تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : ۹۰۴۸۱

همین که گفتم!/ چگونه جرأت کرده‌اید به بخشدار زنگ بزنید؟!

۴۲
۰
کبنا ؛بنام_عظیم۷
 عظیم بنام*
در شروع ماجرا، جلسه شورای اداری چاروسا به ریاست سید رضا غلامی، بخشدار این منطقه تشکیل جلسه می‌دهد و مقرر می‌شود یک دوره مسابقات فوتسال به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شود. تیم دهیاران هم یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بود که در طول مسابقات یکی از بازیکنان آنها کارت قرمز دریافت می‌کند و از بازی بعد محروم می‌شود.
تا این جای داستان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است! اما در ادامه، برخی از شنیده‌ها حکایت از آن داشت که بازیکنان تیم دهیاری از بخشدار می‌خواهند که مداخله کند و کارت قرمز بازیکن این تیم را لحاظ نکنند! بلافاصله افراد مختلفی به نقل از بخشدار، از مسئول برگزاری مسابقات می‌خواهند که کارت قرمز را ببخشند. این خواسته که با فشار آنها همراه بود با مقاومت مسئول برگزاری مواجه می‌شود و این واکنش، برخی را به شدت عصبانی می‌کند. ساعاتی بعد، بنا به دلیل نامعلوم، دستور لغو بازی‌های روز ۲۱ بهمن از سوی وی صادر و مراسم ۲۲ بهمن، بهانه‌ی این اقدام اعلام می‌شود. این در حالی بود که تیم‌های حاضر در این مرحله با تحمل هزینه‌های متعدد به محل برگزاری مسابقه آمدند و از این بی‌برنامگی کلافه شده بودند.
وقتی مسئول برگزاری مسابقات با جناب بخشدار تماس می‌گیرد و علت را جویا می‌شود، با واکنش عجیب و غریب این مسئول مواجه می‌شود. ابتدا وی قدرت خود را به رخ برگزارکنندگان مسابقات می‌کشد و در ادامه با پرخاش خطاب به مسئول برگزاری مسابقات می‌گوید: «اصلاً شما چگونه جرأت کرده‌اید به بخشدار منطقه زنگ بزنید؟ همین که گفتم!». سپس در کمال بی‌احترامی، تلفن را به روی مسئول برگزاری قطع می‌کند و تیم‌ها مجبور به ترک محل مسابقات می‌شوند! این کم‌تحملی و رفتار بخشدار، برخی شائبه‌های درست یا نادرست ورزشکاران را پیرامون تأثیر «کارت قرمز»ِ بحث‌برانگیز به بازیکن تیم دهیاری، تقویت کرد.
اقدام عجیب‌تر جناب بخشدار جایی بود که در شرایطی که جام ویژه‌ی‌کارمندان بود، افرادی غیرکارمند، نزد او می‌رفتند و ایشان نیز نامه می‌دادند که به آن شخص اجازه‌ی بازی‌کردن داده شود!
 
حال پرسش‌های قابل تأملی از سوی مردم منطقه مطرح است:
آیا این شیوه‌ی برخورد آقای بخشدار و بر‌هم‌زدن نظم مسابقاتی که به جهت تکریم دهه فجر برگزار شده بود بی‌حرمتی به همین ایام محسوب نمی‌شود؟
آیا جناب بخشدار نمی‌دانستند ۲۲ بهمن بعد از ۲۱ بهمن است و زودتر اقدام به لغو مسابقات می‌کردند؟
آیا این اقدام شتاب‌زده‌ی بخشدار، شائبه‌ی حمایت از تیم دهیاران به‌عنوان ریشه‌ی اصلی این اقدام بخشدار را تقویت نمی‌کند؟
آیا قدرت‌طلبی و نمایش قدرت آقای بخشدار در منطقه محرومی چون چاروسا، تناسبی با الگوهای عملی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد؟
آیا بهتر نبود بخشدار چاروسا به جای این برخورد جانبدارانه و خودخواهانه، با حضور در محل مسابقات و عذرخواهی از بی‌برنامگی به‌وجود آمده، حرمت ۲۲ بهمن را نگه می‌داشت؟
اگر دستور تعطیلی این مسابقات به بهانه‌ی امنیت یا مصلحتی دیگر صورت گرفته است، آیا تصمیم سلیقه‌ای نامه‌نگاری برای افرادی خاص و غیرکارمند –در حالیکه از نام این مسابقات آشکار است که فقط کارمندان اجازه‌ی حضور داشتند- خود مصداق قانون‌شکنی و ایحاد فضای نارضایتی و اعتراض آن هم از سوی رئیس شورای اداری منطقه محسوب نمی‌شود؟
به‌هرحال بخشدار منطقه باید خود اولین کسی باشد که در مقابل قانون و نظم سر تعظیم فرود آورد و در جهت ایجاد نظم و نهادینه‌شدن قانون اقتدار داشته باشد اما به نظر می‌رسد آقای غلامی این مسیر را اشتباهی می‌رود و در جهت احساسات و تمایلات شخصی خود گام بر می‌دارد. موضوعی که قطعاً با واکنش مردم فهیم چاروسا مواجه خواهد شد.
 
