تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۹۰۵۰۶

شبنم بهشت به تیم ملی بزرگسالان فوتبال بانوان دعوت شد

۰
کبنا ؛


رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت شبنم بهشت به تیم ملی بزرگسالان فوتبال بانوان کشور و موفقیت‌های بی‌پایان وی خبر داد.


خبرگزاری فارس: موفقیت‌های شبنم بهشت در فوتبال ایران و آسیا پایانی ندارد

سیدپرویز موسوی در گفت‌وگو با فارس در با بیان اینکه رشد فوتبال بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد را به فال نیک می‌گیریم، اظهار کرد: برای نمونه در رقابت‌های فوتسال دسته اول فوتبال کشور که چندی پیش به میزبانی شهر دهدشت برگزار شد، همه دیدیدم که بازیکنان بومی هم استانی چگونه با همه بی‌بضاعتی و نبود زیرساخت‌ها برای تمرین و فعالیت در برابر قدرت‌های فوتسال کشور نتایج خوبی به دست آوردند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون برای همه ثابت شده که استان ما در فوتبال و فوتسال بانوان در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به شرط این که مسئولان استانی حمایت از ورزش داشته باشند.

وی با ابراز تأسف از این که تاکنون چنین حمایتی از مسئولان ندیده‌ایم، افزود: در خصوص فوتبال که این زمان حمایتی نبوده و اگر حمایت می‌کردند تیم‌هایی مانند شهرداری یاسوج که با خون دل به آن نقطه از فوتبال کشور رسیدند را حفظ می‌کردند.

موسوی تصریح کرد: در زمینه ورزش بانوان که اوضاع نامطلوب‌تر است و اگر حمایتی از بانوان به خصوص در رشته فوتبال و فوتسال صورت گیرد قادر به معرفی امثال شبنم بهشت به فوتبال کشور و آسیا خواهیم بود.

وی با تبریک موفقیت‌های این بانوی فوتبالیست هم‌استانی در سطوح ملی و بین‌المللی گفت: در رقابت‌ها جوانان آسیا این بازیکن اکنون خانم گل رقابت‌های آسیایی است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همین رو این بازیکن علاوه بر حضور در تیم ملی جوانان کشور برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده که به یقین نماینده‌ای شایسته برای فوتبال بانوان ایران خواهد بود.

این مسئول، بزرگترین مشکل کنونی بانوان ورزشکار استان را نبود و کمبود فضاهای ورزشی لازم دانست و گفت: به اندازه‌ای که برای ورزش آقایان برنامه‌ریزی می‌کنیم در بخش بانوان این موضوع دیده نمی‌شود.

موسوی تصریح کرد: به دلیل وضعیت خاص ورزش بانوان از مسئولان انتظار می‌رود تا در پی‌گیری ساخت اماکن اختصاصی ورزش بانوان به خصوص در زمینه رشته ورزشی پر طرفدار فوتبال اقدام شود.

رئیس هیئت فوتبال استان در خصوص وضعیت تیم فوتبال دنای یاسوج و سرنوشت آن در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم گفت: چه انتظاری داشتید که این تیم سرنوشت خوبی داشته باشد، وقتی مسئولان استانی برای کمک حداقلی به این نماینده فوتبال استان در کشور از خود اقدامی نشان ندادند.

وی با طرح این سؤال که به نظر شما مسئولان اکنون در ضمیر خود با حذف آن تیم در فوتبال کشور چگونه می‌اندیشند، خاطرنشان کرد: اما هواداران فوتبال این کم لطفی را هرگز فراموش نخواهند کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1