تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۹۰۳۸۱

اختلافات دنباله‌دار اصولگرایان بویراحمد

۱۵۷
۰
کبنا ؛اشاره؛ گروه سیاسی کبنا نیوز در خصوص مسائل مختلف سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبی را به صورت گزارش میدانی و تحقیقاتی برای اطلاع مخاطبین گرامی انتشار می‌دهد، این مطالب بدون شک با نقص و ایراد همراه است، مخاطبین گرامی می‌توانند با انتشار یادداشت‌های خود نوشتارهای که در پی می‌آید را نقد یا تأیید نمایند.

در قسمت‎‌‌های قبلی در دو بخش جداگانه با عناوین «آیا اصلاح‌طلبان کهگیلویه از گذشته درس عبرت خواهند گرفت؟»[کلیک کنید] » و «شرایط خاص اصلاح‌طلبان کهگیلویه ادامه دارد» [کلیک کنید] وضعیت اصلاح‌طلبان کهگیلویه را مورد بررسی قرار دادیم و در این جا به وضعیت و گزینه‌های اصولگرایان بویراحمد در انتخابات دهم می‌پردازیم.

ظهور جبهه پایداری و پیش از آن قدرت گرفتن احمدی نژاد و بعدها رفتارهای عجیب و غریب او موجب به حاشیه رفتن راست سنتی و شکل گیری یک طیف رادیکال و قدرتمند در درون جریان اصولگرا گردید که وقع چندانی به بزرگترها نمی‌دهند و به عبارتی معتقدند جایی برای پیرمردهای محافظه کار نیست.
همین رادیکالیسم نوظهور در جریان اصولگرا عامل اصلی انشقاق در این جریان بود که نمود اصلی آن در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بروز کرد و اصولگرایان را از اریکه قدرت قوه مجریه به پایین کشید. بعد از انتخابات ریاست جمهوری بزرگان این جریان تلاش های زیادی برای نزدیکی گروه های دورن این جریان انجام داده اند و تاکنون چند نشست مشترک برگزار کرده اند ولی بسیار بعید می‌نماید که آنها در پایان به وحدت کامل برسند. boyerahmad.zaree.hdait.
البته خیلی قبل تر از ظهور جبهه پایداری و سهم خواهی خاص آنها، یاسوج شاهد چند دستگی در میان اصولگرایان خود بود قصه ای دقیقا مشابه قصه اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه.
اوج این اختلافات هم بر می‌گردد به سال ۱۳۷۸ که محمد رحیم دهراب پور در ضدیت با سید مسعود حسینی ردای نامزدی انتخابات مجلس به تن کرد و وارد صحنه کارزار شد.
حضور همزمان دهراب پور وسید مسعود بیش از هر چیز موجب خوشحالی سید باقر و طرفداران او گردید هرچند که اگر هم آن دو یکی می‌شدند باز سید باقر رقابت را پیروز می‌شد.
کدورت آن سال، سال‌های بعد هم ادامه پیدا کرد. سید مسعود هنوز هم با احترام از دهراب پور نام می‌برد اما دهراب پور هنوز هم از دلخوری اش چیزی کم نشده، که به واسطه اتفاقات دوران استانداری سید مسعود بیشتر هم شده است.
در کوران تبلیغات انتخابات نهم ریاست جمهوری که احمدی نژاد چهره‌ای ناشناخته بود کسی سراغ او نرفت و اکثر اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سایر نقاط  کشور سراغ چهره‌های مطرح تر رفتند.  برخی حول هاشمی‌رفسنجانی جمع شدند، برخی سراغ قالیباف رفتند و البته گروهی که از جمله گفته می‌شود مسعود حسینی و ستار هدایتخواه هم از جمله آنها بودند برای لاریجانی کار می‌کردند.
احمدی نژاد در دور دوم انتخابات هاشمی‌رفسنجانی را شکست داد و گفتمان سوم تیر ظهور کرد. دهراب پور سرمست از این موفقیت برای آینده استان نقشه می‌کشید اما غافل از آن که برخی اتفاقات سیاسی در بالا و البته امتیاز نمایندگی هدایتخواه معادلات را به گونه ای دیگر رقم می‌زد. احمدی نژاد زیر فشار لابی قدرتمند راست سنتی وزارت امور خارجه، شورای امنیت ملی کشور، وزارت کشور و چند وزارتخانه دیگر را به آنها داد. پورمحمدی وزیر کشور دوستی قدیمی با مسعود حسینی داشت و این دوستی و قطعا حمایت هدایتخواه سبب گردید مسعود حسینی به عنوان اولین استاندار بومی‌ استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی گردد.
استانداری سید مسعود قهر و دلخوری دهراب پور را در پی داشت. قهر دهراب پور به گوش احمدی نژاد هم رسید و رئیس جمهور جهت دلجویی از یار دوران غربتش زریبافان را به خانه دهراب پور فرستاد و او خود در جمعی دهراب پور را با لفظ «مرد بزرگ» صدا کرده بود اما حاج محمد رحیم «کوتاه بیا» نبود و حتی گفته می‌شد پیشنهادهای زیادی در سطح معاونت برخی وزارت خانه ها و استانداری استان های ایلام و بوشهر به دهراب پور ارایه شد اما او نپذیرفت و دهراب پور بیش از آن که برای خود فشار بیاورد خواستار عزل حسینی بود.
هدایتخواه در حال گسترش نفوذ خود بود، او و حسینی مهره چینی شان را خوب انجام می‌دادند، آنها نه تنها به قلع و قمع نیروهای اصلاح طلب همت گماشتند که نیروهای نزدیک به دهراب پور را نیز میدان نمی‌دادند. انتخابات مجلس هشتم در سال۱۳۸۶ و پیروزی سه نامزد اصولگرا از سه حوزه انتخابیه استان اوج اقتدار این جریان در دو دهه اخیر در استان بوده است.
مسعود حسینی مسرور از این اتفاق گمان می‌برد که مشکلی برای ادامه کار نخواهد داشت اما ضعف مدیریتی او به همراه گزارشات و فشارهایی که طیف دهراب پور به تهران وارد می‌کرد در نهایت وزارت کشور را قانع کرد تا دست به تغییر بزند. علاوه بر این اعتراضات در سفر اول احمدی نژاد به استان به نحوه عملکرد حسینی که همزمان با فشار به پورمحمدی و رفتن از وزارت کشور شد در این تغییر دخیل بودند.
صادق محصولی پای حکم قوام نوذری را امضا کرد و نوذریِ تکنوکرات و عبوس جانشین مسعود حسینی شد.
نوذری شخصیت مقتدر و مغروری داشت او حتی به نمایندگان باج نمی‌داد، اما کاملاً روشن بود که توصیه های لازم برای دلجویی از دهراب پور به او شده است. نوذری اوایل همراهی لازم با نمایندگان بویژه قدرتمندترین آنها یعنی هدایتخواه را داشت اما یک اتفاق عجیب و یک بداخلاقی در جلسه اخلاق شورای اداری در یک از تونل های جاده بابامیدان- یاسوج نشان داد همه ی آرامش قبلی تنها آرامشی بوده است قبل از طوفان.
درگیری لفظی یکی از مشاوران نوذری که اتفاقا به او تحمیل شده بود پایانی بود بر همراهی نوذری و نمایندگان استان درمجلس. سه نماینده سخت به تکاپو افتادند تا دولت را به عزل نوذری قانع کنند. احمدی نژاد به آنها گفته بود که نوذری استاندار لایقی است و باید قدرش را دانست.
نوذری هم به جان نیروهای وابسته به هدایتخواه افتاد. لازم بود گزارشی به نوذری برسد مبنی بر ارتباط فلان مدیر با هدایتخواه، که خیلی سریع حکم آن مدیر لغو می‌شد.
فشارها در نهایت کارگر افتاد و نوذری عزل و اکبر نیکزاد برادر علی نیکزاد وزیر وقت راه و شهرسازی از سوی مصطفی نجار وزیر سابق کشور به عنوان استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی گردید.
نیکزاد حرف شنوی زیادی از هدایتخواه داشت و همان ابتدا عذر مشاور استاندار قبلی که موجب دلخوری هدایتخواه شده بود را خواست و معاون سیاسی و امنیتی نزدیک به هدایتخواه یعنی مرتضی رهنما را جایگزین سیف الله مطلبی نمود.
موعد انتخابات مجلس نهم از راه رسید. حوادث بعد از انتخابات ۸۸ موجب به حاشیه رفتن اصلاح طلبان در آن زمان و عدم استراتژی انتخاباتی آنها گردیده بود و رقابت درون گروهی و میان خود اصولگرایان بود.
در بویراحمد و دنا بسیاری از اصولگرایان قدیمی‌ بویراحمد دیگر حاضر به حمایت از هدایتخواه نبودند و از سر ناچاری از زارع حمایت کردند. آنها زارع را گزینه قدرتمند و اصیل جریان اصولگرا نمی‌دانستند اما برای «نه» به هدایتخواه او را انتخاب کردند.
محمد رحیم دهراب پور، شیرعلی خرامین، عطاالله افتخاری، صفرپور سخت به تکاپو افتادند تا مردم را قانع کنند که زارع گزینه ی مناسب تری برای مجلس است.
پیش بینی‌ها هم نشان می‌داد غلام محمد زارعی بعد از سه بار حضور در انتخابات شانس بیشتری برای پیروزی دارد. در نهایت هم دوران هدایتخواه در مجلس تمام شد و زارع به عنوان نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا به مجلس رفت و رسانه ها تیتر زدند از چنارستان تا بهارستان.
