تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۸۷۸۸۲

پایان سفر خادمی به گچساران و اقدام آخر او و تاجگردون

۱۰
۰
کبنا ؛در هفتمین روز دهه فجر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دستگاه‌های مختلف دولتی برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر به شهرستان گچساران سفر کردند.
 


دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید گچسارانی+تصاویر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان به دیدار خانواده شهید جعفر سجده‌ای در گچساران رفتند.


عصر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان استانی و محلی در پایان مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های این شهرستان در دهه فجر به دیدار خانواده شهید جعفر سجده‌ای رفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار که در منزل پدری این شهید برگزار شد، با بیان اینکه اگر شهدا نبودند، انقلاب نبود، افزود: امروز بر کسی پوشیده نیست که اقتدار و شکوه ایران اسلامی در سایه از خودگذشتگی و ایثار شهدا و جوانان این مروز و بوم در مراحل مختلف انقلاب است.

مصطفی مهدی تصریح کرد: شاید به گمان بعضی فرهنگ شهید و شهادت با پایان یافتن هشت سال دفاع مقدس کمرنگ شده اما مردم ایران اسلامی نشان دادند همواره و در مراحل مختلف انقلاب از جان و خون خود می‌گذرند.

وی ادامه داد: جنگ علیه ایران اسلامی به اتمام نرسیده چراکه دشمنان در صحنه‌های مختلف علیه نظام اسلامی در جنگ هستند.

مهدی، شهادت دانشمندان هسته‌ای را مصداق جنگ همیشگی استکبار علیه نظام ایران اسلامی دانست و گفت: به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای کشور نشان داد که دشمنان چگونه از پیشرفت و رسیدن ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت هراسان هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گچساران را شهرستانی پیشرو در امر فرهنگ شهید و شهادت عنوان کرد و اظهار داشت: مردم گچساران با اهدای هفت شهید در اوایل انقلاب نشان دادند که همیشه در راستای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل حاضر و آماده هستند.

مهدی عنوان کرد: گچساران از جمله شهرستان‌های همیشه در صحنه بوده که افزون بر ۳۶۰ شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با بیان اینکه شهدا صاحبان اصلی مملکت ایران اسلامی هستند، گفت: همه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی امانت‌های هستند که به برکت خون شهدا به مسئولان داده شده است و مسئولان باید امانت‌داران خوبی باشند.

سید موسی خادمی یادآور شد: تکریم خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از وظایف ابتدایی مسئولان بوده، چراکه اگر خانواده شهدا و شهدا نبودند امروز استقلال و امنیتی وجود نداشت.

وی خواستار توجه ویژه مشکلات و درخواست‌های خانواده‌های شهدا شد و افزود: درخواست‌ها و مشکلات خانواده‌های شهدا باید در اولویت کاری مسئولان به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران نیز در این دیدار طی گزارشی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۳۶۰ شهید است، گفت: از این تعداد افزون بر ۲۴۴ نفر از شهدای گچساران را افراد مجرد و ۱۱۵ نفر از متأهلان تشکیل داده‌اند.

سیروس باوی ادامه داد: گچساران دارای یک‌هزار و ۹۷۰ جانباز بوده که نیمی از این افراد بالای ۲۵ درصد جانبازی هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره ۳۶۰ شهید گچسارانی در اسفندماه امسال بیان کرد: این یادواره با حضور سردار علی فضلی و مداحی حاج صادق آهنگران در روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفندماه امسال در گلزار شهدای گچساران برگزار می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید جعفر سجده‌ای تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 


 


 


 


 



جهت تامین آب زراعی ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرستان
طرح تأمین آب اراضی دژسلیمان با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال به بهره‎برداری رسید
طرح تامین آب اراضی دژسلیمان جهت تأمین آب زراعی ۴۰۰ هکتار از اراضی این منطقه با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بهره‎برداری رسید.


  طرح تأمین آب اراضی دژسلیمان  عصر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
 


 
سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف پیروزی انقلاب اسلامی و توجه به منویات مقام معظم رهبری تاکنون گام‌های خوب و موثری برداشته است.

وی افزود: آنچه را که امروز در سطح شهرستان شاهد توسعه و پیشرفت آن‌هستیم و بسیار متفاوت از سال‌های قبل در همه گوشه و کنار شهرستان پروژه‌هایی فعال و درحال کار است، همه نشان از مدیریت و کارکرد مطلوب دولت تدبیر و امید است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از بدترین کارها و کفران نعمت این است که آب و زمین در کنارهم باشند و زمین دیم کشت کنیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه در مکان‌ها و استان‌های دیگر باید با تلاش بسیار آب را از اعماق زمین بیرون بکشند و مزارع را آبیاری کنند در استان ما نیز زمین و آب در کنار هم هستند و کشت‌ها به صورت دیم انجام می‌شود که این خود کفران نعمت است.

