تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۹۰۲۳۴

رفتارشناسی تاجگردون؛ دم خروس یا قسم حضرت عباس؟!

۱۰۷
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سعید رحمانی اصل
بی شک پدیده رفتار شناسی یک فرد در جایگاه و موقعیت های مختلف می تواند گاها نتایج درخور توجه و جالبی در پی داشته باشد چرا که می توان در حالات مختلف و زمان های متفاوت به مشاهدات عجیبی از رفتار ورویه آن شخص در عرصه مورد نظر دست پیدا کرد. عالم سیاست شاید بهترین مورد برای سنجش کارآیی این پدیده باشد.
پس از پایان راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرستان گچساران که باز هم مثل همیشه با شکوه و پر صلابت برگزار گردید چندین نفر از دوستان در مورد محتوای سخنرانی نماینده محترم بحث می کردند و یکی از آنها به شوخی عنوان کرد چون پشت جایگاه ایستاده بود تا اواخر سخنرانی فکر می کرده حتما آقای تاجگردون موفق به حضور در راهپیمایی نشده اند بنابراین برگزار کنندگان مراسم از یکی ازاصولگرایان دو آتشه!!  مانند آقای (.....) برای ایراد سخنرانی دعوت کرده اند.TajgardonBasht (32)
عنوان این مطلب از سوی آن دوست عزیز شاید به شوخی باشد ولی در واقع حکایت از یک کنایه دارد. بررسی علت وچرایی این کنایه را شاید بتوان در موضعگیریها و رفتار سیاسی آقای تاجگردون در طی این چند سال اخیر پیدا کرد که می توان به برخی از آنها در ذیل اشاره کرد:
الف) ایشان در سالیان دور یک تکنوکرات وابسته به جریان کارگزاران سازندگی(آیت الله هاشمی رفسنجانی) خوانده می شدند که با روی کار آمدن دولت دوم خرداد (سید محمد خاتمی ) به عنوان یک اصلاح طلب معرفی می شدند و پس از راهیابی به مجلس شورای اسلامی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت شدند!!
ب) داستان معروف انتخابات ریاست جمهوری  را نیز فکر کنم تقریبا همگان بدانند آن زمان در محافل به گوش می رسید که دکتر تاجگردون از آقای محسن رضایی حمایت کرده اند به گونه ای که جدا از مصاحبه ها و بیان این موضوع که دیدارهای  مداومی با ایشان داشتند بعد ها حتی در همایش انتخاباتی ایشان در سالن وحدت نیز سخنرانی نمودند.
پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتیجه نهایی از سوی وزارت کشور، شاهد حضور آقای تاجگردون در میان هواداران آقای روحانی در جلوی ستاد ایشان و ابراز خوشحالی از پیروزی در انتخابات بودیم !!    موضوعی که بعد ها مورد اعتراض چهره های شاخص اصلاح طلب  شهرستان گچساران واقع شد.
ج)دکتر تاجگردون در سخرانی ۲۲ بهمن امسال از اقتدار رهبری و جایگاه ولایت فقیه دفاع کردند و با عنوان این مطلب که(در مسائل سیاسی خط قرمز و فصل الخطاب رهبری است)از ایستادگی و جانفشانی برای آرمانهای امام و انقلاب صحبت کردند.
اما بی شک حافظه تاریخی این انقلاب و ملت از یاد نبرده است که در مجلس ششم یک تحصن اعتراض آمیز صورت گرفت وبه دنبال تحصن نمایندگان مجلس تعداد ۷۰نفر از معاونان وزارتخانه ها در تکمیل پروژه فشار به رهبر انقلاب با نوشتن نامه ای به رییس جمهور وقت از سمت خویش استعفا دادند.
نامه ای که در آن به نبودن مردم سالاری و انتخابات گزینشی و خیلی موارد دیگر اشاره شد و با این مطلب که (این عذر را از ما بپذیرید که ادامه خدمت را هم جهت با منافع ملت و نظام جمهوری اسلامی نمی یابیم و دولت را به کسانی بسپاریم که آنگونه آن را  می خواهند) به پایان رسید.
اما قسمت تلخ ماجرا این است که متاسفانه آقای تاجگردون که آن زمان معاونت سازمان برنامه و بودجه را بر عهده داشتند یکی از امضاء کنندگان این نامه بودند.
هر چند این پروژه با مقاومت و هوشیاری رهبر انقلاب در نهایت به شکست انجامید ولی اکنون این سوالات در اذهان مطرح شده است:
۱-در زمان دولت اصلاحات آیا فرمایشات رهبری فصل الخطاب نیست؟
۲-آیا فقط در زمان نمایندگی مجلس می بایست از اقتدار رهبری و خط قرمز بودن جایگاه ولایت فقیه دفاع کرد؟
البته خوانندگان محترم می توانند پاسخ این سوالات را از آقای تاجگردون دریافت کنند چرا که به یقین تفاوت این دو موضوع را ایشان بهتر درک کرده اند!!
هرچند که ناخودآگاه به یاد ضرب المثل (دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس) می افتیم!!
اگر امروز به کنایه عنوان می شود که آقای تاجگردون در شهرستان اصلاح طلب هستند و در تهران اصولگرا!!   حکایت از واقعیت تلخی دارد که تا کنون شاهد مرز بندی شفافی در بیان اصول و دیدگاه فکری ایشان نبوده ایم و به ظاهر نخواهیم بود !!   امری که در عالم سیاست پدیده ای مذموم خوانده میشود چرا که در بازی شطرنج سیاست گاها سبب کیش و مات همفکران ایشان نیز خواهد شد.
(شهر من بوسه بر خاکت استواریت را می ستایم...)


نام شما

آدرس ايميل شما

یاسر
United States
تاجگردون بلامنازع
باوریان پور
Iran, Islamic Republic of
دم خروس یک مصداق دیگری هم داشت آنجا که فرمودند
بنده علم. مبارزه با قوم گرایی. فامیل گرایی. طایفه گرایی را برداشته ام و تا حصول به مقصد زمین نخواهم گذاشت!!!!

مدیونید اگه قسم حضرت عباس را باور نکنید
بیخیال دم خروس
حالا یک دو سه تا برادر زاده و خواهر زاده و دوماد و قوم خویش که مهم نیست
انشالله مردم نمیبینند یا اگر دیدند باور نمیکنن
به حضرت عباس
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
حالا که می بینید محبوبیت ومقبولیت تاجگردون روز به روز بین مردم بیشتر می شود شروع کردید به تخریب ،به خدا حیف تاجگردون که همه کس درباره او قضاوت می کنند
وحدت
Iran, Islamic Republic of
سلام.بسیار زیبا و منطقی بود..اجرکم عندالله
مهمان
United States
چه زیبا فرموده اید حقایقی را که چهره های افراد را نشان می دهد.
صادق
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمانی اصل
با هیچ ابزاری نمیتوتنید شکستتان را جبران کنید.دکتر تاج گردون از چهره های ملی این دیار هستند و با دسیسه های شما سیاسیونی چون شما که کارتان جز تخریب نمیباشد ذره ای از ارزشهایشان کم نمیشود. امثال شماها از نجابت دکتر تاج گردون سو استفاده کرده اید.وی در قلب مردم گچساران وباشت قراردارند.خداوند متعال همه شماها را به راه راست هدایت کند.انشالله
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام. حنای شما برای مرذم گچساران دیگه رنگی نداره .مردم عمل رابه شعارترجیع میدهند
برما
Iran, Islamic Republic of
با این حرفا بزرگ نمیشى . فعلا که جناح شما داره یکی یکى میرن . . انشاءالله نوبت تو هم میشه
اسدپور
Iran, Islamic Republic of
دکتر غلامرضا تاجگردون عزیز افتخار شهرمان هستند .متاسفانه امروز عده ای با نوشتن مطالبی بی ارزش و بی پایه و اساس در مخالفت با بزرگمرد شهر و دیارمان .نماینده ملی و توانمند مان قصد خودنمایی دارند .بقولی دریا با دهان. .... نجس نخواهد شد. عظمت و بزرگی دکتر تاجگردون با این مزخرفات خدشه دار نمی شود .
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
یه مطلب هم در مورد دم خروس یا قسم حضرت عباس دبیر حزب موتلفه گچساران هم بزنی بد نیست پاک دستی و مبارزه با بی عدالتی و یا استفاده از رانت و زمین خواری و ...
محمود،ب،گچ
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمته دوستان این اضهارنظرا به شما نیمده دارید میترکید که تاجگردون ایقدر تو کشور برش داره ودرکله استان محبوبیته خاصه خودشو داره میخواید چیروثابت کنید دنباله چی میگردید تا این حد نباید خدا وآخرت رو فراموش کنید بقوله خودتون مسلمانید بسه دیگه اینهمه به چالش کشیدن وبه حاشیه بردنه این شهرستان از خدا بترسید آقایونه با خدا
نفتی هوادار تاحگردون
Iran, Islamic Republic of
ما هواداران تاجگردون کار به جناح بندی نداریم.مردم کسی را می خواهند که به شهر و حوزه انتخابیه اش خدمت نماید.وداش غلام به همین خاطر محبوب مردم شده.ومردم دوستش دارند .چون بدنبال منافع شخصی خودش نیست .والحمدولله نیازی هم ندارد.
تاکنون نماینده ای مثل دکتر تاجگردون که این قدر بین مردم محبوب باشد ندیده ام.

خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم .
جوان خیابانی
Iran, Islamic Republic of
آفرین و درود خدا بر شما آقای رحمانی واقعاً تحلیل به جا و مفیدی در روشن کردن افکار مردم در مورد آقای آقایان دادید...به این میگن بصیرت و روشنگری
آقای منطقی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان
چقد متن کمبود داشت آخه خیلی هم اشکال وارد هست
میزان حال افراد است حضرت روح الله رحمه الله علیه
درمورد دوگانه گویی های آقای تاجگردون هم باید ابتدا شخصا از ایشون سؤال کرد بعد یادداشت نوشت هرچند پر از سؤال و توهم...
حزب مؤتلفه اسلامی مسیر مبارزه مشخصی دارد خیلی فراتر از این مطالب ضعیف حداقل تراز مطالب خودتون رو بالا ببرید.
دشتروم مهد اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت هم استانی های عزیز و سایت کبنا.دوستان عزیز این حقیر در اوایل دولت یازدهم با مطلبی به عنوان تاجگردون "فصول گرا"از ماهیت سیاسی آقای تاجگردون به شدت انتقاد کردم.چرا که ایشان تا به امروز شخصیتی . به هر جهت داشته و هر روز در یک جبهه سیاسی به چشم میخورند یعنی هم اصول گرا و هم اصلاح طلب از آن روز بود که این حقیر واژه ای بهتر از فصول گرا برا ایشان نتوانتستم پیدا کنم.در این برهه از زمان هم به نکته ای بسیار مهم میخوام اشاره کنم و ان این است ک چرا آقای تاجگردون این همه دوربین های تلوزیونی و صدا و سیما رو دوست دارد؟جای بسی سوال هست که ایشان از هر فرصتی استفاده میکند تا خود را در مقابل دوربین های شبکه های ملی و محلی ظاهر کند.آقای تاجگردون مردم آگاه شده اند دیگر دهه شصت و هفتاد نیست.محبوبیت و کارایی با نشان دادن تصویر شما از شبکه های ملی بدست نمی آید.کاش اینقدری که شما به صدا و سیما و رسانه ها سر میزنید نصف آن به حوزه انتخابی سر میزدید.رک و پوست کنده بگم عشق تلوزیونی آقای تاجگردون.اما مردم فریب این ها را نخواهند خورد.راستی یه تماس بگیر ببین شبکه ۴ سیما یه برنامه اقتصادی داره چطور شما رو دعوت نکردند حتما پیگیری کنید
اکبری
Iran, Islamic Republic of
بعضی که شاهدرشددکترتاجگردون توای سه سال هستن میخوان بترکن چشم حسودکوربایدم بسوزیدازرشددکترافتخارمیکنم که بچه دیارم این همه روزبه روز بیشترمیدرخشه
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون از جهره های ملی و افتخار این استان و حتی کشور است و به وجودش افتخار میکنیم
و با این حرفای من درآوردی نمیتونید بر ایشان خرده بگیرید و مطمعن باشید روز به روز به محبوبیت ایشان افزوده میشه. جون داره خدمت ببی منت میکنه و ازدعای مردم ه بی بهر نیست
خدایا تا انقلاب مهدی هر کس برای این نظام و مردم کار میکنه محافظت کن. یا علی
از گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام سعید جان
-----
شما در مطلب قبلی به دفاع از اقای یدالله مرادی پرداختید که بنده در کامنتی به شما عرض کردم شان وکالت را برای اقای م... پایین نیاور و ببین چرا بعضی ها در اوایل انقلاب قرار بود از اموزش و پرورش. و چه کسانی در اداره .پرونده .دارند و بعد سنگ تعصب به سینه بزن, اما کامنت من در شورای نگهبان کبنا نیوز تایید صلاحیت نشد!
مطلب شما نوعی کپی برداری از مطلب دوستتان اقای جوزانی است همانطور که اقای مرادی ۳سال پیش ان مقاله سوم خرداد را کپی برداری کرد
بگذریم
سعید رحمانی وکیل موفق دادگستری! خدمت شما عرض کنم عرصه سیاست پدر و مادر ندارد و هرکس بدنبال منافع خویش و مردم خویش است.
اقای تاجگردن چه خوب و چه بد با این رفتار سیاسی اش تا فعلا موفق ترین نماینده تاریخ استان بوده و همه طرف را برای خودش نگه داشته . حرف شما درست است و قبول دارم اما به منافع گچساران بیندیش .
من از عملکرد اقای روحانی راضی نیستم ولی تا زمانی که تاجگردون نماینده این شهرستان است دوست دارم روحانی رییس جمهور باشد چون به نفع استان و شهرستان است.
کاهش قیمت نفت و کسری بودجه و فروش نفت در برابر کالا و تحریمهای کمرشکن و کمک به فلسطین و لبنان و یمن و سوریه و عراق و بحرین و ... ایا چیزی ته گنجه میماند؟ اما بودجه گچساران و استان چند برابر شده ! آیا معجزه ای رخ داده؟ نه ! فقط عملکرد مثبت و نفوذ تاجگردون
اگر قرار بود تاجگردون راه تاجزاده و نبوی یا رسایی و هدایت خواه را میرفت یا همانند اقای حسینی مودبانه ته مجلس مینشست یا با چماق به مجلس میرفت ایا در این اوضاع بی پولی چیزی عاید این استان میشد؟
من عملکرد تاجگردون را قبول دارم چون بنفع این استان بوده حالا چه بخواهد سنگ خاتمی را به سینه بزند یا شعار بوی رجایی امد سر دهد.
برای مردم زجر کشیده این استان فرق نمیکند که تاجگردون کدام طرفی باشد مردم این استان فقط بودجه میخواهند
راستی زمانی که نفت تا ۱۴۰ دلار رفت و نمایندگان ما کفن پوشیدند و شعار مرگ بر فتنه گر سرمیدادند چه نفعی برای این استان داشت؟
تاجگردون نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا ! او بودجه طلب است. بودجه گراست.
بدرود
فردا
United States
عوام فریبی
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
یعنی فقط دنبال حاشیه هستن بابا برا یه بار هم شده به متن کار نگاه کنین، متن کار نه حاشیه!
حامی
Iran, Islamic Republic of
دیگه شک و تردید برم داشته بود که نکنه عملکرد آقای تاجگردون بد بوده که صدایی از مخالفینش بلند نمیشه که با این "یادداشت"! خداروشکر تردیدم برطرف شد.
آقای رحمانی یادت میاد هفته های منتهی به انتخابات مجلس نهم و یادداشت سراسر توهین و افترا به قلم نمایندۀ سابق در هفته نامۀ سراسری ۹ دی به مدیر مسئولی حمید رسایی یار غار محمود احمدی نژاد و نتیجه ای که انتظارش رو نداشتین؟! این بار هم هرچی میخواید دروغ و تهمت و افتراء بزنید اما یادتون باشه که مردم ما عاقل شدن و دیگه فریب سیاه بازی شما رو نمیخورن.
به قول یکی از اصولگرایان شاغل در شهرداری که میگفت تاجگردون حتی اگه یهودی باشه یا کافر و بی دین، بازهم باید حمایت بشه چون عملکرد خوبی بخصوص در جذب بودجه و اعتبار داشته و شهرهای گچساران و باشت در ۴ سال آینده پیشرفت چشمگیرتری خواهد داشت.
به نظر من دیگه واسه مردم گچساران و باشت مهم نیست که تاجگردون از چه خط و فکر سیاسی تبعیت میکنه یا چه اعتقادات مذهبی داره بلکه تنها و تنها علم و عمل تاجگردون برای مردم اهمیت داره که در این حدود ۳ سال ثابت کرده که هم عالِم است و هم عملگرا.
#خدمت بی منت
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
به این میگن نون به نرخ روز خوردن . که البته کار هر کسی هم نیست و آدم خودشو میخواد البته اینطور که معلومه آقای تاجگردون در این کار مهم هم مدرک دکترا دارند.
برما
Iran, Islamic Republic of
مگه دشت روم جزء حوزه دکتر تاج گردون میشه؟ فکر کنم شما هم فضول دشت روم هستى
لنده ای
Canada
جناب نویسنده، باور کنید آقای تاجگردون هر ضعفی هم داشته باشه باز هم چند سر و گردن بالاتر از رقبایش هست.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این همه پیشرفت و کار در شهرستان را نمیبینید والا به خدا خجالت داره در مورد دکتر اینطور قضاوت میکنید شما اصول گراها میخواهید مثل نماینده های قبلی توی مجلس باشند که فقط چایی بریزند آقای لاهیجان میگفت از وقتی که نماینده گچساران و باشت از مجلس رفته هنوز به چایی درست و حسابی نخوردیم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سیاست یعنی پیچیدگی....درود بر تو ای شیر مرد
اسد پور
Iran, Islamic Republic of
تحلیل درستی است چرا از واقعیت فرار می کنید
همشهري
Iran, Islamic Republic of
دورد برنماینده با ارزش این دیار هیچ کس برتوانایی ایشان شکی نداره به امید خدا برای دور بعد هم خودشان بااقتدار انتخاب شوند تا حداقل این شهر در این چند سال یک نماینده شایسته ولایق داشته باشه به امیدخدا ....... خدا قوت نماینده با اقتدار
محمود،ب،گچ
Iran, Islamic Republic of
اسلام برادره دشترومی تاجگردون احتیاجی به این اراجیفه شما ندارد تو بفکره نماینده شهره خودت باش پاتو ازگلیمت بیرو نیار قطع میشه
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
حالا که می بینند که محبوبت تاجگردون زیاد شده و طیف مخالف چاره ای جزء تخریب کردن و ندارند و دست به همه کار می زنند ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه ..............
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یادداشت دم خروسی برای دزدها هم بنویسید
مجیدمحمدی
Iran, Islamic Republic of
جنای اقای که به اسم دشت رومی کامنت گذاشتی واقعا یا اطلاع از شهرستان گچساران نداری یا مغرضانه بر اساس حب و بغض نظر میدی عزیزم دکتر تاجگردون علی رغم مسوولیت های ملی که دارد تنها نماینده ای است که بیشتر بازدید از حوزه انتخابیه خود را ذر برنامه کاری دارد روستایی در شهرستان گچساران نیست که در سال جاری تاجگردون نرفته باشد بابا مدیران شهرستات و استان هنگام حضور نماینده گچساران در منطقه شب روز ندارند هر روز صبح ساعت ۷ تا ۱۲ شب تو مناطق مختلف شهرستان پیگیر پروژه ها و مشکلات مردم هستند اینو که نمیشه انکار کرد مردم که با چشم خود می بینند از چه چیزی نگرانی که اینچنین نظر میدی و در خصوص مقاله اقای رحمانی باید بگم جناب سعید عزیز هر کسی را که خداوند بخواهد رشد دهد و عزیز کند اگه تمام دنیا علیه او جبهه بگیرند در مقابل اراده خدا محکوم به شکست هستند مشکل جامعه ما امثال کسانی مثل شماها هستند که در مقام شعار داعیه دار دفاع از حریم ولایت و نظام اسلامی هستید اما در مقام عمل فرسنگ ها فاصله دارید دکتر تاجگردون در عمل مدافع نظام اسلامی و ولایت هستند و نیازمند به تبلیغ و شعار نیستند و این را در طول چندسالی که در نظام جمهوری اسلامی مسولیت های ملی و منطقه ای داشته اند به همه اثبات کردند و ذره ای از خطوط قرمز نظام عدول نکردند مثل بعضی ها نیستند که خود را مدافع حریم ولایت میپندارند و در ورای همین ظاهر پوشالی دست به رانت های انچنانی می زنند و زمین خواری های بزرگ را رقم میزنند
سینا
Iran, Islamic Republic of
اگر مطلع نیستی خدمتتان عرض کنم که تاجگردون به علت عدم حمایت مجلس ششم از انتخابات حاج بهرام تاجگرون با مجلس ششم مشکل پیدا کردند . و هیچ گونه حمایتی از آنها نکردند بلکه حتی در جریان تحصن در حالی که ساندویج میخوردند حاج غلان آنها را مسخره هم کردند .
...
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی این همه مرادی حرف زد به کجا رسید بابا این حرفها چی هست میزنی باور کن دیگه دوره شما و مرادی ها دیگه تمام شده برین فکری به حال خودتان کنید دیگه از چشم مردم رفته اید مردم دیگه چشم دیدن شما را ندارنند
جانم فدای راهش
Iran, Islamic Republic of
ایشون مرد عمله و یک عملگرا ست وشاید سالها بگذره تا نماینده ای بیاد و کارایی که ایشون انجام داده رو....بهتر بس کنید این همه تخریب رو اصولگراها و اصلاح طلب ها کیا هستن !!!؟؟؟؟
بیزن منصوری/ظفر/
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون سیاستش مثل پدرش انگلیسی است.
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت ۱۵ دشت روم مهد اصلاحات عرض کنم :