 

* کارشناس تربیت بدنی و مسئول برگزاری مسابقات
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده ای
Canada
والا همه چیز باید به هم بیاد، وقتی از بخشدار میخوان کارت قرمز را ببخشد، بخشدار هم باید چنین قدرت برای خودش متصور باشه که کسی نباید جرأت داشته باشه که بهش زنگ بزنه
مندنی
Iran, Islamic Republic of
با . شین بیاین اینجا ببینم کدومتون درست میگین.من حالشو میگیرم اگه نخواد به قانون تمکین کنه
ایمان خان
Iran, Islamic Republic of
این آقای .. بچه همان منطقه چاروساست؟بنظرمن بایدآدم .. سالی باشد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام.واقعا اقای بنام درست میگه ما دو روز منتظر بودیم ببینیم ایا بازی برگزار میشه یا نه
انصاري
Iran, Islamic Republic of
والا اینا دیگه کی هستند. از قبل موندند و خودشان را صاحب و مالک می دانند.
سیروس
Iran, Islamic Republic of
واقعا از یه بخشدار منطقه چنان رفتاری بعید بود.رفتارش باعث شد عدالت برقرارنشه
س
Iran, Islamic Republic of
برخورد این آقای بخشدار در خیلی موارد مغرورانه است. آقای بنام خیلی خوب گفت که آیا قدرت‌طلبی و نمایش قدرت آقای بخشدار در منطقه محرومی چون چاروسا، تناسبی با الگوهای عملی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد؟!!!!!
همکار
Iran, Islamic Republic of
باسلام.انصافا اقای بنام نشون دادند برای گفتن حرف حق اماده هست..درود بر بنام درود درود درود
معلمان جوان چاروسا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت اقای شکوهی..ما جمعی از معلمان چاروسا خواهانیم که نسبت به انتصاب اقای بنام در پست معاونت چاروسا کوتاهی نکند.چون هرچه باشد بهتر از خیلی از نیروهای موجود است.هم با مسایل روز اشنا هست هم برخورد خوبی دارد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست.....

بخشدار باید هر لحظه پاسخگوی مردم باشه نه ...........