خادمی ادامه داد: مسئولان و مدیران دولت یازدهم از سال گذشته پروژه آبرسانی دژسلیمان را که در طول ۱۰ سال راکد مانده بود را در راستای بهبود رفاه مردم، افزایش تولیدات کشاورزی منطقه و اقتصاد مردم را فعال کرده و با یاری خدا امروز به بهره‎برداری رسید.

وی با اشاره به موقعیت طرح مذکور، خاطرنشان کرد: این طرح در روستای دژسلیمان ۱۴ کیلومتری شهر دوگنبدان با هدف تامین بخشی از اراضی دشت‌های زیرکشت اهالی روستا واقع در حدفاصل کوه پرشیر و کوه پرآب گندی معروف به برد ایازخان به بهره‎برداری رسیده است.

 


 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر اراضی این منطقه به صورت دیم در وسعت بیش از ۱۲۰۰ هکتار به صورت پراکنده کشت می‌شوند، اذعان کرد: این طرح ضمن اشتغالزایی و ایجاد انگیزه در ساکنین، باعث بهبود وضعیت اکولوژی و اقتصاد منطقه گشته و از مهاجرت اهالی روستا به شهر می‌کاهد.

خادمی تاریخ شروع  فاز اول این پروژه را سال ۱۳۸۳ عنوان کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این طرح ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی بوده است.

این مسئول با اشاره به ایستگاه پمپاژ این طرح، با بیان اینکه جهت تامین ـآب موردنیاز مزارع ایستگاه پمپاژی در کنار رودخانه کمبل در نظر گرفته شده، عنوان کرد: در تلمبه خانه مجموعا سه دستگاه پمپ، دودستگاه در حال کار و یک دستگاه ذخیره نصب خواهد شد که حداکثر۴۰۰ لیتر در ثانیه آب را توسط یک خط لوله فولادی به قطر ۶۶۰ میلی‌متر به استخر ذخیره آب می‌رساند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از فرماندار گچساران و بخشدار مرکزی این شهرستان به علت پیگیری‌ و همکاری‎های مطلوب با اهدای لوح یادبودی تجلیل شد.


