تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۹۰۹۷۹

گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد کیست؟

۱۷۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛اشاره؛ گروه سیاسی کبنا نیوز در خصوص مسائل مختلف سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبی را به صورت گزارش میدانی و تحقیقاتی برای اطلاع مخاطبین گرامی انتشار می‌دهد، این مطالب بدون شک با نقص و ایراد همراه است، مخاطبین گرامی می‌توانند با انتشار یادداشت‌های خود نوشتارهای که در پی می‌آید را نقد یا تأیید نمایند.
در قسمت قبلی به «اختلافات دنباله‌دار اصولگرایان بویراحمد [کلیک کنید]» پرداخت شد و در قسمت پایانی اما و اگرهای انتخابات مجلس دهم؛ گزینه‌ نهایی اصولگرایان بویراحمددر انتخابات آینده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
با همه این تفاسیر زارع خواهد آمد و به نظر می‌رسد که او اینبار تمایل دارد اعتدالی خوانده شود. طرفدارانش در هفته های اخیر مدام تلاش می‌کنند زارع را یک نیروی اعتدالی معرفی کنند. اما اینکه چنین جریانی در انتخابات حضور خواهد داشت یا خیر هنوز معلوم نیست. مجموعه دولتی ها تا کنون در تعریف این به اصطلاح گفتمان کار چندانی نکرده اند، او البته میانه خوبی با دولت و اصلاح‌طلبان دارد.BOYER
اما باید پذیرفت که اتفاقات آینده هر احتمالی را ممکن می‌نماید و هیچ بعید نیست باز هم اتفاقات به سمتی پیش برود که شاهد یک دو قطبی در انتخابات باشیم که در نهایت دولتی ها و حتی اصلاح طلبان تندرو مجبور به حمایت از زارع باشند و حاجی و طرفدارانش بیش از هر احتمال دیگری به امید این مورد نشسته اند. چیزی که در انتخابات قبلی هم بیشترین کمک را به پیروزی حاج زارع نمود. در کنار همه ی این اما و اگرها  زارع بین اصولگرایی و اصلاح طلبی خود را کماکان اصولگرا می‌داند، تندروی نداشته است و بدش هم نمی‌آید اصولگرایان بر روی وی اجماع نمایند  هر چند احتمال حمایت اصولگرایان نزدیک به لاریجانی و باهنر از او وجود دارد. زارع در کل جریان اصولگرایی رقبای قدرتمندی دارد که مهم ترین آنها ستار هدایتخواه می‌باشد.
علی محمد دانشی رئیس دفتر حزب موتلفه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه ای گفته است: هنوز آمدن هدایتخواه به طور قطع منتفی نیست. هدایتخواه که در رسانه ها عنوان شد به عنوان معاون پارلمانی رئیس سازمان بسیج کشور معرفی شده است در نهایت معلوم نشد که آیا در جایگاه ذکر شده مشغول به کار گردید  و اصلا آیا چنین انتصابی اتفاق افتاد یا خیر. او در این مدت گذشته هیچ صحبتی از حضور در انتخابات نکرده است. هر چند خود و نزدیکانش طی این مدت فعالیت هایشان را شدت بخشیده اند و هدایتخواه که به ندرت به فاتحه خوانی ها می‌رفت حالا حضور چشمگیری در این مراسمات دارد.
هدایتخواه در انتخابات قبلی هم در ابتدا گفته بود نمی‌آید و حتی مدعی شد که استخاره اش بد آمده است و قصد شرکت ندارد اما در نهایت آمد و بخشی از اعتبار خود را هزینه کرد.
آمدن یا نیامدن هدایتخواه در آینده جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا و حضور نیروهای دیگر بسیار تاثیرگذار خواهد بود. شکی نیست که اگر او بیاید خیلی ها نخواهند آمد و ریسک حضور به عنوان رقیب هم جریانی در کنار هدایتخواه را نخواهند کرد. اما اگر او نیاید آن وقت است که خیلی ها خواهند آمد. در این صورت برخی از نزدیکان او با اعتبار و امید به حمایت او خواهند آمد که محتمل ترین گزینه در این میان خلیفه خلقی پور می‌باشد.
خلقی پور در دولت اول احمدی نژاد معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار بود. او سابقه حضور در شورای دوم شهر یاسوج و ریاست بر این شورا را هم دارد. در دور قبلی انتخابات مجلس  و در روزهایی که صحبت از نیامدن هدایتخواه بود خلقی پور عزم خود را برای حضور جزم کرده بود اما وقتی هدایتخواه اعلام حضور کرد خلقی پور هم بی سر وصدا کنار رفت. وی در مصاحبه ای در آخرین روز سال ۱۳۹۲ راجع به حضور خود درانتخابات گفته بود: قبلا خیلی دوست داشتم وارد این عرصه شوم ولی از هفت سال پیش تا الان نظرم عوض شده است و دوست ندارم به صورت خصوصی در این عرصه حضور پیدا کنم.  خلقی پور رئیس موسسه علمی-آموزشی قلم چی می‌باشد که یک موسسه موفق در عرصه آزمون های کنکور سراسری به حساب می‌آید. با این اوصاف باید خلقی پور بهتر از هر کس دیگری شباهت های بین کنکور در ایران و انتخابات را اطلاع داشته باشد.
شیرعلی خرامین  گزینه ی دیگری است که این روزها هم صحبت از آمدن اوست. وی در انتخابات گذشته مجلس نیز قصد حضور در صحنه را داشت و حتی با همین بهانه از ریاست دانشگاه پیام نور استان استعفا داد ولی در نهایت ثبت نام نکرد.
خرامین در زمان معرفی به عنوان رئیس پیام نور آن چنان که باید مورد حمایت مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد سید مسعود حسینی قرار نگرفت و  تنها بزرگواری از او حمایت کرد.با این وجود حالا گفته می‌شود  سید مسعود نظرش بر آن است که اگر هدایتخواه نیاید خرامین بهترین گزینه برای اصولگرایان خواهد بود. ضمنا گفته می‌شود بعد از سال ها دلخوری بین هدایتخواه و خرامین اخیرا روابطی بین این دو ایجاد شده است. خرامین در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری رئیس ستاد دکتر ولایتی بود.وی بعد از انتخابات کمتر در عرصه رسانه ای استان حاضر شد. تنها چندی پیش یکی از سایت های خبری استان به نقل از برخی منابع خبری خود نوشت: خرامین جهت حضور در صحنه انتخابات از سوی برخی بزرگان اصولگرا دعوت به حضور در صحنه شده است. البته منتقدین خرامین ایشان را بیشتر یک شخصیت علمی‌ و دانشگاهی می‌دانند تا یک فرد سیاسی. هر چند خرامین سعی دارد با برخی اظهارنظرها بویژه در عرصه جنگ نرم این خلاء را پوشش دهد.
حبیب الله پیشوا یکی دیگر از شخصیت هایی است که این روزها صحبت از آمدن او در صحنه انتخابات می‌شود. پیشوا وکیل پایه یک دادگستری و از معروفترین و موفق ترین وکلای استان محسوب می‌شود او هم چنین از قدیمی‌ترین اعضای حزب جمهوری اسلامی‌است که در اوایل انقلاب در دهدشت و در دفتر این حزب در خیابان امام خمینی جنوبی فعال بود.
پیشوا بعد از راهیابی یکی از نزدیکانش به شورای شهر یاسوج که آنرا نتیجه نفوذ و لابی خود می‌داند عزمش را برای حضور در انتخابات دهم مجلس جزم کرده است. هر چند تاکنون سابقه نداشته است کسی در انتخابات شورا موفقیتی حاصل کرده باشد و بعد در انتخابات مجلس  نیز آنرا تکرار نموده باشد چه رسد به اینکه فرد موفق در شورا خود فرد نیست  بلکه  یکی از نزدیکان وی می‌باشد. پیشوا اخیرا اقدام به راه اندازی یک وب سایت خبری و تحلیلی نموده است و گاه و بیگاه مقالاتی با نام خود به چاپ می‌رساند. البته بعد از مقاله انتقادی اش به سید باقر موسوی که حملات شدید رسانه ای طرفداران سید باقر  را در پی داشت دیگر خبری از ایشان در عرصه ی رسانه ای نیست  و ظاهرا عطای رسانه را به لقایش بخشید.البته پیشوا منتقدین زیادی هم دارد آنها می‌گویند پیشوا علی رغم برخی ویژگی ها فاقد یک پایگاه قوی اجتماعی است.