دوران هدایتخواه در مجلس تمام شده بود اما دوران نفوذ و حضور او در عرصه ی مدیریتی استان ادامه داشت. دولت و استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر به همکاری با زارع نبودند، زارع در انتخابات ریاست مجلس همچون دو نمانیده دیگر استان به علی لاریجانی رای داده بود و این عصبانیت دولت را سبب گردید. احمدی نژاد با صراحت به استاندارانش دستور داده بود هیچ همکاری با نمایندگان نداشته باشند.
یک سال اول نمایندگی زارع تفاوت چندانی با هشت سال گذشته ی او که بعد از شکست از هدایتخواه بیرون از گود قدرت می‌بود، نداشت و به تدوام فعالیت و پیگیرهای معمول سپری شد و وقتی هم نیکزاد با صابری استاندار اردبیل جا عوض کردند نه تنها فرجی برای زارع حاصل نشد که خیلی ها گفتند خدا پدر نیکزاد را بیامرزد.
سال ۱۳۹۲ سال بسیار سخت و سرنوشت سازی برای زارع بود او خوب متوجه گریده بود اگر دولت آینده با او همکاری نکند چه روزهای سختی در پیش خواهد داشت و به همین خاطر در انتخاب نامزد نهایی مردد بود. وی به گمان خود دست به یک زیرکی زد موردی که بعد ها به عنوان یک نقطه تاریک در کارنامه زارع ثبت گردید. زارع در رفتاری خارج از عرف سیاسی برای همه نامزدهای حاضر در مصلی یاسوج به استثنای جلیلی سخنرانی کرد و به نظر می‌رسید فضای سیاسی را با مهمانی های مرسوم عشایر استان اشتباه گرفته است. زارع در نهایت به تبعیت از تصمیم بخشی از طیف فراکسیون رهروان ولایت در مجلس از دکتر علی‌اکبر ولایتی حمایت کرد.
علاوه بر زارعی برخی دیگر از اصولگرایان فعال در بویراحمد همچون، شیرعلی خرامین، حبیب الله پیشوا، علی محمد دانشی و... در ستاد ولایتی فعال بودند.
هدایتخواه و نزدیکان هیئتی‌اش در ابتدا از «هلو»ی دولت نهم یعنی باقری لنکرانی حمایت کردند اما بعد که لنکرانی از ترس عدم تایید رجل سیاسی بودن و رد صلاحیت توسط شورای نگهبان کنار رفت برای سعید جلیلی ستاد دایر کردند.
بخشی دیگر از اصولگرایان هم در ستاد قالیباف عضو شدند و گروهی نیز مسائل قومی ‌را بر مسائل جناحی ترجیح دادند و از رضایی حمایت کردند.
بعد از ائتلاف عارف -روحانی خیلی‌ها انتظار داشتند اصولگرایان هم به ائتلاف تن دهند اما هیچ کدام جز حداد عادل که اگر هم می‌ماند شاید بعد از غرضی قرار می‌گرفت کسی کنار نرفت و حتی گفته می‌شود یکی از نامزدها در روز پنج شنبه گوشی خود را خاموش کرده بود تا درخواستی مبنی بر کناره گیری از سوی بزرگان قوم دریافت نکند.
نتیجه قابل پیش بینی بود اصلاح طلبان با از خود گذشتگی و تمکین به نظر شورای تصمیم گیری خود به رهبری سید محمد خاتمی‌از غرور و عدم وحدت اصولگرایان نهایت استفاده را بردند و یک فرد شبه اصلاح طلب را به ریاست جمهوری رساندند.
اصولگرایان تا مدت ها در شوک ناشی از این شکست به سر می‌بردند. هدایتخواه سکوت پیشه کرد و مسعود حسینی که از بازنشستگی اش گذشته بود در ابتدا امیدوار بود که چیت چیان وزیر نیرو که گرایش اصولگرایی نیز دارد او را در وزارت نگه دارد گرچه بعدها حسینی از وزارت رفت. خرامین، دهراب پور و سایر اصولگرایان حامی‌ زارع بیشتر به انتظار زارع نشستند ومنتظر بودند ببیند حاجی چگونه با این دولت کنار خواهد آمد. زارع هم بیکار ننشست او که اندکی قبل از انتخابات تحت تاثیر جو ضد هاشمی ‌آن روز مجلس نامه ی تندی علیه هاشمی‌ امضا کرده بود بعد از انتخابات و در معیت غلام رضا تاجگردون و چند تن دیگر از نمایندگان به دیدار آیت الله رفت و حتی صحبت هم کرد.
هنوز هم به روشنی مشخص نشده است سازوکار و مکانیسم انتخاب موسی خادمی ‌به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد چگونه و به چه شکلی بوده است اما هر چه بود زارع خیلی سریع از خادمی‌ حمایت کرد و در مجلس با برنامه های دولت همراه شد. زارع خود را طلبکار استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌دانست و خوب هم توانست در سطح مدیریت استان برخی از نیروهای اصلاح طلب حامی ‌خود را به کار بگمارد. همین رفتارهای دوگانه و فراموش کردن نیروهای اصیل و اصولگرای ستادش کم کم بین او و بیشتر نزدیکان اصولگرایش فاصله انداخت. حالا هم در آستانه انتخابات دهم شکی نیست که اصلاح طلبان، زارع را از خود نمی‌دانند و خوب به یاد دارند که همو بود که در ۸۸ برای احمدی نژاد ستاد زده بود و در صورت حضور یک نیروی اصلاح طلب از نیروی خود حمایت خواهند کرد. اصولگرایان هم مدت هاست زارع را اصولگرا نمی‌دانند و بعید به نظر می‌رسد انها مجددا بر روی او سرمایه گذاری نمایند.
و حال سوالی که وجود دارد این است که زارع در انتخابات آینده با چه پرچمی ‌به میدان خواهد آمد؟ خلیفه خلقی‌پور یکی از اصولگرایان مطرح بویراحمد در مصاحبه‌ای گفته است: زارع تابلوی اصولگرایی ندارد و به نظر من آقای زارع کاندیدای جریان ما در دوره ی بعدی نمی‌باشد.
البته بخشی از فشار و انتقاد بر زارع طبیعی است و همیشه کسی که در قدرت است بیش از دیگرانی که بیرون از گود هستند در مظان فشار و اتهام ناکارآمدی قرار دارند.

ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا توکه فقط زارعی رو تخریب کردی
واقعا برات متاسفم
البته میدونم از کجا آب میخوره
اسی بلک
Iran, Islamic Republic of
اینها همه امتحان خودشون را دادن همه ضعیف اقای هدایت خواه ک.سخنرانی کنه فکر جوانان نبود اقای زارع ک ن قدرت بیان دارد و ن سیاست بقیه مثل اقای دهرابپور ک اگه سیاست قوی داشتن تو انتخابات شودرای شهر یاسوج رای می اوردن .. تنها کسی ک لیاقت دارد از بین اصول گرایان وارد شود و مدیریت قوی نشون داده و تحصیل کرده خارج از کشور است و نشون داده ک چقدر باسواد و قدرت بیان دارد کسی نیست بجز دکتر شیرعلی خرامین است در صورتی ایشان هم از اقای هدایت خواه حمایت کرد و پست نخواست و هم زارع .. بخواهیم با حق فکر کنید کسی هم در جمع اصولگرایان از نظر سواد و صحبت ب ایشان نمیرسد .. لاعقل مثل اقای هدایت خواه ی تسبیح دست نمیگیرد و در مساجدسخن بگوید و مثل اقای زارع نیست ک متن سخنرانی نوشته شده را هم نمیتواند بخوند . و هیچ کاری نتوانسته بکنه
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد سفلی کاری به اصولگرا و اصلاح طلب ندارد چون حاج زارع به منطقه محروم ما نگاوه ویژه داشته تمام قد پست ایشان خواهیم بود
استانداری
Iran, Islamic Republic of
ضعیف بودن مسعود حسینی و هدایتخواه بر همگان آشکارست و ظلم است که بخواهیم این ورشکستگان را هم ردیف زارع توانمند بدانیم
راست اصلی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید یا خود حاج زارع پیروز انتخاباته یا حاج دهراب پور
برادران پایداری ول معطلن
مگه اینکه ما سنتیها رد صلاحیت بشیم
سلطان
Iran, Islamic Republic of
کبنا ببین ..چه تو دوران نمایندگیش چه تو دوران استاندار بودنش باعث شد شهر یاسوج ۱۰۰ صد سال به عقب برگرده تو دوران نمایندگیش باعث شد کارخانه نوشابه سازی که الان در گچساران واقع شده همون کارخانه بهنوش که در اصل قرار بود یاسوج افتتاح بشه اما چه شد ؟؟؟ در دوران استانداریش یاسوج رو که فقط دارای تنها کارخانه صنعتیش همون کارخونه قند که تعطیل بودرو به عنوان منطقه یک معرفی کرد بودجه های عمرانی رو برگشت داد بزرگترین پارک جنگلی رو به دلایل کورکورانه به خاموشی کشوند پروژه پارک ساحلی رو متوقف کرد حالا بنظرت اصن ارزش وجودی داره ؟؟؟ که مقایسش میکنی ؟؟؟؟
محمد سجادي
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر زارعی... جناب عکاشه از تخریب مغرضانه ات تشکر میکنم...زارعی یار و همراه مردم هست..باج به کاسبان سیاست نمیدهد.زارعی کسی بود که اگه نبود تا الان اصلاح طلبی هم نبود..ایشون در میدان ماندند و از جریان اصلاحات حمایت کرده اند.ان را از مدیران فعلی میتوان فهمید.پس زارعی در عمل اصلاح طلب هست...و تا ابد جاویدات
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم این تحلیل بود یا تخریب، کبنا به جمع تخریب چی ها خوش اومدی
احتمالا این مطلب سفارش شده همون تخریب چی بزرگه
متاسفم که اخلاق رسانه‌ای رو با خاک یکسان کردی
جانیپور
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع نیروی متعادل و اعتدالگرایست، که دولت با تمام پشتوانه خود از آن حمایت کرده است و همایش هفته پیش دانشگاه این گفتار رو تایید میکنند.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آخه دروغگویی تا چه حد؟

زارع اقدامات و کارنامه اعتدال و اصلاح طلبانه داره
این رو میشه در دفاع قاطع از دولت تدبیر و امید
رای و حمایت به وزیران اصلاحطلب دولت
و
تقویت و همرامی اقدامات تدبیر و امید دانست.