به گزارش کبنا نیوز از گچساران،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت، معاونین استاندار و جمعی زیادی از مدیران‌کل دستگاه‌های دولتی و روسای ادارات شهرستان گچساران با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در مرکز شهر دوگنبدان تجدید میثاق کردند.
در این آیین استاندار، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بر تداوم راه شهدا هم پیمان شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشادت های جوانان ایران اسلامی برای حاکم شدن مردم سالاری دینی در کشور گفت: اقتدار ایران اسلامی در جهان و آرامش و امنیت کشور مدیون جانفشانی شهداست.
سیدموسی خادمی با اشاره به این که شهدا بالاترین گوهر وجودی خود را نثار ارزش های اسلامی و دینی کردند، افزود: ادامه پیشرفت های ایران اسلامی در تمام عرصه مستلزم وفاداری به آرمان های شهدا و امام راحل است.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و با وجود تحریم های ناجوانمردانه دشمنان در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته است در بسیاری از علوم در سطح جهانی بدرخشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان با پیشتازی روحانیت فهیم و با بصیرت نقش اثرگذاری در مبارزات انفلابی به ویژه در سال های پایانی حاکمیت رژیم منفور پهلوی داشتند.
استان کهگیلویه و بویراحمد هشت آلاله سرخ در مبارزات سیاسی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم ایران و انقلاب کرده است که هفت نفر از این شهدا در حادثه آبان سال ۵۷ مقابل مسجد شهیدان شهر دوگنبدان به شهادت رسیدند.
 طرح هادی روستای تلخ آبشیرین از توابع گچساران به بهره برداری رسید
طرح هادی روستای تلخ آبشیرین از توابع گچساران به بهره برداری رسید.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۲ با هشت میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال اعتبار ملی و ماده ۱۸۰ مناطق محروم آغاز شد.
غلامرضا تاجگردون افزود: برای اجرای این طرح ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی، ۱۱ هزار متر مربع آسفالت، چهار هزار و ۷۵۰ متر سنگ فرش، سه هزار متر روشنایی، دو دهنه پل به طول ۲۴ متر و کانال هدایت سیلاب به مساحت دو هزار متر مربع اجرا شده است.
وی اظهار کرد: ۲۸۱ خانوار با جمعیت بیش از یک هزار نفر از مزایای این طرح بهره مند شدند.
تاجگردون با اشاره به اهمیت اجرای طرح های هادی برای پیشگیری از مهاجرت از روستا به شهرها، افزایش تولید و پیشگیری از حاشیه نشینی ابرازامیدواری کرد: بهره برداری از این پروژه گامی به سوی رفاه و رضایتمندی و توسعه این روستا باشد.
 تقویت زیرساخت ها اولویت دولت و مجلس برای کاهش سوانح رانندگی است
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت های زیرساخت های جاده ای و امدادرسانی اولویت دولت و مجلس شورای اسلامی برای کاهش خسارات سوانح رانندگی است.
غلامرضا تاجگردون روز شنبه در آیین بهره برداری از پایگاه امداد و نجات در جاده گچساران به بهبهان افزود: داشتن جاده هایی ایمن و در دسترس بودن امکانات وخدمات امداد و نجات دو فاکتور اصلی برای کاهش حسارات جانی تصادفات رانندگی در جاده های پرتردد است.
وی با اشاره به رویکرد مثبت دولت و مجلس برای اختصاص اعتبارات مطلوب در راستای شتاب بخشی به پروژه های عمرانی تعریض و ایمن سازی جاده های کشور، افزود: دولت یازدهم با اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بزرگراه بابامیدان - گچساران به بهبهان گام بلندی برای شتاب بخشی به این طرح برداشته است.
تاجگردون وجود پایگاه های امداد و نجات برای کاهش زمان رسیدن امدادگران برای نجات جان آسیب دیدگان را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طرح پایگاه امداد و نجات جاده گچساران به بابامیدان در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع از تیر امسال شروع شد.
تاجگردون بیان کرد: این پروژه با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.
وی با یادآوری بالابودن آمار تعدادتصادفات رانندگی و ترانزیتی بودن این مسیر بیان کرد: کلنگ زنی پروژه احداث چهارخطه گچساران به بهبهان با ۶۵ کیلومتر طول از دیگر برنامه ها برای به حداقل رساندن حسارات سوانج رانندگی این مسیر در سال ۹۳ است.
کلنگ‌زنی فاز دوم پروژه روشنایی گچساران به امام‌زاده جعفر(ع)
فاز دوم پروژه روشنایی گچساران به امام‌زاده جعفر (ع) با حضور استاندار این شهرستان و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.
ممتاز جهانگیری صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم روشنایی گچساران امام‌زاده جعفر که با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با یک کیلومتر طول شبکه و تعداد ۲۵ پایه و با مدیریت مهندسی توان‌گستر کلنگ‌زنی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر در گچساران افزود: کلنگ‌زنی روشنایی امام‌زاده جعفر، راه روستایی خنگ‌بنار، افتتاح روشنایی پلیس راه گچساران تا تلخاب شیرین  و افتتاح سالن فنی و حرفه‌ای با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیون ۴۰۰ هزار ریال از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی گچساران است.