خوب که گفتی منم .بهش زنگ بزنم......شاید هم بزنم
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
از ماست که بر ماست…..
بخشدار باید هر لحظه پاسخگوی مردم باشه نه ………..
خوب که گفتی منم...بهش زنگ بزنم……شاید هم زدم
معلم چاروسا
Iran, Islamic Republic of
بله اقای شکوهی ما منتظریم ...
حق
Iran, Islamic Republic of
بخشدار به عنوان رئیس شورای اداری چاروسا می تواند مسابقات به هر بهانه ای که باشه تعطیل کنه
ویرانگر
Iran, Islamic Republic of
شاید اون بنده خدا یعنی تواون لحظه تماس داشته برا .و ..خالی میبسته که تلفنش .خورده از بدشانسی مسئول مسابقات بوده بخدا نمیدونسته که اینطور میشه وگرنه جواب نمیداده ....................اخه بخشداری کلاس داره بنده خدا ما یه مهرداد کلویی داشتیم وابی بخشدار باشت بروبپرس
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بخشدار در تمام موضاعات اموزش و پرورش و.ودست اقای شکوهی درد نکند ک اداره را بسیار منظم و با برنامه کردند..ممنون شکوهی هستیم
دهیار
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اصلا چنین نبود این اقای بنام چرا و چگونه و بدون هماهنگی با رییس اداره مصاحبه کرده فک کنم این خود ی تخلف بزرگه در ضمن چرا اقای بنام به عنوان مسول اجرایی خودش و عوامل اجرایی در تیمهای مختلف بازی کردند پس این خود یک نوع قانون شکنی است در ضمن ایشون در حد کارشناس برای ایشون زیاده امید وارم که دوستان توجه کنند و جناب اقای شکوهی اجازه ندهند چنین مصاحبه ای صورت میگرفت چون الان ایشون از طرف شکوهی صحبت کرده با توجه به اغتشاشات و پیشگیری از بی نظمی های شب ۲۲بهمن و از للحاظ امنیتی باید بخشدار این کار رو انجام میداد ومسابقات رو تعطیل میکرد ورود ایشان باتوجه به مجرد بودنش در اداره خلاف هست و باید در اداره نباشد جهت اطلاع بازرسی و حراست و مدیر کل محترم
فرهنگی چاروسا
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، اولا مسؤولین محترم باید ظرفیت بیشتری در مقابل انتقادها از خود نشان بدهند و بویژه بخشدار که بالاترین مقام سیاسی در منطقه هستند ، در ثانی این موضوع را باید به عوامل اجرایی مسابقات که اکثر آنان معلم ورزش با سابقه طولانی در انجام این گونه مسابقات بودند واگذار می کردند و خود به کارهای بزرگتری می پرداختند ، حالا که این گونه شد به این همه قیل و قال نیازی نیست ،در پایان احساس میکنم صحبت های آقای بنام آنقدرها هم بد نبود و میتوان گفت یه انتقاد بسیار معمولی بود .
فرهنگی چاروسا
Iran, Islamic Republic of
بابا آقای رییس تو را مسخره کرد بردت کارسناس تربیت بدنی. تو ساده ای
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام بخشداری که وابسته به ..نژاد ه و الان ۲سال از عمر دولت روحانی می گذره هنوز بخشداره به خاطر حمایتی که یکی از معاونین استاندار ازش میکنه قطعا باید ای برخورد را بکنه .......آقای بنام و.الان برای یه کارت قرمز اینکارو میکنه وای به حال ما که فردا میخواد انتخابات برگزار کنه .....................
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام.منم از شنیدن این خبر شوکه شدم و تمامی مطالب فوق را تایید می کنم .به شخصه معتقدم که مسیءولین محترم باید ظرفیت و شخصیتی متین تر از بقیه افراد عادی جامعه داشته باشندو در حرف زدن و صحبت کردن ظرافت بیشتری بخرج بدهند.اصلا ما بخاطر همین موارد انقلاب کردیم.جالبتر ازینه که جناب بخشدار باتوجه به نفوذخود درصددبرکناری کارشناس عزیز اداره هست که این کار باتوجه شان ومقام یک انسان مومن و مسلمان جالب به نظر نمی رسد .واگر این نطلب صحت داشته باشد این یک کار غیر اخلاقی وجنبه خصومت شخصی به خود می گیرد .انشالا که ایم ماجرا ختم بخیر شود.
اصلاح طلب معترض
Iran, Islamic Republic of
ببین جناب اقای شکوهی انصافا اگر از بنام برای معاونتت استفاده نکردی ما اصلاحطلبان.. ا...کنیم چون ما قرارمون بود طومار براش ببریم سازمان اما خودش اجازه ندا.اخه جان بچت چیه این گزینهایی که هی تو محافل میگن.همه ادمای دو رو و....اما بنام کسیه ک بیشترین حقو دارد..خواهشمندیم به دغدغه ی ما هم توجه کن نه همش تو..