ایروان مسعودی اصل که در دوران حکمرانی بلامنازع برادران دانشجو بر دانشگاه های کشور معاونت آموزشی فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه  آزاد کشور را بر عهده داشت ظاهرا به پشتوانه ی همین رزومه مدیریتی   و حضور در مرکز پژوهش های مجلس و آشنایی نزدیک با مجلس قصد حضور در صحنه را دارد. گر چه با توجه به عدم شناخت کافی در سطح جامعه از او بسیار بعید است که تا پایان بماند و احتمالا آمده است که کمی‌شناخته شود و بعد برای دوره های آینده برنامه ریزی نماید.
کرم جانی‌پور که در کارنامه خود ریاست دو دانشگاه ازاد بزرگ یاسوج و گچساران را دارد چند صباحی است به نزدیکانش گفته است که می‌خواهد کاندید شود. جانی پور در زمان بررسی گزینه های استانداری استان به جد دنبال رایزنی برای خود بود  اما  در نهایت نه تنها توفیقی در این زمینه به دست نیاورد که اندکی بعد از دانشگاه آزاد هم رفت..
پیرامون برنامه انتخاباتی محمد رحیم دهراب پور باید کماکان صبرکرد او ابدا قابل پیش بینی نیست وی که در انتخابات چهارم شورای شهر موفق به حضور در شورا نشد   مدت هاست سکوت پیشه کرده است. البته در مقطعی صحبت از حضور یکی از نزدیکان دهراب پور در صحنه بود ولی بعد ها این موضوع در نطفه خفه شد. دهراب پور در چند جا گفته است که اگر اصولگرایان بر روی گزینه ی توانمندی  به اجماع برسند حتما حمایت خواهد کرد. هر چند او تحت هیچ شرایطی از هدایتخواه  حمایت نخواهد کرد حتی اگر همه اصولگرایان  بر روی وی اجماع کنند. در حال حاضر خرامین و دهراب پور روابط نزدیک و دوستانه ای با هم دارند و هر دو از منتقدین سرسخت زارع به حساب می‌آیند.
شخصیت‌ها و چهره‌های دیگری هم هستند که در کمین تحولات و اتفاقات آینده نشسته اند و به امید اما و اگرها برای خود طرح و برنامه می‌ریزند و قطعا تا موعد شروع جدی انتخابات چهره های جدیدتری رو خواهند شد. برخی ها نیز با اتکا به حمایت های قومی‌و قبیله ای شروع به فعالیت کرده اند.   مسائل قومی‌موضوع غیرقابل انکار و تاثیرگذاری در انتخابات های استان بوده است اما به تنهایی نمی‌تواند تعیین کننده باشد در ضمن نمود رفتارهای قومی‌در بویراحمد بیشتر از دو حوزه انتخابیه دیگر استان می‌باشد.  تفاوت دیگر این حوزه با دو حوزه دیگر استان در آن است که یاسوج شهر مهاجر پذیری است و از همه شهرستان ها و بخش های استان بویژه دهدشت  جمعیت قابل توجهی در ان ساکن هستند و رای این جمعیت رای تاثیر گذار و چشم گیری می‌باشد و نامزدها   به صورت ویژه بر روی جذب این آراء برنامه ریزی می‌کنند.
مع الوصف آنچه که فعلا مشخص است اصولگرایان فعال در بویراحمد جهت حضور در صحنه تعدادشان زیاد نیست شاید که آنها از گذشته درس عبرت گرفته اند و کسی نمی‌خواهد به عنوان مقصر شکست احتمالی آنها در انتخابات اینده معرفی گردد و شاید هم بخشی به امید روزهای آخر و تحولات پیش رو نشسته اند تا بعد تصمیم بگیرند.
برنامه و استرتژی انتخاباتی اصلاح طلبان نیز در برنامه و نوع حضور اصولگرایان تاثیر گذار خواهد بود شکی نیست اگر اصلاح طلبان با یک گزینه قوی حاضر شوند اصولگرایان نیز مجبور خواهند بود اجماع نمایند.
مسئله دیگری که در انتخابات آینده و طراحی انتخاباتی اصولگرایان نقش بازی خواهد کرد. تصمیم گیری از بالای این جریان خواهد بود همان گونه که ابتدای این نوشتار اشاره شد اصولگرایان مدت هاست از اختلاف و چند دستگی رنج می‌برند و همین موضوع هم در شکست سنگین آنها در انتخابات ریاست جمهوری قبلی دخیل بود حال اینکه آنها با این همه تشتت به وحدت خواهند رسید یا خیر سوالی است که بخشی از جواب آن منفی است و احتمال می‌رود که طیفی که ناطق نوری، لاریجانی و باهنر را به عنوان رهبران خود می‌شناسد نه تنها  شرایط برای ائتلاف شان با طیف پایداری حاصل نخواهد گردید که ممکن است با جریان نزدیک به دولت و حتی کارگزاران نیز یک دست شوند. در این صورت  این دو گروهِ درون اصولگرایی در شهرستان ها هر کدام کاندید مستقلی معرفی  می‌نمایند و این کار را  برای انها مشکل تر خواهد کرد. در این میان نیز وضعیت و تصمیم حزب موتلفه اسلامی‌مهم خواهد بود برای آنها ائتلاف هم با کارگزارنی ها و هم با پایداری ها سخت خواهد بود. گرچه اینجا علی محمد دانشی خود مستقلا گاهی به همه قول حمایت می‌دهد ولی تصمیم از بالای این حزب تعیین کننده خواهد بود. دانشی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به محسن رضایی قول همکاری داده بود و قبل از انتخابات با جمعی از هم استانی ها به دیدار رضایی در تهران رفتند اما در نهایت به تبعیت از حزبش در ستاد ولایتی فعال بود.
یاسوج مرکز استان می‌باشد این شهر به تنهایی بیش از دویست هزار نفر جمعیت دارد یعنی چیزی در حدود یک سوم جمعیت کل استان که با اضافه کردن جمعیت شهرستان دنا و هم چنین سایر بخش های شهرستان بویراحمد این جمعیت به مراتب بیشتر خواهد شد.  پس طبیعی است نماینده این حوزه انتخابیه بالقوه بیشترین قدرت را در بین سه نماینده استان دارا باشد. اتفاقی که در این دوره رخ نداد و قدرت و نفوذ تاجگردون از یک طرف و انفعال زارع از سوی دیگر باعث شد که گچساران در سه سال گذشته در کانون توجهات قرار گیرد. موضوعی که هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان بویراحمد بر آن وحدت نظر دارند و از این اتفاق نگرانند و حتی سید باقر در نطقی تند به این مسئله اعتراض کرد.
و نکته پایانی آنکه هر اتفاقی در جریان اصولگرایی بیفتد و هر کسی که بیاید و حتی در نهایت به مجلس راه پیدا کند با یک مشکل بزرگ از همان ابتدا مواجه خواهد بود و آن اینکه حداقل دو سال اول نمایندگی اش را باید با دولت مدارا کند و امیدوار  باشد که دولت دهم با او مدارا نماید چرا که با دولت همسو نخواهد بود. و چنین نماینده ای شاید بیشتر به درد نطق های قبل از دستور بخورد تا دنبال کردن برنامه‌ی تشکیلاتی خود و دست و پا کردن منصب و جایگاه برای لیدرهایش.
باید پذیرفت و تجربه هم نشان داده است در انتخابات های ایران هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و مردم تا روز اخر منتظر می‌مانند و بعد تصمیم خود را خواهند گرفت. اما هرچه باشد بویراحمد و دنا از این اسفند تا اسفند ۹۴ روزهای پر جنب و جوش و پر التهابی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
هیچکدوم از این افراد توانایی جذب افراد را ندارند و با استقبال عمومی روبرو نخواهند نشد. باید به فکر گزینه ای بهتر و تاثیرگذار تر باشند و گرنه آش همان آش و کاسه همان کاسه است .