جهانگیری با بیان این‌که ۲۶ کیلومتر بزرگ‌راه، ۹۳ کیلومتر راه اصلی در حال احداث است، عنوان کرد: تعداد ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال در گچساران فعال و قابل افتتاح است.
وی مجموع کل راه‌های گچساران را ۴۹۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: ۸۰ کیلومتر راه فرعی درجه دو آسفالته و ۱۷۰ راه روستایی درجه دو آسفالته و ۵۹ کیلومتر راه روستایی خاکی و ۱۷ کیلومتر راه شنی روستایی وجود دارد.
افتتاح دانشگاه علمی کاربردی شماره یک گچساران با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علمی کاربردی شماره یک گچساران با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به همراه معاونین و مسئولان استانی برای افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه عمرانی به نمایندگی از ۶۴ پروژه به گچساران سفر کرد.
عباس ظریفی در مراسم افتتاح دانشگاه علمی کاربردی شماره یک گچساران اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فضای آموزشی این دانشگاه از ۲۴ کلاس درس، آزمایشگاه و کارگاه با ظرفیت ۸۰۰ دانشجو در ساعت تشکیل شده است.
وی مجری این طرح راه معاونت عمرانی، دانشگاه علمی کاربردی با نظارت سازمان نظام مهندسی و مشارکت بانک تجارت عنوان کرد.
این مسئول به تعداد دانشجو در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با تعداد ۴۰۰ دانشجو و ۱۴ رشته کاردانی، گاز، محیط زیست و .... اشتغال‌زایی برای ۳۰ نفر افتتاح شد.
ظریفی عنوان کرد: ۳۸۰ استاد داوطلب برای تدریس در این دانشگاه داشتیم که از این تعداد ۱۴۰ استاد شاغل به‌کار شدند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ تسهیلات از سوی نمایندگان و مسئولان استانی به این دانشگاه تعلق نگرفته تنها بانک تجارت با این دانشگاه همکاری لازم را داشته است.
ظریفی به نواقص این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دانشگاه نیاز به خوابگاه، سالن اساتید، سلف‌سرویس و توسعه بیشتر دارد که این نیازمند تلاش مسئولان است.
وی خاطرنشان کرد: در حال گرفتن مجوز ایجاد شرکت‌‌های دانش‌بنیان و مراکز آموزشی کارکنان دولت هستیم و این موضوع در صورت تأمین اعتبارات لازم از سوی مسئولان محقق می‌شود.
افزایش زمین برای ایجاد مراکز علمی کاربردی و تسهیلات مورد نیاز این دانشگاه نگاه ویژه مسئولان به مراکز علمی از دیگر خواسته‌های رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد بود.
تخصیص ۳ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان اعتبار برای تخریب و نوسازی مدارس گچساران
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۳ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان اعتبار برای تخریب و نوسازی مدارس گچساران خبر داد.
جهان محرابی صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه علامه طباطبایی گچساران اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و زیربنای پنج هزار و ۸۱ متر مربع افتتاح شد.
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این مدرسه سالانه تعداد ۵۰ دانشجو با رتبه‌های تک رقمی بیرون می‌دهد، افزود: این مدرسه دارای ۳۸۵ دانش‌آموز است که تعداد ۱۰۰ نفر از این دانش‌آموزان از روستا‌های اطراف گچساران هستند.
وی گفت: این مدرسه دارای ۷۶ اتاق که ۲۴ تای آن خوابگاهی و ۹ باب کلاس درس که اعتبار آن از محل تخریب و بازسازی مدارس تأمین شده است.
این مسئول تعداد پروژه‌های تحویلی نوسازی مدارس در دهه فجر امسال را ۱۲ پروژه در قالب ۶۸ کلاس درس عنوان کرد و گفت: این تعداد کلاس درس با زیربنای ۱۶ هزار و ۶۷۹ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان است.
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بعد از انقلاب در استان به لحاظ ساخت مدرسه و کلاس درس به ترتیب ۹ و ۲۱ برابر رشد داشته‌ایم، گفت: بعد از انقلاب در استان تعداد ۱۵۳ نمازخانه با زیربنای شش هزار و ۴۲ مترمربع و ۳۵ سالن ورزشی با زیربنای ۲۱ هزار متر‌مربع ساخته شده است.
این مسئول افزود: در حال حاضر تعداد ۱۷ سالن ورزشی و چهار باب استخر با مساحت هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است.
محرابی با بیان این‌که تعداد دو هزار و ۷۰۰ فضای آموزشی در استان وجود دارد، نسبت به تخصیص اعتبار لازم برای احداث یک زمین چمن مصنوعی برای این مدرسه از سوی نماینده مردم گچساران تأکید کرد.
وی از اختصاص سه میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان اعتبار برای تخریب و نوسازی مدارس گچساران خبر داد و گفت: ۱۴ فضای آموزشی در گچساران ایجاد شده که پنج تای آن سالن ورزشی است.
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه عمرانی با حضور استاندار
