تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۹۰۴۱۲

پایان دور رفت مسابقات فوتسال بانوان کشور در دهدشت

۰
کبنا ؛

دور رفت مسابقات فوتسال دسته یک بانوان کشور که به میزبانی دهدشت برگزار شده بود با صدرنشینی تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.



به گزارش کبنااسپورت از دهدشت، مسابقات فوتسال لیگ یک بانوان کشور که از ۲۴ بهمن به میزبانی دهدشت در حال برگزاری بود امروز به کار خود پایان داد.

پرونده این دوره از مسابقات که با شرکت پنج تیم از تبریز، قم، دزفول، کهگیلویه و آمل در سالن شهید باهنر دهدشت آغاز شده بود عصر امروز با صدرنشینی تیم شهرداری تبریز بسته شد.

مسعود تقوی‌نژاد در حاشیه اختتامیه این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات فوتسال دسته یک بانوان کشور در سطح خوبی برگزار شد و میزبانی این مسابقات اتفاق ارزنده‌ای در حوزه ورزش شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به آغاز مسابقات از بیست و چهارم بهمن در تشریح نتایج مسابقات برگزار شده عنوان کرد: در نخستین روز از این مسابقات هیئت فوتبال قم با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شهرداری دزفول شد و بلادشاپور کهگیلویه ۶ بر ۲ هیئت فوتبال آمل را شکست داد.

تقوی‌‌نژاد افزود: در دومین روز از مسابقات شهرداری تبریز با نتیجه ۴ بر ۲ شهرداری دزفول را شکست داد و هیئت فوتبال قم با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب هیئت فوتبال آمل شد.

وی با بیان این‌که سطح مسابقات از لحاظ فنی و میزبانی عالی بود، خاطرنشان کرد: در سومین روز از مسابقات تیم فوتسال شهرداری تبریز و هیئت فوتبال آمل به مصاف هم رفتند که با نتیجه ۶ بر ۲ به سود شهرداری تبریز خاتمه یافت و تیم بلادشاپور کهگیلویه ۱۱ بر صفر هیئت فوتبال قم را مغلوب خود ساخت.

تقوی‌نژاد نتیجه چهارمین روز از مسابقات را غلبه شهرداری دزفول با نتیجه ۵ بر ۳ بر هیئت فوتبال آمل دانست و افزود: بلاد شاپور کهگیلویه نیز ۶ بر ۳ مغلوب شهرداری تبریز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه آخرین مسابقات برگزار شده در دور رفت فوتسال دسته یک کشور را یادآور شد و گفت: امروز در اختتامیه این دوره از مسابقات در گروه a تیم شهرداری تبریز با کسب ۱۲ امتیاز صدرنشین مسابقات شده و شهرداری دزفول و بلاد شاپور کهگیلویه به ترتیب با کسب ۹ و ۶ امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1