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
دکترهدایتخواه چون عضو پایداری است نمیتواند در مقابل دولت سکوت کند و موجب میشود تا مردم متضرر شوند و بقیه هم گزینه های سرشناسی نیستند. پس یهترین گزینه که میتواند با دولت هم همیاری داشته باشد غلام محمد زارعی است
تنگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه جان خودت دست از سر مردم بردار. هشت سال چه کردی که بازم ول کن نیستی. برو همون قم کاندید بشو
مدیرکل
Iran, Islamic Republic of
زارعی قطعا پیروز انتخابات خواهد بود حتی اگه ستار هدایتخواه هم بیایه
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
زارعی الحق و انصاف خیلی فعاله و پیگیر. ایشون میتونن بهترین گزینه برای مجلس دهم باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هنوز اونقدر بدبخت نشدیم که نماینده ما ایروان مسعودی اصل شود. (ضمن احترام به ایشان).
به اندازه کافی عقب هستیم. دیگه جایی روی دل ما قرار ندارد که جناب مسعودی را انجا بگذاریم. دیروز اونقدر بزرگ شدن که الان هوای بهارستان ب سرشان زده.
نظر من این است اگر دکتر خرامین از طرف اصول گرایان حضور پیدا کند پیروز قاطع است. بنظرم خوب می دانیم بویراحمد سفلی بخاطر تبعیض های مدیریتی کمی دلخور است.بویراحمد سفلی این دور به راحتی به هر کاندیدایی روی خوش نشان نمی دهد. مسعود حسینی خوب آسیب شناسی کرده که موافق آمدن دکتر خرامین است. خودش فهمیده چ خبره در بویراحمد سفلی.
رونالو
Iran, Islamic Republic of
.رو مردم نمیخوان. نمیخوان یکی بدتر از .هم بیاد و دیگه هیچ گیر استان نیاد
سلام
Iran, Islamic Republic of
کاش مردم دیگه هیچوقت به هدایتخواه اعتماد نکنن
عارف
Iran, Islamic Republic of
..به لطف خدمات حاجی انشاله مردم بازم میفرستنش مجلس..حاجی رو با اونا اصلا مقایسه نکنید چون از یک جنس نیستند...
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد طرح نام دکتر خحرزامین درکنار بعضی ظلم به استانه من بعنوان یکی الز شاگردان ایشان می دالنم عظمت استاد را. نفوذ علمی بی نظیز ایشالن را. باید برید توی دانهشگاهها تا بدانید که او چه عالم بی نظیری است
لهراس کر عیدی
Iran, Islamic Republic of
عالی نوشتی برادر .....
امیر.
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی... هیچکدوم از این آقایون جایگاهی بین مردم ندارن.. زارعی از هر اصلاح طلبی اصلاح طلبتر هست...
دوست
Iran, Islamic Republic of
آخ سی هدایت خواه که بیر احمد جای خالیت احساس ایکنه
. آخ سی کر ننگ ومال نیارم .
حکیم..مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع.. کسی که برای مردم جان نثاری میکندووانسانی که تمام فکر و ذهنش حل مشکلات مردم است. ما با تو هستیم ای خدمتگزار بی منت..
بویراحمد سفلی
United Kingdom
این گزینه های ضعیف چی هست کبنای عصبانی منتشر کردی.
مطمئن باش حاج زارع گزینه نهایی مردم برای انتخاب موفق و مجدد ایشون برای ریاست کرسی سبز مجلس دهم شورای اسلامیست.
و این افرادی که در بالا نام بردی هیچ نقشی در نتیجه انتخابات نخواهند داشت/.
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
پیشوا نسبت به بقیه گزینه خیلی خوبیه فک کنم بهت باج نداده تخریبش کردی...
چویل تامر
United Kingdom
برای مردم بویراحمدو دنا ثابت شده که زارعی قوی ترین نماینده بویراحمد و دنا بوده / کسی که بزرگترین کارخانه فولاد خاورمیانه رو در اردیبهشت امسال کنگش زنی اش را اغاز میکند و بعد از ۱۰ سال مجددا کارخانه اراد را به حرکت در می اورد نشان دهنده قدرت نفوذ و کاریش می باشد که اینچنین اقتصاد به خواب رفته استان را مجددا به رونق و حرکت در اورده است
دانشجو دانشگاه یاسوج
United Kingdom
با توجه به عملکرد زارع و حمایت ایشون از میلی منفرد و نجفی من به عنوان یک دانشجوی که دیدگاه و تفکر اصلاح طلبی دارم رای خودم به زارعی میدم
اصولگرای حزب موتلفه
United Kingdom
هدایت خواه، خلقی پور و خرامین امتحان خودشان را پس داده اند بهتر است در عرصه ساسی خودشان را بازنشسته نمایند چون امتحان خودشان را داده اند-
فاطمی
United Kingdom
هدایت خواه نام بوایراحمد را درکشور اسما بزرگ کرد اما از لحاظ اقتصادی و زیر بنایی برای همیشه به قهقرا برد
میر
United Kingdom
خدا وکیلی روتون میشه بگین اجتماع اصول گرایان.سرجمع ۱۰۰ نفر هم نمی شن.
مردم
United Kingdom
اینها همش بازی سیاسی وتبلیغاتی است . نماینده بعدی بویر احمد ودنا باز هم حاج زارع است وهیچکدام از این افراد ذکر شده نمی باشد مطمئن باشید
پزشک
United Kingdom
چرا اوج بی عدالتی در این سایت نمایان هست چه در نوشتار - چه در گفتار و تحلی غلط و چه در درج تصاویر - واقعاً شرم بر شما باد
اشنا
Iran, Islamic Republic of
ن
منتقد
United Kingdom
بله همین طوره،با توجه به آگاهی مردم از ناکارآمدی آقای هدایت خواه و توانمندی آقای زارع اقبال عمومی به آقای زارع نسبت به دوره های کذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.
Iran, Islamic Republic of
درمیان این عکسها فقط عکس شهردار سابق کم هست
جبهه پایداری
United Kingdom
به حول و قوه الهی دکتر دلها ، ستار قلبها هدایتخواه عزیز خواهد آمد و موفقیت قطعی ایشان را تبریک می گوئیم تا بار دیگر از دولت روحانی و زارعی حامی دولت روحانی انتقام بگیریم
پرسش
United Kingdom
آقای هدایت خواه برای مردم بویراحمد چه کار شاقی انجام داده است؟آقا ی هدیات خواه برای جوانان تحصیل کرده و ییکار بویراحمد و دنا چه کرده است؟ که دوباره میخواد بیادددددد
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر خرامین میباشد
سجادی
United Kingdom
هرچی فکرشو میکنم نمیدونم هدایتخواه برای بویراحمد و دنا چه کاری کرد. خداروشکر که رأی نیاورد وگرنه رسایی باید شاگردی اینو میکرد و مردمم از بی بودجه ای مثل کهگیلویه ای ها انتظار فرج میکشیدن
سجاد
Iran, Islamic Republic of
من تعجبم اینه که شما برا چی اینقد اصرار دارین که اقای زارع رو اصولگرا بدونید هدفتون چیه. اگر شم سیاسی دارین باید تو این چند سال اخیر متوجه شده باشین که حاجی با اصولگرایی رابطه ای نداره بابا بخدا این طیفی که شما اسم میبرین جایگاهشون تو جامعه خیلی متزلزل شده
United States
شما در کل مطلب تنها به دنبال این قسمت بودید
ن سایر بخش های شهرستان بویراحمد این جمعیت به مراتب بیشتر خواهد شد.  پس طبیعی است نماینده این حوزه انتخابیه بالقوه بیشترین قدرت را در بین سه نماینده استان دارا باشد. اتفاقی که در این دوره رخ نداد و قدرت و نفوذ تاجگردون از یک طرف و انفعال زارع از سوی دیگر باعث شد که گچساران در سه سال گذشته در کانون توجهات قرار گیرد. موضوعی که هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان بویراحمد بر آن وحدت نظر دارند و از این اتفاق نگرانند و حتی سید باقر در نطقی تند به این مسئله اعتراض کرد.
