تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۹۱۱۱۵

سفر سیاسی زارعی به لوداب /تصاویر

۵۰
۰
کبنا ؛علی‌اکبر پاک
در اولین روز از آخرین ماه سال ۹۳، سفر دوره‌ای مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسولان شهرستانی از بخش «لوداب بویراحمد» انجام و مردم این بخش به شکل ویژه ای از کارگزاران انقلاب اسلامی استقبال کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سفر غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس متفاوت‌تر از بیقه سفرهای خود به لوداب بود.
در این سفر علاوه بر پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار، ممتاز جهانگیری مدیرکل راه و شهرسازی، فیض‌الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی، اسماعیل یوسفی مدیر برق شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی لیدرهای سیاسی زارعی از اصلاح‌طلب اصولگرا حضور داشتند.
شاید در این سفر بخوبی می‌توان دید، زارعی نماینده بویراحمد و دنا جریان اعتدالی که شکل داد، موجب پیروزی وی در مجلس شواری اسلامی شد، بخوبی جواب داده است.
لیدرهای سیاسی زارعی در سفر لوداب از خلیل پاراد اصلاح‌طلب تا میرزا جهانبین خوش‌فکر و حاج پیروزه اصولگرا او را همراهی کردند.
این لیدرهای سیاسی متعقد بودند که انتظار ما از زارعی در لوداب توسعه و پیشرفت بوده و امروز در بین مردم روسفید هستیم، و جا دارد از خدمات نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی در عمران و آبادانی بخش لوداب تقدیر و تشکر کنیم.
بنابر گفته‌ها زارعی در بخش‌ها و شهرستان‌ها جریان خود را حفظ کرده‌است و جز تنها نمایندگانی است که ریزش کمی در بین لیدرهای سیاسی خود دارد.
نماینده دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شاید کم‌تر کار سیاسی کرده و بیشتر به فکر رفع محرومیت و توسعه عمران آبادانی بوده ولی هیچ‌ گاه یاران سیاسی خود را فراموش نکرده و همواره با مشورت با آنها در رفع محرومیت مناطق تلاش کرده.
دیدارهای چهره به چهره و پاسخگویی صمیمانه مسوولان استانی و شهرستانی از نکات زیبای این سفر است.
تجمع‌های مردمی زیبایی‌های دو چندانی به این سفر داده بود.
شهرستان شدن بخش «لوداب» از مهمترین خواسته‌های استقبال کنندگان از مسوولان محلی بویژه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس بود که غلام‌محمد زارعی این موضوع را در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد از معاون سیاسی وزیر کشور خواست.
آب، برق، گاز، کشاورزی، گردشگری، اشتغال و پروژه‌های عمرانی از مطالبات عمومی مردم مناطق لوداب بود.
تونل دوم‌ محور پاتاوه-دهدشت تا پایان بهار ۹۴ خبر داد و گفت: بازگشایی این تونل گامی موثر در رفع محرومیت‌های لوداب است.
کلنگ‌زنی فاز چهارم مجتمع آبرسانی لوداب با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد انجام گرفت و سالن ورزشی لوداب همچنین افتتاح شد.
تصویب ۲٫۵ میلیارد تومان برای توسعه و اصلاح شبکه معابر منطقه لوداب و افتتاح رسمی آزمایشگاه مرکزی منطقه چین با اعتبار ۸۰ میلیون تومانی از دیگر موضوعات این سفر بود.
IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۱۳۰۷ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۱۴۲۰ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۲۱۲۶ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۲۲۰۹ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۳۲۰۹ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۲۴۴۲ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۳۰۳۱ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۱۳۰۲۹ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۲۵۴۲۹
نام شما