یقین دارم شما تا حالا تهران نرفته اید.
یقین دارم که نمیتوانید درک کنید که چه افرادی را در صدا و سیما دعوت می کنند تا بحث کارشناسی نمایند.
یقین دارم آدمی هستی که به منافع شخصی و جناحی فکر می کنی نه منافع عمومی و مردم.

سالها آرزوی مردم این استان بود که چهره نماینده شان را در سیما ببینند ولی شما با عینک بدبینی خود این افتخار را به عوام فریبی نسبت می دهی.

متاسفم برای امثال شما که نمی خواهی پیشرفت شهر و دیارت را ببینی.تاجگردون کسی است که وزیران آرزوی ملاقات با وی را دارند .وکسی که برای بودجه و اعتبارات این مملکت نظراتش تاثیر گزار است ولی امثال شما این طور می خواهید قدردانش باشید.


شما و سایر بدخواهان بدانند تاجگردون محبوب مردم گچساران و از چهره های ماندگار این استان خواهد بود و مرد اول مجلس بیدی نیست که با این باد ها بلرزد.تا ما هستیم مورد حمایت قاطع هست و حتی مخالفین قبلی اش بخاطر عملکرد فوق تصورش از ایشان تجلیل خواهند کرد/کمی وجدان داشته باش برادر.


برعکس نظر شما لقب غلام گچساران را چنین بیان می کنم :



تاجگردون مردی برای تمام فصول





دعای خیر ما پشت سر غلام تاجگردون.
دخترشهریو
Iran, Islamic Republic of
یه سیاستمدار واقعی باید موقعیت شناس باشه و نبایدواسه هر کسی و در هر جایی دیدگاه واقعی خودشو نشون بده همون طور که استادکارای حرفه ای هیچ وقت تمامی فنون کارشو.ن رو به شاگرداشون نشون نمیدن تا زمانی که لازم شد برای اون طرف پاشنه ی اشیل بشه ...........وووووو.......
م -خ
Iran, Islamic Republic of
من تا الان نظریه دوستان را خواندم متاسفانه کسانی که توسط آقای تاجگردون به جایی و منصبی رسیدند از نماینده تعریف و تمجید کردند وبرعکس آنانی که توسط نماینده طرد شدند وساز مخالف میزنند حاشیه سازی میکنند ولی از نظر نخبگان و گسانی که خوب می اندیشند متوجه هستند کاملا عملکردآقای تاچگردون را با سایر نمایندگان قبلی مثبت ارزیابی میکنند و در سطح ملی اگر نماینده ای با بقیه افراد و گروها تامل کند جهت پیشرفت برنامه اقتصادی و عمرانی و سیاسی حوزه انتخابیه اش نه تنها اشکالی ندارد بلکه خدمت به مردم است ضمنا ایشون هم مشاوران خوبی ندارند
رها
Iran, Islamic Republic of
سخت است حرفت را نفهمند،

سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،

حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد

وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،

اشتباهی هم فهمیده اند.

.:: دکتر علی شریعتی ::.



آقای رحمانی شما دیدگاهها و اندیشه های دکتر تاجگردون رو اشتباه فهمیده اید و درک کرده اید !!!!