کبنانیوز تخریب های هدف داری رو شروع کردی برات متاسفم کبنا
قلم چی
United Kingdom
اورده اید : دارای مقالات و سخنرانی های متعدد در همایش های داخلی و بین المللی ، استاد دانشگاه و مولف کتاب توسعه پایدار شهری= لطفا اطلاعات غلط و کاذب به خورد مخاطبان ندهید . جناب اقای دکتر خلقی پور لطف بفرمایند بگویند در کدام همایش داخلی و یا بین المللی برنامه ریزی شده سخنران بوده اند و یا مقاله ارائه داده اند با دنیای پیشرفته ارتباطات همه سخنرانی ها - همایش ها و سمینارها مشخص است که چه کسی و در کدوم شهر چه داخلی و یا خارجی سخنران بوده- دوما در باب موضوع توسعه پایدار شهری دهها جلد کتاب با موضوعات مختلف اومده بنده که نگاه کردم تاکنون کتابی منتشر نشده که اقای دکتر خلقی پور مولف آن باشد -
فریاد
United Kingdom
هدایت خواه نیز با همه ضعف ها و تندروی های ,,به ویژه در بعد فرهنگی از ارکان اصلی و تاثیر گذارترین نمایندگان مجلس به شمار می آمد اما افسوس که نا کارامد بود و خدا رو شکر زارعی پا به عرصه گذاشت و باز مایه غرورمان شد.
دانشجوی- اصولگرا
United Kingdom
در جواب نویسنده عقده اى ،تورو قران به من بگو هدایت خواه چه گلى به سر مردم بویر احمد زده ، در هشت سالى که اون همه مملکت پول حاصل از فروش نفت رو در اختیار نماینده ها گذاشت ، دکتر شما چه پروژه عمرانى را به یادگار گذاشت ،از قدیم گفتن هر چه لر ایگو و داغ دل ایگو ، بگو ،شاید امثال تو خنک شوند
برادر
United Kingdom
ماجریان اصلاحات به دلیل اینکه آقای حاج زارع به خواسته هایمان جواب دادند ایشان رو تمام وکمال حمایت میکنیم وخواهیم کرد
دانا
United Kingdom
چه جالبه. این روزها به صورت کاملا هدفمند هرکس می خواد در انتخابات مجلس آینده حضور پیدا کنه،برای اثبات خود شروع به تخریب زارعی نماینده بویراحمد ودنا می کنه. سایت... که وابسته به .... است نیز در این بین برای خودش هدفند وبرنامه ریزی شده ودر راستای منافع خودش که همان انتخابات است گام برمی داره.
زابلی
United Kingdom
بگه کا ..و کی ..تار توخوت نونی که زارعی اصلاحاتی است و باز به مجلس خواهد رفت که ایخیت دوباره کاندید وابید و شکست بخرید
بابای
United Kingdom
خلقی پور ازبعدسیاسی در تشکیلات خودشان شایدحرف داشته باشداما از لحاظ علمی هیچ حرفی برای گفتن ندارد واین تعریفهایی که کرده اید کذب محض است ایشان در محافل دانش اموزی هم سخنرانی نکرده تا چه رسد بین المللی دکترای جغرافیا ی او هم بورس حزب الله دولت احمدی نژاد بوده!
نه به هدایت خواه و خلقی پور
United Kingdom
شما به درد هیچ کاری نمی خورید، شما حتی در حق مردم خودتان هم کوتاهی کردید چه برسد به ما . بدان هیچ کسی موفق نخواهد شد مگر آنکه خود ملتش در کنارش باشند. شما را در منطقه خودتان هم قبول ندارند چون هیچ کاری برای مردمت نکردی پس چطور حاظری و رو داری که به صحنه برگردی؟
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
با توجه به احترام خاصی که برای همه کاندیدا قایل هستم ولی کسی باید وارد این عرصه بشه که هم محبوبیت داشته باشه و هم مقبولیت، البته همه کاندیدا از این ویژگیها برخورداراند ولی میشه این ویژگیها را بطور بارزتر در شخصیت آقای دکتر خرامین مشاهده کرد......
ان شاءالله که ایشان بپذیرند و وارد این عرصه شوند
حاتم طلائی
United Kingdom
با عرض سلام و خسته نباشید و باری دیگر به توان قدرت زارعی ایمان آوردم زارعی تو چقدر بزرگی که اینهمه از تو میترسن و ازنفوذ تو هراسمندن ….. خدای تو و خدای همه این مردم شاهد که دیگر نماینده ای با این خصلت های نایاب و بی ادعا بدون تکبر سخن گفتن با مردم از کوچک تا بزرگ مدیر و مدبری تو در بویراحمد و دنا نخواهد آمد بیشتر از تصورشان تو اینقد موفق بودی از تو میترسن این سودجویان که سعی میکنن تو تخریب کنن …. ولی هم خدایی هست هم مردم فهمیده که بهایی به این جیره خوران و مفت خوران و عریضه چی ها نمی دهند و همه و همه پشتیبان تو هستیم و دوستت داریم حاج غلام محمد زارعی ایمر کبیر بویراحمد ودنا
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه طرفداران حاج زارع میخوان ثابت کنند که حاجی یه فرد اعتدالی هست بلکه در عمل نشون داده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع یک نیروی اعتدالی میباشد . آقای هدایتخواه هشت سال زمان کمی نیست بگو تو این هشت سال برا مردم چیکار کردی ؟ آقای هدایتخواه شما و آقای مسعود حسینی به این مردم ظلم کردین من به نوبه خودم از حقم نمیگذرم و شمارو نمی بخشم
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارع عزیز''این تحلیل های آبکی همش خواب وخیال وتصورات ساده لوحانه است دنیای سیاست بسیار پیچیده است'با توجه به خواست خداوند وحکمت غیر قابل انکارش وتعظیم در برابر آن در مرحله بعد توجه دولت به جناب زارع عزیز که نشانه آن هم دوشی استاندار با ایشان است خدمات گسترده ایشان به مناطق محروم بسیا کارگشاست''مردم این سرزمین به تلاش وکار وکوشش برای خروج از محرومیت بیشتر نیازمندهستند تا اینکه نماینده ای داشته باشند که به مردم بی توجه باشد وبا لابی گری ومعامله سیاسی برای خودم نام ونشان دست وپا کند(دیروز هدایت خواه۰امروز تاجگردون) که اینا همه گذرا است و آنچه پایدار است خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم است که میماند''
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین پشتوانه مردم هستند . آقای زارعی تو این مدت دو سه سال اعتماد مردم رو به خودشون جلب کردن . مطمعنا مردم هم جواب این اعتماد رو خواهند داد و زارعی را برای بار دوم به مجلس خواهند فرستاد
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
خدمت همشهریان عزیز میرساند جناب اقای پیشوا فکر میکند انتخابات مجلس مثل انتخابات شورای شهر میباشد.لازم به ذکر هست سابقه خیلی مهم هست.
کر بور
Iran, Islamic Republic of
کو شیر مایرتو سی ریشلشو کنیت //
هموطن
Iran, Islamic Republic of
بابا چیکاربه خرامین دارید ؟ول کنید ، هرمی سلام میکنه میگید کاندیده!
