تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۸۹۹۸۴

شهدا به سرکشی مسئولان از خانواده‌هایشان نیازی ندارند

۲
۰
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دهه مبارک فجرفرصت مناسبی برای اشنایی نسل جوان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی انقلاب رویداد بزرگ در تاریخ ایران است که در این دهه نیزتلاش‌های خوبی صورت گرفته است.
قدرت‌الله ویسی گفت: مجموعه سازمان جهاد کشاورزی در برگزاری جشن شکوهمند دهه مبارک فجر نقش ارزنده‌ای داشته به طوری که با برگزاری چندین جشن بزرگ روستایی و عشایری درا ین طمینه فعالیت‌های خوبی داشته است.شهدا ویسی]
وی به برگزاری جشن انقلاب با حضور خانواده‌های کارکنان جهاد کشاورزی اشاره کرد و توضیح داد: در این جشن از فرزندان ممتاز دانش‌آموز و دانشگاهی همکاران و همچنین خانواده‌های معظم شهدای سازمان تجلیل به عمل امد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا جزو سرمایه‌های زنده و جاودانه ملت و نظام اسلامی هستند، افزود: باید ایثارگری، فداکاری و رشادت شهدا و خانواده‌های آنان را پاس بداریم تا روح فداکاری، وفاداری وایثار به عنوان یک ارزش در جامعه اسلامی ما، حفظ و ماندگار باشند.
وی ادامه داد: امنیت، آسایش وسربلندی امروز کشور مرهون و مدیون خون‌هایی است که عزت‌مندانه و فداکارانه بر زمین ریخته شد تا پرچم اسلام همچنان بر فراز قله مقاومت و سربلندی به اهتزاز درآید.
ویسی بیان کرد: هرگاه سخن از انقلاب و آرمان و ارزش‌های آن می‌شود ناخودآگاه تصویر پر ابهت و عزت‌آفرین شهدا در ذهن پدید می‌آید.
این مسئول در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های بازدید و سرکشی این سازمان از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ابراز داشت: خانوادهای معزز شهدا نیازی به سرکشی ما مسئولین ندارند و ان ما مسئولان هستیم که برای سعادت خود نیازمند به حضور در منازل خانواد‌های شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان را داریم.
وی یادآور شد: سرکشی و دیدار مستمر با جامعه بزرگ ایثارگری و خانواده‌های شهیدان، وظیفه ذاتی و رسالت سازمان است که ما در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.
ویسی برخی برنامه‌های این حوزه را شامل رسیدگی و پیگیری امور مادی و معنوی ایثارگران، مشکلات معیشتی، احکام حقوقی وامور اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تجلیل و تکریم ایثارگران از طریق یادواره شهدا، اردوها، سفرهای زیارتی و سیاحتی و جشنوارها و همچنین تهیه وتدوین تاریخ وقایع جنگ، خاطرات مکتوب، مصاحبه با فرماندهان سنگرسازان بی سنگر و همرزمان را از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت اعلام کرد.
وی تأکید کرد: به خانواده گرانقدر ایثارگران و شهدا اطمینان می دهیم که هر آنچه در توان داریم در خدمت این خانوادها باشیم و هرگز قدمی و قلمی کو تاهی نکنیم چرا که بر همه ما مسئولان و آحاد جامعه واجب است تا مراقب باشیم جایگاه رفیع شهدا و خانوادهایآانان حفظ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

راهى.آرو
Iran, Islamic Republic of
واقعا ک که ماهرچه داریم ازخون شهداست.درودبرمهندس ویسى
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درسته٬ با وجود امثال آقای .که اصلا میانه ی خوبی با خانواده شهدا .و این رو در ماجرای انتخاب ناظرین کشاورزی که در امتحان کتبی هرکاری خواستن٬کردن و جوابگویی هم نبود٬بعد هم با وپیگیری یکی از خواهران شهید شرکت کننده٬مجبور شدن سهمیه حذف شده ی خانواده شهدا رو برگردونن اما سر اون دختر رو در امتحان کتبی بریدن و با پارتی بازی و دستکاری در پاسخنامه هایی که اونهم ساخته و پرداخته خودشون بود٬هرکسی رو دلشون خواست٬پذیرفتن و اعتراض ها هم به گوش کسی نرسید٬و مشخص شد خانواده شهدا در جهاد کشاورزی جایی ندارن٬در ضمن٬آقای .!در این بیست سی سال کی به خانواده شهید علی یار محمدی که پدرش همکارتون بود و چند سال پیش بازنشسته و فوت شد٬سر زدید که حالا دم از شهدا میزنید؟اون خواهر شهیدی هم که گفتم دختر همین همکارتون بود.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1