سلطان ۲
Iran, Islamic Republic of
در مورد .ببین ه.چه کار مفیدی برای بویراحمد و دنا انجام داد ؟؟؟ خوبکه خودت گفتی انتخاب حسینی بعنوان استاندار و حبیب منش به عنوان فرماندار دنا.شخصایی که صلاحیت تصمیم گیری برای استان و یه شهر رو نداشتن حالا صلاحیت هم نه قدرت و شناختی از وظایف محوله نداشتن چطو میخواستی پیشرفت داشته باشیم ؟؟؟ اما خود هدایتخواه اولا دکتر که نبود بعدش ایشون بجز شرکت در استیضاح وزرا چه کاری انجام داد مگه با احمدی نژاد رابطه صمیمی نداشت ؟؟؟؟ مگه اون مدت پول نفت به بالا ترین قیمت خودش نرسیده بود ؟؟؟ خو بگو چه کاری انجام داد؟؟؟؟ آیا شغل ایجاد کرد ؟؟؟؟ اصن چنبار پیداش شد که درد دل مردم رو بشنوه ؟؟؟؟ یادمه هروقت تو دانشگاه گچساران سخنران احتیاج بود واسه جلسه های بی ارزش فعال بود اما دردی از مشکلات مردم دوا نکرد.
سهام
United States
واقعاً از کبنا گله مندی که چنین تحلیل ضعیف رو گذاشته
ugd
Iran, Islamic Republic of
... اگر جرات دارد علیه خادمی موضع بگیرد که این چنین اصول گرایان را درو می کند.
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
زارعی تابلوی مردمی داره
کسی که بعد از سال ها رونق اقتصادی رو به بویراحمد و دنا آورد.
کسی که بعد از ۱۰ سال کارخانه دام و طیور دشتروم رو که آقایان هدایتخواه و حسینی تعطیل کرده بودند رو مجدد احیا کرده است یقینا مردی توانمند و نماینده ای فهیم و با قدرت است.
درود بر حاج زارع ماندگار
حاج زارع مرد میدان
Iran, Islamic Republic of
کبنا چی شده ؟؟؟؟ از کی پول میگیری که حاج زارع رو میخوای تخریب کنی ؟؟؟؟ تو بعنوان یه سایت خبری وظیفت اینه بیطرف باشی نه اینکه بخوای شخصی رو بالا بکشی یا تخریب کنی. بدون مردم ما آگاهن در مورد انتخابشون خ‌دشون نظر میدن چرا از اقدامات ایشون مطلب نمیذاری ؟؟؟ چرا فقط حزب حزب میکنی؟؟؟؟ عزیز من مردم این شهر و استان به امکانات و پیشرفت احتیاج دارن پس حمایت کن نه تخریب .......... مدیونی نظرمو تأیید نکنی.....
امیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیل منطقی و عالی بود
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
زارعی تابلوی مردمی داره
کسی که بعد از سال ها رونق اقتصادی رو به بویراحمد و دنا آورد.
کسی که بعد از ۱۰ سال کارخانه دام و طیور دشتروم رو که آقایان .و .تعطیل کرده بودند رو مجدد احیا کرده است یقینا مردی توانمند و نماینده ای فهیم و با قدرت است.
درود بر حاج زارع ماندگار.
ملت اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چرا باید حاصل آبادانی زارع رو با ورشکستگی هدایتخواه،خلقی پور و مسعود حسینی مقایسه کرد؟
آخه این ورشکستگان چه کارنامه موفقی دارند؟
مگر هدایتخواه نبود که صنایع استان رو تعطیل کرد؟
مگر افتخار مسعود حسینی جز بازگشت بودجه ها به مرکز نبود؟
مگر کارنامه خلقی پور جز کانون قلم چی هست؟
اما زارعی با همرامی با ملت و دولت،افزایش بودجه بویراحمد و دنا به ارزش ۵۰% ، و اخذ مجوز بزرگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در مارگون و ... نشان داد که فعالترین و کارآمد ترین نماینده تاریخ استان است و باز قبای نمایندگی ملت در مجلس دهم رو خواهد پوشید..
جوان آگاه
Iran, Islamic Republic of
در ابتدا عرض شود که ما چه خیری از اصلاحات واصولگرا دیدیم جز محرومیت/همیشه نمایندگان ما گرفتار موج های پایتخت نشین ها میشدند و کارایی خود رو به حداقل میرساندند ودر مرحله بعد با حذف نیروهای توانمند به بهانه گروه های سیاسی مارا هم چنان در گرداب محرومیت نگه میداشتند..در ۸ سال گذشته که نماینده ما هم سو با دولت اصولگرا بود آقای هدایت خواه نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده لازم را ببرد البته برای منافع شخصی خود چرا!ولی برای مردم حوزه انتخابیه خود چیزی نداشت..نمیدانم که نویسنده این مطلب چرا با به هم آمیختن یک سلسله مطلب میخواهد حرفی نادرست را از زاویه دید نامناسب خود درست بیان کند..ولی همه میدانیم که قصه حاج زارع متفاوت تر از همه بزرگواران دیگر است..ایشان از لحاظ شخصیتی فردی توانا کوشا و قدرتمند است. در بعد دوم با حضور دولت تدبیر وامید که با شعار فراجناحی بود میخواست از حداکثر توانایی نیروهایی موجود بهره ببرد که این مهم نگاهی متفاوت تر از گذشته را میخواست.نگاهی که توانایی ولیاقت مقدم بر نگاه سیاسی بود البته بر محور اعتدال..حال که جناب زارعی داری این مشخصه های دولت جدید میباشد که همان توانایی واعتدال در رفتار است وهمگان شاهد عملکرد امید بخش ایشان هستیم وضمن انجام فعالیت های چشم گیر به دور از جنجال سیاسی توانست رضایت مردم مناطق محروم ودولت را بدست آورد عده ای ندانسته قلم بر داشته و محصول ذهن خود را که منبع اطلاعات ناقص ونادرست است با یک تحلیل بی محتوا وصرفا تبلیغاتی وسیاسی به نمایش گذاشته وانتظار درستی از آن دارد..مهم ترین نکته در شخص حاج زارع توجه به خواسته مردم وحرکت جدی برای مردم است نه حضور وتلاش در کمپین تبلیغاتی احزاب.
ﺩاﻧﺸﺠﻮ
Iran, Islamic Republic of
ﭼﺮﺕ ﻧﻮﺷﺘﻲ
علی
United States
به خدا قسم این متن جهت تخریب امیر کبیر بویراحمد است و کار گروه سیاسی کبنا هست یا کبنا پول گرفته که حاج زارع رو تخریب کنه
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که اصولگرایان محترم در زمانی که دولتشان سرکاربود و قدرت نمایندگی و استانداری رو هم داشتند نه تنها کاری برای مردم با آن همه بودجه های فراوان نکردند و اعتبارات رو هم برگشت میدادند و نمیدانم امروز که دولت مخالفشون هم هست میخوان چه کاری انجام بدن. خواهشا از گذشته ننگینتان ... . با روحیه اعتدالیش هم جریان اصولگرا و هم اصلاح طلبمیدانند که بهترین گزینه برای همراهی با هر دولتی است.
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
دوستان کبنا انتظار بر این بود قدرت زارعی و فعال و قدرتمند بودنش رو لاجرم بپذیرید نه انکه دست به تحریف حقایق و خلاف واقع گوی با ناراحتی شدید بزنید.
حقیقت چون روز روشن است،
زارعی اعتدالیست
و
پیروز انتخابات مجلس اینده است
مردم آگاه
United Kingdom
خدا وکیلی تا الان کدوم مسئول و نماینده ای تا الان مثل حاج زارعی برای این استان این همه زحمت کشیده ؟! اخه چرا یک طرفه قضاوت میکنید ؟! خداوند نظاره گر همه اعمال ما هست .
سزار
United States
کبنا یکی گیر اومده و چپ و راست نمیکنه تو جناح مردمی عمل میکنه حالا شما بجای تشویق تخریبش میکنی؟؟؟؟ جای خجالت و تأسف داره ......... کبنا بیطرف باش .............
بویراحمد
United States
حاج زارعی نه اصول گرا هستند و نه اصلاح طلب ایشون متعلق به فکری جدید هستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مهم ترین شعار دولت کارآمدی اعتدال بود که توانست رضایت مردم رو بدست بیارود.مردم چه چیزی میخواهند جز اینکه نماینده منتخبشان برای آنها تلاش کند.چرا حالا که شخصی توانا ومعتدل برای مردم کار میکند باید مورد بی مهری قرارگرفته شود.این نوع برخورد صرفا جای در اهداف مرموز وپلید عده ای باند باز(به قول خود سیاسی) دارد..همه مردم شاهد تلاش های موثر خادم خود جناب زارعی هستند ودیگر ذره ای بها به بهانه های بی معنای این نا اهلان نمیدهند.
تدبیر و امید
United Kingdom
دولت تدبیر و امید به اقای حاج زارع افتخار میکنه ... ایشون کسی هستن که در راستای محقق کردن اهداف نظام جمهوری اسلامی گام های مثبتی برداشته اند . همه ما شاهد عینی این قضایا هستیم . نباید اینقد سطحی به این قضایا نگاه کرد و اینجوری تحلیل کرد.
