تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۸۷۶۱۳

ماجرای سی‌دی تبلیغاتی نماینده و پاسخ شهردار یاسوج

۱۳
۰
کبنا ؛عملیات اجرایی سینمای یاسوج سال آینده آغاز می‌شود
شهردار یاسوج گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات اجرایی سینمای یاسوج بعد از ۱۰ سال تعطیلی، سال آینده آغاز می‌شود.
محمدعلی جاوید در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه هنوز محل احداث سینمای یاسوج مشخص نیست، اظهار داشت: مصمم هستیم سال ۹۴ شهرداری و یا بخش خصوصی جهت احداث سینما در شهر یاسوج اقدام کنند.javid
هیچ نماینده مجلسی در خصوص سینما کمکی به شهرداری یاسوج نکرد
وی خاطرنشان کرد: در زمینه احداث سینمای یاسوج تاکنون هیچ مدیر استانی و یا نمایندگان مجلس کمکی به شهرداری نکرده‌اند و این موضوع هیچ ربطی به فرد دیگری غیر از شهرداری ندارد.
جاوید با بیان اینکه در نخستین روز کاری‌ام حذف بی‌اعتمادی بین شهروندان و شهرداری را در دستور کار قرار دادم، افزود: یکی از این موارد بحث وصول مطالبات عوارض بود که در سنوات گذشته از یک بازه نامشخصی برخوردار و متغیر بود
وی ابراز کرد: از اولین روز کاری‌ام تا الان برای تمامی شهروندان این عوارض به صورت یکسان بدون یک ریال تغییر وصول شده و مردم هم به این اطمینان رسیده‌اند امکان دخل و تصرف در وصول عوارض نیست.
کمیسیونی که برای عده‌ای حق ایجاد می‌کرد
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: دومین موضوع بحث کمیسیون توافقات شهرداری که در گذشته مرکب از شهرداران، نمایندگان شوراهای اسلامی، حوزه حقوقی و شهرسازی برگزار و حقوقی برای برخی افراد به حق یا به غیر حق در حالی که هیچ مستند قانونی نداشت ایجاد می‌کرد و در این زمینه هزار پرونده هم اکنون در مراجع قضایی داریم.
جاوید با اشاره به اینکه در ارتباط با کارهای عمرانی برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی و تدوین کریم، عنوان کرد: نیازهای فوری مردم از جمله پیاده‌روسازی معابر، آسفالت، تامین روشنایی خیابان‌ها احداث و اجرای تابلوهای سطح شهر از جمله برنامه‌های کوتاه مدت در دستور کار شهرداری است.
ساماندهی معابر و پارک ها/پارک ولایت مرداد ۹۴ افتتاح می‌شود
وی از ساماندهی ۱۱ هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج از محل منابع داخلی شهرداری خبر داد و افزود: نهضت آسفالت تا رسیدن به نقطه مطلوب در دستور کار این شهرداری است.
جاوید با اشاره به اینکه احداث پارک‌های تفریحی و گردشگری از برنامه‌های میان‌مدت شهرداری یاسوج است، خاطرنشان کرد: دو پارک بزرک ولایت و غدیر با پیشرفت فیزیکی مطلوب هم اکنون در حال احداث است.
وی ابراز کرد: پارک غدیر با مساحت ۱۴ هکتار  و فضاهای خدماتی، نشیمن و دیگر فضاهای دلنشین تا خرداد سال ۹۴ و فاز اول پارک ولایت نیز تا مرداد ۹۴ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
آغاز عملیات اجرایی پارک آبشار یاسوج
شهردار یاسوج از آغاز عملیات اجرایی پارک آبشار خبر داد و گفت: برای اتمام پارک‌های ولایت و غدیر افزون بر ۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که بخشی از این اعتبار از محل اعتبارات استانی و بخشی از منابع داخلی پیش‌بینی شده است.
جاوید افزود: از دیگر برنامه‌های میان مدت شهرداری یاسوج ساماندهی پارک جنگلی است که هم اکنون کارهای طراحی، تهیه برآورد و اقدامات مشاوره‌ای انجام شده و مجوز برگزاری یک فراخوان عمومی برای سال ۹۴ نیز توسط شورای شهر اتخاذ می‌شود‌
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده احداث پل پنجم یاسوج در آینده‌ای نچندان دور جهت باز شدن گره ترافیکی این شهر کلنگ‌زنی می‌شود و هم اکنون تمام اعتبارات استانی را به احداث این پل اختصاص داده‌ایم.
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری با بیش از ۱۰۰ طرح از ظرفیت این شهر ایجاد شده که امیدواریم اموضوع به بحث درآمد پایدار کمک شایانی کند.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص سینما و اینکه یکی از کاندیداهای مجلس آن زمان در سی‌دی تبلیغاتی خود از آن به عنوان ایرادی برای کمیسیون فرهنگی مجلس یاد می‌کرد، اظهار داشت: هیچ اعتباری از محل اعتبارات استانی، ملی و ماده ۱۸۰ و حتی دستگاه‌های فرهنگی برای ساخت و راه‌اندازی سینما گذاشته نشد و از هرکس که شهرداری یاسوج را در ساخت این پروژه همکاری کند، مردم از او سپاسگزار می‌کنند.
