تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۹۱۳۶۱

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت بانوی خیر مدرسه‌ساز را تسلیت گفتند

۰
کبنا ؛ 
طاهره رضا قلی‌زاده خراسانی از خیرین مدرسه ساز کشور و نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه وبویراحمد که منشأ خدمات نیک و مروج امر مقدس مدرسه سازی بود دارفانی را وداع گفت.
مرحومه خراسانی در کشور سه مدرسه ساخته که دو مدرسه مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد و در روستاهای میمند و ره مالی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل آموزش و پرورش استان در پیام‌های جداگانه درگذشت این بانوی خیر را تسلیت گفتند.
 
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وفات بانوی مدرسه‌ساز را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت بانوی باتقوا، متعهد و خیره مدرسه ساز، سرکار خانم طاهره رضا قلی‌زاده خراسانی موجب تاثر همه فرهنگ دوستان و اصحاب علم و معرفت گردید.
او از بهترین خیرین مدرسه ساز و نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد بود  و به جز ساخت چند مدرسه در استان و کشور، مُعّرِف نیازها و محرومیت های آموزشی نقاط مختلف این استان به سایر خیرین بود و خدمات فراوانی به پیشرفت این استان مستعد و شرافتمند نمود . او در فرصت اندک زندگانی در مسابقه خیر و نیکوکاری و تلاش برای جلب رضایت پروردگار ، برنده موفقی بود که می بایست الگوی مقبولی برای سایر بانوان علاقمند و با کمال باشد . او برای خود ذخیره های موثری برای رسیدن به کمال انسانی و جلب رحمت الهی فراهم نمود . روحش شاد و راهش پُر رهرو  باد.
اینجانب فقدان غم انگیز این بانوی با اخلاص و فرهنگ پرور و خطیب را به جامعه خیرین مدرسه ساز و هم استانیها تسلیت گفته و برای آن مرحومه رحمت و غفران الهی و علو درجات از خداوند رب العالمین خواستارم و برای بازماندگان ارجمند آن مرحومه سعیده و همه فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش صبر و اجر و جبران این فقدان و مصیبت را از خداوند سبحان خواهانم.
سید شرف‌الدین ملک حسینی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت خانم طاهره رضاقلی زاده خراسانی بانوی مدرسه ساز را به مردم استان و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»
بی شک سرکار خانم طاهره رضا قلی زاده خراسانی بانوی پرهیزگار، مدرس دانشگاه، فرهنگی متعهد، خیر مدرسه ساز و نایب الرئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد  که با انگیزه  الهی قدم در  وادی مدرسه سازی گذاشته و نقش مهم و تعیین کننده ای در تربیت نسل های پاک و  با ایمان داشته اند باعث تاسف و تالم خاطر گردید.
درگذشت این انسان متعهد بانوی فرهیخته فرهنگی خانم رضاقلی زاده خراسانی که  عمر پر برکت خویش را در راه تعلیم، تدریس، ایثارگری و پرورش اندیشه های ارزشمند سپری کردند را به مردم فهیم و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه به خانواده محترم  رضاقلی زاده و جامعه خیرین کشور تسلیت عرض می نمایم.
از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و سلامت را مسألت داریم.
سید موسی خادمی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت بانوی خیر مدرسه‌ساز را تسلیت گفت.
پیام هادی زارع پور به مناسبت درگذشت نائب رئیس خیرین مدرسه ساز استان
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
انسانهای نیک وخیراندیش سرمایه ای عظیم وگنجینه ای ارزشمند برای جامعه اند که فکر وعمل خود را خالصانه در راه خدمت به خلق خدا قرار داده اند.
فقدان گوهران گرانبهای انسانیت-معرفت واسوه های ایثار وفداکاری مصیبتی بزرگ است باخبرشدیم مرحومه طاهره رضاقلی خراسانی بانوی خیر که بانی امر مقدس مدرسه سازی دراستان کهگیلویه وبویراحمد ودیگر نقاط کشور بودند ودغدغه تحصیلی دانش آموزان بویژه درمناطق محروم کشور باعث شد بارها منشأ خدمات خالصانه به مردم شوند وگل لبخندبرلبان دانش آموزان این استان خاطره ای جاودان وگامهایی ماندگار برای رفع محرومیتها آموزشی وتوسعه استان درساخت مدرسه است.
واینک به تقدیر الهی دارفانی را وداع وبه سرای باقی شتافت.ایشان علاوه برمشارکت فعال درعرصه مقدس مدرسه سازی وعضویت ۱۰ساله درمجمع خیرین مدرسه ساز استان ونائب رئیس این مجمع به مدت ۲سال از مبارزان انقلاب اسلامی درسال۵۷واز فرهنگیان خدمتگزار درعرصه تعلیم وتربیت ومدرس مراکز آموزش عالی بود وفقدان ایشان مصیبتی بزرگ است.
به نمایندگی از جامعه آموزش وپرورش استان اعم از فرهنگیان ودانش آموزان عروج ملکوتی این انسان خیر با اندیشه الهی رابه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور وخانواده بزرگ آموزش وپرورش ونوسازی مدارس وخانواده محترم خراسانی تسلیت عرض نموده و ازخداوند متعال برای آن مرحومه غفران الهی وبرای بازماندگان صبرعظیم خواهانم.
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1