تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۸۹۷۹۷

خواسته خادمی از مدیران برای جذب اعتبارات پیوست بودجه ۹۴

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران از پیوست‌های بودجه سال ۹۴ برای استان کهگیلویه و بویراحمد اعتباراتی را با تعریف پروژه جذب کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، موسی خادمی عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات از محل منابع مختلف استانی، ملی، ملی – استانی و بودجه‌های جاری وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و علاوه بر آنها پول‌های در وزارتخانه برای برخی از سرفصل‌ها تعریف می‌شوند که از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود در جذب اینگونه اعتبارات تلاش کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در این نشست از مدیران خواست تا برای جذب پول‌های تعریف شده در وزارتخانه‌های خود، تلاش بیشتری کنند، اظهار داشت: بطور مثال در وزارتخانه مبلغی را برای ایجاد آبرسانی به روستاها یا شبکه‌های مخابراتی تعریف می‌شود که لازم است مسئولان ضمن شناخت پیدا کردن به اینگونه اعتبارات، پروژه‌های را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف کنند و در کشور به دنبال جذب اعتبارات برای آن باشند.
خادمی تاکید کرد: مدیران تلاش کنند تا از پیوست‌های بودجه سال ۹۴، اعتباراتی را با تعریف پروژه برای استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف کنند.
در ادامه این نشست حسن نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اعتبارات پروژه آبرسانی روستایی در کل کشور اشاره کرد و گفت: ۱۳۷ میلیارد تومان کل مبلغ اختصاص داده شده برای اجرای پروژه‌های آبرسانی است که از این مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای استان کهگیلویه و بویراحمد جهت اجرای پروژه آبرسانی در نظر گرفته شده است.
نوروزی تصریح کرد: این مبلغ بر اساس شاخص‌ها بین شهرستان‌ها تقسیم شدند و اولویت با پروژه‌های بود که پیشرفت فیزیکی بیشتری داشتند.
وی افزود: از این میزان اعتبار، پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به مجتمع آبرسانی بوسنگان باشت، چهار هزار و ۷۰۰ میلیون به آبرسانی به روستاهای چین بویراحمد، دو میلیون و ۵۰۰ هزار میلیون به مجتمع آبرسانی القچین، سه هزار میلیون ریال به آبرسانی حومه شرقی دهدشت، سه هزار میلیون ریال به آبرسانی کریک و دو هزار میلیون ریال به آبرسانی رودتلخ بهمئی تعلق گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1