یاسوج قهرمان
United States
بخدا جای تأسف داره ما یه نماینده میخواستیم از جنس مردم باشه بعد این همه مدت بکی پیدا شده که واقعا داره از جون برای شهر و مردمش مایه میذاره اما یه عده آدم سودجو که به منافعشون نرسیدن دارن بر ضد ایشون حرف میزنن. حاج زارع تا پای خون پشتتیم
دکتری علوم سیاسی
Iran, Islamic Republic of
چقد شما ساده دل هستید.

دکتر ولایتی نیروی آیت اله هاشمی رفسنجانیست که ریاست تحقیقات استراتژیک نظام را بعد از انتخابات بخاطر همراه و هم هدف بودن به ایت اله عهده دار شد.
که نشان بر این است عدم انصراف دکتر ولایتی با سناریوی ایت اله همراه بودن تا مانع اتحاد اصولگرایان افراطی شود.
پس به کاه دان زده اید.
دکتر ولایتی دست راست ایت اله هاشمی است.
United States
یعنی هرکس رفت سایت . رو خوند یعنی نه به کبنا، خداوکیلی این چه تحلیلی بود که زدی رسانه یعنی انتقاد سازنده نه انتقاد سفارش شده
دولت تدبیر و امید
United States
ضربه ای رو که ه... .و ح.. به استان زدن رو تا صد سال دیگه نمیشه جبران کرد زارع و حاج دهرابپور برادرن و همیشه کنار هم میمونن
کبنا چرا ایقد حزب حزب میکنی ؟؟؟؟ بنظرت اونایی که راست یا چپ بودن چه کردن برای این مردم خسته از حرفهای پوچ و توخالی ؟؟؟ اونا انتخابی کردن که میخواستن نمایندشون از حزب مردم باشه واسشون کار انجام بده حالا هم زارع داره وظیفشو به نحو احسن انجام میده.ما زارع رو انتخاب کردیم بخاطر مردمی بودنش نه حزبی نبودنش....
تل زالی
United States
نمیدونم چرا فکر میکنم تاجگردون در نوشتن این مطلب نقش داره.
United States
گم گشته ام یه بار از زارعی حمایت میکنی بعد یه دفعه تخریب میکنی، حالا اگه به عملکردش نقدی هم داشتید یه چیزی اما......
سروک
United States
فقط میدونم این تحلیل واسه تخریب حاج زارع بوده تاجگردون برای شهر گچساران کاری انجام نداده داره ازین طریق اقدام به تخریب زارع میزنه آقای بهنام عکاشه ی پولکی
صادق
Iran, Islamic Republic of
با این تحلیل نمی توانید چهره خستگی ناپذیری مثل زارعی راتخریب کنید ایشان فردی معتدل،مردم دار و پرتلاشی است که می تواند بادولت تدبیروامید دکتر روحانی همسو وهمکاری نماید ان شاءا... موفق باشد.
وکیل
United Kingdom
در دوره اقای هدایت خواه با توجه به شرایط خوب کشور از نظر اقتصادی هیچ کاری در استان انجام نگرفت . هیچ پروژه مهمی بهره برداری نشد ... اقای حسینی هم همینطور ، ایشون هم به همین صورت دستی به استان نکشید و بار خودشو بست . ماشاال هزار ماشااله اقای حسینی تخصص خوبی توی برگشت بودجه های استان داشتند به قول خودمون مثلا میخواست (خوش مردی ) کرده باشه .ولی اینکارش ضررهای جبران ناپذیری به این استان زد . در همون زمان استان که از محرومیت های شدیدی رنج میبرد ایشون باعث شدند که اسم استان دیگر در بین استان محروم نباشد که دیگه به اسم محرومیت بودجه های ویژه برای این استان اختصاص ندهند و هنوزم که هنوزه استان ما از تصمیم گیریهای غلط این شخصیتها داره رنج میبره.حالا قضاوت با شما ... . آیا واقعا حاج زارعی نتونسته در این بحران اقتصادی کارهای بسیار مفیدی برای این استان انجام بده ؟! ۱۰۰ % تونسته و همه ما از حاج زارعی ممنونیم .
مارگون
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان، دروغگو دشمن خداست

همین دیروز بود که استاندار استان حاج زارع رو بعنوان توانمند و فعال و کارآمدترین نماینده استان در تخصیص بودجه وافتتاح پروژه ها در استان معرفی کرد.
حاج زارع ۱۴۸ پروژه
بززگواری ۹۶پروژه
تاجگردون ۹۵ پروژه

این است سند خدمت بی منت زارعی
دارشاهی
United Kingdom
ما که ... از هدایت خواه تو مجلس و.. از بهرامی تو شهرداری
منصف
United States
فردا که آمدی کتابهایت را بیاور، میخواهم دوباره تصمیم کبری به تو بیاموزم، میخواهم دوباره از نو بگویم بابا آب داد، شایدم گفتم آن مرد در باران نیامد، البته نمیگویم که .شده است وهمه باران را برای خودش میخواهد یا بگویم آن مرد چتر نداشت چون پول نداشت، نه، میخواهم بگویم هم خدا هست هم باران و هم چتر،اما این "مرد" است که دیگر مرد نیست اما خدا دراین نزدیکیست.
کبنای عزیز مانند گذشته اخلاق را رعایت کن، داری میری به پس کوچه های حاشیه
صادق
Iran, Islamic Republic of
با این تحلیل نمی توانید چهره خستگی ناپذیری مثل زارعی راتخریب نمایید ایشان فردی معتدل،مردم دار وپرتلاشی است که می تواند با دولت تدبیر وامید دکتر روحانی همسو وهمکاری نماید.ان شاء ا... موفق باشد.
United States
اگر مجلس دست خود اصلاحطلبان بود بازم نمیتونستن مثل زارعی به اصلاحطلبها بها بدند، اگر بجز سید باقر موسوی و مهندس غریب پور کسه دیگه ای بیاد تو میدون من به همون زارعی رای میدم
صادق
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مرد خستگی ناپذیر،معتدل،پرتلاش وهمراه وهمسو بادولت تدبیر وامید دکتر روحانی.
دنای سربلند
Iran, Islamic Republic of
آقای نویسنده تحلیل شما کامل در جهت تخریب نماینده کنونی حوزه بویر احمد می باشد متاسفانه کبنا نیوز شرافت ، مقام قلم را زیر پا نهاده و به تخریب اقای زارع پرداخته است اقای عکاشه و کنارکی چطور در این تحلیل جهت دار اسمی از خدمات و فعالیتهای بزرگ اقای زارع نبرده اید تفکر مردم این حوزه با گذشته فرق کرده است و با درایت پای صندوق های رای میروند فکر کنم جایگاه اقای زارع خیلی بالاتر از این باشد که در کنار هدایتخواه و حسینی قرار گیرد پرونده سیاه اقای حسینی چه در هشت سال نمایندگی و چه در دوران سیاه استانداری ایشان ( که جز سیاه ترین دوران سیاسی ، اقتصادی و عمرانی استان بوده) از یاد مردم استان نرفته جریان بنزین و برخورد ایشان و خیانتهایی که با برگشت بودجه ، تعطیلیه پروژه های عمرانی و فرار سرمایه گذاران خارجی که توسط مهندس دوستی به استان اورده شده بودند از یاد ما نرفته.
آقای هدایتخواه هر چه به مغز خودم فشار میارم تا یکی از پروژه های عمرانی این اقا در دوران نمایندگی و فراوانی بودجه در کشور چیزی به ذهنم نمیرسه و برعکس بودجه های فرهنگی و عمرانی نیز برگشت داده شد اقای هدایتخواه در انتخاب مدیرانش فوق العاده ضعیف بودند
اصلا جایگاه نماینده کنونی حوزه بویر احمد و دنا قابل قیاس با با اقایان نیست اقای هدایتخواه در دوران نمایندگی خود نفت ۱۴۰ دلاری رو تجربه کرده اما کو پروژه عمرانی و بهداشتی و... البته اطرافیان ایشون خیلی سود بردند و اقای زارع نفت ۴۰دلاری و تحریم های همه جانبه کشورمان و حالا پروژه های در دست اجرا ( راه آهن یاسوج اقلید ، بزرگترین مجتمع تولید خاورمیانه مارگون ، ادامه کار پروژه بزرگ سیمان مارگون بعد از ده سال ، راه اندازی دوباره کارخانه قند و ارد و نشاسته ، پیگیری برای بهره برداری گاز مختار ، ، نهایی شدن پروژه پتروشیمی و پالایشگاه یاسوج و...
همه میدانند که اقای زارع فرای حزب و جناح عمل کرده و فردی اعتدالی و عملگرا هست
اقای نویسنده حداقل رجوع میکردین به آمار چند روز گذشته استانداری و فعالیتهای نمایندگان استان . لطفا کنید به مقام قلم توهین نکنید
United States
در بالای کبنا نوشته است قلم توتم من است........ اما کل جمله یک طرف و اون چندتا نقطه هم یه طرف، باختی کبنا باختی
نمیدونم چرا وقتی میخوای قدرتت رو به رخ بکشونی، قلمت به ناحق میچرخه.
عکاشه رو بجای من ..
کبنا خدا بیامرزدت
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی استدلالت چی بود از نوشتن این مطالب البته کسی از کبنا به دل نمیگیره. کبنا هم پا گذاشته جای پای .. . به چه قیمتی این مطالب رو نوشتی همه میدونن این تحلیلها از کجا اب میخوره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
زیاد مته به خشاش نزارین اقای هدایتخواه مدیر انتخاب کردنش ما رو که نا امید کرد میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست مدیر کل اموزش و پرورشش دستپاجه شده بود تو مراسم تودیع و معارفش میاد میگه بنام خداوند محترم. خب مشخصه بقیه کازا هم مثه اینه
United States
سلام بر امیرکبیر بویراحمد و دنا
کبنای عزیز انصاف را رعایت کن، سابقه خوبت رو خراب نکن، خداوکیلی تو این اوضاع اقتصادی زارعی تونسته تک وتنها این همه کار انجام بده حالا شما بی انصافی میکنید؟ راستی یک بار خودت رو بعنوان یک لر تصور کن که آقای .. و یا همین...نماینده مردم منطقه تو باشند، آیا حاضری این دوتا رو بذاری کنار زارعی، جدا قابل قیاس هستند حالا .هم بابتی اما لازم
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
عجب داستان ..
