تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۸۷۹۶۸

خادمی در بهبهان به دنبال رفع مشکل برق بهمئی

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
تلاش برای رفع مشکلات برق دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش مسئولان برای رفع مشکلات برق دو استان خوزستان و این استان خبر داد.
سید موسی خادمی بعد از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از ترانس دوم پست برق موقت ۳۳/۱۳۲ کیلوولت بهمئی در شهرستان بهبهان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار کرد: از زحمات و همت عالی مسئولان متعهد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که با تلاش‌های شبانه‌روزی به‌ویژه در رفع مشکلات موجود معارضان و تملک زمین مورد نیاز این پست و خط برق، توانستند این پروژه را به ثمر برسانند تشکر کرده و امیدوارم همیشه این عزیزان در راه خدمت به مردم موفق باشند.
وی ادامه داد: امید است با احداث خط و پست برق دائم ۱۳۲ کیلو ولت بهمئی مشکلات شبکه برق این شهرستان به کلی حل شود.khadmi
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راه اندازی و بهره برداری از پست موقت و دائم در این مناطق هدیه کوچکی از سوی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در صنعت برق به مردم خوب ولایتمدار این خطه است.
، به مناسبت دهه مبارک فجر، در مراسمی با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد، بزرگواری نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، حجت‌الاسلام سیادت امام جمعه شهرستان لیکک، دلشاد فرماندار شهرستان بهمئی، زیبایی‌فر معاون طرح‌های توسعه، قنواتی سرپرست معاونت بهره‌برداری، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و جمعی از مسئولان استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، ترانس دوم پست موقت ۳۳/۱۳۲ کیلوولت بهمئی در شهرستان بهبهان وارد مدار شد.
بهره‌برداری از ترانس دوم پست برق بهمئی در بهبهان
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان، ترانس دوم پست برق ۳۳/۱۳۲ کیلوولت بهمئی در شهرستان بهبهان به بهره‌برداری رسید.
، به مناسبت دهه مبارک فجر، بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد، بزرگواری نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، حجت‌الاسلام سیادت امام جمعه شهرستان لیکک، دلشاد فرماندار شهرستان بهمئی، زیبایی‌فر معاون طرح‌های توسعه، قنواتی سرپرست معاونت بهره‌برداری، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و جمعی از مسئولان استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، ترانس دوم پست موقت ۳۳/۱۳۲ کیلوولت بهمئی در شهرستان بهبهان وارد مدار شد.
معاون طرح‌های توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این مراسم، پس از ارائه گزارشی از مراحل انجام پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان متولی تامین برق مطمئن و پایدار جهت همه مشترکان در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است، افزایش سطح امید و رضایت مردم هر دو استان از اهمیت ویژه‌ای برای تمام مسئولان و دست اندرکاران صنعت برق برخوردار است.
مهدی زیبایی‌فر افزود: در همین راستا و براساس مطالعات کارشناسی و نیازسنجی دوره‌ای صورت گرفته توسط کمیته‌های فنی و تخصصی این شرکت، پس از تشخیص ضرورت ایجاد پست برق در این منطقه، این پروژه با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع و ایجاد ظرفیت جدید برای تامین برق مشترکان جدید خانگی و صنعتی شهرستان بهمئی، رفع مشکلات شبکه برق در این منطقه و افزایش سطح رضایتمندی ساکنان این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: نصب و راه اندازی یک دستگاه ترانس ۳۳/۱۳۲ کیلوولت از مشخصات این پروژه بوده که با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال آماده و به بهره برداری رسید.
زیبایی‌فر در ادامه با اعلام انجام مراحل ساخت پست دائم در این منطقه در حال حاضر گفت: هزینه احداث خط و پست دائم ۱۳۲ کیلوولت بهمئی حدود ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
معاون طرح‌های توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پست در تابستان سال آینده ضریب اطمینان تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی شهرستان بهمئی افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: همه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت اکثریت تجهیزات و عملیات اجرایی این پروژه توسط شرکت‌های داخلی انجام گرفته است.
زیبایی‌فر عنوان کرد: در همین راستا پروژه‌های دیگری نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در حال انجام است که در آینده نزدیک نیز پست برق ساران آماده بهره برداری و وارد مدار خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
بعداز ظهر نبود برادر، ساعت ۹ صبح بود! !
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1