تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۸۸۵۴۶

برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر در چاروسا

۰
کبنا ؛مسابقات فوتسال آموزش و پرورش بخش چاروسا، جام دهه‌ی فجر، با شرکت هشت تیم از ادارات مختلف این بخش پیگیری شد.
به گزارش کبنا نیوز از چاورسا، کارشناس تربیت بدنی و بهداشت اداره آموزش و پروش چاروسا، فرهنگ ورزش‌کردن در بین کارمندان ادارات استان را ضعیف عنوان کرد و خواستار توجه جدی‌تر مسئولان استانی به ورزش ادارات شهرستان‌ها شد.
عظیم بنام در حاشیه مسابقات فوتسال در این منطقه، با بیان اینکه فرهنگ ورزش‌کردن در بین کارمندان چندان رضایت‌بخش نیست، افزود: صرفِ شعار دادن کافی نیست و لازم است مسئولان استانی شرایط را برای برگزاری چنین مسابقاتی آماده کنند.
این کارشناس آموزش و پرورش تصریح کرد: پس از پشت‌میز‌نشینی طولانی‌مدت کارمندان در طول سال، برگزاری مسابقات ورزشی می‌تواند علاوه بر ایجاد جو صمیمی، ارتقای اصول بهداشت روانی و افزایش ارتباطات بین آنان، در سلامت جسمی قشر بزرگی از جامعه نیز مؤثر واقع شود.
بنام ورزش فوتسال را محبوب‌ترین رشته‌ی ورزشی در این منطقه خواند و گفت: مهمترین مزیت چنین مسابقاتی، ایجاد روحیه‌ی نشاط و شادابی در بین کارمندان و افزایش کارایی آنان است.
گفتنی است در روزهای گذشته مسابقات فوتسال آموزش و پرورش بخش چاروسا، جام دهه‌ی فجر، با شرکت هشت تیم از ادارات مختلف این بخش پیگیری شد.
در این مسابقات تیم‌های آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، بخشداری، شهرداری، دهیاران، مهندسین جوان، بیمه اجتماعی و نیروی انتظامی شرکت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1