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه حاج اقا میهن دوست رو میشناسی که خودم اومدم پبشتون برا نمایندگی دانشکده الکترونیکی ای تی در استان چی بهم گفتین ، گفتین فعلا مردممون بجابی نرسیدن که به اینجور چیزا نیاز داشته باشن تو از کجا میدونی که کی به چی نیاز داره
به نظرتون با چنین دیدگاه کوته بینانه ای میتونیم به شما اعتماد کنیم اونم از استاندار بومیتون که جلوی کار پیمانکار پارک ساحلی رو گرفت و گفت اگه این پارک زده شه مرکز فساد و فحشا میشه اینم باید یادتون باشه که چند تا از فوق تخصصین پزشکی یاسوج اومدن پیش شما و استاندارتون از شما کمک خواستن برا بیمارستان تخصصی تو یاسوج و شما چی بهشون گفتین. ، چه ربطی به م داره شما سود میبرین چیش به ما.
اعتماد بشما و امثال شما هم خیانته هم ضربه به این مردمه. امثاله شما محرومیت رو برا ما به ارمغان اوردین
محمود
Iran, Islamic Republic of
در استان ما زیاد این جریان اصولگرایی واصلا حطلبی تاثیری در رای دادن مردم ندارداکثریت براساس قوم گرایی و منفعت طلبی رای میدن به جز ان افرادی که خود رامتعهد به جریانهای سیاسی می دانند
حقی
Iran, Islamic Republic of
حسینی قبل از آمدن محصولی به وزارت کشور عوض شده بود وحکم نوذری را محصولی امضا نکرده است
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
من از طرفداران سرسخت .بودم در هر سه دور با تمام وجود ازش حمایت کردیم...بخاطر کار پیشش رفتیم ولی فایده ای نداشت.. ازش خواستیم که اوضاع روستایمان را درست کند باز هیچ که هیچ... ولی فقط یکبار به اصرار اهالی روستا خدمت حاج زارع رسیدیم و ازش در مورد روستا کمک خواستیم.. الان خدا رو شکر کوچه هایمان آسفالت شدند و روشنایی در همه جای آبادی نمایان است...فقط یک کلام حاج زاره ممنون....
کبنا!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز فکر می کردم تو مرد باشی اما نگو تو نامردی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شکی نیست که .. هدایت خواه و حسینی به این استان کردن تا سال های سال اثراتش باقی می ماند . جناب آقای حاج زارعی واقعا داره از جون مایع میذاره که استان رو بکشونه رو به جلو که واقعا تو این چند سال نمایندگی موفق بوده
پارک جنگلی
Iran, Islamic Republic of
آقتی .. تو ظلم کردی به این مردم تو . کردی
پارک جنگلی منبع. میشه آره ؟ خدایی با چه استدلالی با چه منطقی این حرف رو زدی ؟ من که تز حقم نمیگذرم
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
اصلا ما زارع را اصول گرا نمیدانیم زارع اگر اصول گرا بود از موسی خادمی که یک اصلاح طلب تندرو وبه ظاهر معتدل حمایت نمی کرد و در روز ۲۲بهمن از . تعریف نمی کرد .دکتر هدایت خواه اصول گراست بهش می بالیم
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
تنهاگزینه ای که می تواندمورد توافق همه اصولگرایان باشد دکتر مسعودی می باشد
تقوی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام توفیق گزینه های مطرح بستگی به نظر شورای نگهبان دارد که برای اصلاح طلبان چه نقشه ای دارد. چون آنها با استفاده از قدرت نظارت خود در تلاشند با حذف اصلاح طلبان از صحنه برای داستن اکثریت پالمان زمینه را برای حضور نیروهای به اصطلاح اصول گرا فراهم کنند .هرچند راستها هم دچار کدخدا گریزی شده اند .و از ریش سفدان قوم پیروی نمی کنند .تعدد آرای انها فرصتی مغتنم است برای نیروهای اصلاح طلب .که زیرکانه فراکسیونی قوی حد اقل در مجلس ایجاد کنند .انشااله
احمدی نژادیسم!!!
United Kingdom
لحنتون نوشتتون شبیه احمدی نزادیسم هست که از نظر مردم ..بودن.... کبنا راه رو به اشتباه رفتی تا به خیال خود به مقاصد خود دست پیدا کنی اما غافل از انای که ببینی زارعی محبوب یک ملت است
شعور
United Kingdom
واقعا هم همین طور است که کارنامه خدمات و همراهی درخشان زارعی از دولت منتخب ملت قابل تقدیر و تحسین است و به همین جهت است که تیم دولت در استان نماینده ملت زارعی محبوب را به پاس خدمات زیر بانایی اش همراهی میکنند تا باز هم مایه افتخار استان و بویراحمد و دنا شوند و بدانید که زارعی مورد توجه وزیژه دولت خواهد بود
روستا زاده
United Kingdom
بنده شخصا از جناب زارعی دفاع و حمایت خواهم کرد. چرا که خدمات و تلاش او برای همراهی با مردم محروم استان ستودنی و قابل تقدیر است
جوان اصلاح طلب!
United Kingdom
چون حاج زارع به عنوان یک نیروی اعتدالی و همگام با دولت تدبیر و امید و به دور از سیاسی بازی داره به کار خودش ادامه میده و بی شک در انتخابات اینده بی رقیب و پیروز هست دوباره تخریب چی ها دست به دامن دروغ و توهین بردند تا که شاید شدت این پیروزی رو کمتر کنن اما غافل از انند که بدانند زارعی انتخابات رو این بار با اختلاف ۵۰ هزار رای خواهد برد
میرزایی
United Kingdom
کاملا مشخص و هویدا شده که دولت تدبیر و امید فردی همسو و همراه رو برای خود جذب میکند و در این ۱ سال و اندی که از دولت تدبیر و امید گذشته میتوان همراهی و همدلی حاج زارعی با دولت تدبیر و امید را دید / مطمئنا هیچ کسی همچون اقای زارعی نمیتوانست به این شایستگی با دولت تدبیر و امید همراه و همسو و همدل و موفق باشد . و اینکه امروز عده دست به دروغ پردازی و سیاه نمایی میکنند میخواهند این حقیقت روشن را پنهان کنند اما مطمعن باشید ملت اسیر دام های شیطانی شما قرار نخواهد گرفت
دانشجوی جامعه شناسی
United Kingdom
هرکسی که حس مسئولیت پذیری را داشته باشد و بدو از هیاهوی رسانه ای و حرف های پوچ و بی اساس سیاسی به مردم دیارمون خدمت کند و برای یان منطقه تلاش ویژه داشته باشد تا پای جان با او همراهی خواهیم کرد به همین خاطر اقدامات مثبت و زیر بنایی که اقای حاج زارعی در ارتباط با سیمان سقاوه و بزگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در مارگون رو از یاد نمیبریم و بر افکامون یادداشت میکنیم که این دو صنعت زیر بنایی چگونه میتواند خیل عظیمی از بیکاری جوانان این ساتان را رفع کند را ارج مینهیم و از یاد نخواهیم برد که چگونه با دست خالی و شرایط بحرانی کشور اینچنین منشا خدمات و سعادت بوده است.
خدا به این نماینده فهیم اجر و افتخار و بزرگی ببخشد/.
زیلایی
United Kingdom
مرهم درد های بی پایان دریار زیلایی هستی...
حاجی به خدا این مردم خیلی به شما علاقمندید چون به عینا میبینند چه قدر براشون زحمت میکشی و به فکرشون.
از بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اولا دهراب پور سال ۷۴ کاندیدا شدن دوما دهراب پور بیش از هدایت خواه که نماینده بود نیرو و مدیر کل گماشت و اخر اینکه . بزرگی که در این .. دیدم این بود که ادعا شده احمدی نژاد در استان نماینده نداشته پس همین اقای دهراب پور چکار بوده مگر ایشون رییس ستاد احمدی نژاد نبود .البته نوشته ی شما کاملا مغرضانه بوده و از نقش بی بدیل حاج دهراب پور در حذف هدایت خواه و پیروزی زارع نشده .که این قضیه نقش حاج دهراب پور در پیروزی زارع به جایی رسید که خود زارع از این قضیه ناراحت و حتی نسبت به حاج دهراب پور . میکرد که نمونه بارز ان عدم حمایت ..در انتخابات شورا از حاج دهراب پور بودند .
فرهنگی شهرستان بویراحمد
United Kingdom
دفاع قوی زارعی از دکتر نجفی در یادمان همچنان زنده و پابرجاست و به خاطر ان نطق دلنشین باز هم زارعی را به مجلس خواهیم فرستاد
سینا
United Kingdom
خدا وکیلی تحلیلی به این . ندیدم ببین ..و اهل قلم البته به ظاهر شما حق نداره فکر خودتو به دیگران تلقین کنی .. بدرد نمایندگی نمیخورد....شخصیت نمایندگی نداره
محمد راستین
United Kingdom
تحلیل صورت گرفته بسیار ضعیف و .. بوده متأسفم برای یه سایت خبرگذاری که هر. هرچی دوس داره به عنوان تحلیل توی سایت میذاره…..
