakhtiGachsaran-(25) TakhtiGachsaran-(20) TakhtiGachsaran-(21) TakhtiGachsaran-(22) TakhtiGachsaran-(24) TakhtiGachsaran-(23) TakhtiGachsaran-(19) TakhtiGachsaran-(18) TakhtiGachsaran-(17) TakhtiGachsaran-(16) TakhtiGachsaran-(15) TakhtiGachsaran-(10) TakhtiGachsaran-(11) TakhtiGachsaran-(12) TakhtiGachsaran-(13) TakhtiGachsaran-(14) TakhtiGachsaran-(9) TakhtiGachsaran-(8) TakhtiGachsaran-(7) TakhtiGachsaran-(6) TakhtiGachsaran-(5) TakhtiGachsaran-(1) TakhtiGachsaran-(2) TakhtiGachsaran-(3) TakhtiGachsaran-(4)
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس معمار
Iran, Islamic Republic of
لطفا با توجه به اینکه سالنی پشت سکوی تماشاچیان قبلا احداث شده و جلوی ساخت اماکن تاسیسات و فضاهای رختکن زیر سکوهای تماشاچیان رو گرفته در صورت امکان پیست تارتان رو تخریب و با توجه به فضایی که ایجاد میشه میتوانید که سکوها و فضاهای رختکن همانند استادیوم نفت در زیر سکوهای تماشاچیان بصورت استاندارد احداث کرد و ظرفیت سکوهای تماشاگران رو بالا برد. بودجه ی اینکار رو هم میشه با مشورت با دکتر تاجگردون و کمک های وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان تامین کرد که انشاله استادیومی احداث بشه که تا سالیان سال جوابگوی خیل عظیم تماشاگران در سالهای متمادی آینده باشه.
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسینی خسته نباشی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی لطفا برای سال آینده مثل پارسال نشود که یه نفر از یاسوج بیاد و سالن های ورزشی را ببره آخه مگه خود گچساران آدم ورزشی نداره.و معلوم نشد چه جوری برنده سالن ها شد
ساز مخالف
Iran, Islamic Republic of
اون عکسی که از مسابقه گذاشتید و تماشاچی داره استادیوم یاسوجه نه تختی گچساران
دقت کن کبنا نیوز
جواد
Iran, Islamic Republic of
ریاست در دوگنبدان بجه بازی شده
مطلع و مطلع.
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون نقش مهمی درگرفتن اعتبارجهت مرمت وبهسازی استادیوم ورزشی تختی داشتند.وخیلی پیگیری وتلاش نمودند تااعتبارمرمت وبهسازی استادیوم تختی تامین شد. ولی نامی از دکتر نیست.
پیشکسوتان
Iran, Islamic Republic of
یاتشکرازدکترتاجگردون که درجمع پیشکسوتان فوتبال قول دادند. که بودجه ای جهت تعمیرات وساخت رختکن تیمها واضافه کردن سکوهای تماشاچیان وووو......... دراختیاراداره ورزش وجوانان شهرستان گچساران گذاشنه خواهد شدتااقدامات لازم انجام گیرد.
ورزشکاردوومیدانی
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات توسط دکتر تاجگردون پیگیری واختصاص داده شد.
داوران فوتبال
Iran, Islamic Republic of
مرحبا نماینده محترم وورزشی . حامی ورزشکاران وداوران . استادبزرگ دکتر تاج گردون
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
آقای ... یه مدت نرفتند سرکار کسی هم به اصرار نکرد که برگرده و بعد خودش برگشت سرکار، بعد از آن از یه سری افراد ورزشی ناراحت شدند فکر میکنند نرفتنش به اداره تقصیر دیگران بوده به هر دلیل مقصر دیگران نیستند
گلی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر تاجگردون. اقای حسینی امسال دیگه چمن مصنوعی بشارت وسالنها را درست واگذارکن.خیلیها خبر دارندچطوری واگذارشدند
پناهپوری
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون ممنونیم از توجه وعنایت حضرتعالی به امر ورزش و سلامتی جامعه وخسته نباشی جانانه به آقای حسینی مرد خستگی ناپذیر
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1