آدرس ايميل شما

جهان بینی دیگر
Iran, Islamic Republic of
جناب پاک
معلومه خبر از هیج جا نداری!!!!
خبرنگار محترم...
ضمن اشتباه در نقل اسامی افراد، انگار نمیدونی معادلات منطقه رو و با ذکر تنها چند اسم، بخش به این بزرگی و اثرگذار را با استفاده های شخصی چند نفر همراه نماینده، اشتباه گرفته اید
منتظر جواب مردم باش
در ضمن یه خورده رو ادبیات نوشتاریت کار کن. این گونه قلم زیبنده یه خبرنگار نیست.
تا اسفند بعد بای
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مردمی
سامان نجفی
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفست
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
چه خوبه از خدماتی غیر از کارهایی که قبلا وتوسط دولت قبل انجام شده آمار دهید. افتتاح طرحهای قبلی به کنار اقداماتی که توسط ایشان ودر این دوره انجام شده چیست؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد......
زارعی دیگه خبری از رای نیست.....
خودتو خسته نکن...
م
Iran, Islamic Republic of
غالب کسانی که آقای زارع را در این سفرهای نمایشی همراهی می کنند فقط در ظاهر با او هستند و این واقعیتی است که خود آقای زارع هم نسبت به آن واقفند ولی چاره ای ندارند که وانمود کنند که این حضرات همراه او یار و یاور او یند . زهی خیال باطل که اگر یکی از سران اصلاحات به میدان بیاید برای آقای زارع نه لشکر بماند نه خاقان چین .البته نمیتوان منکر شد که هستند معدود افراد وامانده ای که از قبل او بادی به غبغبشان افتاده و شکمی گنده کرده اند و شاید هم با او تا آخر خط بیاند اما این حضرات اگر توانی برای انجام کاری داشتند اول فکری به حال خود می کردند و اینگونه راه رفتن و نفس کشیدن را بر خود سخت و دشوار ننموده و بخود تکانی میدادند و این گوشتهای اضافی دور گردن و شکمشان را آب می کردند و بعد به فکر خدمت به مردم می افتادند.
م
Iran, Islamic Republic of
همراه یار و یاور او
سجاد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل این دیگه چه طرز سلام دادنه مردم رو به صف کنی و سلام بدی ؟
ببراس
Iran, Islamic Republic of
سی ملا .کنیت که چه فیگور بخشداریی گرته
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر بویراحمد و دنا

درود بر لوداب که به فرزند خدوم خود اطمینان دارند که در این بی مهری های سیاسی و حزبی کسی هست که به فکر ایشان می باشد....