محرابی
United Kingdom
بعد از سالها یه نماینده اومده که هم کنار دولته هم در خدمت مردمه!!همیشه هم در حال تلاش برای محرومیت زدایی از مناطق حوزه انتخاباتیشه۰’چرا حاشیه ایجاد میکنید
صلح
United Kingdom
کسانی که به دنبال توسعه شهر ومنطقه باشند میدانند که تنها کسی که فقط برای مردم تلاش میکنه وهدف شخصی نداره نماینده بویراحمد و دنا هست, که درگیر این اختلافات سیاسی نشد و فقط و فقط با خدای و مردم وفادارش همراه و هم کلام شد... حالا هی بر طبل تفرقه بکوید هیچ چیزی نصیبتان نمی شود. این مردم انتخاب خود را کرده اند....
نصیری
United Kingdom
با جان و دل کنار زارعی میمانیم و باز هم او را به بهارستان خواهیم فرستاد تا نشان دهیم زارعی مردی برای خدمتگذاری بی منت برای ملت ماست
آذرخش از لوداب
United Kingdom
من برای آقای هدایت ی پورخواه و خلق احترام زیادی قائل هستم اما خدایی اینها چه کارنامه موفقی دارند؟ جز . بودن و نه تاریخی ملت به . چه چیزی را میخواهند رونمایی کنند؟
لوداب
Iran, Islamic Republic of
بنیانگذار اصولگرایی در بویراحمد دهراب پور بود ولی بعدا‏" دیگران صاحب شدند
واصفی زاده
United Kingdom
دوره یکه تازی اصولگرایان . به پایان رسیده و نسیم خودش تدبیر و رایحه دل پذیر امید بازگشته است/آقای زارعی واقعا این تلاش و این خستگی ناپذیری شما قابل تحسین هست و تا کنون نه فقط استان بلکه در کشور هیچ نماینده ای به فعال بودن شما که هر هفته به منطقه محروم دیارش سر می زند دیده نشده/اگرکسی به دنبال پیشرفت وتوسعه همه جانبه شهرستان بویراحمد ودنا باشه وتفکر سیاسی وجریانی نداشته باشه ورضایت خدا ومردم براش مهم تر از رضایت عده ای سودجو ومنفعت طلب یاشه قطعا گزینه ای بهتر از حاج زارعی وجود نداره برای مجلس
Iran, Islamic Republic of
زحمات دهراب پور برای ایجاد جریان اصولگرایی در استان بر هیچ کس پوشیده نیست
سجادی
Iran, Islamic Republic of
اقای خلقی پور اصولگرایی دیگه جایگاهی نداره بین مردم ، اون از ۱۷۰ تا نماینده و اونم از صحبتای حدادتون و رسایی تون ، همون ... رو دارین بسته
Iran, Islamic Republic of
تا آن جایی که میدانم در ابتدا اصولگرایی در بویراحمد را دهراب پور و حاج حسینی راه اندازی کردند و خبری از زارع هم اصلا‏" نبود
Iran, Islamic Republic of
در دوران احمدی نژاد دهراب پور بیشتر از اصلاح طلبان حمایت میکرد
Iran, Islamic Republic of
دست نویسنده متن درد نکنه واقعیت رو نوشته
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اولین بار بود که دیدم حقایق در خصوص دهراب پور البته به صورت دست پا شکسته بیان شد.دهراب پور براستی مرد بزرگیست .درود بر نویسنده ی این متن
رستگار
Iran, Islamic Republic of
زارع اصولگرا ؟
Iran, Islamic Republic of
حق محمد رحیم دهراب پور خیلی بیشتر از مسعود حسینی بود.
Iran, Islamic Republic of
در قبال دهرابپور،‏ ... ‏ باید در پیش خدا باید جوابگو باشد.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور هیچ وقت دنبال استانداری نبود
ارشاد
Iran, Islamic Republic of
هر که بره زارع نره.البته ۲۰۰۰ رای نداره خوش هم دونه .بین دو گروه هم معلومه .گپه ببرید سر بقیه.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حتج زارع مردی خستگی ناپذیر است که همچون امیرکبیر هر دشواری را به جان می خرد و سر خود را جز در برابر مردم در برابر هیچ سیاستمدار و جناحی خم نمی کند .... زارعی را نمی توان از صحنه به در کرد جز اینکه همچون امیر کبیر بتوان با دادن خون خود از این صحنه کنار رود و نتواند به این مردم ستم دیده و زجر کشیده و آن پدران و مادران با دستان پینه بسته و جوانان مظلوم واقع شده که روز به روز دچار ناامیدی مفرط شده اند و امیدشان به امیرکبیر بویراحمد و دنا می باشد خدمت کند...

تا امیرکبیر بویراحمد هست امید هست و هر جا که امید باشد شکوفایی است و هر جا که شکوفایی باشد عزتمندی است و هر جا که عزتمندی باشد نام امیرکبیر هست...
خدا پشت و پناهت
خاقوت دلاور، خداقوت شیر مرد، که آوازه و توانت دیگران را به خشم آورده است... ما با تو هستیم زارعی
نسل نو
Iran, Islamic Republic of
از تاریخ و نحوه نوشتن کامنتها کاملا ضایع است که همه کامنتهای موافق زارع رو یکی نوشته که متاسفانه این عده فکر میکنند که نماینده ای که همه مردم ازش ناراضی هستن میتونند با این حرفا نظر مردم را تغییر بدن مطمئننا زارع در تاریخ استان یک... دیگر است که این اواخر به فکر مردم افتاده که مردم خودشون از این حرفا زرنگتراند بیخود به خودتون فشار نیارید مگه میشه کسی که تا دور قبل ... برا قبولی احمدی نژاد خرج میکرد و ستاد میزد مگه با عقل جور در میاد حالا نماینده دولت بشه که قطعا اینها فقط تبلیغه واقعا سیاست هم مسخره شده طرف یه روز میگه راستم یه روز میگه مستقلم یه روز میگه نماینده جبهه پایداریم دید چیزی ازش در نیاورد حالا هم یا میگه اطلاح طلبم یا نماینده دولت که اصلاح طلبان اصیل هم بهشون برخورد و تکذیب کرد ...اینهم دنیایی داره برا خودش برا قدرت و شهرت خود را.. کرده بخدا ادم ...خخخخ
حسن
Iran, Islamic Republic of
موضوع خوبی بود ولی چند اصلاح نیاز دارد دهراب پور و حسینی سال ‏۷۴‏ از هم جدا شدند
حسن۲
Iran, Islamic Republic of
فردی که بیشترین نقش را در نماینده شدن هدایت خواه داشت،‏ دهراب پور بود ولی هدایتخواه بیشتر به سمت گروه حسینی رفت و این باعث جدایی دهراب پور و هدایتخواه شد
حسن۳
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور در سال ‏۸۴‏ رییس شورای شهر یاسوج بود و به واسطه ارتباط با آقای چمران رییس شورای شهر تهران و احمدی نژاد شهردار تهران رییس ستاد احمدی نژاد شد و تنها اصولگرای مطرح طرفدار احمدی نژاد بود
حسن۴
Iran, Islamic Republic of
نظر احمدی نژاد برای استانداری،‏ محمدرحیم دهراب پور بود ولی آقای پورمحمدی وزیر وقت کشور و نمایندگان استان به خصوص موحد نماینده ‏ کهگیلویه مخالفت شدید کردند
حسن۵
Iran, Islamic Republic of
یک نقد دیگر به این نوشته این هست که دهراب پور با وجودی که استاندار و نماینده نبود به علت نفوذش در تهران در بعضی موارد خودش مدیرکل تعیین میکرد یا مدیرکل عزل میکرد
حسن۶
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور با وجودی که خودش مؤسس جریان اصولگرایی در استان بود چهره معتدلی بود و از بعضی از اصلاحطلبان به جهت کار خوبشان مثل آقای دوستی حمایت میکرد
حسن۷
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور دنبال خراب کردن حسینی نبود به جهت اینکه از طرف احمدی نژاد حکم بازرس ویژه رییس جمهور در استان را داشت سوء مدیریت ها را به تهران گزارش میداد
حسن۸
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور حق بسیار بزرگی به گردن زارع داشت با وجودی که شرایط برای خودش فراهم بود به خاطر جفظ انسجام فامیلی کاندیدا نشد
حسن۹
Iran, Islamic Republic of
با نفوذی که دهراب پور داشت در سال ‏۸۶‏ مانع ... زارع شد که ایشان هم قدر ندانستند
حسن۱۰
Iran, Islamic Republic of
بر خلاف نوشته فوق نیکزاد ارتباط خوبی با دهراب پور داشت به طوری که خانم برادر دهرابپور را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد و احترام ویژه ای برای خانواده دهراب پور قائل بود که هنوز ادامه دارد
حسن۱۱
Iran, Islamic Republic of
نقش بی بدیل دهراب پور به جهت ارتباط نزدیکی که با نیکزاد داشت و نقش برادرش دکتر کیان دهراب پور در تعدیل نیروهای اجرایی انتخابات،‏ اهرم اول زارع در پیروزی انتخابات سال ‏۹۰‏ بود که باز هم زارع بی انصافی کرد
حسن۱۲
Iran, Islamic Republic of
بین استانداران احمدی نژاد دو نفر تمایل زیادی به دهراب پور داشتند یکی مهندس نوذری که برای دهرابپور حکم مشاور ارشد زد و دیگری نیکزاد
حسن۱۳
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور با وجود پیشکسوت بودن در جریان اصولگرایی نقش مهمی را هم در انسجام طایفه ای ‏(نگین تاجی‏) داشت
حسن۱۴
Iran, Islamic Republic of
قصه دهراب پور تمام شدنی نیست برای انتخابات ‏۹۴‏ شاید خودش،‏ شاید برادرش دکتر کیان دهراب پور و شاید .‏....
چ
Iran, Islamic Republic of
محمدرحیم دهرابپور به خاطر خدمت در منطفه اش از استانداری ایلام و معاونت وزارت گذاشت.