در این نشست از شهردار یاسوج خواسته شد تا ساخت سینمای یاسوج در ایام انتخابات مجلس بازیچه دست سیاسیون نشود.
کلنگ‌زنی پل پنجم بشار یاسوج
شهردار یاسوج از کلنگ‌زنی پل پنجم بشار این شهر تا پایان امسال خبر داد.
محمدعلی جاوید در نشست با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شهرداری یاسوج اظهار کرد: برنامه‌های ما در شهرداری بر اساس اولویت‌ها خواهد بود و هیچ اقدامی بدون اولویت انجام نمی‌شود.
وی ادامه داد: در زمینه ساخت و توسعه پارک‌های شهر، یاسوج بیش از گذشته نیاز به توسعه فضای سبز دارد.
وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که از اول امسال اجرای آن را شروع کردیم پیاده‌روسازی و همچنین نهضت آسفالت بود که این کار با گرم شدن هوا به سرعت ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در زمینه آسفالت به جز اکبرآباد و نجف‌آباد در بقیه قسمت‌های شهر فعالیت داشتیم که در این دو منطقه نیز نهضت آسفالت اجرا می‌شود.
شهردار یاسوج به پروژه جدیدی که در شهر یاسوج و در انتهای سال کلنگ‌زنی خواهد شد اشاره کرد و گفت: پروژه پل پنجم بشار را در پایان سال کلنگ‌زنی خواهیم کرد که بار زیادی از ترافیک شهر یاسوج را کم خواهد کرد و طرح بسیار زیبایی برای آن در نظر گرفته‌ایم.
جاوید در همین خصوص افزود: این طرح حاشیه شهر یاسوج را از بلوار رجا به پلیس‌راه وصل می‌کند که از محل منابع استانی مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.
وی گفت: برای اینکه پروژه یاد شده به سرانجام برسد باید همه در استان از نظر اعتبارات برای ساخت این پل کمک کنند تا بتوانیم گامی بزرگ در راه رفع مشکلات ترافیکی شهر یاسوج در حال و آینده انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
احتمالا منظورش از کاندیدا همون کسیه که یک دفعه از اصولگرا به اصلاح طلب تبدیل شد منظورم همون آدمیه که توسط دهرابپور شهردار شد وشهرداری رو بدهکار کرد و رفت
United States
جناب شهردار پس این نهضت آسفالت چی شد چرا هنوز هیچکدوم از خیابان های ورودی شهر آسفالت نشدند؟ بخدا بدجور تو ذوق میزنه ، فکر کنم اینجا هم زارعی باید دست به کار بش.
هادی
Iran, Islamic Republic of
مگه فقط قول سینما بود؛ هزار تا قول دیگه هم دادن که عمل نشده
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
شما فرمودید ماها هم باور کردیم.
گرمسیری ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین شهردار طول تاریخ یاسوج...
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
کسی نیست بپرسه این همه شعار میدی پس نهضت آسفالتت چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بندان
Iran, Islamic Republic of
جاوید چرا از بودجه های نماینده بویراحمد و حمایت هاشون چیزی نمی گید
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
تا حمایت نداشته باشی وکمکت نکنن از کجا پول میاری برا کارت''شما که میگید بدهکاریم از شهردارای قبلی'''حق گو باش
جعفر
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کن هم . وهم .. شهرت هیچ کاری نمی کنید. حرفی بزن که بشه تمام خیابانها دست انداز وچاله است.برو وید جمش کنید پل های روی جدول ها اکثرا خرابه.
حححح
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا راست میگه وام جهت ساخت سینما قبلا گرفته شد و خدا می داند کجا رفت
Dr.Ali
Iran, Islamic Republic of
منظورتون همون شهردار قبلیه که یاسوجو به عنوان پایتخت طبیعت ایران معرفی کرد.همونی که به ایران فهموند یاسوج جزو شیراز یا چهار مهال نیست.همونی که با تیم شهرداری جوونا رو از افسردگی و هزارتا بیماری روانی دور کرد.اقای جاوید مگه خود شما قول کمک ۲۰۰میلیونی به تیم شهرداری رو ندادین و پای قرارداد رو هم امضا کردین پس کو عمل به امضاتون.به مردم دروغ گفتین.شما همونی هستین که استاندار گفته بود بهتره استعفا بدین.زیبایی شهر یاسوج تو دوران بهرامی چند برابر شد.شما غیر از اسفالت کردن چی بلدین.بهرامی بود که دل مردمو بدست اورد.شهر رو زیبا کرد.شهر رو به عنوان پایتخت طبیعت ایران معرفی کرد.اگه یه جوون و مرد غیور بین مسئول ها باشه فقط و فقط بهرامیه.
محمد سجادي
Iran, Islamic Republic of
کمک ۱۰میلیارد تومانی. زارعی به شهرداری یاسوج..فعالیت پارک ولایت و غدیر و پیادده روها و افتتاح جاده ی برگشت شهرداری و... همه از اعتباراتی بودن که زارعی برای شهرداری گرفته بودند..
محسن
Iran, Islamic Republic of
زنده باد بهرامی پدر پایتخت ایران
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1