تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۸
کد مطلب : ۸۹۱۱۲

استاندار به معاونش کارت زرد بدهد

۳۸
۰
کبنا ؛همایش جوان، تدبیر و امید با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج برگزار شد، این همایش با حاشیه‌های و نکات مهمی روبرو بود که در پی می‌آید.
همایش جوان، تدبیر و امید در دانشگاه یاسوج برگزار شد
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این همایش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حوزه استانداری، مدیرکل روابط عمومی، مشاورین استاندار در امور جوانان و رسانه، روسای دانشگاه‌های استان و برخی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.
HMAISH_JAVAN_tadbir (19)
ساعتی شادی و نشاط در بین دانشجویان
به گزارش کبنا نیوز، در این مراسم برنامه‌های متنوع و شادی از جمله موسیقی‌های محلی، سنتی، شعرخوانی، و طنز اجرا شد، دانشجویان حاضر در این همایش با موسیقی‌ها همراهی می‌کردند و ساعاتی شاد را گذراندند.
 جوانان دیگر به مسائل ضد توسعه ورود پیدا نمی‌کنند
HMAISH_JAVAN_tadbir (36)
*جواد یزدان‌پناه مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور جوانان در این همایش با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مسائل قومی، جناحی و باندبازی سال‌ها به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد ضربه زده است، نسل امروز این دیار دیگر حاضر نیست به چنین مسائلی ورود پیدا کنند.
یزدان‌پناه با بیان اینکه جوانان از رویه دولت اعتدال حمایت قاطع می‌کنند، تصریح کرد: جوانان کهگیلویه و بویراحمد مدیران بومی را تنها نخواهند گذاشت و باید فارغ از خط‌کشی‌های سیاسی به دنبال توسعه استان باشیم.
طنز پنالتی استاندار، نماینده و معاون استاندار
HMAISH_JAVAN_tadbir (12)
رضایی شاعری از استان کهگیلویه و بویراحمد بود که به این همایش دعوت شد و شاعری را در وصف دولت تدبیر و امید و دهه فجر قرائت کرد، وی همچنین پنالتی زدن استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در افتتاح سالن چند منظور دانش‌آموزی یاسوج را مورد طنز قرار داد.
این شاعر طنزپرداز در ادامه از استاندار خواست تا به نوروزی معاونش به دلیل گل به دولت(مدیرکل نوسازی) کارت زرد بدهد، وی علت برخورد توپ استاندار به تیرک را نزدن گل به خودی توجیح کرد.
 
دروازه‌بان محرابی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بود. این طنزپرداز به شوت نیک‌اقبالی هم اشاره کرد.
تک‌خوانی یا همخوانی
HMAISH_JAVAN_tadbir (24)
*گروه سرود همخوانی جوانان شهر سی‌سخت برای اجرا به روی صحن آمدند، البته این گروه بر خلاف تبلیغ همخوانی، تک‌خوانی کردند.
 توصیف استاندار از آرمان‌های انقلاب و دولت تدبیر و امید
HMAISH_JAVAN_tadbir (40)
*مجری برنامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد را برای سخنرانی دعوت کرد، موسی خادمی در این نشست به جایگاه انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید نزدیکترین دولت به آرمان‌های انقلاب است.
خادمی این دولت را دولت عقلانیت، خرد جمعی و دارای روحیه اعتدال معرفی کرد و گفت: در این دولت از تصمیمات احساسی و شتاب زده خبری نیست،
وی افزود: در این دولت بر شکاف‌ها تاکید نمی‌شود بلکه بیشتر اشتراک‌های مورد نظر است و بیشتر به فکر فتح قله‌ها هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به کارآمدی نظام اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی در بحث اقتصادی حرف زیادی دارد ولی عملکرد در این زمینه ضعیف بوده است و مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مسئله اقتصاد را هدف قرار داده است.
خادمی گفت: این دولت روش و هدف را مهم‌ می‌داند و برای رسیدن حاضر به انجام هر کاری نیست.
وی دامن زدن دولت یازدهم بر اشتراک‌های انقلاب و نظام را از ویژگی‌های این دولت عنوان کرد.