نسل نو
Iran, Islamic Republic of
بابا زارع ایگو مو ده نیام ایشا وچه حرف ایزنیت وجدانن بالای ۸۰۰۰ هزار رای نیاره نمونش محیط زیست بررسی کنیدحالیتون ایابو که چه خبره
دنا
Iran, Islamic Republic of
سیاست های اصولگرا و اصلاح طلب دردی از منطقه محروم بویر احمد و دنا را درمان نخواهد کرد و این درد را فقط فردی به نام حاج زارع که از جنس مردم بوده واز خود مردم می باشد درمان خواهد کرد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
در کامنت علی، از ...صحبت شده بنده خدا نمی داند که ..لقب شخصیت دیگری است و ...و اگر قراره کسی .. بده سابقه ..در پول دادن ،شهره خاص و عام است.
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
(اختلافات دنباله‌دار اصولگرایان بویراحمد)
به جای این اسم که رو تحلیلت گذاشتی یه کلام مینوشتی تخریب زارع...
مارگون همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر بویراحمد...
خدا به فریادت برسه که به فریادمون رسیدی...
nivhf \,v
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور مرد هست و دنبال معامله گری نیست
غنجی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر عکاشه عزیز؛سلام بر نور خداوندی,چهره ای که زیارت آن افتخاری است در سطح فرا منطقه ............قلبمان ؛غرورمان ؛مباهاتمان دکتررررررررررررر ستاررررررررررررر هدایتخواه.....
سارا
Iran, Islamic Republic of
اگه غریب پور و موسوی نیاد اونوقت زارع
نسل نو
Iran, Islamic Republic of
پیروزی مجدد زارع بدونه دهراب پور امکان نداره
نسل نو
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه در حق دهراب پور . کرد و .......
زیرتل
Iran, Islamic Republic of
با سلام ابتدا
مطالب بالا نشان دهنده مردمی بودن و عدم وابستگی زارعی به جناح است
جناح حاج زارع مردمی هستند که او را انتخاب کردند هر روز که می گذرد بر محوبیت ایشان می گذرد
عملکرده ایشان بهتر ازنمایندگان فبلی بوده است دلیل آن همین عواملی است که در بالا در متن آمده است
اصوالگرا نیروی موجهی برای شرکت در انتخابات ندارند و از طرفی ضعف دولت ۱۱ در اجرای اهداف که از پیش قول داده بود مردم را نسبت به اصلاح طلبان نگران کرده از طرفی همین کسانی که رسانه ها آنها را ضعیف شمردند و دست به تخریب آنها می زننند مردم بیشتر به آنها رای می دهند نمونه اش احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دهراب پور و زارع
Iran, Islamic Republic of
دستت درد نکنه نویسنده متن که تا حدودی حقایق را گفتی
محمد
United States
باز هم کامنت گزاران اجاره ای آقای ......
م
Iran, Islamic Republic of
افسوس که هنوز بسیاری فرق بین نقد و تخریب و تفسیر و تشریح را نمیدانند بدون فهم و درک پیام یک نوشته نویسنده را متهم به تخریب می کنند. اگر بخواهیم عاری از تعصب قضاوت کنیم در این نوشته نویسنده به شرح ماوقع جریانات اتفاق افتاده در دیار ما پرداخته است . شرحی که با رخدادهای منطقه منافاتی ندارد. آن چه این نویسنده به نگارش در آورده درست در دیار ما بوقوع پیوسته است .کسانی که این نوشته را تخریب می دانند اول باید به چند سئوال پاسخ دهند بعد قضاوت کنند. اول آنکه آیا دهراب پور رئیس ستاد احمد نژاد نبود ؟ که بود ۲- آیا استاندار شدن سید مسعود حسینی وفق مراد دهراب پور بود؟ که نبود. ۳- آیا . . و موضع سیاسی با . داشت؟ که نداشت. آیا انتخاب وی بعنوان نماینده به جهت .؟ که نبود ۵-آیا با حمایت اصول گرایان با تمام قد برنده انتخابات شد؟ که نشد. ۶- آیا اصلاح طلبانی که به وی رای دادند به لحاظ فکر اصلاحاتیش به وی رای دادند ؟ که ندادند.- ۷- آیا در صورت حضور یک اصلاح طلب مطرح و شناخته شده در انتخابات آتی اصلاح طلبان باز به زارع رای می دهند؟ که نمی دهند.- ۸- آیا اصول گرایان وی را بعنوان یک اصول گرای. قبول دارند ؟ که ندارند. خوب اینک با تامل و تعمق بیشتر روی این نوشته و مرور این پرششها کجای این مطلب تخریب است . آیا خرد و عقل جز واقعیت حتی واقعیت سیاسی چیزی دیگری میتواند از این نوشته برداشت کند. که نمی کند
تاج .
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع تا کی میخاین با . کارهاتون رو پیش ببرین؟؟ نکنه شما فکر میکنید مردم فهم و شعور ندارند خدای ناکرده؟؟؟ و شما تک نفری که از یک آی پی چندین نوع مختلف کامنت میگذاری برای زارع حقیقت تلخ است چرا الکی گناه دیگران رو به دوش میگیری بخاطر:پ...ل
اینبار مجلس دست اصلاح طلبانه و شما اصولگرایان . همینجور باهم درگیر باشد
شاپور
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی خوشحال باش چون دومین نماینده ای که فقط یک بار راه به مجلس پیدا کرد آقای زارعی میشه دیگه تنها نیستید.
آقای زارع با یا زهرا وارد شد و با گفتن یک یا زهرا هم باید با مجلس خداحافظی کنه
یا زهراااااااااااااااا
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا نیوز که همیشه حقایق را میگید
مردم
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر کبنای عزیز شما نمیخواد ناراحت بشین این افراد طاقت شنیدن حقیقت رو نداره
مثلا آقای زارع چه..ما زده ؟؟؟
این آقا .. خودش هم نخورده همه طرفدارهای آقای زارع اومدن سمت اصلاح طلبان
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنای عزیز
آقای .. شما دیگر هیچ جایگاهی در سیاست ندارید خودتون هم به این حقیقت رسیده اید ولی چون میخاین کم نیارین دارین ..میکنید
ولی سخت در.. هستین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع توی این سه سالی که نماینده بودید . بویراحمد خییییییییلی ... تورو خدا بیا این سال آخری خودت ..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یک ضرب المثلی هست میگن ما از یاران چشم یاری داشتیم ...
آقای . من ماشینم رو بخاطر ...هیچ کاری که برام نکردی هیچ برام...هم کردی.
من اصلا به شما رای نمیدم سیاست تو بویراحمد وجود نداره
زارعی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر کبنا نیوز که همیشه طرفدار حق است .
آقای ...میدانی که آقای ... چرا اینهمه... برداشته ؟؟؟؟
فکر نکن نیروی قدری چرا که شما خییلی ضعیف هستین از نظر سیاسی شما نیروی خوبی هستین ولی به درد مجلس نمیخورین
نمیتونید از حق مردم دفاع کنید
حسن
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک اصولگرا اصلا آقای..رو تو جمع اصولگرایی قبول ندارم ایشان نمیتوانند فردی سیاسی باشند
ایشان فقط دنباله یک مجلس می باشند
وگرنه نمیتوانند منشا از سیاست باشد.
ایشان..مشخصی ندارد
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
اولا که سایت کبنا به درستی ضعف ..را تشخیص داد دوما در جواب کسانی که در دفتر زارع نشسته اند و به نفع زارع کامنت می فرستند باید گفت ...کنار خواهد گذاشت این دوره زارع روی مجلس را نخواهد دید
محمد
Iran, Islamic Republic of
جون خوت زارع ده تیت رنگ مجلس هم نی بینه
رمضاني سروك
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی... درود بر مرد عمل و سازندگی...جریان زارعی بیدار است. و با اقتدار ادامه میدهد...
هدایت
Iran, Islamic Republic of
آقای ... که .. برای ما نگذاشته .
حالا این یک نفری که اومده برای زارع این همه کامنت گذاشته هم باید بدونه این کامنت ها رو آقایان مهندس با فهم و با سواد میخونن . پس این طرفداری از آقای .. بیشتر او را تخریب می کند.
جهت اطلاع گفتم که دیگه بیخودی تلاش نکنی
من
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع شما تمام اصولگراها رو.. کردید. برا همیشه مجلس میره تو دست اصلاح طلبان .
هادی
Iran, Islamic Republic of
خدایی روتون میشه اصلا این آدم رو تخریب کنید ؟؟
این . روز به روز داره با کارهاش. رو تخریب می کنه :
مثلا : اسم خودش رو گذاشته . خخخخ
یا به خودش میگه ..: خخخخخخ
.داره بخدا خخخخخخخخخخ
ساعد
Iran, Islamic Republic of
بازهم کامنت گذاری اجاره ای توسط یک نفر آن هم باالجبار
روح الله کلو
United Kingdom
بازم تیم تخریبی اختلاس گر شروع به توهین و تخریب بردند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایا توشاهد باش ... جز ... به هیچ کار دیگری نمی اید.اخ که هیبت و کلاس و شخصیت .. اتش گرفت نابود شد باخاک و خون و خاکستر عجین شد... ضعیفترین نماینده تاریخ مجلس ایران حتی جهان
همشهری
Iran, Islamic Republic of
محشر بود واقعا لذت بردیم.از این کاملتر نمیشد نوشت.شیر مادرت حلالت
پاسخ به ساعد
Iran, Islamic Republic of
اگه چشمات رو باز کنی میبینی که چه خدماتی تا الان انجام شده فک کنم از یه کره دیگه اومدی تغییرات مفید و مثبت مدیریتی نسبت به هشت سال گذشته فعال شدن پروژه های تعطیل و نیمه تعطیل شروع به کار پروژه های اشتغال زا در سطح بویراحمد و دنا. میدونی فقط فاز اول فولاد مارگون که شروع به کار کنه ۱۵۰۰ نفر بصورت مستقیم مشغول به کار میشن . تا الان کدوم اداره رفتی که کارت بواسطه همسو نبودن با نماینده انجام نشده انصاف هم خوب چیزیه چشمات رو باز کن خودت رو بخواب نزن . خدا روشکر اقای زارع. خدا اونقدر مال بهش داده که نیازی به اون صندلی نداشته باشه همه میدونن قبل از رفتن به مجلس چیکاره بود ، چی داشت و چطور با مردم برخورد میکرد و الان چطوره . دشمناش که مردم داریش رو ضعف حساب میکنن اگه این ضعفه پس برا ما افتخاره که نماینده منتخبمون چنین نقطه ضعفی داره
جوان
Iran, Islamic Republic of
از کجا به این نتیجه رسیدی. جان!!باهوش فنی!!غیبگو!!