فرماندار گچساران گفت: امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ پروژه به نمایندگی از ۶۴ پروژه عمرانی در گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
عبدالرحیم رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و به نمایندگی از ۶۴ پروژه ۱۱ پروژه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
فرماندار گچساران افزود: مدرسه شش کلاسه آب‌گرمو با اعتبار یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و زیربنای ۱۶۹ متر مربع افتتاح می‌شود.
این مسئول عنوان کرد: افتتاح دبیرستان شبانه‌روزی نمونه علم‌الهدی در ابتدای روستای آبگرمو و با مساحت ۱۹۴۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد ریال با حضور استاندار انجام می‌گیرد.
وی افتتاح پارک ۱۰۸ دستگاه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی چهار نفر از دیگر پروژ‌های افتتاحی امروز است.
فرماندار گچساران تصریح کرد: مدرسه علامه طباطبایی و زیربنای پنج هزار و ۸۱ متر مربع و اعتبار سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.
رحیمی افزود: کلنگ‌زنی فاز دوم روشنایی حدفاصل روستای تلخاب شیرین تا ماهور باشت با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر و افتتاح فاز اول اجرای طرح هادی روستای تلخاب شیرین با اشتغال‌زایی یک نفر با حضور استاندار صورت می‌گیرد.
فرماندار گچساران گفت: امروز با حضور استاندار درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید رجایی با اعتبار ۲۵ میلیون تومان افتتاح و دریاچه مصنوعی بوستان شهدای گمنام با اعتبار بالغ شش میلیارد تومان و اشتغالزایی بیست نفر کلنگ‌زنی می‌شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر پاسگاه عبدالله‌‌ای جاده گچساران ـ بهبهان و با زیر بنای ۳۰۰ متر و اشتغال‌زایی ۱۲ نفر و ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز است.
وی تصریح کرد: تأمین آب اراضی دژسلیمان و با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر از دیگر پروژه‌ها افتتاحی امروز به‌مناسبت دهه فجر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
علمی ... اول پول یک سال پیش اساتیدش را بده بعد بیاد ساختمان افتتاح کنه
چرام
Iran, Islamic Republic of
چرا ورودی گچساران از سمت چرام نه روشنایی دارد و دو بانده شده یا باز هم سردسیر و گرمسیر ی شده
اگاه
Iran, Islamic Republic of
درجواب چرام این رابه اقای بزرگواری بگولطفاحرفهای ...نزن چه ربطی به سردسیرگرمسیردارد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا بخاد و همشهری ها و مردم شهرستان حمایت کنند تاجگردون را تا زمانیکه شرکت در انتخابات کند وارد مجلس می کنیم،،مگر اینکه ثبت نام نکنه،،ما میخایم گچساران اباد بشه،،بزار ۸سال منفعت طلبی روکنار بزاریم اما شهرستان گچساران وباشت و دیل و لیشتر و اطراف گچساران اباد بشه....دکتر تاجگردون تو مجلسه تا وقتیکه ثبت نام کنه...بنده گچسارانی و ساکن تهرانم..قدر تاجگردون رو بدونید دوستان...ب خدا تو تهران تا میگم گچسارانیم میگن عجب نماینده ای داریدو با عزت واحترام باهام برخورد میشه...گچساران وباشت وحومه مثل قبل نیست ادم وقتی وارد منطقه میشه،،میبینه یه تغییراتی کرده....از پیاده رو ها و پارک ها تا جاده ها و ..
منطقی رای بدیم....تاجگردون رو موحد گچساران میکنیم..انشالله..
یدالله
Iran, Islamic Republic of
(..)الو الو الو الو می نه بی تنم مصطفی
(مصطفی)بله حاجی جونم چه ته اینگار حالت نخویه سیچه نفس نفس ایزنی
(…)زی بیو دفتر یه مطلبی نوشتم بره به اسم خوت بزنش من کبنا
(مصطفی تو دل خودش میگه)آخ تا روز قیمت اگه حاجی یکاری ومو نکرد که مجبور وابوم برگردم و بناری که خدا ودس ای ..کوچو یرم خو بگو مطلبی اینویسی به اسم خوت بزنش ،مو نه بدبخته گیر آوردیه یه ای نویسه یه به اسم مو ایزنه من کبنا یی مردم کامن بر علیه مو اینن منو چه باس کرده
(مصطفی)باشه حاجی یه او سردی بخر تا آروم وابی دونم تا بیام قلبت ایگره باشه ایام به اسم مو بزنش قربونت وا بوم
(..) زی بیو تا جواب بیم فکر نکنن کم آوردیم
جانم فدای راهش
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشید .....دیگه گچسارا همچین نماینده ای نخواهد داشت!!!!!!!دکتر جان دوست داریم
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
اگه شهر آباد شده وداره میشه به لطف ومذیریت شهردار محترم جناب مهندس زینل زاده میباشد.زیاد حرف میزنید جناب
اگه از این شهر زینل زاده را بگیرند همانند سالهای قبل . .بقیه . شهرما خانه ما زینل زاده شک نکن آینده ازآن شماست شک نکن اصلا
ایل باوی-
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید
چرام
Iran, Islamic Republic of
آقایی که جواب چرام نوشته ای ورودی گچساران ربطی به بزرگواری ندارد ربطش مربوط به گچساران هست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون جایگاهش وزارت

بلکه ریاست جمهوری هم در دسترس حاجی هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1