لطفا در افکارو شیوه ی تحلیلتان تجدیدنظر بفرمایید!
کارگر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحمانی . فکر میکنید ولایت فقیه و انقلاب فقط مال شما به اصلاح اصولگرایان میباشد نه بابا باور کن خود رهبر هم این افکار شما را قبول ندارد پس بهتر است با آقای تاجگردون دشمنی نکنید زیرا محبوبیت ایشان هزار برابر بیشتر میشود @@
س رشیدی
Iran, Islamic Republic of
متن زیر که گویا از دلنوشته های دکتر شریعتی است رو تقدیم می کنم به جناب آقای تاجگردون در نقد این تحلیل:
جناب آقای تاجگردون نماینده ی محترم و زحمتکش دیارم باشت و باوی :

. اغلب بی انصاف، بی منطق و خود محورند، ولی آن ها را ببخش.

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند، ولی مهربان باش.

اگر موفق باشی دوستان دروغین و دشمنان حقیقی خواهی یافت، ولی موفق باش.

اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند، ولی شریف و درستکار باش.

آنچه را در طول سالیان بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند، ولی سازنده باش.

اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند، ولی شادمان باش.

نیکی های درونت را فراموش می کنند، ولی نیکوکار باش.

بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.

و در نهایت می بینی هر آنچه هست همواره میان « تو و خداوند» است نه میان تو و مردم.


مندنی
Iran, Islamic Republic of
امروز دم خروس و تقیه کردن در جامعه ای که محکوم به چاپلوسی کردن ودو رویی هستیم هنر است و تنها راهکار اصولگرایان با شعار تو خالی و برچسب زدن به سایرین در جهت چپاول کشور ملت را بیچاره کردند .فقط به خاطر چاپلوسی و شعار هایی که در عمل به انهاپایبند نیستند و دین را دستاویز قرار دادند و متاسفانه موفق هم شدند چه باید کرد .
از تهران
Iran, Islamic Republic of
ایشان یک چهره ملی و کار بلد است عملکرد ایشون تایید کننده صحبتاشون است خدا را شکر بالاخره استان یک نماینده کیفی بعداز سالها روانه بهارستان کرد نه تنها آبروی بچه باشت باوی است بلکه آبروی کل استان و همه لر زبانهاست
قطره
Iran, Islamic Republic of
تحلیل درستی است. درود خدا بر آزادگی شما آقای رحمانی. همه که نباید .باشند. شما روح آزاده ای داری. ادامه بده و از انتقادات . نترس.اینا . بوده اند.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی به فرض قبول حرف شما در مورد تاجگردون حضورتان عرض شود ۳۶ سال است که اصولگرایان کلاه گذاشتن سر مردم ، حالا شیر مردی از طایفه ی اصلاحطلبان با درک موضوع میخواهند این کلاه برداری عظیم را نابود کنند ، چه عیب دارد ؟ ما هرکس که بتواند ریشه ی دزدی و ریاکاری اصولگرایان را بخشکاند دوست داریم . حالا جنابعالی و همفکرانت هر چه میخواهید دست و پا بزنید . افتاد؟
حامی پیشرفت
تاجگردون مردعمل اصلاح طلب واقعی و صمیمی با اصول گرایان حامی پیشرفت ....... اجازه دهید به آبادانی گچساران فکر کند..الحسودولایسود
نوری
Iran, Islamic Republic of
آقای مجید انصاری اصلاح طلبان را آشتی دادند
vahid ghaytasi
Iran, Islamic Republic of
چپ وراست نداره چهره شهرت رونگاه کن بعدبه خودت اجازه نظربده ............واقعا
محمود از نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ببینید ابن نوع یادداشت ها بد نیست ولی من احساس میکنم شما عزیزان فراموشکار شده اید.یادمان باشد اصلاح طلبی حتما برچسب ندارد که بگوییم فلانی اصلاح طلب هست یا نیست.اصلاح طلبی یک تفکر انقلابی و معطوف به پیشرفت و درجا نزدن است.آقای تاجگردون بارها در مطالبشان گفتمان اصلاح طلبی را نشان داده اند.سخنرانی معروف ایشان در مجلس قبلی در انتقاد از ریس جمهور سابق و به چالش کشیدن مسائل اقتصادی از نمونه این رفتارها میباشد.خیلی افراد زمانی سخنگوی آقایان جعفری بودن . بعدها پبراهن خود را برای آقای حسینی پاره کردند و حالا هم اصلاح طلب شده اند.اصلاح طلبی یعنی زنده بودن،یعنی حسین ع که جان خود را بخاطر آرمانهایش فدا کرد و هنوز هم در یادها مانده است و میماند.انتقاد یعنی پویایی ولی تخریب یعنی دور زدن مردم عزیز.بر هیچ کس پوشیده نیست که تاجگردون در انتخابات ۸۸ ریس ستاد انتخاباتی ایشان بوده است.پس سخن کوتاه که برای اصلاح طلب بودن نیاز به فریاد کشیدن نیست.اصلاح طلبی در رفتار ،گفتارو کردار است.در دفاع از مظلوم وسخن حق است.زنده باد خاتمی
دوست شما
Iran, Islamic Republic of
با سلام
رحمانی اصل عزیز
با دقت و فراست به این مساله بیندیشیم خواهیم دید که سنگی که شما به سینه میزنید جنسش از سنگ نیست چون هیچ نشانی از درد از سینه شما هویدا نیست بلکه صدایی دارد که چند زیرک صدای آن را شنیده اند.
این صدا بی شک و به زودی بوی سوزی درپی خواهد داشت چون شکست دوباره دوستان شما در صحنه سیاسی دلتان را خواهد سوزاند به نحوی که بوی سوز دل بعد از این صدای بلند خواهد پیچید.
اما شما نگران نباشید شما دست ... نویسی خود را از دوستانتان دریافت میکنید.
سلامت و سربلند باشید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون در بین هم ولایتیهای مقیم تهران به فرد .. نام برده میشود البته این از زرنگی ایشان است ولی ماه پشت ابر نمی مونه کمی صبر کنید
سینا
Iran, Islamic Republic of
همه مردم گچساران در شرایط فعلی به خوبی می دانند کسانی که با تاجگردون مخالفند خواهان پیشرفت گچساران نیستند گچساران از یک شهر جهان سومی به یک شهر در حال توسعه تبدیل شده و بزودی انشاالله شاهد پیشرفتهای عالی تر ی خصوصا در سالهای آینده خواهد بود
زمانی که در بین استانها با گونی پول تقسیم میکردند نمایندگان شما حتی با پلاستیک فریزر هم برای استان پول نیاوردند
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
آخ سی ۱ واحد درسی که در دانشگاه آزاد که از ...گرفته شد تمام نابودش کرده
مرد گرون
Iran, Islamic Republic of
جناب کارمندشما نمی دانی هرچه لر ایگه ودل پر ایگه
ش.د
United States
آقای رحمانی اصل
همه مواردی که شما بر شمردید از حمایت تاجگردون از روحانی گرفته تا امضاء استعفای دسته جمعی هیچکدام تناقضی با هم ندارند .فراموش نکنید که آدم گاهی بین بد و بدتر مجبور است یکی را انتخاب کند .در ضمن چرا فکر میکنید تاجگردون و یا هر آدم دیگری می تواند اشتباه کند اما ..نه . تا وقتی که یکنفر اشتباه نمی کند میتوان پشت سرش راه رفت در غیر اینصورت نمی توان به صرف اینکه آنکه جلوی تو و راهبر توست به بی راهه هم میرود به دنبالش بروی .
و اما آقایی که که خود را نویسنده مقاله فصول گرا خطاب کردی چطور نویسنده ای هستی که نمی دانی آدم خودش خودش را به صدا و سیما دعوت نمی کند . دعوت صدا و سیما از یک کارشناس هزار و یک توی پیچیده دارد که امثال من و شما توان گذشتن از آن را نداریم.آن دوربینی که شما دیدید و به دنبال سوژه است دوربین بیرون از صدا و سیماست و با این دوربین خیلی متفاوت است که من وشما اگر خودمان را هم بکشیم تا آخ عمرمان شاید یکبار هم افتخار حضور در جوار آن را به عنوان یک کارشناس نیابیم.
ضرو
Iran, Islamic Republic of
از حاج غلام تاج میخوام معنی ... را برا همه بگه تا بقیه یاد بگیرن بنازمت کر....
چوپان
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمانی، دوست عزیز شما آقای .در روز بیست و دو بهمن با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی شهرستان گچساران و سخنرانی کمر شکن دکتر تاجگردون ... محکمی .. شما هم ادامه دهنده همون ... هستید که انشالله در اسفند ۹۴ نتیجه ... تان در قبال جانباز انقلاب و برادر شهید احمدرضا را خواهی دید. از همین الان تا روز قیامت ..که در هر دو عالم باید پاسخگو باشی
مدیر روز
Iran, Islamic Republic of
در تایید دشت روم نفتی هوادار با دفاع از نماینده گفت:
تاجگردون مردی برای تمام فصول
و منصوری به اصل پرداخته که:
تاجگردون سیاستش مثل پدرش انگلیسی است.
و اسدپور خوب و کوتاه بیان داشته:
تحلیل درستی است چرا از واقعیت فرار می کنید
اما ببینید عطش یک حامی را:

به قول یکی از اصولگرایان شاغل در شهرداری که میگفت تاجگردون حتی اگه یهودی باشه یا کافر و بی دین، بازهم باید حمایت بشه
و مدافع دگری تایید کرد ......کرد:
سعید رحمانی وکیل موفق دادگستری! خدمت شما عرض کنم عرصه سیاست پدر و مادر ندارد و هرکس بدنبال منافع خویش و مردم خویش است.
و در نهایت آزمون صداقت را باوریان پور خوب اعلام نموده:
دم خروس یک مصداق دیگری هم داشت آنجا که فرمودند
بنده علم. مبارزه با قوم گرایی. فامیل گرایی. طایفه گرایی را برداشته ام و تا حصول به مقصد زمین نخواهم گذاشت!!!!
مدیونید اگه قسم حضرت عباس را باور نکنید
بیخیال دم خروس
حالا یک دو سه تا برادر زاده و خواهر زاده و دوماد و قوم خویش که مهم نیست
انشالله مردم نمیبینند یا اگر دیدند باور نمیکنن
به حضرت عباس
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
. دیگه جاتون تو اشپزخونه است.تو را خدا این اصلاح و اصول را کنار بزارید و بگذارید این شهر و دیار پیشرفت کند.درور بر تاجگردون افتخار دیارم.
بیقرارم
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خدمت بی منت

زنده باد تاجگردون
لاری
Iran, Islamic Republic of
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان در پاسخ به سؤالی در زمینه حضور محسن رضایی در انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری هنوز قطعی و مشخص نیستند و در حال حاضر نمی‌شود در این زمینه نظر داد.

وی افزود: مانند دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری، بنده محسن رضایی را به دفعات متعدد دیده و با ایشان صحبت کرده‌ام.

تاجگردون ادامه داد: محسن رضایی یکی از مهر‌ه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی بوده و به عنوان یک ایرانی انتظارات خاصی از ایشان داشته و دارم.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر رضایی در مراحل پیش‌رو در بیان گفتار و عمل به گونه‌ای مطرح کند که نشان‌دهنده تحول جدی در تمام ساختار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور باشد از ایشان حمایت میکنم f
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
من با یاداشت آقای رحمانی موافقم ما حاج بهرام را دوست داریم به خاطر ایستادگی در قبال فکرش وعقیده های تا پل بیرم را سرزنش می کنیم
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
بیایید عادلانه قضاوت کنیم چرا احساسی حرف می زنید تمام فرزندان لیدر تاجگردون در شیراز بکار گیری وحدود ۲ماه پیش ۲۰ نفر هم در شبکه بهداشت درمان توسط مدیریت شبکه بهداشت درمان بکارگیری شده انوقت شما به نویسنده بی احترامی می کنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه عزیزانی که از درک ضرب المثل عاجزند ،ضرب المثل معروف لری بازبان لری غلیظ مصداق بارز این دوگانگی است،که می گوید «نون نسه را خوردن وپارس برافتو را کردن» معنی فارسی لغت نسه: جایی است که زیا د در معرض نور خورشید نیست یا بعد ازظهر نور خورشید به آن می تابد،ومعنی بر افتو ؛جایی است که باطلوع نور خورشید درمعرض تابش نور خورشید است. پس بااین حساب آقایان با قدرت اصول گرایان در مجلس خودرا قالب می کنند،وبانام اصلاح طلبان خود را مطرح می کنند.ناگفته نماند که ایشان فقط به عده ای خاص بها میدهد وآنچه که می خواهند انجام میدهد ،اگر به قیمت ضایع کردن حقوق دیگران باشد.این رفتار دوگانه ایشان کلمه مقدس صداقت را زیر سوال می برد ،شاید بخاطر این رفتار فعلا بخاطربعضی ازپروژه های عمرانی ایشان مخفی بماند ،ولی این رابدانید که هیچوقت ماه پشت ابر نمی ماند وروزی فرا میرس که حقیقت آشکار گردد.
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
این سخن در قرب فهم عام نیست /این ره عشق است ره حمام نیست
دوست
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به آقای مجیدمحمدی که مدافع شده بگویم که آقای محمدی عزیز اقای تاجگردون نماینده این شهرستانه داره بابت این که نماینده این شهرستانه مزایا دریافت می کنه ،وظیفه اش ایجاب می کنه که برای حوزه انتخابیش تلاش کند این که بار ک الله نداره مثل اینه که آدم نماز واجبش را بخونه ،شما هم میدونید که نماز واجب فقط سپاس نعمتهای الهی است .ولی زمانی اجر آن بیشتراست که به موقع ودرمسجد وبرای خدا باشد.اکنون اگر شما از آقای تاجگردون پون مثبت نگرفته بودید همین قضاوت را می کردید .ایشان اگر کا رمی کند ،ماهم می گوییم دستشان درد نکند ممنونش هستیم ،اما درمقابل ببینید به کجا وبرای چه وبه چه کسانی بها میدهد.به کسی که به اورأی نداده علاوه بر اینکه مشکلش را حل نمی کند بلکه به او هم بی احترامی میکند ،بی عدالتی هایش را هم شاهد هستیم،
محسن ج
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خیلی ها جنبه انتقاد پذیری که ندارند هیچی،کاملا این مسایل رو نشنیده گرفته و به قولی (نون رو به نرخ روز میخورن)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آفتاب پرست هم پیش این .. لنگ انداخته
اسپر؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
اقای رحمانی اصل این تحلیل شما نشان از توانمدی و محبوبیت دکتر تاجگردون عزیز میباشد هر چه قدر بیشتر حرف بزنید و اعتراض بکنید و تهمت بزنید مطمعن باش که محبوبیت حاج غلام بیشتر میشود لطفا اینقدر اغراق نکنید برای مردم گچساران و باشت فرقی نداره که دکتر اصلاح طلب باشه یا اصول گرا باشه مهم اینه که داره کار میکنه زحمت میکشه برای مردم برای شهرستان و استان کار انجام میده هرچقدر شما دوست دارید انگ بزنید
(( فقط و فقط حاج غلام تاجگردون ))
مهران
Iran, Islamic Republic of
با این کارتون فقط وفقط محبوبیت دکتر تاجگردون روز به روز افزونتر میشه وشما وامثالهم ..بابا مردم میبینند مگه میشه نقدو به نسیه سپرد مگه میشه حقیقت را کتمان کرد مگه میشه چشم ملت رو نسبت به این همه خدمات وکارهای کلان باحرف .. دنبال مردم عوض کرد
صادق
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر بازیرکی وزرنگی ای که دارندهم اکنون دارند ازادبیات وکارای پوپولیستی استفاده کرده ویامیکنندانهم درقبال عوامی که اکثریت هستندولنگ لقمه نانی ویادرپی هزینه برای عروسی فرزندویا بیکاری ومسکن خانواده به هرحال درعالم سیاست حلقه گمشده ماقوم باصداقت همان صداقت است که امروزکم رنگ وبلکه بی رنگ است انهم کسی که ازخودمان است کالای صداقت خودمان را به چندکلامی دروغ وادبیات پوپولیستی به چند برابرقیمت شجاعت وصداقت قوم خودبه مردم خودکه اکثراعوامندمیفروشد جناب دکتربگذارصدای قاروقور شکم ان مردبی خانمان باچندسرعیال رابرایت ترجمه کنم ان کسی که نه سیاست رابلدونه دوست دارد سیاست راچراکه هیچ وعده ای تاکنون نه شکمش راسیرونه فرزندانش راراهی خانه بخت کرده ویاازبیکاری رهانیده باشدندیده است دیگرامیدش ناامیدشده است ازتدبیرهای بی مورد راستی ایا چندکارزیباسازی وچندوعده دردی ازدردهای مردم کم کرده است صدای قاروقور ان شکم وان شکمها هم فریاداست ازاینکه دیگربس است سیاست دیگربس است سیاست زدگی دیگربس است سیاسی کاری دیگربس است سیاه بازی وجناب دکتر ودکترها ی سیاسی امیدوارم ازهرفکروجناحی که باشید برای مردمان شهرواستانم این قوم باصداقت خدمت گذارصادق باشید این مردم جزصداقت وپاکی وعدالت وانسان بودن هیچی نمیخواهند
دشتروم مهد اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز من در کامنت ۱۵ چیزی جز حقایق به زبان نیاورده ام.ما بخش عظیمی از اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد آقای تاجگردون را از طیف خود نمیدانیم و این نکته را با اطمینان کامل عرض میکنم ایشان از پیشرفت فرزندان این استان بسیار بسیار حسادت ورزی می کنند همانطوری که دیدگاه قومی و قبیله ای ایشان در خود حوزه انتخابی هم به وضوح به چشم میخورد.اگه نگاه تیز بینانه ای داشته باشیم متوجه میشویم که ایشان توجه بیشتری به منطقه باشت و باوی داشته اند و تمام مدیران که بواسطه ی ایشان به منصب رسده اند از منطقه باشت بوده بنده به عنوان یک منتقد هم استانی چند انتقاد به ایشان دارم
۱--ایشان با روحیات ناسیونالیسمی و قومی قبیله ای بسیار زیادی با مسایل برخورد میکنند گواه حرف این حقیر اظهار نظر ایشان درباره راه آهن یاسوج در حضور معاون وزیر راه بود که بواسطه صحبت های ایشان در کلنگ زنی پروژه راه آهن یاسوج _اقلید وقفه ای چند ماهه پیش آمده.
۲--گفتن این جمله هر چند که برای ایشان و طرفدارانش بسیار تلخ است ولی حقیقتا ایشان بسیار بسیار دوربین های تلوزیونی شبکه های ملی را دوست دارند و گمان نکنم برنامه ای از صدا و سیما پخش شده باشد در مورد اقتصاد که چهره ایشان را ندیده باشیم احساس این حقیر بر این است که ایشان چه بسا در سازمان صدا و سیما استخدام شده باشند چون بیشتر وقت خود را در شبکه های سیمای کشور می گذرانند.پخش تصویر ایشان از شبکه های ملی دردی از مردم این شهرستان که هیچ حتی این استان و این کشور دوا نخواد کرد.
۳--همه ما می دانیم که ایشان ماهیت سیاسی خود را دایما عوض کرده و هر روز شاهد حضور ایشان در سنگر احزاب و افراد مختلف سیاسی بوده ایم.این رفتارها از دید مردم تیزبین و آگاه این استان پنهان نبوده و تمام رفتارهای ایشان و شخصیت ایشان را به چالش کشیده است.
و در آخر عرض میکنم بنده ی حقیر در برابر کلام خداوند از پیشرفت فرزندان این استان خوشحال میشوم ولی هر جا که ببینم هر کسی که بخواد با تخریب و حذف فرزندان این است و لابی گری به قدرت برسد دست به قلم شده و مطلبی را نوشته ام کاری که آقای تاجگردون در انتخاب استاندار دولت یازدهم کردنند و مطالبی که به زبان آورده اند هنوز در گوش مردم این استان شنیده می شود.
کاساندان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اصلاح طلبی پایبند به اصول و عملگرا برای بهبود و پیشرفت وضع موجود هستند نه مثل عده ای خاص شعارگرا و ایستا ....
آقا جان فارغ از مشی و خط و جناح و باند و قومیت عمل و کار کردن و در صحنه بودن مهمه که ایشان نیز به نحو خیلی خوب دارن به این وظیفه ی سنگین چه در صحن کلان و ملی و چه در صحن منطقه ای و استانی عمل می کنند!
مگر اصلاح طلبی غیر از این است ؟
اصلاح طلب بودن یعنی مشوق پویایی نه حافظ ایستایی .یعنی وضع مطلوب را نیک پنداشتن نه وضع موجود رو ...
یعنی هر کس اصلاح طلب بود نباید ولایت مدار باشد ؟؟؟یعنی منی که به آقای مثلا فلانی رای دادم موقع پیروزی فلان کاندید که قراره به مدت ۴ سال اداره امورات حکومتی کشورم رو در دست بگیره و رییس قوه ی مجریه ی کشورم شود نبایدبا ایشان همگام و هماهنگ شوم ؟واین حرف شما یعنی نقض وحدت و فرقه افکنی در میان مسیولین کشوری و مادون ترش!!!شمایی که مدعی اختلاف در ایده و مرام آقای تاجگردون هستین و ایشان رو به چندگانگی رفتاری متهم می کنید خودتان چرا با این نقدتان دارین بذر فرقه افکنی رو می پراکنین ؟!!برد و باخت مهم نیست وحدت مهمه جانم که اقای تاجگردون با حضورشون در ستاد اقای روحانی این را جامه ی عمل پوشاندند!
اصلاح طلب و اصول گرا و تکنو کرات و ووووو جای خود اگر می خواهیم قضاوت کنیم راجع به عملکرد ها قضاوت کنین نه ایده ها و افکارها ......

دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست

ما هم این را نیز می دانیم که اصول گرایان شعار مدار و هم اصلاح طلبان سکولار مطرود ملت خواهند بود و آنچه ماندگار خواهد بود دین مداران معتقد به شیوه های صحیح مدیریتی مبتنی بر اصلاحات روز جامعه خواهند بود!


"زنده باد شیر مرد دیارم حاج غلام تاجگردون !"
وحید قیطاسی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که برای چندمین بار به اسم من کامنت زدی مردم الحمدلله صاحب درک وشعور وفهم هستند خوب وبد رو تشخیص میدن نه به دروغ وبا تعریف بی مورد میشود کسی رو بزرگ کنیم ونه با چسباندن تهمت الکی از ارزشهای کسی کاسته میشود پیشنهاد میدهم اخرت خود را برای دنیای دیگری خراب نکنید جناب اقای تاجگردون نیز عملکردش بر مردم پوشیده نیست همانطور که همه ما دارای نقاط قوت وضعفی هستیم ایشان نیز از این قاعده مستثنی نیستند وفراموش نکنیم اقای تاجگردون وکیل همه مردم شهرستان گچساران وباشت هستند نه نماینده و وکیل قشر خاصی
امر به معروف و نهی از منکر
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی رفتارهای گروه مؤتلفه و هواداران این گروه ما را یاد داستان دو همسایه انداخت که یکی از همسایه ها(مثل گروه شما)خیلی نسبت به همسایه اش حسود بود که مثلا همسایه دارای این همه مکنت و مال است .یک روز این همسایه از خدا خواست که مال زیادی به او بدهد.خدا به او گفت هر چه بخواهی به شما می دهم اما دو برابر آن را به همسایه ات می دهم .این همسایه حسود (بی مرام مثل شما)با خودش اندیشید که این خواسته برایش فایده ندارد چون مال و ثروت همسایه باز هم بیشتر می شود و به فکر فرو رفت و به خدا گفت :خدایا یک چشم مرا کور کن
نتیجه داستان:شماها به خاطر این که به رقیبتان ضربه بزنید حاضرید شهر و منطقه و حتی مردم را نادیده بگیرید و آنها را فدای خواسته های خود بکنید
در پشت این همه (.۳۰۰۰میلیاری،بابک زنجانی،دریافت پول از رحیمی،دریافت پول از مرتضوی،پرداخت به نمایندگان جهت باز پس گرفتن استیضاح کردانو . . . )آقایان مؤتلفه و وابستگان آن جناح به آن ایستاده بود
محبت نمایید ملت را به حال خودشان بگذارید تا مملکترنگ آرامش بیشتری به خود ببیند.
مردم
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون شما مرید ماهستید واینگونه تحریفها ذره ای از ارزشهای شما کم نمی کند چون اول خدا بعدملت شما را می خواهد
رضا
Iran, Islamic Republic of
البته این اقایون در ایام انتخابات اقدام به نوشتن موارد مشابهی و انتشار آن در شب می کردند ولی خدا بزرگتر ازاین چیزهاست اقای رحمانی از خدا بترس ......
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب رحمانی.شما نیز به خوبی به توانایی و تخصص و جایگاه ملی دکتر تاجگردون واقف هستید.ایشان مایه مباهات و افتخار شهروندان گچساران میباشند.لذا دامن زدن به مسایل حاشیه ای ظلمی مضاعف به مردم وتضییع حقوق این شخصیت ملی است.
فتح امروز
Iran, Islamic Republic of
حافظه تاریخى مردم شهرما پرش شما و پدر گرامى از سید قدرت به جعفرى را فراموش نکرده اقا محى الدین خان پشت مو بلند پس لطفا شما که طبیبى سر خودتو دوا کن
قلعه
Iran, Islamic Republic of
نان به نرخ روز خوردن مثال بارز
اب درهاون
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای سعید رحمانی همین است که هست اش و کشک خاله است چکار داریم که بخوری یا نخوری چرا ناراحتی که ایشان اصول گرا شده فعلا او چهره ملی است دایه مهربان از مادر نباش این حرف ها همه اب درهاون کوبیدن است
حیدر
Iran, Islamic Republic of
شاگرد به استاد: بشینم سازبزنم یا سرپا بایستم؟

