تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۲
کد مطلب : ۸۹۷۳۳

جهانگیری: آقای پناهی مستندات خود را ارائه دهند

۱۳
۰
کبنا ؛۱۳ مصلی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت و ساز است که نظارت بر روند آنها ضروری است.
بر پروژه‌ها نظارت شود
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ۱۳ مصلی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است که از این تعداد تاکنون هیچ‌کدام از مصلی‌ها کار ساخت و ساز آنها به اتمام نرسیده است و همین مسئله گلایه ائمه جمعه این استان را به دنبال داشت.pnahi vjahangire
بنا به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ میلیارد ریال به مصلاهای شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت و ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت مصلاهای کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هزینه شده و ۱۷۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل این مکان‌های فرهنگی لازم است.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهر باشت در گفت‌وگویی اظهار کرد: مصلی شهر باشت به مساحث ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است که به دلیل کمبود اعتبار با مشکلاتی روبرو شد و هنوز بخش‌های از این مصلی از جمله؛ سرویس بهداشتی، وضوخانه و برخی از کارهای جزئی آن مانده است.
ضرورت ورود بازرسی به قضیه مصلی گچساران
حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد نیز با انتقاد از وضعیت نامناسب مصلی شهر گچساران، از دیوان عدالت اداری و بازرسی خواست تا به قضیه مصلی گچساران ورود پیدا کند و اظهار کرد: مدیرکل راه‌ و شهرسازی در دفتر امام جمعه گچساران اعتراف کرد که بودجه مصلی را جابجا می‌کند و لذا از دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی خواست تا به این قضیه ورود پیدا کند.
پناهی تصریح کرد: سال گذشته بودجه مصلی گچساران یک میلیارد تومان و امسال ۹۰۰ میلیون تومان بود و مشخص نیست این پول در کجا مصرف می‌شود.
وی بیان کرد: آیا کار درستی است که یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پول مصلی شهر گچساران را جای دیگری خرج کرد.
رئیس شورای سیاست گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ورود سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری به دلیل جلوگیری از جابجایی پول پروژه‌ها ضرورت دارد.
با این وجود پیشرفت  فیزیکی مصلاهای شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب چندانی ندارند.
آقای پناهی مدارک خود را ارائه دهید
ممتاز جهانگیری مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان اخیر حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مگر امکان دارد پول یک پروژه را جای دیگری خرج کرد.
جهانگیری در ادامه اظهارات خود، تصریح کرد: آن چیزی را که شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب کرده است، جای دیگر خرج یا جابجا نمی‌شود.
وی از رئیس شورای سیاست‌گذاری خواست تا مدارک و مستندات خود را ارائه کند و ادامه داد: قبلاً هم اینگونه اظهاراتی صورت گرفت و ما با مستندات جواب دادیم، کسانی که در این زمینه صحبت دارند، مستندات خود را ارائه بدهند.
جهانگیری تاکید کرد: رئیس محترم شورای سیاست‌گذاری لطف کنند، مستندات خود را ارائه بدهند، در یک اداره‌ای یک برگ کاغذ باید با سند جابجا شود، چطور ممکن است پول پروژه‌ای را جابجا و در جای دیگری هزینه شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما هیچ پولی را جابجا نکردیم، باید از ایشان سئوال کرد مستندات‌شان را در این زمینه چه چیزی است.
وی افزود: نمی‌شود با بیان اینکه من مطلع هستم، اینگونه صحبت‌ها را کرد.
بنابراین نظارت بر ساخت و ساز ۱۳ مصلی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد لازم و ضروری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری کجای کاری کی تا حالا از یک امام جمعه باز خواست کرده که شما می خواهید از رئیس شورای سیاستگزاری بازخواست کنی و مدرک بیاری آقایان نمایندگان امام زمان در زمینند هرچه بگویند باید سمعا و طاعتا باشد تا موقع ظهور ...................انشاءالله
حمد الله
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنانیوز عزیز
دراین خبر پای یک.. بزرگ در میان است
لطفا بررسی کنیدتا .. شود
آقا پول ا به جاشده
با واقعا . طرح شده است.
خیلی .است که اتفاقی رخ نداده باشد اما . زده شود ونیز خیلی نازیباست اتفاقی رخ داده باشد و کتمان شود.
امید است که خبرهای بعدی تکمیل کننده این امر باشد.
تا روی . سیاه شود.
افکارعمومی نیز توجیه؟؟؟؟
افتخاری-ک
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانگیری به راحتی می توان اعتبار را جابجا کرد یا اطلاع نداری یا نمی دانی و یا..
البته .............
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهی خواهشا حکومت جبهه پایداری ودولت پاک باید این کارها را قبلا انجام میداد که نداد حالا که انجام مید هند با این اعتبارات کم لطفا... نکنید
گچساران شهر من
Iran, Islamic Republic of
حالا کو نماز خونش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیقرارم
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت
خدایی.. کن اگه ....
نادری فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درودبز ممتاز جهانگیریحهج هقه به حوزه ای که تخصص نداری ورودنکن
اگاه
Iran, Islamic Republic of
امثال اقای ... چون خودویارانش مرتب ...راجابجامیکنند تیری درتاریکی انداخت بنده خدا ی حرفی زد چه میدونست بایدجواب دهدالبته جوابی ندارد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
حالا بنده خدا خواست .. گفته باشه خوب از روند بودجه نویسی و تصویب و تخصیص بودجه اطلاع نداشته آمده و . شما به بزرگی خودتان ایشان.نمایید۰
گل گل
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این گروه سازمان بازرسی ودیوان عدالت ازپروژه دارالقران سوق نیز بازدیدی داشت...وهنوز هیچ کاری برای آن انجام نشده است
اصالت
Iran, Islamic Republic of
اگه برای جادها جابجا بشه واجبتر ه ..چکار .بسه دیگه به این جادها برسید که مردم این همه نرن ناخواسته پیش خدا.
Iran, Islamic Republic of
خدایاحتی لحظه ای مارابه خودمان وا مگذار اگردر آن جلسه مهندس کاظمی ازدفترفنی استانداری به آقای مهندس جهانگیری گفته باشد شما حق نداری پول پروژه ای رادرجای دگری خرج کنید ومهندس جهانگیری جواب داده باشدپس چه کار کنم من چاره ای ندارم راستش من نمی توانم دروغ بگویم وهمین کار رامی کنم ازپول پوژه ها برای حل مشکلات جاهای دیگر استفاده می کنم ومهندس کاظمی گفته باشدمن اجازه چنین تخلفی رانمی دهم این سندنیست ؟
شرافت واگذاری
Iran, Islamic Republic of
آقای هم استانی چرابه خودتان زحمت مطالعه سخنان آقای پناهی رانمی دهیدواینطورقضاوت می کنید
ایشان خیلی خوب قانون برنامه نویسی رابلدهست ایشان گفت بودجه پیش بینی شده پارسال یک میلیلردبودوبراساس اظهارات استاندارمحترم صددرصدتخصیص داده شده است .ثانیاخودقای مدیردریک جلسه گفته بودماازمحل این بودجه پول کارگران رادرجای دیگرمی پردازیم . لطفامنصفانه قضاوت کنیدوفکرنکنیدچون روحانی است سرازبودجه درنمی آورد.
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1