نماینده‌ای که همیشه از راه می‌رسد
HMAISH_JAVAN_tadbir (39)
* غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد سومین سخنران این همایش بود که مجری برنامه در وصف او گفت: هر موقع آقای زارعی از راه می‌رسد از بین مردم و یا اهالی روستای از توابع بویراحمد و دنا می‌آید.
تقوی مجری برنامه افزود: زارعی هر وقت به شبکه دنا آمده، تازه از راه روستا رسیده است.
زارعی: قفل کردن کشور خیال واهی دشمن است
به گزارش کبنا، نماینده بویراحمد و دنا انقلاب اسلامی را قدرت منطقه‌ای معرفی کرد و گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و جوانان این مرز و بوم، کشور اسلامی ایران مرزهای علمی، هسته‌ای و سایر عرصه‌ها را درنوردیده است.
زارعی به غفلت دشمنان ایران اسلامی اشاره و اظهار کرد: آنان فکر می‌کنند وقتی سینه‌های دانشمندان هسته‌ای ایران را به گلوله ببندند، کشور قفل خواهد کرد، ولی الان شاهد هستیم با تلاش شبانه‌روزی جوانان دانشگاهی موفقیت‌های زیادی کسب کردیم.
وی پرتاب ماهواره فجر را به فضا از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز جایگاه علمی ایران در دنیا ستودنی است.
HMAISH_JAVAN_tadbir (28)
* کلیپی از خدمات انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش گذاشته شد، در این کلیپ تصاویری از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا در حین افتتاح پروژه‌ها به نمایش درآمد، همچنین بخشی از صحبت‌های روحانی رئیس جمهور ایران پخش گردید.
به گزارش کبنا نیوز، بعد از اتمام این همایش یکی از حاضرین به کلیپ همایش جوان، تدبیر و امید اعتراض کرد و آن را تبلیغاتی می‌دانست.
یکی از دانشجویان که معمولاً در تمام جلسات می‌خواهد صحبت کند، وقت برای حرف زدن خواست که به او گفتند؛ جلسه پرسش و پاسخ نیست اما در پایان همایش استاندار کهگیلویه و بویراحمد حرف دانشجویان را شنید و پاسخ‌های به آنها داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ریزبین
Romania
این همایش به منظور اعلام حمایت تیم دولت در استان از زارع دربویراحمدودنا بود و برگزاری همایشبه همین منظور بوده. کلید برنامه های انتخاباتی زارع در دانشگاه ها. استاندار هم مدتیه خوب از زارع همه جا تعریف میکنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
برنامه خوبی بود....اقای زارع امیدوارم شما به پیشرفت علمی استان رو دوچندان کنید.ممنون ازتلاشهاتون
اعتدالي
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به تعبیر آقای رضاتوفیقی : عملکرد استاندار نه از نوع اصلاح طلبی و نه مشی دولت بعنی اعتدال و تدبیر است.
مدیریت منطبق بر اصرار و توجه به هم فامیل ها و بستگان خود و دو نماینده محترم دیگر در مجلس شورای اسلامی است .
امیدوتریم در اندک فرصت باقیمانده نماینده عالی دولت بر مبنای تفکر اقای دکتر روحانی که همان اعتدال و تدبیر است عمل کند یعنی توجه به همه ظرفیت ها و مناطق بویژه فرزندان بویراحمدسفلی که به انها ظلم شد.
استان نیاز به اتحاد و همبستگی دارد نه تمامیت خواهی و انحصار و " طایفه خود برتربینی" .
این نوع عملکرد بسیار مقطعی و شکننده است و موجب بدنامی همیشگی مسبان این نوع نگرش می شود.