استاد: تو بدم بمیروبدم

به خدای واحد یک سرسوزن نه خواسته ای از تاجگردون داشته ام ونه خواهم داشت علیرغم نگرانی هایی که از مسئول دفتر ایشان در شهرستان باشت به علت افراطی گری در انظارعموم دارم ولی تاریخ این استان تا به الان نماینده فنی وسیاسی مثل ایشان به خود ندیده است پس بذارید به هر نرخی این استان رونق بگیرد.
اصولگرامخلص
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی انصافا. دنبال چه میگردید همیشه دنبال پروزه های مختلف برعلیه تاج گردون هستید این بنده خدا کارش رابخوبی انجام میده حالاحرف ازاصولگرایی میزنی بقول حمیدرضابرادرحاج غلام کلامابگیم خانواده مان اصولگراست مشکل اقایان حل میشود
اسدی پورنفت
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای رحمانی خداوکیلی سالهابنده همفکرشما بودم ممکنه بفرماییدابادانی وعمرانی که درشهرمان صورت گرفت چه بود ...شمارابه هرکه میپرستیددست از فریب مردم برداریداین باندبازیها چه اصلاحی چه اصولی فقط برای چهارنفرامثال شماخوبه که به نون ونوای برسید ولی اشنای اقای تاجگردون باسیاستهای رایج درکشور واعتمادی که به واسطه پاک دستی ایشان درمدیریتهای مختلفش جلب نموده باعث شده که همه مردم شهر منتفع شوند وسود ببرند بگذاریید حداقل ایرانیان نام بام نفتی ایران را یاد بگیرند ومردم این شهرازحداقل حقوقی که سالها تضییع شده به واسطه وکیلشون بهره مند شوند خداوندهدایتمان فرمایدتامنافع جمع رابرمنافع خودثرجیح دهیم
هیئت منصفه
Iran, Islamic Republic of
آقا سعیدو ول کنین بچه یه حرفی زد برا اینکه فراموش نشه شماها هم اینقده گیر ندین بابا اینا اگر حرف نزنن پس چکار باید کنن خوب دلخوشیشون همینه بیائید این دلخوشی رو از اونا نگیرید بابا گناه دارن
محمد
Iran, Islamic Republic of
حسودی و تخریب بهترین نماینده استان که یک افتخار برای این شهر فراموش شده کار افرادی است که خود را مطرود خواسته مردم می دانند اما بهتر است کمی سر عقل بیایند و واقعیت را حس کنند . تاجگردن هرکه باشد هیچکس بپای او نمی رسد تاجگردون در قلب مردم گچساران خواهد ماند
گچساران سرای من است
Iran, Islamic Republic of
تو کارزارهای انتخاباتی قبلی شهرگچساران به مدد خالی بودن شهر عده ای هفت تیرکش شدند که خوشبختانه تاخت و تازشون در دوره قبلی به شکست منجر شد...
بنده صراحتا عرض می کنم خدمت تمامی دوستان که جهت دار کامنت میزارن::
تا زمانیکه غلام تاجگردون ثبت نام کنه واسه مجلس تو این شهرستان،،۱۰۰% رای میاره،،مگر اینکه خودش نخاد... از رو هوا حرف نمیزنم ملت گچساران و باشت و دیل و لیشتر و.... همه میخانش...
گچساران نماینده باسواد و خوب و فهمیده ای داره که برا حوزه انتخاباتیش واقعا کار کرده و
تا مادامیکه بیاد رای میاره...
تاجگردون رو به امید خدا پیر می کنیم در مجلس تا زمانیکه بیاد ولاغیر....تو کارزارهای انتخاباتی قبلی شهرگچساران به مدد خالی بودن شهر عده ای هفت تیرکش شدند که خوشبختانه تاخت و تازشون در دوره قبلی به شکست منجر شد...
بنده صراحتا عرض می کنم خدمت تمامی دوستان که جهت دار کامنت میزارن::
تا زمانیکه غلام تاجگردون ثبت نام کنه واسه مجلس تو این شهرستان،،۱۰۰% رای میاره،،مگر اینکه خودش نخاد... از رو هوا حرف نمیزنم ملت گچساران و باشت و دیل و لیشتر و.... همه میخانش...
گچساران نماینده باسواد و خوب و فهمیده ای داره که برا حوزه انتخاباتیش واقعا کار کرده و
تا مادامیکه بیاد رای میاره...
تاجگردون رو به امید خدا پیر می کنیم در مجلس تا زمانیکه بیاد ولاغیر....
فتاح شریفی
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی باید واقعا اهل علم و منطق باشی تابدون ریشه ی بدبختی ما و کشوردر چیست من خدمت شما میگم در بی سوادی . تظاهر.نفاق.تملق.دروغ.جاپلوسی. کتمان حقیقت . حق خوری.بی عدالتی.حرف مفت زدن.تعصب کور . خوبی و بدی را بر عکس جلوه دادن .مطمئن باشید در بین مردم تاچ گردون مهم و با ابروست چون نزد خدا ابرو دارد
اسدپور
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون افتخار باشت. گچساران. کهگیلویه و بویراحمد و ایران
چکاوک
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام خدمت
نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت
جناب آقای دکتر تاجگردون از آنجا که شما جزء نخبگان سیاسی این استان و کشور عزیزم ایران محسوب میشوید. ای کاش چاره اندیشی برا معضل بیکاری دختران و پسران تحصیلکرده و فرهیخته شهرستان میکردین.
با سپاس فراوان
مهران
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست ؛مگه نمایندگان قبلی حقوقی بابت وکالت دریافت نمیکردند مگه نباید از حق مردم دفاع میکردند اینو قبول داری؟ پس بدون اونا نسبت به اکثر مردم گچساران وباشت خیانت کردند ازجمله نگرفتن حق این مردم در زمینه بودجه های مربوط به این حوزه چونکه همشون دنبال جیب خودشون بودند ولی درحالی که آقای دکتر تاجگردون عزیز اصلا نیازی به قضیه مالی ندارد وتمامی وقت شبانه روزی خود را صرف خدمت خالصانه به مردم این حوزه کرده که ماها نباید بخاطر مسائل شخصی حقوق این ملتی که بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی حالا طعم شیرین نمایندگی را میفهمند نادیده گرفته و خواهان تکرار ادوار گذشته خودخواهانه و واپسگرا وطمع کارانه باشیم
واستاد
Iran, Islamic Republic of
چهره ملی و نخبه و فلان پست و فلان مصاحبه رو ول کنید جوآنان بیکار گچساران دارن چکار می کنند؟ این نخبه ملی برای تحصیل کرده های بیکار گچساران چکار کرده؟ چه پروژه جدیدی داخل گچساران اجرا کرده؟ این پیشرفت گچساران کجا ست که ما نمی بینیم اگر ممنظورتون فضای سبز و سنگ فرشه که پول خود مردم هست که بابت عوارض شهرداری از مردم می گیره
تحصیل کرده بیکار
Iran, Islamic Republic of
چهره ملی و نخبه و فلان پست و فلان مصاحبه رو ول کنید جوآنان بیکار گچساران دارن چکار می کنند؟ این نخبه ملی برای تحصیل کرده های بیکار گچساران چکار کرده؟ چه پروژه جدیدی داخل گچساران اجرا کرده؟ این پیشرفت گچساران کجا ست که ما نمی بینیم اگر ممنظورتون فضای سبز و سنگ فرشه که پول خود مردم هست که بابت عوارض شهرداری از مردم می گیره
مجیدمحمدی
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست باید بگم من طرفدار تاجگردون بوده ام و از ابتدای انقلاب تاکنون که انتخابات در این کشور برگزار شده خانواده من از طرفداران اقای بهرام تاجگردون بود و در این دو دوره هم به دکتر تاجگردون رای دادم و افتخار هم میکنم اما به خدای واحد قسم تاکنون نه انتظار شخصی از ایشون داشته ام و نه به اندازه یک دانه جو از ناحیه نماینده نفعی به این حقیر رسیده اما به جرات میگم هیچ نماینده به اندازه دکتر تاجگردون در طول این ۳۶سال به مردم گچساران و باشت خدمت نکرده و حقوق انها را از استان و کشور مطالبه نکرده است لذا باید از توقعات بیجا و شخصی برحذر باشیم و انتظار خدمات عمومی را از نماینده مطالبه کنیم ادم از قضاوت ناعادلانه مردم رنجیده میشه وقتی میبینه نماینده داره به نحو احسن وظیفه اش را انجام میده اما دیگران که منافعشون تامین نشده اینچنین قضاوت میکنند خداوند انشاله به همه ماها چشم بینا و بصیر بده تا واقعیت را انطور که هست ببینیم
