تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۸۷۲۶۴

ساختمان اداره آب و فاضلاب شهری چرام افتتاح شد

۰
کبنا ؛

عصر امروز و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی ساختمان اداره آب و فاضلاب شهری چرام افتتاح شد.
سیدعلی لدنی‌نژاد در مراسم افتتاح ساختمان ادره آب و فاضلاب شهری چرام گفت: ساختمان آبفای شهری چرام ۱۰ سال در مکان استیجاری استقرار داشت.
وی عنوان کرد: ساختمان اداری آب و فاضلاب شهرستان چرام در زمینی به مساحت ۳۳۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیون تومان در سال ۹۲ آغاز شد.
لدنی‌نژاد از ساخت انبار و سالن آبفای شهری چرام در فاز بعدی خبر داد و افزود: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم و جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند..
وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۷ پروژه آب‌رسانی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: چاه جدید ایستگاه امام سجاد یاسوج با قدرت ۴۰ لیتر در ثانیه، ساختمان اداری شهرستان چرام، کلنگ زنی مخزن چیتاب و شبکه آبرسانی سایت عمده فروشان یاسوج از جمله این پروژه‌ها است.
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد از تهیه و تدوین طرج جامع آب و فاضلاب این استان خبر داد و گفت: این طرح با تشکیل جلسات کارشناسی و با استفاده از دانش تخصصی و تجربی کارشناسان و مدیران این شرکت تهیه و تدوین شد.
لدنی‌نژاد با اعلام اینکه این برنامه جامع شامل یک برنامه بلند مدت ۲۰ ساله و چهار برنامه کوتاه مدت ۵ ساله است، افزود: در این برنامه تامین, انتقال, ذخیره و توزیع آب آشامیدنی تمامی شهرهای استان تدوین که در طول این برنامه بلند مدت نیازهای آبی شهرهای استان با توجه به رشد جمعیت, اقلیم و الگوی مصرف آنها مشخص می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بالای ۹۰ درصد آب شرب شهرهای استان از طریق چاه تامین می شود، ابراز کرد: این چاه ها در تابستان دچار افت و برخی مواقع دچار نوسان می‌شوند.
انتهای پیام/خ
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1