تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۸۸۴۹۲

انفصال خدمت برخی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

۱۰
۰
کبنا ؛شایعاتی مبنی بر انفصال خدمت برخی از مسئولان سابق شهرداری یاسوج، مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت گذشته، سازمان همیاری شهرداری‌ها در سطح شهر دهان به دهان می‌چرخد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این در حالی است که محمدعلی جاوید شهردار فعلی یاسوج در مصاحبه خبری خود با خبرنگاران از معاملاتی در شهرداری یاسوج پرده برداشت که وی قصد ورود به آنها را نداشت.

جاوید در گفت‌‎‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در املاک شهرداری ابهاماتی وجود دارد، افزود: در هر دستگاه و یا اداره‌ای دو سریدار که بخواهند جابجا یا تغییر کنند وسایلی که از قبل تحویل گرفتند طی رسید یا نامه‌ای با هم رد و بدل می‌کنند و در اینجا شهردار شهر بزرگی تغییر می‌کند و در این نقل و انتقالات کاغذی هم رد و بدل نشده و اشکال کار اینجا است.
وی ادامه داد: مسئولان نقل و انتقالات و املاک شهرداری یاسوج را ملزم کردیم تا تمام املاک شهرداری را شناسنامه‌دار و سنددار کنند و در نقل و انتقالات بعدی املاک شهرداری مشخص است، البته در گذشته معاملاتی در شهرداری یاسوج انجام گرفته که شاید در برخی از آنها شهرداری هم متضرر شده و قصد ورود به آن را نداریم.

جاوید همچنین از تشکیل کمیسیون توافقات در شهرداری یاسوج خبر داد که در آن تخلفات زیادی شده است.

به گزارش کبنا، خرید و فروش پیاده‌روهای شهر یاسوج طرف دیگر قضیه است که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد روی آن دست گذاشته‌اند.

همچنین در سازمان همیاری و شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تخلفاتی از برخی مسئولان سابق این سازمان سرزده است که برخی از سخن‌ها از حکم انفصال خدمت آنها خبر می‌دهد.

کبنا نیوز خبرهای تکمیلی در این خصوص را به زودی با تمام جزئیات منتشر خواهد کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
United Kingdom
حکم انفصال برخی از اقایان هفته پیش صادر شد اما مورد اعتراض واقع شده ولی مطمئن باشند اعتراض انان ره به جای نخواهد برد و شاخص عدالت خم نمی شود
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدمت همشهریان عزیز میرساند در سرتا سر کشور ایران بازرسی به صورت ویزه به ارگانهای دولتی و شهرداریها بررسی میشود فقط در استان ما بررسی انجام نمیدادند.
پیمانکار راه
Iran, Islamic Republic of
از معاونت عمرانی ...خبری نیست//؟؟؟؟/؟۱پروزه های جاده اصفهان -بابامیدان -شیراز- لوداب -زمینهای جنب هتل ازادی و مسکن شهر سازی شهرستان بویراحمد و غیره ............
علی
Iran, Islamic Republic of
این یک حکم اولیه است که قطعا در تجدید نظر تغییر جدی خواهد کرد چون متهمین موضوع را جدی نگرفته بودند و مدارک خود را به دادگاه نبردند . اینقدر شایعه پراکنی نکنید ، یکی از این افرادی که مطرح است جزء بهترین و پاکترین مدیرانی است که هیچکس چنین احکامی را باور ندارد .
تشکر از قوه قضایه
United Kingdom
این پرونده سر دراز داره...
گویا احکام قضائی افراد صادر شده اند و البته دست به اعتراض رای برده اند,,,, اما خوشحالیم که قوه قضائیه جمهوری اسلامی حق را صادر کرد.... مردم بیدار و آگاه و ناظر هستند تا به زودی خبر نهایی را بشنوند و جشن پیروزی سلامت قوه قضائیه و بازگشت بیت المال را جشن بگیرند..تا دیگر کسی جرعت دست اندازی به اندوخته های ملت را نبرد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدیریت سازمانهای عریض و تویل با شرح خدمات گسترده اشتباهاتی رخ خواهد داد که بیشتر انها بیش از ان که عمدی باشد سهوی است با توجه به اینکه ارای صادره در مرحله بدوی بوده و هنوز قطعی نشده از انتساب صفات مختلف به افراد بپرهیزم و قضاوت را به اهل ان واگذار نمائیم معمولا نود درصد ارای کمسیون بدوی خوشبختانه همیشه نقض گردیده است و.. نیز به دلایل ازدحام و شلوغی و تعدد و ظایف ممکن است دچار اشتباهات سهوی گردند لذا در قضاوت انصاف و عدالت ایجاب مینماید که قضاوت با توجه به شرایطی که خلاف در ان به وقوع پیوسته انجام پذیرد از طرفی خوشبختانه از. جز قانونمندی و حفظ منافع شهر تا کنون چیزی مشاهده نگردیده است.
همکاراسبق
Iran, Islamic Republic of
در سازمان همیاری گویادر زمان اقای ... هم . شده
شهریاری
Iran, Islamic Republic of
اقای ..در زمان . شهرداری استان گویا حیف میل زیادی داشته الان ..
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا از شرکت محترم هپکو اراک استعلام و پیش فاکتورهای جهت شهرداری یاسوج صادر شده بررسی بعمل اورید.یا حق
شفاف
Iran, Islamic Republic of
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد... یا حق
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1