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه می خوای باز بیای بری تو کمیسیون فرهنگی هیچ کاری هم نکنی ؟ نه پروژه ای نه کاری . خودت میدونی که مردم بهت پشت کردن دیگه می خوای بیای چیکار کنی
علی
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید که ایل تامرادی وحزب اصلاح طلبان وکارکزاران امیررضا خوش آیین را معرفی مینمایند
مهمان
Iran, Islamic Republic of
آقاجان خوش آیین این پست تازه خود رارها نمیکنه بیاد برا مجلس
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی نماینده دلسوز و پرتوان و نان حلال خور استان
سیدمحمود
Iran, Islamic Republic of
منتظر آمدن آقای حاج سید صدراله رجایی نسب دادستان اسبق استان و معاونت قضایی دادگستری فارس باشید و وی حتما هم در انتخابات شرکت مینماید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین محبوب
شهرام
Asia/Pacific Region
کلاس علمی خرامین خیلی بالاتر از سطح انتخابات است.درود بر مرد پاک.مومن و انقلابی دکتر خرامین
Netherlands
نمیدونم چرا یک نفر یا باید این وری باشه یا اون وری بابا به خدا این اصول گرا و اصلاح طلبی یک بازی مسخره است، بذارید تا نماینده کارش رو بکنه
تامرادیهای ساکن شهر یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برادر نویسنده : اولاً ۹۵ درصد غیره بومی هایی که اهل شهرستانهایی مثل گهکیلویه وگچساران وممسنی واردکان فارس که ساکن یاسوج هستند در روز انتخابات مجلس به حوزه انتخابیه خودشان میروند و در شهرستانهای خودشان وبه کاندیدای مورد نظر خودشان رای میدهند چون بافت قومی قبیله ای استان ما و جنوب ایران چنین اقتضا می نماید وثانیاً نماینده دور بعدی انتخابات در سال ۹۵ اهل بویراحمد سفلی واز ایل تامرادی خواهد بود منتظر باش برادر جان - و این افراد را خیلی بزرگ ننمایید - تورا خدا دیگر بس است. یاحق
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی ذلسوز و پرتلاش
ان شااله با حمایت اصلاح طلبان در انتخابات آینده باز هم انتخاب خواهند شد.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه مهندسی انتخاباتت عالیه یه یادداشت با هدف خاص‌میزنی و نظراتی رو که مخالف هدف شما باشه رو انتشار نمیدین تا وقتی که امار بازدید کننده صفحه مورد نظرتون بیاد پایین و در اخر هم به هدفتون برسین که اونم تخریب زارع باشه و قرار دادنش تو صف اصولگرایان. و در اخر نظرات رو انتشار میدین که بقول خودتون بگین نظر همه قابل احترامه و مخاطبین خودتون رو از دست ندین شکم داره به یقین‌تبدیل میشه ولی همه میفهمن
اسحق...
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز واقعا کارشناسی شده کار می کنید همکاران ارجمند به روش نرم خبر خوب مطالب رو به خورد مردم و براشون شرطی می کنید تا موقع انتخابات با یه شایعه سازی کوچولو همه چیز رو به دست بگیرید .نه برادران عزیز به نظر من شما بیشتر روی حوزه گچساران کار کنید بهتر هست . انشاالله اصولگرایان یک کاندید واحد معرفی و به یاری امام عصر ( عج ) راهی بهارستان می کنند می گید نه نگاه کنید از من گفتن بود.
United Kingdom
جناب کمایی لطفاً دست از این کارها بردار شاید با خودت بگی همه باید نقد بشند اما تاحالا سابقه نداشته اینجوری تخریب بکنی
شما با اصلاح طلبان به زارعی حمله کردی، با اصولگرایان هم باز زارعی رو تخریب کردی، واقعا اگر یک نفر شرافت داشته باشه اینجوری برخورد میکنه بنده شما رو بعنوان یک انسان شریف میشناختم و هیچگاه فکر نمیکردم اینطوری بازیچه دست یک گروهک بسیار ضعیف قرار بگیری، تا بحال باخودت فکر کردی که با تخریب زارعی هیچ کس بزرگ نمیشود، یا فکر کرده ای که خداوند نظاره گر است، مطمئن باش این حرکت های شما تنها درجهت تخریب زارعی است وشاید عاقبت یکی از تخریب کنندگان زارعی را نشنیدی. دیدی که چگونه با بی ابرویی اتهاماتش را تکذیب کرد.
انسانیت لازم است.
نهاوندیان
Asia/Pacific Region
حق دکتر خرامین بود ریس دانشگاه علوم پزشکی شود اما به خاطر ضعف زارع چمن ریس شد
از مارگون
Asia/Pacific Region
علی رغم احترامی که برای دکتر خرامین قایلم و ایشان یک روانشناس خوب می دانم ولی ایشان سیاسی نیست و بهتر است وارد این حوزه نشود
محمد
Iran, Islamic Republic of
ازموده را دوباره ازمودن خطاست اقای زارع در سه سال کذشته ازمون خود را داده اند از مدد خالی بودن عرصه از کمانداری اصلاح طلبان و از بغض های فرو خفته هشت سال محدودیت های به ناحق در حق ایشان روا داشته شده و نه از حب جناب زارع ایشان به مجلس راه یافتند هر چند بنده هم متاسفانه از همین طیف هستم اما سفارش به نز دیکان ایشان که نامبرده را از ورود به این عرصه مانع شوند زیرا اقای زارع مردم بویر احمد از طلا بودن پشیمان گشته میخواهند مس شوند . مجلس نیروی قدر میخواهد.
شریعتی
United Kingdom
با توجه به به تامل زارعی با مردم و مردمداری ایشان ، وجودش بیشتر از هر فرد دیگری می تواند آرامش را در جامعه سیاست زده بویراحمد حاکم کند.
مبین
United Kingdom
سلام،البته آقای هدایتخواه توی کار فرهنگی موفقتر از کار سیاسی می باشد/ بهتر است مدیر مدرسه شوند
گچسارن
United Kingdom
عزیزم میشه مثال بزنی که جناب... چه کار خاصی برا استان انجام داده؟ خیلی مشتاقم بدونم
وحید
United Kingdom
اقای هدایتخواه بهتر بود حوزه علمیه تشریف می برد و روحانی می شد.. مجلس ...
همسایه
United Kingdom
جون بوت کم هدایت خواه .هدایخواه کن نه بگو ببینم چه کرده خدای کمیسیون فرهنگی بی حتی نترس من ای ۸سال یه سینما سی یاسوج بسازه یه چیزی که قبل از خوش هم استارتتش زده وابی بی
حسینی
United Kingdom
حاج زارع به عنوان یک نیروی اعتدالی و همگام با دولت تدبیر و امید و به دور از سیاسی بازی داره به کار خودش ادامه میده از این جهت پیروز انتخابات هست
ضیا
United Kingdom
اسلام این مطلب کار را برای انهایی که میگفتند زارع اعتدال گرا نیست تمام کرد زارعی از الان قبول شدنش را اعلام میکنم.
دانشی
United Kingdom
درود بر زارعی که هر چه میریم جلوتر نشون میده یه سر و گردن از بقیه بالاتره و تخریب گرا میخان اونو تضعیف کنن ولی کور خوردن این مردم فهیم بازی این چیزا رو نمیخورن……عده ای شدن گروه داعش و دست تخریب حاج زارعی رو دارن ولی کور خوندن ….. و من از همین جا میگم زارعی دوستت داریم و میستایمت.

دورد بر امیرکبیر بویراحمد حاج غلام محمد زارعی دوست داشتنی
دانشجوی پزشکی
United Kingdom
توهم تعریف از هدایت خواه رو گرفته ای… چه زحمتی برای بسیجیان کشیده.. غیر از برای عده ای ا… سخنرانی میکرده..
اعتدال روحانی
United Kingdom
به وضوح مشخص است که دولت تدبیر و امید فردی همسو و همراه با حرکت رو به جلو برای خود را جذب میکند و در این ۱ سال و اندی که از دولت تدبیر و امید گذشته میتوان همراهی و همدلی حاج زارعی با دولت تدبیر و امید را دید و برای همه مردم این استان و شهرستان های بویراحمد و دنا مشخص شده است
پیروز
United Kingdom
تدبیر یعنی بهترین انتخاب که زارعی بهترین انتخاب در بویراحمد و دنا استو هم معتدل است و هم حامی دولت. و امید یعنی بدونی زارعی صددرصد پیروز انتخابات هست و ازش حمایت کنی
اسی بلک
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ تامرادی حضور دکتر خرامین پیروزی حتمی است دکتر خرامین شخصیتی علمی و مدیریتی قوی
چرا زارعی؟
United Kingdom
ما بویراحمد سفلی نه کاری با اصلاح طلب داریم نه کاری با اصولگرا* هرکسی به ما خدمت کند و برای یان منطقه تلاش ویژه داشته باشد تا پای جان با او همراهی خواهیم کرد به همین خاطر تلاش وِزه نماینده محبوبمان حاج زارعی را در ارتباط با سیمان سقاوه و بزگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در مارگون رو از یاد نمیبریم که چگونه با دست خالی و شرایط بحرانی کشور اینچنین منشا خدمات و سعادت بوده است.