همکار
Iran, Islamic Republic of
من از اقای شکوهی می خواهم که پشت همکار خودشو بگیره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به این بخشدار محترم بگید که عملکرد شما در این چند سال چی بود.ایا جاده همون جاده مال که هزاران چاله و چوله داره نیست .ایا برای منطقه گاز اوردی ؟ایا منطقه سیستم ارتباطی داره؟ایا توانستی کاری برای شهرستانی این منطقه انجام بدی؟ایا طرح های نینه تمام ورزشی را دنبال کردی؟ایا بیمارستان منطقه تاسیس شد یا تبدیل به درمانگاه شد؟اصلا منطقه ما نسبت به استان پیشرفت داشته؟وهزاران دغدغه دیگر که مردم لین بخش گریبان گیر ش هستند.من خواهشم از بخشدار محترم اینه که به این مشکلات بپردازه نه دنبال کردن اموری که دردی از دردهای مردم را دوا نخواهد کرد.وسلام
معلم جوان چاروسا
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که اقای شکوهی از بنام به عنوان فرهنگی حمایت خود را ادامه دهد و برای دادن پست معاونت به بنام کوتاه نیاید و حمایت همه فرهنگیان را از اقای بنام به عنوان رئیس اداره را جلب کند
معلم جوان چاروسا
Iran, Islamic Republic of
ب
لب
Iran, Islamic Republic of
قفغفق
محمد
Iran, Islamic Republic of
حمایت از بنام به دلیل کار درست ایستادن در برابر ...
م.
Iran, Islamic Republic of
والا جایی که غلامی سیمان فروش حتی بدون یک روز سابقه کاری بشه بخشدار و الحمدالله به همت دولت تدبیر و اابته بهتره بگم از بی تدبیری هنوز هم بخشدار مونده باید هم اینطور بگه
معلم
Iran, Islamic Republic of
شعار ما حمایت از بنام
معلم پیر
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقای شکوهی عملکرد بسیار مثبتی داشتند وشایسته تقدیر هستندوامیدوارم هرجا هستن موفق باشن...واینکه آقای بنام هم نشون داده که شایسته سمت معاونت هست وامیدواریم که به اون چیزی که استحقاقشو داره برسه
منتقد
Iran, Islamic Republic of
واقعا درشأن یک بخشدار یا هر مسئول دیگه ای نیست که چنین رفتاری داشته باشه ودرمقابل حرف حق اینچنین پرخاشگرانه برخورد بکنه..
ف
United States
کامنت ها کار ی نفره این کار چه ربطی و معاونت داره
به نام حق
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد حق طلب و حق گو
محمد صدر
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر و امید که مردم را در خصوص تغییر بخشدار چاروسا ناامید کرده باید جواب بده نه غلامی
دانش اموز
Iran, Islamic Republic of
کی گفته ربطی به معاونت نداره اغا..من دانش اموز بنام بودم بقران ریاست هم کمشه
سوقی
Iran, Islamic Republic of
این بخشدار اگر ادم شایسته ای بود تو شهر خودش بهش پست میدادند
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه کسانی که از جناب بنام حمایت کردند به نظر من بنام آدم سیار شایسته ای است برای هر پست و مقامی
ارشاد
Iran, Islamic Republic of
اقای بنام خداوکیلی تو هم بیکاری می خواهی نام خودت را بالا ببری با این چرندیات
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بخشدار با این موضوع به صورت سیاسی برخورد کرده هر چند جایگاه چندانی در سیاست هم نداره ولی موضوع ذکر شده از طرف اقای بنام صد در صد درسته و همه ما حمایت می کنیم واقای بخشدار هم کم کم بار وبنه را ببندد واهنگ رفتن ......
محمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان.بنظ من هم بخشدار ادم شایسته ایست هم بنام. ونباید این جنگ رسانه ای را راه می انداختند ولی فکر کنم اگر بنام احترام بخشدارو رعایت میکرد بهتر بود
امید
Iran, Islamic Republic of
مسولین محلی وقتی می بینن که در سطح اول فوتبال هر کاری میشه انجام داد حتی تغییر نتیجه یه شهراورد ! میخوان که همچون بالادستانشان کار انجام بدن
علیشیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر بخشدار وظیفه شناس
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1