محمد جابری
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دولت تدبیر وامید وهمه زحمت کشان از جمله استاندار محترم ومعاونین ایشان ونماد اعتدال وتدبیر استان حاج زارع عزیز
همدانی مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام یاسوجی های خون گرم!من ۹ ۱سالی هست اینجا زندگی میکنم !خیلی چیزا دیدم وخیلی حرفها رو شنیدم ۰هم نمایندگی هدایت خواه رو تجربه کردم وهم شهرداری بهرامب رو ولی کسی رو به پاکی حاج دهرابپورندیدم!تنها پناه ما بود تو غربت اینجا!نمیدونم چرا ایقد زود تنور انتخابات داغ شده اینجا ولی به هر حال بهتر اینم بگم که آقای بهرامی نمرشون ضعیفه چون مدیریتش تو شهرداری خوب نبود چقد هزینه کرد نه برا توسعه شهر برا انتخابات مجلس نمونش تیم فوتبال ولی خبابونا داغون موندن!آقای هدایت خواه هم که معلم بود اومد چون چیزی از مسایل اجرایی نمیدونست نتونست کاری بکنه فقط واسه آینده خودش بین اصولگراها تلاش ومعامله میکرد !ولی انصافا حاج زارع رو از تو استانداری شناختم مرد صادق وپرتلاشیه واز ته دل برا مردم تلاش میکنه حتی تو بدترین شراط تاریخ کشور از بقیه نماینده های گذشته پرتلاش تر بود!دیگه هر جور خودتون دوس دارین انتخاب کنید!به فکر پیشرفت شهرتون باشید گول تشنگان قدرت رو نخورید اینها همه جا هستن!!
reza
Iran, Islamic Republic of
khodayi haj zare dare khub kar mikone va in modatam kheyli vazye arashun khub shode didgah mardomm kheyli behtar shode shak nakonid zare va haj gholam tajgardun dar kenare ham mitunan behtarinhaye ostan beshan az tamami aghvamam mikham dar gachsaran b taj va dar yasuj b haj zare ray bedan.
امیر
Iran, Islamic Republic of
مکرو مکرالله و والله خیر ماکرین
دانشجو
United Kingdom
درود بر امیرکبیر بویاراحمد و دنا که چنین نشاطی را در دانشگاه به وجود آورده است
منابع انسانی
Iran, Islamic Republic of
انتصاب مهندس قاسم نظری بعنوان رییس اداره ترابری رو به نیروهای زحمت کش ترابری تبریک میگوییم همجنس ترابری باسواد ودلسوز البته باید قدر دان مشاوره های دقیق وعلمی دکتر غلامی باشیم که نشان از درایت ایشان در منابع انسانی وشناخت دقیق از استعدادهای نهفته در صنعت نفت دارد
تتتتتت
Iran, Islamic Republic of
زارعی قهرمان برو پیش تاجگردون یک مشورت بکن تا رئیس دانشگاه یاسوج رو مشخص کنه دو ساله داری زور می زنی نتونستی شاپور رو رئیس کنی بدبخت از استرس مرد همش هی می گن می مونه هی می گن می ره
سجاد
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع همیشه تو فاتحه خونی روستاهای مختلف شرکت میکنه برا همینه از روستا میاد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فقط یک کلام دکتر خرامین .
دانشمند انقلابی، مرد عمل ، کارنامه دار ، شجاع و نماد اخلاص.
آفتاب
United States
برای اولین بار یک همایش درست و حسابی برگزار شد، هرچند که در آخر جلسه یک عده میخواستند جلسه رو به هم بزنند اما بازم موفق به انجام کارشون نشدند.
البته قابل پیش‌بینی بود زیرا در این چنذماه اخیر مردم به زارعی در نزد ملت بویراحمد ودنا محبوب شد و به همین خاطر تخریب چی ها شلوغ کردند
تل زالی
United States
استاندار خوب داری خودت رو نشون میدی خدایی ترکیب شما و زارعی یعنی محرومیت زدایی بویراحمد و دنا بود
#@
Iran, Islamic Republic of
زارعی آخرین سال حضورش در مجلسه. این کارای نمایشی فایده نداره. اون آقای مثلا همدانی مقیم؟، لطفا برای شعور مردم کمی احترام قائل باشین.
سراب تاوه
United States
اقایانی که پیراهن زارعی رو به سینه میزنید، احتمالا در دور بعد انتخابات هم زارعی پیروز بشه، دلیلم هم هشت سال بودن دوران نمایندگی در بویراحمد و دنا هست. اما مطمئن باشید که چهار سال دیگر بهرامی پیروز انتخابات شد البته به شرطی که بهرامی بتونه خودش رو به اصلاحطلبا نزدیک کنه و آدم قوی از سوی اصلاح طلب ها معرفی نشه
ما دور سوم زارعی انتخابات رو میبریم.