خدا به این نماینده فهیم اجر و افتخار و بزرگی ببخشد
اسی
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین بیشار از این جایگاهها می ارزد اما متاسفانه عده ای بدخواه نمیزارند اما فراموش نکنین تنها کسی ک هم دلسوز است هم مردم دار و باخدا و مرد عمل کسی نیست بجز دکتر خرامین
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد علم و با خدا درود بر دکتر خرامین دوستان من اصلاح طلب هسام اما خدایی تنها مردی لیاقت این صتدلی را دارد کسی نیست بجز دکتر شیر علی خرامین و فراموش نکنیم هم سواد بالا و هم مدیریت قوی و با خدا و مردم دار است مثل مدیران فعلی نیست ک نتونه متن نوشته شده را بخونه
اقبالیان
Europe
الان چندبار که میگن خرامین میخواهد در انتخابات شرکت کند اماونمی اید و این سبب شده مردم این بار هم رو امدن ایشان حساب نکنند.
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
من واقعا به بینایی چشم بعضیا شک دارم آخه اگه کسی بخواد با منطق حرف بزنه خودش خوب میدونه آقای زارعی با تمام تلاش و پشتکار و سعی بی حد و اندازه داره این شهرستان رو آباد میکنه و همه هم خوب اینو میدونن// پس باز هم به زارعی رای خواهیم داد..
حامدی
Iran, Islamic Republic of
برای گچسارانی ها بهترین گزینه زارع و بدترین هدایت خواه است با وجود زارع اعتبارات بدون هیچ مانعی به گچساران سرازیر می شود اما اگر هدایت خواه بیاید تحقیر بویراحمد و نادیده گرفتن حقوق مردم تمام خواهد شد.
ابوالفضل داوري
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین تجربه و کاردانیشون رو همه جا اثبات کردن ایشالا توی بهارستان میبینیمشون......دکتر جون حامیت هسیم...
دوربین
Iran, Islamic Republic of
باسلام لطفا توجه فرمائید پیام بنام علی و مهمان یک نفر میباشد.
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
خدایی حاج زارع یک نماینده فعال و پرتلاش میباشد.واالسلام
دانشجوی زیرتل یاسوج
Iran, Islamic Republic of
از تحلیلتون معلومه که فقط حدسیات و یه سری شنیده های دست و پا شکسته رو نوشتین. چون نگاه سید مسعود اصلا روی دکتر خرامین نبوده و نیست. و بسیاری موارد اشتباه دیگه که نوشتین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید و باری دیگر به توان قدرت زارعی ایمان آوردم زارعی تو چقدر بزرگی که اینهمه از تو میترسن و ازنفوذ تو هراسمندن ….. خدای تو و خدای همه این مردم شاهد که دیگر نماینده ای با این خصلت های نایاب و بی ادعا بدون تکبر سخن گفتن با مردم از کوچک تا بزرگ مدیر و مدبری تو در بویراحمد و دنا نخواهد آمد بیشتر از تصورشان تو اینقد موفق بودی از تو میترسن این سودجویان که سعی میکنن تو تخریب کنن …. ولی هم خدایی هست هم مردم فهمیده که بهایی به این جیره خوران و مفت خوران و عریضه چی ها نمی دهند و همه و همه پشتیبان تو هستیم و دوستت داریم حاج غلام محمد زارعی ایمر کبیر بویراحمد ودنا.
ولی اگر بتونی مدیرای غیر بومی را از راه برداری و بومی بزاری بهتره (.....)باید بدونی منظورم کیه ممنونمممممممممممممممم
انجمن جوا..
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی با توجه به جوان بودنشان و سوابق درخشانی ک در مجلس دارند
بهترین گزینه برای اصولگرایان هستند
ج
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی میتونند بهترین گزینه بین ابین جمع باشند
ه
Iran, Islamic Republic of
ه
راک
Iran, Islamic Republic of
اقای .. شما بین همکاران خودت رای نمیاری اونوقت!!!!!
گیان
Iran, Islamic Republic of
منظر دکتر بهرامی هستیم
ناجی بویراحمد و دنا
فرزند اریوبرزن
پارسا
Iran, Islamic Republic of
شخصیت کاریزمای آقای دکترعلی خرامین ، بدون توجه به خط کشی های چپ و راست ، علیا و سفلی و سردسیری و گرمسیری محبوبیتی فراگیر ساخته است .
حقیقتا شخصیت قوی صداقت ، پاکی و کارآمدی و علمگرایی همراه با تعهد این دانشمند متعهد ، ایشان را به چهره ای فراتر از سطح استان بدل نموده است .
پس دکتر خرامین انتخاب اصلح .
بویراحمدی و دنایی همه همدل و یک صدا دکتر خرامین .
طرفدار استاد
Iran, Islamic Republic of
یکی از اشتباهات زیاد شما در متنی که سراسر آن سلیقه های شخصی است و نه واقعیت های موجود: ضمنا گفته می‌شود بعد از سال ها دلخوری بین هدایتخواه و خرامین اخیرا روابطی بین این دو ایجاد شده است.
اصلا چنین چیزی صحت نداره و استاد هدایتخواه هیچ ارتباطی با ایشان نداشته اند و نخواهند داشت.
سید یعقوب ..
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر مسعودی هستند
جوانان بادلانی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد علم و ادب مرد خدا مرد شخصیت بر بزرگ مرد تامرادی . بپاخیزید تامرادیها ک خودمان استانی هستیم پس تو تمام این استان بگردن مردی مثل دکتر خرامین ک برادر ماست نیست مس یکپارچه شویم تا این مرد خوش اخلاق با خدا و مرد کار ب جایگاهی ک لایقش است برسد .. دور قبل بخاطر ایشان حاج زارع قبول شد .متاسفانه کسایی ک نمیتوانند مطلب نوشته شده را بخوانند پا در پای دکتر میکنند توجه کنید سواد هیچ کدام اندازه دکتر خرامین نیست کسی ک دکترای خود را از خارج کشور گرفته
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
زارع رو کاراشو تو مجلس دکتر مسعودی انجام میده
اصلا خودش با سازوکار مجلس اشنا نیست
پس فقط دکتر مسعودی میتونه کمک به این استان کنه
جمشید محمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی میتونه با سوابق درخشان میتونه این استانو از فقر نجات بده
محمد احمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی رو من با شناختی ک از ایشون دارم و سوابقی ک دارند میتونن خیلی برای این استان مفید باشند
دکتر محمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی باور کنین امیتونه این استانو ب جایگاهی ک واقعا شایسته اش هست برسونه
احمد مجیدی
Iran, Islamic Republic of
زارعی ک یک جمله نمیتونه تو مجلس صحبت کنه ب نظر خودتون ایا میتونه کار مفیدی انجام بده
دیگه نمایندگیش به چ دردی میخوره
دکتر مسعودی انتخاب شایسته و ب جای ما جوانان بویراحمد است
پاسخ به احمد مجیدی :
United Kingdom
از لقمان پرسیدند ادب از کی اموختی گفت از بی ادبان.... همین که شما با بی ادبی به تخریب زارعی میپردازید نشان میدهد زارعی توانمند چنان قوی عملکرده است که رقیبان بی سوادش دست به توهین او برده اند
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
اگه دکتر خلقی پور نامزد انتخابات بشن شک نکنید ماهم میام یاسوج رای میدیم.