لوداب همیشه استوار امروز با حضور زارعی امیدوارتر و با صلابتر است

خداقوت دلاور، خداقوت شیرمرد، خداقوت ...
آشنا
United Kingdom
حالا یک عده بی دین و بی ایمان و مغرض بگن زارعی هیچ کاری نکرده همین یک گزارش به اندازه ۸ سال ناکارامدی اقایون بر جدیت و کار تیم زارعی صحه میزاره
حکیم..مارگون
Iran, Islamic Republic of
زارعی با تمام وجودش سی مردم کار میکنه... و مردو قدردان زحماتش هستن.. ای تنگ نظران از محبوبیت و قدرت روز افزون زارعی بسوزید..که زارع پابرجاست...
سامان
United Kingdom
درود بر تو مرد بزرگ و تمام نشدنی /
تا کور شود هر آنکه نتوان بیند که چگونه محبوب مردمی
بهرام بیگی
United Kingdom
انصافاً تلاش خستگی ناپذیر حاج زارع جای تقدیر داره. فکر کنم بی سابقه باشه که یک نماینده جمعه صبح در جمع مردم حوزه انتخابیه اش شرکت کنه و شنبه صبح در مجلس و وزارت خانه ها حضور فعال داشته باشه. این امر نشان از تلاش بی وقفه ایشان داره.
جمشیدی
United Kingdom
جا دارد از تلاشهای بی شائبه جناب حاج آقای زارعی تقدیر و تشکر کرد. خداوکیلی گرچه کشور در این مدت تحت فشارها و تحریمهای سنگین اقتصادی و سیاسی بوده است که این بر هیچکس نادیده نیست و کسی هم منکر آن نیست ولی گاهاً مشاهده میشود عده ای قلیل این تلاشها و حرکات را نمی بینندو باید از حاج زارع تشکر فراوان کرد دستمریزاد حاجی خدا قوت
لودابی
United Kingdom
نماینده ای با این همه تواضع و فروتنی من ندیدم حاج زارعی از آن دسته نماینده هایی هست که فقط به فکر مردم است نه از آن جمله نماینده هایی که دروغ میگید و تلفنش را بر مردم خاموش میکند و فقط برای یه عده با یک پوشش خاص کار میکند
دانشجوی لودابی
United Kingdom
جناب نماینده از شما به خاطر پیگیری شهرستان شدن لوداب و مارگون سپاسگزاریم. امیداست با شهرستان شدن این منطقه خدمات ارزنده شما به این مردم تکمیل شود.
گچسارانی مقیم بویراحمد
United Kingdom
من تصمیم گرفتم این بار در یاسوج بمانم و به زارعی رای بدهم، مطمئن باشید بااین تلاش ها و پرکاری دوباره نماینده خواهد شد.
پرویزی
United Kingdom
انشالله این سری هم به زارع رای میدیم اصلا فکرش نمی کردم این تعداد مسول و با این حساسیت وارد منططقه ما بشن.. درود جناب زارعی درود لوداب درود دیودیده.
حیاتی
United Kingdom
درود بر حاج زارعزیز ''به کوری چشم دشمناش''ایشالا موفق باشی حاجی جان''جان خوم به اندازه ۱۴ سال بقیه نمایندیل کار کرده
لر
United Kingdom
درود بر مرد خستگی ناپذیر .امیدوارم که خدا پشت و پناه ت باشد.چون واقعا معنی نماینده مجلس رو به ما فهموندی.ب امیدخدا سال آینده با هزاران رای باز هم بویراحمد رو از محرومیت در بیاری. یازهرااااا.یازهراااااااااا
تامردای، نگین درخشان بویراحمد
United Kingdom
خدا می داند وقتب حاج زارع را به همراه مسیولان در این منطقه دیدم اشک از چشمانم جاری شد و به خودم بالیدم که به ایشان رای دادم چون ایشان تمام هم و غم خود را صرف محرومیت زدایی از مناطق محروم استان خصوصا محرومترین نقطه استان می کند و این خود نشان از مردانگی ایشان هست. به خدا تاالان نماینده به پیگیری و دلسوزی ایشان ندیده ام. بیایید قدر ایشان را بدانیم.من به نمایندگی از طرف مردم محروم سیلاب کلوار دست این خدمتگذار واقعی را می بوسم. امیدوارم ایشان همیشه سالم باشند.
ایمانی
United Kingdom
خداقوت حاج زارع…خداقوت مرد اراده و عمل…خداقوت انسان
احسان
United Kingdom
فقط همینو میدونم اگه حاج زارعی پر تلاش و موفق نبود این کامنتهای منفی و به اصطلاح تخریب کننده دنبالش نبود . ای کسانی که دارید به عین چشمتون رو روی حقیقت میبندید بدانید و آگاه باشید که کسی که برای مردم ثابت شد تا همیشه موندگاره .
حسین از لوداب
Iran, Islamic Republic of
زارعی بقران مردی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی پرقدرت و پرتوان استان موفق باشید.
پاسخ م
Iran, Islamic Republic of
کاش فقط کمی انصاف داشتی نظری که دادی بر اساس دیده هات نیست فقط داری با قصد و قرض میحرفی به خاطر بقیه اون دنیایه خودت رو سیاهتر نکن
سروک
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسئولین خدمت گذار درود بر زارع مردمی خدا یار و یاورتان
کرگپو
Iran, Islamic Republic of
والا اگه کارکنی وکار نکنی سی بیراحمد اینگار بازم فرقی نداره سی آدمل فزول!!همه جا هسیشو وفقط ایخون خرابی بکنن!!ایگردن وتخریب ایکنن!!بنده خدا کار کرده باید مانورشم بیه!!احسنت حاج زارع به کارت ادامه بده
رحمت
United Kingdom
ما کسی که در دوره های قبل فقط به قدرت طلبی فکر میکرد رو نمیخوایم ، حتی کسانی امثال اون رو هم نمیخوایم . ما یه ادم دلسوز میخوایم . حاج زارع گزینه مناسب همه ماست .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی اصلا امیدوار نباش
جوجه را آخر پاییز میشمارند
ابی
Iran, Islamic Republic of
ایول حاج زارع خدا دونه دور بعدی هم خوت نمایندمونی......
محمد
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان اینقدر بزرگ هستی که هر چقدر تخریب کنند به جایی نمیرسند تو بزرگی و بزرگ خواهی ماند
تشنه
Iran, Islamic Republic of
حاجی ککا خوا و بزرگی کمت نکنه حاجی منی مدت واقعا پیر وابیی
نشاطی
United Kingdom
واقعا آقای زارعی بی منت و با صداقت با تمام تلاش ، کل وقت خود را گذاشته برای خدمت به مردم از همین جا خسته نباشید می گویم خدمت نماینده محترم و دوست داشتنی دیارمان انشاالله که موفق و سربلند و پیروز باشید
ایرانی
United Kingdom
مثل همیشه؛ مردمی و وفادار به ملت
خدمتگذار و پر تلاش
چه در افتاب درخشان و چه در زیر باران رحمت بخش
زارعی رای ما نام زیبایی توست
لوداب یکپارچه پشتیبان توست
عاشق جهانبین
United Kingdom
تا دنیا دنیاست ما پشت سر آقای جهانبین وفادار و پر قدرت هستیم و چون اقای جهانبین عزیز همراه و یار اصلی حاج زارعیست ما هم حامی و هم راه زارعی خواهیم بود و ماند
حقیقت استان
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده دلسوز و فداکار استان ک-ب انشاالله موفق باشید.
فرزند لوداب .
Iran, Islamic Republic of
لوداب همیشه استوار و همیشه باصلابت ، اما مغموم از اعتماد بی حاصل و امانت ناداری ها .
لودابی امیدوار و چشم انتظار تصمیم و اقدام عملی ، نه وعده و شعار .
لودابی اندیشه دارد .
لودابی تصمیم می گیرد.
لوداب بیدار شده .
تا اسفندی دیگر و عیدی خوش و خاطره انگیز از جنس بهار .
کی پرسمون ایکنه
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی حاجی....بخدامی خواستم بهت رای ندم ولی پیگیریهات رامی بینم رای که میدم خودم راهم برات می کشم.....پرس کسی راکن که پرسته ایکنه....
دوست
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اولا اینها نمادهای لوداب نیستند و جایگاهی نزد مردم ندارند که چنین بزرگشان کرده ای ۲ - واقعا متاسفم ایشان اینک باید در میدان چانه زنی بودجه ای باشد لیکن نمیدانم چرا فاتحه خوانی اینقدر برای این آقا لذت بخش است ۳ - بهتر است مسئولین منطقه به جای این همه خبردار ایستادن کمی به خود آیند و کمتر با ارض و آبروی مردم فهیم لوداب بازی کنند . تحقیر کافی است.....
دوست
Iran, Islamic Republic of
میزان رای مردم است که این دور تواز آن بی بهره ای وخودت هم می دانی به تبلیغات دل خوش نکن
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع رنگ حنا دیگر برای ما رنگ ندارد تا حالا کجا بودی که آلان به فکر بازدید و سرکشی به مردم محروم افتاده ای ....... درست است انتخابات نزدیک است زمان تبلیغات نزدیک خودی نشان بده
نگران
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقایانی که اسم خود رانوشتند وتعریف وتمجید کردند معلومه که شما چند مرده حلاجید آقای زارع بیکار نیستند اسم شما رادر سایت بخوانند خا بفریادتان برسد
يزدانپناه - لوداب.
Iran, Islamic Republic of
به قول معروف :
آدم عاقل از یک از یک سوراخ یک بار گزیده می شود.