سرابتاوه
United Kingdom
اقایانی که پیراهن زارعی رو به سینه میزنید، احتمالا در دور بعد انتخابات هم زارعی پیروز بشه، دلیلم هم هشت سال بودن دوران نمایندگی در بویراحمد و دنا هست. اما مطمئن باشید که چهار سال دیگر بهرامی پیروز انتخابات شد البته به شرطی که بهرامی بتونه خودش رو به اصلاحطلبا نزدیک کنه و آدم قوی از سوی اصلاح طلب ها معرفی نشه
ما دور سوم زارعی انتخابات رو میبریم.
دانشجوی دانشگاه یاسوج
United States
جناب آقای زارعی از اینکه همچنان از دکتر رمضانی حمایت می کنید سپاس گذارم
امیر.
Iran, Islamic Republic of
ددرود بر زارعی. زنده باد اصلاح طلبان. واقعا همایش شایسته ای بود..
United States
در حال حاضر فضای دانشگاه یاسوج کلی عوض شده آخه در دوران ... دانشگاه به یک فضای .. تبدیل شده بود با اومدن رمضانی فضا به صورت پویا و کامل آزاد تغییر پیدا کرد.
دانشگاه یاسوج داری فضایی به معنایی واقعی دانشگاه تبدیل شده خیلی جالب بود که همه در دانشگاه شاداب هستند.
عشق اصولگرایی
Iran, Islamic Republic of
طبق شنیده های این همایش رو آقایان جواد یزدانپناه تیرتاجی مشاور استاندار و میلادطاهرپور سی سختی مشاور فرماندار دنا اجرا کردند و معلومه دوتاشون از حامیان زارعی اند و بایدم اینگونه برنامه ریزی کنن برای نمایندشون. این کار سیاسی بود و ربطی به دهه فجر نداشت. اینا بیشتر واسه نشون دادن خودشون جلو زارعی و استاندار این همایش بدون خروجی رو برگزار کردن.
United States
یکی از کارهای بزرگ در استان برکناری ارژنگ بود شاید خودش هم فکر نمیکرد که یک روزی خواهد رفت.
نکته جالب دانشگاه یاسوج در این هست که رمضانی نقش توفیقی را بازی کرد به همین خاطر بود که مجلس برای برکناری رمضانی به دولت فشار میآورد اگر زارعی پشت رمضانی نبود تا الان حذفش میکردند
محمد رضا
United States
خداراشاکرم که دانشگاه یاسوج از تک صدایی به چند صدایی تبدیل شد حالا همه میتوانند حرفشان را بزنند.
دکتر رمضانی بعنوان یک جوان اصلاح طلب توانست تغییرات بسیار زیادی در دانشگاه ایجاد کند. قبلا تنها سخنران دانشگاه هدایت خواه بود اما اکنون دانشگاه ارث پدر هیچکس نیست
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
نماینده پرتلاش وبی حاشیه رو همه دوس دارن!!طبیعیه استاندارم دوسش داشته باشه!!یه استاندار از نماینده چی میخواد آرامش وهمکاری که حاج زارع داره همشو !!خدا میدونه کسی براکار وتلاش وپبگیری به خاک پاشم نمیرسه!!هرکی رسیده از راه کت وشلوار پوشیده میخواد بره مجلس !اینا برا خدمت نیستن تشنه قدرتن
مجتبی
United Kingdom
دکتر رمضانی عزیز شما دیگر یک چهره محبوب شده و دارای یک چهره کاریزماتیک در میان اصلاح طلبان مبدل شده اید مطمئن باشید اگر شورای انقلاب فرهنگی شما را تایید نکند باز همان چهره محبوب خواهید ماند
برای اصلاح طلبان متاسفم که پشت رمضانی نبودند و هیچ کاری برای ایشان انجام ندادند
اصلاح طلبی به شعار نیست بلکه به عمل است
مهندس بیکار
United States
امیرکبیر بویراحمد و دنا با حمایت از رمضانی نشان داد که به یاران خود وفادار است. من به زارعی رای میدهم زیرا از رمضانی حمایت همه جانبه کرد. اما متاسفانه فرهادی وزیر علوم تنها بدنبال جذب پایداری هاست حال اگر حمایت زارعی را از رمضانی کنار هم بگذاریم متوجه خواهیم شد که زارعی بیشترین سهم مدیریت را به اصلاحطلبان داد و با این عمل نشان داد که فراجناحی عمل می کند
United States
همایش جالبی بود حضور زارعی، استاندار و معاونانش نشان داد که به دانشگاه جوری دیگر اهمیت میدهند نه فقط جایی برای تفکیک جنسیتی و سخنرانی های آتشی. حضور دوباره اصولگرایان وابسته به هدایت خواه یعنی بازگشت به دوران ارژنگ
United States
درود بر استاندار دولت تدبیر وامید امیدوارم همیشه بدنبال حفظ همین فضای دانشگاهی باشید.