وقول قییم یه کلو یه سنگی میندازه من چاه صدتا عاقل نیدرارنش!!
از لحاظ فنی وای تی نمیشه!!!برو دفتر کبنا ای پی ها رو ببین
پاسخ به م
Iran, Islamic Republic of
خوب شد حداقل معنی تحلیل رو هم فهمیدیم پس هر وقت نیاز به تخریب میدان مین داشتیم حتما اقای عکاشه رو خبر میکنیم که از قلمش استفاده کنه. هم صرفه جویی ارزی داره هم نیروی انسانی نیاز نداره اخه برا تخریب میدان مین اگه امکانات نباشه باید از بلدوزر استفاده کنیم تو این شرایط بد اقتصادی و تحریم ها دیگه خروج ارز هم نداریم و اما درباره موارد بیان شده این مطلبی که در بالا بیان شد اصلا نقد نبود موضوع تحلیل که مشخصه اگر قرار بر این داریم که موضوعی را تحلیل کنیم باید همه جوانب را در نظر بگیریم یعنی هم نکات مثبت و هم نکات منفی تا خواننده با توجه به مطالب بیان شده و داشته های خود به نتیجه جامعی برسد که در مطلب بالا چنین چیزی نبود بهتر این بود که موضوع را به اسم تخریب نماینده حوزه بویر احمد و دنا منتشر میکردند بله ما قبول داریم که اقای زارع به هیچ عنوان اصولگرا نیست و اصولگرایی هم جایگاهی متزلزل در بین مردم دارد در این مطلب تخریبی اگر قرار بود به موضوع اختلافات اصولگرایی بپردازد به چه خاطر از اسم زارع استفاده شده همه میدانیم که اقای زارع اصلا اصولگرا نیست و مردی معتدل و عملگرا هستند
کریک
Iran, Islamic Republic of
یاد دهراب پور به خیر،‏ هیچ وقت دنبال منافع شخصی اش نبود
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
افسوس بر شما تنگ نظران..از محبوبیت حاج زارع ترسیده اید و دارید از ترس دادو فریاد میکنید...زارعی با توکل به خدا و پشتوانه ی مردم رویتان را مجددا سیاه مینماید...
نسل نو
Iran, Islamic Republic of
کاش کسانی که تمام وقت خود را برا کامنت گذاشتن برا تبلیغ زارع میزارن و کبنانیوز را متهم میکنند از اقایان میپرسیدن چرا جناب ..ن...با عصبانیت قهر کرد و رئیس دفتری زارع را رها کرد؟؟؟کاش کبنا در این مورد گزارشی تهیه میکرد که چون جناب نجفی دید وضعیت قرمزه نه مدیران نه معاونین و....هیچ حسابی از جناب زارع نمیبرن و ارای ایشان بشدت ریزش کرده و مهمتر از همه انهمه وعده هایی که به مردم داده هیچکدام عملی نشده و هرروز صدها نفر از روستاهای اطراف برای طلبهای خود به دفتر مراجعه میکنند و جناب نجفی وقتی دید عملکرد ضعیف جناب نماینده جوابگوی مردم نیست و هیچکس هم نه حرف و نه نامه اقای نماینده را قبول ندارند ارام و بدون سروصدا کت و کیف خود را برداشت از دفتر زد بیرون و گفت من نیستم و حالا هم رئیس دفتر قبلی اومده نشسته و باز روز از نو و روزی از نو....
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
نکته قابل توجه در این مطلب بیان حقیقت بود که برای بعضی از دوستان سخت تمام شد.شما بروید و تحقیق کنید که برای شهر سی سخت که قطب گردشگری نام گرفته چه اقدامات مفیدی آقای زارع انجام داده است.او حتی به یاران خودش هم توجه چندانی نکرد و دلیل از دادن محبوبیتش در سطح شهرستان می توان همین عامل رو دخیل دانست.به امید نماینده توانمند برای پیشرفت هر چه بهتر منطقه.
United Kingdom
ما یکی رو میخوایم که سیاست زده نباشه وفقط برای مردم کار کنه
حزب چپی و راستی یک بازی دوسر باخت هست بویراحمد ودنا دارد از محرومیت رنج میبرد نه چپی و راستی
کبنای تنها
United Kingdom
مگه اینکه سایت کبنا واسه خودش و به نفع خودش حرف بزنه وگرنه هیچ کار دیگه و هیچ حرف ارزشمند دیگه ای که از دستش بر نمیاد .
دارا
Iran, Islamic Republic of
هر چند نقایص کوچکی دارد ولی تحلیل بسیار جامع و کاملیست.‏ دستت درد نکنه آقای عکاشه
بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
..ح...ر استان کهگیلویه وبویر احمد بر هیچ کس پوشیده نیست .
لوداب -اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی چه کارکرده که لوداب به اودوباره رای بدهند باجرات می گویم درهیچ روستای یک صدم رای قبلی را تاکنون ندارد
یا علی
Iran, Islamic Republic of
اونی که گفته زارع معتدل و عملگراست، خداییش زارع همیشه رنگ عوض نمیکنه؟ طرفداری از احمدی نژاد و هاشمی و سیدباقر وحاج حسینی و نطق برای نجفی و وبه دهرابپور و
...
مندنی
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم که شما به این نوشته میگویید تحلیل یا تخریب این دقیقا یک سرگذشت و داستان واقعی بود که به وقوع پیوست انچه گذشت را بیان کرد حالا شماها که واقعیت را بر نمی تابید چطور میخواهید گذشته ها را کتمان کنید نمیدانم شاید از کم حافظه ای مردم میخواهید سو استفاده کنید
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
کل خدمت زارع به بویراحمد و دنا دادن پست های مدیرکلی به هم طایفه های خود می باشد /ایشان پست و پست بانک را همچنین انتقال خون،هلال احمر،میراث فرهنگی،کتابخانه های استان،برق،دانشگاه دولتی ومدیریت درمان را ارزانی قوم وخویش های خود نمود ودر بحث عمرانی به جز همون پروژه های دوران هدایت خواه چه کار جدیدی ایشون شروع نمودند؟
م.طاها
Iran, Islamic Republic of
منم بانظرمندنی موافقم،شماهایی که کامنت گذاشتین اول برید مطالعه کنید ببینید وظایف نماینده چیه؟به مجلس نمایندگان قوه مقننه میگن یعنی جایی که تصمیمات کلان مملکتی درعرصه قوانین تصویب یا رد لایحه وطرح دراونجا صورت میگیره نماینده ای که وارد مجلس میشه اگه ازنظرپاکی وصداقت زبانزد باشد ولی فن بیان واطلاعات حقوقی نداشته باشه یعنی هرروزکرسی انتخاباتیش بایدشاهد ترحیم وتدفین باشه عزیزانی که کامنت زدین وازاسفالت وکارخانه حرف زدین اینا کارای اجرایین ونماینده قوه مجریه که(استاندار )میباشد بایدانجام بده گرفتن بودجه وظیفه ایشونه صرف بودجه برای عمران وظیفه استاندار ودیگرنمایندگان دولته نه وظیفه نماینده،بله دفاع از حق من وتونه تنها وظیفه نماینده که وظیفه تمام کسانیه که به نمایندگی از ما انتخاب شدن از رهبری گرفته تا دهیارروستا،اشتباه برداشت نکنید،بعدشم دراین استان چیزی بنام حزب وجود ندارتمام حمایتها سلیقه ای وطایفه ای وبراساس منافع شخصی وگروهیه،من طرفداری حزبی وسلیقه را قبول ندارم وبه شخصه انتخابم براساس توانایی کارامدیه فرد میباشد علت اصلی عقب ماندگی ماعدم توجه به اصل شایسته سالاریه،مامردمی قبیله سالاروسلیقه سالاریم،همه این افرادی که در مقاله ازانها نام برده شد بطور قطع ویقین شاید خیلی از طرفدارنشون به نقاط ضعفوش اگاهند ولی به خاطرتعصب وحمیت چشمپوشی میکنند،اگر واقعا نگران فردای دنای استواری فردی راانتخاب کن که شایسته باشدبگذار این حزب وطیفها در بازارسردرگمی گرم خود بمانندتوبه فکراب وخاکت باش
Iran, Islamic Republic of
هیچ شخصی حق نداره به نمایندگی از بویراحمد سفلی حرف بزنه ،زارع چکار کرده رد بویراحمد سفلی ...شماعدهای اقلیت بویراحمد علیا بخاطر قومیت با زارع ،حق ندارید به نام بویراحمد سفلی اظهارونظر کننید ،اهای کسی به نام بویراحمد سفلی اظهار نظر می کنید.
کی روش
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم زارع این ۲۳نفر را گذاشته برا رای دادن در سایتها و خبرها
کی روش
Iran, Islamic Republic of
فقط ۲۳نفر را دادن که برا زارع ههت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1