بره ه ه ه ه
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاج عزیز
ما تا آخر ایستاده ایم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
من وقتی به عملکرد اقای تاجگردون دراین چند سال نگاه می کنم وخیل جوانان بیکار را می بینم ، وحالا هم مشخص شده که ایشان یک اصول گراست تعجب می کنم، ایشان چه جوابی برای این مردم که به نام اصلاح طلب به ایشان رای داده اند، دارند ،اقای تاجگردون باید اشکارا موضع خودرا در برابر جریانهای سیاسی کشور مشخص کند ودست از عوام فریبی بردارد.
ر .تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون نماینده ماست اگه کارهم بکنه حتما سلاح دیده امیدوارم دست از تخریب دیگران بردارید همینکه پول برا مردمش میاره کافیه
احسان
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت ۵۹ جناب آقای لاری ..چرا جمله آخر رو حذف کردی که تاجگردون گفته اگه رضایی بخواد کارای گذشته رو ادامه بده بهش رای نمیدم؟؟ من مطمئنم تاجگردون به روحانی رای داده..چون تاجگردون اگه میخواست از رضایی حمایت کنه بصورت قاطع حمایت میکرد ازش ولی چون تاجگردون با رضایی دوستی هم داشت نمیتونست در حضور اون بصورت قاطع بگه که به ایشون رای نمیدم و غیر از ایشون تا اون زمان کسی از اصلاحطلبان کاندید نشده بود و منتظر تصمیم اصلاحطلبان بود. تاجگردون خودش میدونست که رضایی رای نمیاره و تاجگردون دیوانه نیست بیاد برای کسی که رای نمیاره خودشو خراب کنه .فقط به نیت آشنایی و لر بودن رضایی بصورت غیر مستقیم رای خودشو نفی کرد و شرط و شروط گذاشت. ضمنا تا اون زمان کاندیدایی از سوی اصلاحطلبان معرفی نشده بود که در گفتگوی کامل تاجگردون با خبرگزاری فارس مشهوده.در صورت امکان کبنا نیوز انتشار بده که آقای رحمانی اصل ببینه و دیگه تکرار نکنه :
http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13910601001228
سادات
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فتاح شریفی متأسفانه نظر شما منطقی نیست.چون کسی درپیشگاه خدا آبرو دارد که خود درجمع آبروی بنده خدا راحفظ کند وبه او احترام بگذارد،وعدالت پیشه کند.وازرفتارهای خصمانه بپرهیزد.
مهمان
United States
انتخاب ایشان به عنوان رئیس کمیسون تلفیق خود نشان دهنده تلفیقی بودن ایشان از مخلوطی از اصلاح طلب، اصولگرا، بی تفاوت گرا، متفاوت گرا،...است و خلاصه از گچساران تا باشت یک رنگ ، از باشت تا بابا
سرنا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
بعد از سه سال رای دادن بنظرم زمان برای نماینده ام تنگ است
این شعارها هم برای من پشیزی ارزش ندارد
اینکه شما و نمیدانم چه کسانی آرزوی دیدن نماینده در تلویزیون داشتند بنده خیلی عاشق دیدن کسی در این قاب فریبنده نیستم
کم کم زمان فرامی رسد و هیچ از این خوش خط و خال ندیدم باید دوباره فکر کنم
باید دوباره اندیشه کنم
شفیعی مقدم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز! دانشگاه آزاد گچساران یک محیط معتدل و شایسته سالار است. جولانگاه سیاسی نیست. اگه قبلا" بوده الان نیست.
سعید
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر تاجگردون خدا وکیلی در قضیه فرمانداری دهدشت دخالت نکنید چون بالاخره روشن میشه و عده ای از دستت ناراحت میشن .من دور گذشته از دهدشت امدم گچساران بهت رای دادم اگه برا کریمی کاری کنی رایم را.
مصلح
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت هم استانی های عزیز،
درد استان ما اینه که معیار انتخاب نماینده مجلس را خط ،باند ،قومیت و حزب قرار داده ایم و کمتر به تواناییهای سیاسی و اقتصادی کاندیداها توجه میکنیم .آقای دکتر تاجگردون در این دوره با عملکرد مثبت خود تونسته علیرغم کمبود اعتبار و بودجه که اینروزا گریبان دولت و کشور رو گرفته ،گامهای مثبتی در تخصیص بودجه و اعتبار برای تکمیل طرحهای نیمه تمام برداره و برای مردم این استان و خصوصا شهرستان محروم گچساران تنها چیزی که مهمه عملکرد نماینده هستش که خوشبختانه جناب دکتر تا الان بسیار موفق بودن. پس بهتر است بجای تخریب نماینده ، انتقاد سازنده ارایه کنید
نیمه ادم
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان خداراشاکیم که مشکلی ندارید جز چپ وراست جریانهای سیاسی تاجگردون انسان قوق العاده ای بو دافسوس که سیاست مجبورش کردتا گاه گاهی .. بگوید انشاالاه همه خوبند وبد ماییم که دنبال همه میدویم و خداراشکر باچند بچه تحصیلکرده وبیکار .... هستیم گورپدرماوبچه های بیکارمان خوبی....دربین فامیل مشهود است همه بچه هاشون سرکارن همین کافیست
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمانی خدمت شما عرض کنم که بعضی ها تازه به دوران رسیده اند ویا باقلم ویا بامکر ویاباخودنمایی چهره های ملی رابه قول خودشان تحقیر می کنندوبه قولی خودزنی می نمایند.سن بعضی ازافرادنامبرده شاید خیلی کم باشدکه دست به قلم شده اندولی بایدبدانی که تاج گردون رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس می باشدهمانجایی که بعضی از افراد به علت مال دنیایی جرات رفتن به آنجا رانداشتند.دوماجانبازانقلاب می باشند.وقطره ای ازخون خودرادرمیدان نبرد فدای این مرزوبوم کردندوخون خودرافدای عزت واستقلال این کشورنمودند.سومابرادرعزیزش رادراه انقلاب واسلام به صاحب اصلی این نظام حضرت مهدی هدیه نمودند.چهارماایشان همواره ازاصل ولایت مطلقه فقیه وامام خامنه ای حمایت وازسربازان ولایت می باشند.شما نمی توانیدباکلمات بازی کنیدوازاصلاح طلب واصولگرا استفاده ابزاری وسیاسی نمایید.درذهنت باشدکه هرچه ازاین جملات ومقالات بنویسی مردم بیشتروبهترتاج گردون رادوست دارند ودرقلب شان جای دارد.تاج گردون کسی است که مجلس اصول گرا ایشان رارئیس کمسیون تلفیق معرفی کرده است وبزرگان این مملکت ایشان رادوست دارندوچندسایت محلی که خواننده وبیننده ای ندارندمی خواهند برای دکترتاج گردون تکلیف مشخص کنندنمی توانند.وقتی ازحوزه انتخابییه تاج افتخار ایل لرعبور می کنی احساس می کنید که تمامی وسایل نقلیه که درعسلویه می باشد به باشت وگچساران منتقل شده است .بایدچشم بینا داشته باشی وواقعیت راهرچندکه برای شما تلخ می باشد بازگوکنید ومردم همه چیزرامیدانند.تاج گردون فرزند انقلاب است .وانقلابیون به فرزندشان افتخار می کنند.هرچه دوست دارید بنویسید باتوکل برخداوند مردم دوباره با رای بالا ایشان رابه مجلس می فرستندورئیس مجلس خواهد شد.تاج گردون انقلابی ...دوباره انتخابی .باوجودتحریم های ظالمانه پروژ ه های تاج گردون درحال فعالیت هستند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1