دکتر رمضانی در قلب منی
United States
حاج زارع موج سوم را راه انداخت، بر اساس شنیده ها قرار است زارعی مانند دکتر علی مطهری از سوی اعتدال گرایان حمایت شود.
رحیمی دانشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
به استاندار و هرسه نماینده بخاطر تلاشهای بیدریغشان تشکر میکنم. واقعا اگه منطقی بیندیشیم و مقایسه ای انجام دهیم براحتی متوجه درجه خدمتگزاری این مسولین با قبلیا که ادعای همه چیز راداشتند میشویم خدا همه کسانی که برای خدمت به مردم تلاش میکنند را توان و ابروی صد چندان دهد واز شر مخربین و متعصبین حفظ فرماید
Netherlands
زارعی دوست داریم
زارعی همون کسی هست که ارژنگ رو برکنار کرد
زارعی همون کسی است که فارغ از مسائل حزبی در خدمت مردم هست
زارعی همون کسی است که هم در میان اصلاح طلبان پایگاه دارد و هم اصولگرایان
زارعی همون کسی هست که دانشگاه یاسوج را . کرد
زارعی همون کسی هست که نشاط را به دانشگاه برگرداند
زارعی همون کسی هست که بجای رفتن به استخر در تهران به وزارتخانه‌ها میرود و بودجه می آورد
درود بر مرد روزهای سخت
روح الله....
Netherlands
دکتر رمضانی عزیز شما نور چشم مایید
دانشجوی عمران
Netherlands
در نشست زارعی با دانشجویان یکی از دانشجویان به شکل بسیار بدی با زارعی برخورد کرد اما حاج زارع در جواب ایشان گفت اگر هیچ کاری هم نکرده باشم حداقل توانستم کاری بکنم که شما براحتی مرا نقد غیر منصفانه بکنید و بعدش خیلی راحت از دانشگاه بیرون بروید بدون آنکه برای شما پرونده انضباطی تشکیل شود.
United Kingdom
جشن خیلی خوبی بود واقعا بعداز هشت سال ارژنگ برای اولین بار دانشگاه دارای شور و نشاط شد.
دانشگاه یاسوج
United States
حاج زارع دوست داریم
United States
جانم فدای حاج زارع
دانشجوی مهندسی مکانیک
Iran, Islamic Republic of
از دکتررمضانی به خاطر برگزاری چنین جلسه ی پرشور و نشاطی تشکر میکنیم..
تدبیر وامید
Iran, Islamic Republic of
باسلام کامنت ها رو حسابی خوندم به نظر میاد عده ای دنبال سنگ اندازین.حالا که بعد از سالها یه استاندار بومی اومده که خیلی هم بی حاشیه است وکاربلده عده ای میبینن که دیگه جایی برای خرابکاری های اونا نیست ونمیتونن باند بازی وخرابکاری بکنند حسابی ناراحتن.نمیدونم چرا این افراد مریض نمیخوان آرامش استان رو ببینن.همه نماینده ها ومردم ومسولین از استاندار راضین ..استاندار هم از نماینده ها به خصوص حاج زارعی پرتلاش آخه همه جا کنارشه وبهش کمک میکنه..حالا که همه چی خوبه وکارا سر غلطکه عده ای از خدا بی خبر میخوان جو متشنج کنن.
واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1