تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۸۷۸۸۴

توصیه‌های آمیراحمدی تقوی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۶
۰
کبنا ؛taghaviاستاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رییس حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کهگیلویه گفت: تاکیدها، راهنمایی ها و ارشادات بزرگان معنوی، سرلوحه کار استانداری و زیرمجموعه های دولت در استان قرار دارد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی؛ رییس حوزه علمیه کهگیلویه در این دیدار گفت: من به دکتر خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آغاز ورود به این مسوولیت این صحبت را داشتم که در معاینه مشکلات مردم به شناخت کاملی برسند، حتی اگر نتوانند این مشکلات را معالجه و رفع کنند از آنها آگاهی کامل داشته باشند.
وی اظهار داشت: همچنین با استاندار در خصوص سرکشی مداوم به شهرستان های دیگرو به خصوص مناطق دور افتاده و اینکه انتظارات و خواسته مردم چیست و تلاش برای رفع آنها و یا انتقال این مشکلات و کاستی ها به مرکزنشینان کشور صحبت کردم.
سیدموسی خادمی؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این دیدار گفت: ما تاکیدات بزرگان بخصوص بزرگان معنوی این استان را دستمایه کار، فعالیت و تلاش خود می دانیم و با توجه به اعتمادی که مردم از بزرگان دارند، این تاکیدات به عنوان راه گشای مشکلات مردم مورد توجه واقع می شوند.
وی تصریح کرد: برآورده کردن توقعات و رفع مشکلات مردم مستلزم تلاش بی شائبه مسئولان، پشتیبانی و همراهی مداوم مردم در سایه وحدت وهمدلی می باشد.
خادمی ابراز داشت: سیاست دولت بر تجلیل و تکریم بزرگان است، چرا که با اعتمادی که مردم به آنها دارند با حمایت آنها بتوانیم وظیفه بزرگی که بر دوش تک تک ما گذاشته شده است به خوبی به انجام برسانیم.
استاندار، حجت الاسلام و المسلمین آقا میراحمد تقوی را از بزرگان معنوی و مفاخر این منطقه ذکر کرد و گفت: جامعه و جوانان امروز ما بیش از هر زمانی نیازمند آشنایی با مفاخر خودشان هستند.
دکترخادمی از نقش و خدمات حجت الاسلام تقوی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم هم قدردان این زحمات و تلاش ارزنده شما هستند.
حجت الاسلام و المسلیم آمیراحمد تقوی مقدم؛ رییس حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کهگیلویه، از مبارزان انقلاب اسلامی و روحانیون معروف استان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یک سفر دوره ای به مناطق مختلف استان برای بررسی مشکلات مردم و افتتاح چندین پروژه به شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام سفر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سرپ
Iran, Islamic Republic of
احسن دکتر خادمی
میم
Netherlands
از طرف من به ... بگویید اگه بخاطر تعصب قومیتی و هم طایفه ای بودن از ... حمایت نمیکردین خیلی از مشکلات مردم بوجود نمیومدن که حالا بخواین رفعشون کنین. البته در اون صورت شما هم الان اینهمه ... در کهگیلویه نداشتین.
... از خودش قدیس ساخته. جوری که منِ منتقد امید ندارم که حتی این کامنت رو بذارن منتشر شه.
دانشجو
United States
خدا سایه آمیراحمد رو بر سر ا نگه داره
درود بر استاندار باسلیقه
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر خادمی مرد فروتنی است
از چرام
Iran, Islamic Republic of
من هم با "میم" موافقم ... باید در حمایت خود از نامزدهای انتخابات مجلس بازنگری کند می توان به جرات گفت که وی نگاه.. به انتخابات دارد نه نگاه ...
بنابراین قبل از توصیه به استاندار باید نگاه... سارانه به مسایل کهگیلویه داشت که نقطه آغازین این حرکت می تواند انتخابات پیش روی مجلس باشد
در جواب دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اگه .... وابیی بره زر سایه ی بلی بشین
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1