تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۸۸۳۰۹

تجلیل از پیشقراولان انقلاب در گچساران

۰
کبنا ؛آیین تجلیل از پیشقراولان نهضت اسلامی با حضور دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان و مبارز انقلابی دوران انقلاب در گچساران برگزار شد.
همایش تجلیل از پیشقراولان نهضت اسلامی گچساران عصر امروز با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه پاسداران گچساران، سید موسی بلادیان دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان و برادر شهید سید نجف بلادیان از شهدای انقلاب شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده شهدا در مسجد شهیدان دوگنبدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امام جمعه موقت گچساران در این همایش ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: این مراسم و مناسبت در راستای تجلیل از ۷ شهید انقلاب گچساران، آن رادمردان عرصه شرف برگزار شده است.
وی با بیان اینکه بالاترین خیر در این عالم شهادت است، افزود: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدانی است که با خون خود این نظام و انقلاب را بیمه کردند.
امام جمعه موقت گچساران، گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و احترام به خانواده شهدا را وظیفه‌ای همگانی دانست و با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر بهانه خوبی جهت تکریم خانواده معظم شهدا و ادای دین نسبت فداکاری‌های آن دلاوران است، تصریح کرد: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا در دوران پیروزی انقلاب و همچنین هشت سال جنگ تحمیلی هستیم.
خواجه‌زاده، خانواده شهدا را سرمایه ارزشمند جامعه خواند و گفت: تکریم خانواده شهدا و یادگاران آن شهدای والامقام باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گرفته تا شاید در مقابل این آرامش و امنیت جامعه که مرهون خون پاک شهیدان است، ادای دین کرده باشیم.
وی حرکت کردن در مسیر شهدا را عامل مهمی در راستای حفظ امنیت و اقتدار جامعه اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: تا زمانی که مسیر و راه شهدا را دنبال کنیم، هیچگونه آسیبی به نظام و کشور نخواهد رسید.
امام جمعه موقت گچساران عنوان کرد: امروز همه ما خرسندیم که به برکت خون پاک شهیدان سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش‎های مختلف به موفقیت‌هایی دست یافته و الگویی برای کشورهای مسلمان جهان شده است.
این مسئول با تأکید بر استقامت و پایداری در برابر دشمنان اسلام، به نامه مقام عظمای ولایت به جوانان اروپایی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با ارسال این نامه مدبرانه، نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و استکبار جهانی را خنثی کرد.
خواجه‎زاده با اشاره به جنگ نرم دشمن، بیان کرد: امروز هجمه دشمن بر علیه ایران اسلامی گسترده‌تر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است و مردم مسلمان ایران اسلامی باید با گام برداشتن در مسیر شهدا و توجه به منویات مقام معظم رهبری باری دیگر پیروز میدان شده و در جهت اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب بیش از پیش حرکت کنند.
گفتنی است؛ در این مراسم پس از خوانش وصایای هفت شهید انقلاب شهرستان و مداحی مداحان برجسته شهرستانی، از خانواده معظم شهدای انقلاب شهرستان تجلیل شد.
شهید حسین کیامرثی، شهید حسین امینی، شهید رحمت‌اله بشارت، شهید مذکور پارسی، شهید غریب پرویزی، شهید سید نجف بلادیان و شهید محمد فراشبندی، هفت شهید انقلاب گچساران هستند.
گزارش:حبیب الله قلندری
DSC_2628 DSC_2632 DSC_2633 DSC_2634 DSC_2635  DSC_2638  DSC_2642 DSC_2644 DSC_2646    DSC_2660 DSC_2662 DSC_2667 DSC_2671 DSC_2677 DSC_2678 DSC_2680 DSC_2683
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
ازجانبازان انقلاب تقدیر وتشکرویادی نکردن
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
نشستن .. و سینه زدنش طنز جالبی است
خدایا د بسه
Iran, Islamic Republic of
گزارش از خبرنگار فارس. عکاس حبیب الله قلندری.
مجید .ح.پ
Iran, Islamic Republic of
کمتر از سایت های دیگه کپی برداری کنید هر چه آدم می فرستید تو این جلسات به اسم خبرنگار ،که فقط بلندن عکس بگیرند البته هیچ چیز دیگه ای هم بلند نیستند بعدش هم اسم خبرنگار رو خودشون میزارن.انصافا اگه همون دوربین رو نداشتین چیکار می کردین حیف که به شما بگن خبرنگار در حالی که یک خبر هم تا حالا کار نکرین البته بلد نیستین .واقعا که خجالت هم خوب چیزیه
اولین
Iran, Islamic Republic of
اولین شهید انقلاب اقای مذکور پارسی هستند که اصالتا از سادات امامزاده محمود میباشند وخیلی قبل تر از شهید نورالدینی شهید شدند .اسنادش هم موجود است
محامد
Iran, Islamic Republic of
اولین شهید انقلاب شهید حسین کیامرثی هستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1