فدات دکترجان
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده حیف اسم دکتر خرامین که بیاد کنار اسم بقیه
حیف اون مدرک علمی و اون افتخارات مسوولتیش در مرکز بهداشت و پیام نور که بخواد واسش رقیب ساخته بشه
درووووود بر چمران استاد
خدا بخواد حتما نماینده دور بعد خودشه
حمید
Iran, Islamic Republic of
اونایی که زارع زارع میکنید!!به گوش باشید
اگه ذفعه قبل دکتر خرامین توی مسجد قبا،مارگون،لوداب و ... تمام رای ها رو براش جمع کرد این دفعه از این خبرا نیست
این دفعه رقیب زارع هستش
همه میدونن زارع رو کی برد مجلس
حمید
Iran, Islamic Republic of
آهای فردی که ۵-۶ تا کامنت در عرض ۵ دقیقه با چنتا اسم متفاوت گذاشتی واسه مسعووودی
از نزدیکان دکتر مسعودی
Iran, Islamic Republic of
خواهشمند است به بهانه طرفداری از ایشان (دکتر مسعودی) یا هرکس دیگه ای به دیگران و نماینده محترم شهر توهین ننمایید، چون آقای دکتر مسعودی هیچ تمایلی برای ورود به عرصه انتخابات ندارند و تاکنون هم خودشون در این زمینه کاری انجام نداده اند.
77
Iran, Islamic Republic of
آقایان پیشوا و خرامین . نیستند و الکی این وسط دست و پا می زنند.مسخره است.خلقی پور هم بسیار ...داره
فعال دانشجویی
Iran, Islamic Republic of
رییس دانسگاه علوم پزشکی باید مدرک.تخصصی پزشکی یا پرستاری داشته باشه که خرامین نداشت
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک بویراحمدی اصیل به دکترخرامین رای می دهم و از جان و دل برای ایشان تلاش خواهم کرد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ترا خدا بسه بابا اقای زارع حتی ی.. اخه عاقلانه فکر کنید کسی ک شش سال با اقتدار در انگلستان مدرک گرفت و چند بار مقاله هاش حرف اول دنیا را زد کسی ک دانشگاه های پیام نور استان را دارای ساختمان کرد و مدیریت قوی داره فقط دکتر خرامین از هر نظر بگید برتره
بهادران
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر خرامین .
شجاع
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر مسعودی است
زراعت
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ ایروان مسعودی
لر
Iran, Islamic Republic of
یک کلام مسعودی
سفلی
Iran, Islamic Republic of
جوان کارامددکتر مسعودی اصل
زاهدی
Iran, Islamic Republic of
مجلس را باید به اهلش س÷ردکسی که تجربه زیادی در مجلس دارد دکتر مسعودی
تیموری
Iran, Islamic Republic of
فقط ایروان مسعودی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درووووووووووووود بر شیر بویراجمد



دکتر هدایتخواه ..عزیز قلبمان
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تنها و تنها دکتر مسعودی میتواند استان را نجات دهد تازه زارع از دکتر مسعودی را ه مجلس را یاد گرفتند زارعی که الفبای مجلس را بلد نیستند
انصاف
Iran, Islamic Republic of
درودخدابرمردعلم وادب درودخدابردکترخرامین ولی حیف این چهره علمی که بخواهدواردعرسه انتخابات شودومن می دانم که اقای زارع راسخرانیهای ددکترخرامین قبول کرد
بچه های گچ
Iran, Islamic Republic of
بنده ی خدا تو خودت رو کشتی با این مقاله های ... همه ی اینا رو گفتی که تهش زارع رو تخریب کنی...
جهان فکر
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی نیرویی جوان تحصیل کرده دارای سوابق ملی می باشد که می تواند به رشد وتوسعه استان کمک کند
حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
یک چهره علمی ومجلسی امثال مسعودی می تواند در کنار تاجگردون ترکیب قوی تشکیل دهند
کاکان
Iran, Islamic Republic of
یه کلوم کر فقط مسعودی اصل
جهان دیده
Iran, Islamic Republic of
خودتان قضاوت کنید ایاکسی جزدکتر مسعودی که ارتباطی قوی باسران کشور دارد می توان در این راه موفق باشد
یزدانیl
Iran, Islamic Republic of
تخصص وشایسته سالاری ومدیریت وتوانمندی همگی از خصوصیات بارز دکترمسعودی میباشد
جواهری
Iran, Islamic Republic of
انشالا مردم فهیم بویراحمد سفلی دیگه درس عبرت گرفته اند واین بار با انتخاب فرزند خودشان جناب اقای حاج ایروان مسعودی غیرت سفلی خود به همه نشان خواهند داد انشالا
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برای استان ما یه نماینده کافیه..................اونم تاجگردون
دانشجو ارشد تهران
Iran, Islamic Republic of
درودبر مرد بزرگ قوم لر اقای مسعودی اصل
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
اولاً اینکه آزموده را آزمودن خطا است اقای هدایت چرا می خواهد شرکت کند در هشت سال که در مجلس بودند و دولت موافق ایشان بود کار خیلی بزرگی انجام نداد آیا امدن ایشان در این دوره که دولت حاضر اصلا.. ایشان را ندارد به صلاح است یا خیر اگر بیاید و قبول هم شود مطمئناً بخواهد این بار کار کند مطمن باشید هیج شخصی در بین وزارت خانه ها برای ایشان کار انجام نمی دهد به دلیل اینکه ایشان در زمان متصدی گری نماینده مجلس
الهی
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی فرد معتدلی ومناسبی است
استاد نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
خرامین بود که در مسجد قبا برای زارع صحبت کرد . خرامین بود که رای مارگون و لوداب را برای زارع جمع کرد خرامین بود که پشت زارع ایستاد و .....
عدالت
Iran, Islamic Republic of
درودبرمردعمل یعنی دکترخرامین
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین شخصیتی علمی، متواضع، مردمی، خوش بیان، محبوب، و ... دارند. همواره ایشان نه دید علیایی دارند و نه سفلی، نه گرمسیری و نه سردسیری، ایشان شخصیتی متفاوت از بقیه هستند که تمام دغدغش کمک به مردم این استان می باشد،
به جرات میشه گفت که دکتر خرامین اسوه علم و ادب و عمل میباشند
دروغگو
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودتو (از مارگون) معرفی کردی ، چرا دروغ ؟ پس انسانیت کجا رفته که به دروغ خودتونو نماینده یه منطقه معرفی میکنید ؟
خدایی هم هست که قطعا بی پاسختون نمیزاره
استاد همکار از بویراحمد علیا
Iran, Islamic Republic of
همه ما خواستار اومدن چهره فرهیخته، علمی، شجاع، مردم دار ، عملگرا، چهره ای که براش فرقی نداره از کدوم تیره و طایفه و عشیره ای هستی ، جناب آقای دکتر خرامین، برای انتخابات آینده پیش روی مجلس هستیم،
محبت
Iran, Islamic Republic of
همشون شناخته شده هستند فقط اقای پیشوا رانمیشناسیم
یا علی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی انسانی خوب و شایسته هستند ولی آدم مجلس نیستند، آقای هدایت خواه انسانی خوش بیان هستند ولی فقط در بعد فرهنگی شاید کارآمد باشند ، آقای مسعودی آدمی با سابقه هستند، محبوب شاید باشند ولی مقبولیت ندارند، آقای خلقی پور خوبند ولی برای مجلس نه، و... تمام این ویژگیها را یکجا میتوان فقط در شخصیت آقای دکتر خرامین پیدا کرد
جانا
Iran, Islamic Republic of
محمد رحیم دهراب پور از زارعی حمایت میکند اولش قرار بود دکتر کیان دهراب پور کاندید بشه که به جهت قوم و خویشی با زارع دیگه کاندید نمیشه
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور هیچکدوم از این افراد بالا را قبول نداره مگر اقای پیشوا
سيد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر محمد بهرامی
شايان
Iran, Islamic Republic of
حتی اگه دکتر مند نی پور هم تایید بشه وبیاد در صحنه انتخابات،،باز هم زارع برنده انتخابات خواهد بود
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
فقط زارع محبوب هرچه دله انشالله با حمایت ایل گرمسیریشما باز هم نماینده خواهی ماند فقط زارع
یب
Iran, Islamic Republic of
زارع
عادلی
Iran, Islamic Republic of
انافتحنا لک فتحا مبینا
وینصرک الله نصرا عزیزا
بدون شک وتردید بیاری خدا پیروز واقعی انتخابات اصولگرایان هستن.ودراین بین جناب اقای مسعودی باتوجه به سوابق درخشان مدیریتی وپایگاه اجتماعی بین طوایف بهترین گزینه خواهد بود.
خدا یار و یاوت باد دکتر جان.
