تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۸۸۳۳۶

افتتاح و کلنگ‌زنی هفت پروژه‌ دیشموک

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها گام دیگری در توسعه بخش دیشموک است.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، سید کرامت اله کریمی در نهمین روز از دهه فجر  در افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها در بخش دیشموک، افزود: در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سعی و تلاشمان بر این است تا برنامه های مفید در خور مردم این شهرستان به ارمغان آوریم.
وی اظهار کرد: اگر ظرفیت ها و پتانسل های اشتغال زایی را در سطح شهرستان سازمان دهی کنیم، قطعا می توانیم اشتغالی کارا و درآمدی پایدار ایجاد کنیم در نهایت با همت والا و تلاش مجددانه می توانیم این امر را تحقق ببخشیم.
فرماندار شهرستان کهگیلویه خطاب به رسانه ها خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی صحیح و به هنگام از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان مردم را به سوی مشاغل خانگی هدایت کنند.
کریمی در ادامه افتتاح و کلنگ زنی این هفت پروژه در بخش دیشموک، تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها گام دیگری در توسعه این بخش است و در سال ۹۴ شاهد رشد آنها خواهیم بود.
وی افتتاح سه خانه بهداشت، راه روستایی، افتتاح نمایندگی های ورزش و جوانان دیشموک و قلعه ریئسی و کلنگ زنی مسجد را از اعم این پروژه ها نام برد و اضافه کرد: در سایه خدمت رسانی به این مناطق محروم این افتتاحیه ها در دهه پر فروغ فجر صورت می گیرد.
خدمت رسانی به روستاها از مهاجرت مردم به شهر جلوگیری می کند
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: خدمت رسانی در روستاها از مهاجرت مردم به شهر جلوگیری می کند.
منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید کرامت اله کریمی در افتتاح محور ارتباطی روستای رود ایک به بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای به روستاهای محروم شده است، افزود: خدمت رسانی به روستاها از مهاجرت آنها به روستاها جلوگیری می کند.
وی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی خوبی در بخش دیشموک در حال فعالیت است، اظهار کرد: امیدواریم این پروژه ها در سال ۹۴ با توجه به نگاه دولت تدبیر و امید به این مناطق محروم به بهره برداری برسند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: بخش دیشموک یکی از مناطق محروم این استان است و قبل از انقلاب حتی یه کیلومتر راه آسفالته نداشت اما امروز شاهد افزایش راه های آسفالته این بخش هستیم.
همچنین علی اصغر تارم، مدیر راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه محور رود ایک به دیشموک به طول دو کیلومتر احداث و آسفالت شده است، بیان کرد: این پروژه در سال ۹۱ شروع و با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در سال جاری به بهره برداری رسید.
تارم اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ خانوار از این محور ارتباطی استفاده می کنند.
گزارش تصویری از بازدید فرماندار شهرستان کهگیلویه و افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دیشموک


عکس: سید فرشاد رجایی‌فر/ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1