مردم خوب می دانند که این اردوکشی ظاهری صرفا برای احیاء روحیه و کسب اعتمادبنفس است ، همین آقایانی که نام برده شد شک نکنید طرفداران قطعی و پرکاری برای همراهی دکتر خرامین هستند .
خبر حضور دکتر عزیز ما ، اینقدر لرزه انداخته است .
شک نکنید دکتر خرامین بالاترین آرای بویراحمد و دنا را به امید خدا و همراهی مردم کسب خواهدکرد .
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
....همیشه سمت قدرت ودند. قبل تو دست... الان نماینده
رحمي
Iran, Islamic Republic of
اشنفتم حاج زارع ...من شرکت نفت وگیر کرده . آخ وبخت بیراحمد .
بهادران
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع در بویراحمد سفلی چکار کرده ،فقط وفقط عده ای را جمع میکنه یا مسوول یابدون مسوولیت باخودش به جاهای مختلف میبرد ..... مثلا اقای... چه ارتباطی وچه عملی می تونه درلوداب داشته باشه ... اقای زارع داره... میکنه نمیزاره کارکنان به مردم جواب دهند،اقایان سفلایی چه مسوولیتی به شماها داده اند .اقای زارع داره از شما به عنوان یک ابزار استفاده میکنه، اقای پاراد باز نشسته که مسوول یک شعبه خیلی کوچک که بی نام ونشان است چی ازش ساخته است ...اقای دیودیده. چه عملی برای فرزندان تامرادی انجامداده واقعا. برای بیشتر کسانیکه زارع را همراهی کرده اند.
ناف لوداب
Iran, Islamic Republic of
زارع فکرایکنه لوداب فقط میرزا... کیف کنی فعلا اخرین سفر هات بزن
لوداب -اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع :.... رای ندارند که اینقدر انها رابالا می بریدوهمچنین ... حالا دوره بعدی خواهید دید زیرا دریکی ازروستاها رای ان روستا به نام ... نوشته شده که چنین نیست اما اقای ... فرد مورد احترام است/بدبختی کاندیدها همین است که روی یک یاچندنفری زوم می کنند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1