دروغگو
Iran, Islamic Republic of
کسی که خود را مارگون معرفی کردی، دروغ چرا؟ پس انسانیت کجا رفته که امثالی مث تو خودشو نماینده یه منطقه معرفی میکنی ؟
انسانیت، معرفت،ادب ، شجاعت، مردانگی و ... حکم میکند کسانی که کامنت میزارند خودشونو نماینده یه منطقه،ایل، طایفه و .... معرفی نکنند
از یاران تدبیر و امید تهران
Iran, Islamic Republic of
سلام بر کبنا
عزیزان سلام دکتر خرامین انسانی متفکر و روشن بین و معتمد و معلم و دلسوز و مهربان و با تحصیلات عالی که با زبان گویا و متخلق به اخلاق حسنه که شخصیت و رفتار ایشان بر کسی پوشیده نیست لذا خدایی دست بدست هم دهیم و این فرد فرهیخته را مجاب به ورود در انتخابات کنیم که انشالله به همت مردم شریف دنا و بویراحمد وطوایف مختلف گرمسیری مقیم یاسوج که قریب به ۱۵ هزار آرای آقای زارعی را تشکیل دادند تلاش بر حمایت این مرد بزرگ داشته باشیم
بنده در سال ۸۷ از استاد بزرگوار خواستم کمی به این مسائل ورود نماید که حلال مشکلات مردم باشید ولی این مرد بزرگ فرمودند اولا بنده روانشناسم و ورود را را درمسائل سیاسی جایز نمیدانم و ثانیا هنوز احساس ورود را پیدا نکردم
که امیدوارم ان احساس نیاز در جهت حل مشکلات مردم در این عرصه ایجاد شده باشد
آقای دکتر عزیز استاد راهنما در پایان نامه این حقیر بوده که اخلاق در رفتار و شخصیت علمی ایشان مورد ستایش است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین، بزرگمردی از ایل بزرگ تامرادی
دروغگو
Iran, Islamic Republic of
شخصیت مردمی و توانمند و ارزشی که همه طیف ان را قبول دارنند مثل اقای هدایت خواه و امیدی پور جایگاه والایی نزد مردم دارتنند
Iran, Islamic Republic of
اولا داشتن شاخص های یک نماینده خوب را باید شناخت بعد نظر داد کلویی نظر ندهیم وزنی تفسیر و تحلیل بکنیم و بطری نباشد اقای دکتر هدایت خواه یک چهره ملی می باشد و باید برای حفظ ابروی ملیمان، از چهرهای اینچنینی دفاع و تمجید کرد
توجه توجه
Iran, Islamic Republic of
در بویر احمد تنها کسی که میتونه جریان اصولگرا را سر سامون بده کسی نیست جز اقای حاج دهراب پور .این رو من نمیگم گذشته میگه ،تجربه میگه .ایشون تو انتخابات مجلس از هر کدم از اصولگریان حمایت کرد راهی بهارستان شد از مسعود. حسینی گرفته تا هدایتخواه و زارع و ان شالله این مرتبه با حمایت خودش از دکتر خرامین قدرت بلامنازع و کاریزمای خودش رو به رخ همه میکشونه .
ضمنا دهراب پور مقابل هرکس ایستاد کارش رو تمام کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام ما تعداد زیادی افراد خوانندگان همیشگی سایت شما بودیم ولی متاسفانه از دو سه روز ÷یش تا الان کامنت های مارا نگذاشتی خیلی نگران هستیم بااین شرایط مجبور هستیم برویم سراغ دیگر سایت ها
شرف
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین یک کلام
شنیده ها حاکی از ورود قطعی این اسطوره فراموش نشدنی استان ما به عرضه انتخابات هستش
به نظر میاد اصولگراها روی ایشان توافق کرده اند
درود بر چمران عدالت پیشه استان
شرف
Iran, Islamic Republic of
همه با هم دکتر خرامین
دلاور
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی دارای سوابق زیادی است معاونت پارلمانی رفاه وتامین اجتماعی کشور معاونت پارلمانی کمیته امداد کشور وعاونت دانشگاه ازاد کشور ریس منطقه ۱۶ کشور عضو هیات علمی دانشگاه تهران و خیلی دیگر حالا خودتان قضاوت کنید
دلدار
Iran, Islamic Republic of
فقط مسعودی
قاجار
Iran, Islamic Republic of
ما که رفتیم !!!
ولی وقتی فقر فرهنگی در یک جامعه بیداد بکنه بایستی زارعی هم ...معرفی بشه !!!!
ملت بدبخت..........
شايسته پيام نور
Iran, Islamic Republic of
با زبان ساده حق خواهم گفت تنها فردی که گره گشای مشکلات و معضلات فرهنگی اقتصادی اجتماعی استان در مجلس باشند فقط دکتر ستار هدایت خواه خواهند بود وخدا را باید شاهد گرفت که حاج زارع نماینده مردمی و متواضع ما هستند که در حد توان خود تلاشهایی انجام داده است:
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید شکراله امامی /لیاقت نماینده مجلس را امامی دارد چون انسان روشنفکر وباسوادی است. فقط سید شکراله امامی اصولگرای واقعی است. / امامی یعنی مرد عمل /
جهانگیرمهرجو
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی شایسته مجلس است دارای سوابق زیادی است ومیتواندمشکلات شهرستان بویراحمدودناراحل نمایدمابه چنین فرزندشایسته ای افتخارمیکنیم درودت باددکتر
جوانان روستای اباده لوداب
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی ..انصافا مرد اول انتخابات فقط این جوان نخبه و اینده دار...
عباس
Iran, Islamic Republic of
کارت تمومه .. هرکه بیاد زارع نره که تو کیف کنی ومدیر کل فلان اداره بمونی باید در .. مرکزی درس بدی یادر حوزه عشایر درس بدی
عباس
Iran, Islamic Republic of
.. تمومه غیر از من .. باشم یا بهرامی قبول بشه یا هدایت خواه باید درحوزه عشایری .. درس بدی یا در حوزه ..
Iran, Islamic Republic of
۴سال برباد رفتن نام ونشان وسرمایه این دوشهرستان از.. رفتن پشیمانمان کرده که تازنده ایم باید خودمان را سرزنش کنیم.
Iran, Islamic Republic of
خداماراببخش که به خود بد کردیم
احسان
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر
اقا محمد به شماره ۶۵ که نظرشو فوق العاده زیبا بیان کردند. نظری که حرفه بیش از ۸۰ درصد بویراحمدیهاست. آخه دوسته خبرنگار که ماشالا اینهمه با نامهای متفاوت از حاج زارع دفاع میکنی و نظر میدی چند تا از عملکردهای خوب حاجی رو درست و نه از رو تخیل نام ببر؟ جز اینکه مرکز استان رو مایه ... کردند. آی عزیزان شما بگید تا حال شنیده اید وزیری اول به شهرستان و بعد به مرکز استان برود؟ آنهم نه یک وزیر بلکه چند وزیر در چند مرحله.پس می گوییم زارع را شورای نگهبان تایید می کند ولی از نظر مردم بویراحمد ایشان مردود هستند
احسان
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایت خواه عزیز سیاست دروغ دارد اربده دارد و..... که برای استاد اخلاق درست نیست رفتن به آنجا.
احسان
Iran, Islamic Republic of
کاندید اصولگرا به درد بویراحمد نمی خورد. کاندید بویراحمد باید شجاع و نترس باشد. پس کاندید بویراحمدیها فقط باید چپی باشد که شیرند و نترس هستند و یکرو یکرو
از قم
Iran, Islamic Republic of
برا اظهار نظر همتون متاسفیم!
از قم
Iran, Islamic Republic of
برا همتون متآسفیم... !
Iran, Islamic Republic of
اول ازهرچیز درهرصورت که بگیم دکتر هدایت خواه یک سر وگردن از همشون بالاتره
به امید خداوند به صحنه خواهد گذشت ودهان بیشتراز دوستان را به خاک میمالونیم هدایت خواه مردی بزرگ که فقط باقدرت بیانش کل مجلس را به لرزه در میاره شما از سیاست چه میدونیت دیدگاه خیلی ضعیفه سطح سواد را نگاه کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1