تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۸۷۲۹۶

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در مجتمع دنا صنعت یاسوج

۴
۰
کبنا ؛مدیرعامل مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج گفت: جشن بزرگ انقلاب کارگری با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مجتمع تولیدی دنا برگزار می‌شود.varzsh.baghri.yasuj (3)
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج لهراسب باقری امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی همراه با سایر اقشار مختلف نقش بسزایی ایفا کردند.
مدیرعامل مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج یادآور شد: کارگران از عناصر اصلی و مهم در شکوفایی اقتصاد کشور هستند و آنها در برهه‌های مختلف در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند.
باقری تصریح کرد: جشن بزرگ انقلاب کارگری با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از مسئولان در مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشن بزرگ انقلاب کارگری روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۹۳ از ساعت ۱۸ عصر الی ۲۰ شب برگزار خواهد شد.
مدیرعامل بزرگترین مجتمع تولیدی دنا صنعت خاورمیانه گفت: جشن بزرگ انقلاب کارگری با میزبانی اداره‌کل کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و با سخنرانی آیت‌الله ملک‌حسینی و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
باقری در ادامه از همه کارگران، صنعتگران، مدیران و اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این جشن دعوت به عمل آورد.
به گزارش کبنا، جشن بزرگ انقلاب کارگری در مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج به آدرس شهرک صنعتی فاز سوم فرودگاه، مجتمع صنعتی تولیدی دنا صنعت یاسوج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

نم
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما
افسوس
Iran, Islamic Republic of
۸۰ درصد وام های بانکی استان در دست خانواده ... است و.
Iran, Islamic Republic of
عالیه
سیدمحمدموسوی اصل
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار خوبی است وازهمه هم استانیهاتقاضامندیم در این دعوتی که آقای. مهندس باقری کردند شرکت فرماید این جوان عزیز هدف بزرگش آباد کردن استان است وبسیارجوان خوش نیت وخوش فکری است وکمک های زیادی به هم استانیهاتا به حال کرده است خسته نباشیدآقای مهندس باقری ومثل ستاره درآسمان بدرخشیدباآرزوی توفیق وسربلندی برای حضرتعالی وهمکارانتان موفق باشید انشاالله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1