تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۸۷۶۴۳

اظهار نظر عدل هاشمی در مورد تنش‌های کهگیلویه

۷
۰
کبنا ؛قائم مقام بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور با بیان اینکه جوانان کهگیلویه از تنش‌ها و چالش‌های مسئولان متضرر می‌شوند گفت: توسعه این شهرستان در گرو همدلی و روی هم گذاشتن افکار و اندیشه‌ها برای پیشرفت است.hashmi
سردار عدل هاشمی در یادواره ۴۸ شهید حومه غربی دهدشت که در روستای امیرالمومنین برگزار شده بود با بیان این‌که وضعیت گذشته کشور و ظلم حکومت جور طاغوت را نباید فراموش کرد خدمات نظام اسلامی را متذکر شد و اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب ۱۰ هزار کیلومتر خط لوله گازرسانی و آبرسانی بیش از ۵۰ سد و اقدامات مهم عمران و زیربنایی به بهره‌برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: اگر امروز کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان به جایی نرسیده است ناشی از کم‌کاری نیست بلکه زیاد بودن عمق محرومیت در این استان خدماتی که پس از انقلاب صورت گرفته را ناچیز نشان می‌دهد.
هاشمی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد قبل از سفر مقام معظم رهبری در بن بست کامل بود از وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان به بدترین شکل ممکن یاد کرد و افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب خدمات خوبی صورت گرفته است.
وی اجرای اخلاق و منش بزرگوارانه را خواسته شهدا از مسئولان نظام خواند و با بیان این‌که شهدا حاکم شدن حسن ظن به جای بدگمانی را از ما می‌خواهند تصریح کرد: باید تلاش کنیم قبل از هر چیزی اخلاق را در جامعه حاکم کنیم.
فرمانده سابق قرارگاه خاتم تاریخ سرنوشت ایران را تحت تاثیر مسایل گوناگون دانست و با بیان این‌که در بستر زمان فرهنگ، روحیه و روش و حتی تمدن آن سمت جدیدی پیدا کرده است افزود: در تاریخ ایران اسلامی رخدادهای مهمی به وقوع پیوسته و هر کدام در جهتی و به میزانی در جامعه تاثیرگذار بوده است.
به گفته هاشمی انقلاب ایران بر اصل ولایت فقیه استوار است و همین ولایت فقیه بود که جوانان را به جبهه جنگ کشاند و این حضور باعث شد نه تنها وجبی از خاک میهن به دست دشمن نیفتند بلکه امنیت پایدار نصیب این خاک شود.
هاشمی علت مخالفت دشمن با انقلاب اسلامی ایران را در ولایت فقیه دانست و گفت: اما دین ما با ولایت فقیه، دین و مردم عجین شده است و جمهوری اسلامی با ولایت فقیه معنا می‌گیرد.
این مسئول با بیان این‌که دشمن هر بار بهانه‌ای در مخالفت با ایران دارد خاطرنشان کرد: امام آمدند با پیکار خودشان با دشمنان اسلام تمامی معادلات سیاسی را در هم شکستند. دین اسلام را زنده کردند و ندای تکبیر و توحید را به گوش جهانیان رساندند.
هاشمی وقوع جنگ تحمیلی را در سایه اتحاد دشمنان ایران دانست و با بیان این‌که مخالفان نظام با کینه دیرینه خود با هم متحد شده و صدام را کاندیدای حمله به ایران کردند، دامن زدن به غائله خوزستان، کردستان و گنبد را یادآور شد و گفت: نخستین حرکت اما در مقابله با معاندان انقلاب عزل بنی‌صدر و پس از آن دستور شکست حصر آبادان بود.
وی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با صرف هزینه‌های میلیاردی را متذکر شد و افزود: محاصره اقتصادی و تشدید تحریم‌ها و مطرح کردن گزینه‌های روی میز از دیگر اقدامات اخیر دشمن بود که تاکنون به جایی نرسیده است.
هاشمی با بیان این‌که با مدیریت الهی امام و شناخت صحیح نیروهای اطلاعاتی از مواضع دشمن و سازمان‌دهی تیپ‌ها و لشکرها، حضور مستمر و مداوم نیروهای مردمی در جبهه و ایجاد وحدت و همدلی بین رزمندگان، حاکم شدن فرهنگ عاشورایی در جبهه و طراحی عملیات‌های بزرگ امنیت پایدار را برای ملت یاران رقم زد تصریح کرد: خدا را با چشم دل در دفاع مقدس می‌توان دید و ناگفته‌های دفاع مقدس غیر‌قابل تصور بود.
وی با بیان این‌که آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری جوانان بسیاری از شهرستان کهگیلویه را تهدید می‌کند خطاب به مسئولان تصریح کرد: شعارهای خوب و اقتصاد مقاومتی که آن را مطرح می‌کنید کی باید عملی شود؟
هاشمی با بیان اینکه شهدا از ما ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان، امنیت جانی، مالی و معنوی می‌خواهند بار دیگر سوءظن‌های بی‌جا، بداخلاقی‌ها و دامن زدن به حاشیه‌ها در استان را از عوامل توسعه‌نیافتگی خواند و گفت: روحیه کار و تلاش، امیدواری و نشاط را در جوانان تقویت کنیم.
قائم مقام بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور با بیان اینکه با تفرقه، چالش، جدایی و تنش استان و شهرستان توسعه پیدا نمی‌کند و دود ناشی از این اختلافات به چشم جوانان می‌رود عنوان کرد: همه باید با وحدت و همدلی و با روی هم گذاشتن فکرها و اندیشه‌‌ها بخواهیم تا سرنوشت شهرستان تغییر پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام برهمه و خداقوت به دوستان رسانه.بایدعرض کنم تا پیمونکاران غیرمتخصص و نوبنیاد ........،کسی به ایشون رای نمیده مخصوصا قشرفرهیخته کارگری .چون حاجی مدام در سخنرانی هایش از اشتغال جوانان صحبت میکند اما متاسفانه کلیه کارها،منحصر به فرد این افراد غیرکاردان میباشن و باماشین های آنچنانی هنوز درهمه جا حمایت کننده حاجی میباشن تا بلکه کاری دیگر و پاروکردن پولی دیگر.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
کدام ظلم ؟کدام جور ؟اگر منظور شما توسعه نیافتگی است اولا زمان را فراموش نکنید دوما ادم مظلوم بهتر از ادم مظلوم بدهکار است واله گرسنه ایم به خدا گرسنه ایم خدا میداند دوهفته پیش کمی گوشت خورده ایم خدا میداند دفعه بعد کی باشد؟بس کنید از این همه شعار پوچ ما فقط شغل میخواهیم اگر میتوانید مارا مثل حداقل همین ترکیه صاحب رفاه کنی بسم اله وگرنه دق تودلمان نکن
تقوایی
Iran, Islamic Republic of
اصلا خودت رجوع به جمله هایت ببین چی گفتی جمله های بسیار قاطی وپاتی
رواق
Iran, Islamic Republic of
هر کی ندونه واقعا خیال میکنه حاجی شق القمر میکنه
نه جانم . او فقط به درد
. و ... میخورد و بس خودش بهتر میداند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
راننده لودر
ملت
Iran, Islamic Republic of
خدا به فریاد مردم برسه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل بیا استان را نجات بده بخدا قبولی
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1