تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۸۷۱۹۷

سنجری فکری به حال ضعیف‌ترین خط دفاعی کشور کند

۱۴
۰
کبنا ؛
sanjari

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که اکنون در رده ماقبل آخر لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد ضعیف‌ترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده که مربی تیم باید فکری به حال این نقطه ضعف بزرگ کند.


 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران سرانجام پس از سال‌ها چشم انتظاری هواداران فوتبال در گچساران به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد
گچساران شهری فوتبالی در جنوب کشور که فوتبال شناخته شده‌ای در این خطه فوتبال‌خیز دارد و همه جنوبی‌ها از فوتبال این شهر به نیکی یاد می‌کنند.

فوتبالی که ورزشگاه تختی آن همه بزرگان فوتبال کشور را از دهه‌های گذشته تاکنون آزموده و همان‌گونه که مرحوم منصور امیرآصفی پدر باشگاه دارایی و از مربیان اسبق تیم ملی عنوان می‌کرد فوتبال گچساران در جنوب کشور صاحب سبک و کلاس است.

تیم‌های بزرگی همچون دارایی و زاگرس و بابک و نفت گچساران موفقیت‌های خوبی در فوتبال کشور کسب کردند و هر کدام در مقطع و دوره زمانی خود از تیم‌های نامدار دیار چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد بودند.

اما سخن امروز در مورد وضعیت نه چندان رضایت‌بخش تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

تیبن فوتبال نفت علی‌رغم این که در سال گذشته و در اولین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته اول نتایج خوبی گرفت و حتی می‌توانست در مقطعی خود را به عنوان کاندیدای ورود به دسته بالاتر معرفی کند اکنون در رده ماقبل آخر قرار گرفته است.

رده‌ای که در شأن فوتبال گچساران نیست از آن جهت که این تیم از همه نظر به خصوص در مباحث مالی وضعیتی به مراتب بهتر از سایر رقیبان خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور دارد.

تیم نفت و گاز گچساران شاید از همان ابتدا با کار کارشناسی و دقت و ظرافت و استفاده از خرد جمعی کار را آغاز نکرد و در انتخاب بازیکن و مربی عجولانه تصمیم گرفته شد.

تیمی که با عباس چمنیان به جایی نرسید اکنون به احمد سنجری سپرده شده که نشان داده قبل از این که کوچینگ خوبی باشد مدرس خوبی در فوتبال است و مدرس و مربی هر یک تفکرات و ایده‌های متفاوتی در زمین فوتبال دارند.

در گزارش هفته گذشته و پیش از دیدار با مس کرمان گفته بودیم که این تیم با مربی جدید کار سختی در پیش دارد و نتیجه نگرفتن در دو بازی متوالی بیرون از خانه این تیم را قدم به قدم به سقوط نزدیک‌تر می‌کند.

اکنون که جدول گروه اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور را مرور می‌کنیم تیم نفت ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را در میان همه تیم‌ها حتی تیم آخر یعنی تربیت نوین به خود اختصاص داده است که ۱۹ گل خورده در ۱۲ بازی خود حکایت از ضعف مفرط در این نقطه دارد.

تیم نفت و گاز در حالی ضعیف‌ترین خط دفاعی را حتی نسبت به ۱۷ گل خورده تیم آخر یعنی تربیت نوین به خود اختصاص داده که با این بازیکنان نتیجه خوبی نبوده است.

احمد سنجری مدرس فوتبال کشور و سرمربی کنونی تیم نفت و گاز روزهای سختی را با این خط دفاعی پشت سر خواهد گذاشت چرا که بازی‌های دشواری پیش رو دارد و در خانه حریفان باید به مصاف تیم‌هایی برود که هر کدام داعیه حضور در لیگ برتر و برخی نیز برای بقا کمر همت بسته‌اند.

کادر مربی‌گری در نخستین تجربه خود موفق نبود و اینک در دومین تجربه سخت باید در هفته آینده به مصاف آلومینیومی برود که برای فرار از سقوط در بندرعباس زحمت زیادی برای نفت گچساران با این خط دفاعی ضعیف ایجاد خواهد کرد.

آمار ۱۳ گل زده نشان می‌دهد که این تیم در گلزنی در میان سه تیم نخست قرار دارد اما اکنون قعرنشیتنی خود را باید تنها در ضعف مفرط خط دفاعی جست‌وجو کند.

تیم نفت با ۱۲ بازی، ۱۱ امتیاز، ۲ برد، ۵ باخت، ۵ تساوی، ۱۳ گل زده، ۱۹ گل خورده و تفاضل گل منفی ۶ در رده ماقبل آخر گروه اول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

/فارس

نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
Iran, Islamic Republic of
من که میگم تو لیگ میمونیم فقط باید تو بازی های خونگی تیم رو تنها نگذاریم
عااشق گچساران
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا مووندگاریم بچه ها واقعا باغیرت بازی کردن اینو همه دیدن
اشنا
Iran, Islamic Republic of
میمونیم؟؟؟بمون تا صبح دولتت بدمد
عشقم١٠صنعت
Iran, Islamic Republic of
ب کوری چشم حسودا نفت ب جایگاه واقعیش میرسونیم اگ اقای سعید غلامی دس از .. برداره.
اداره
Iran, Islamic Republic of
دکتر قظعا با درایت تمام تیم را به لیگ برتر میبرد
غلو
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیر م.... شرکت لیدرها رادعوت به ناهار کرده وازخودش تعریف کرده چه توقعی از.... ودیگران داری درضمن همین فرد باید جوابگو باشد که اول فصل تیم راضعیف بسته مردم همه چیز را میدونن خیلی خوشحال اززمین خوردن حبیبی نباش برادر ...
گچ
United States
هر چی. از سقوط شهرداری خوشحال شدید حالا سرتون اومد
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
یادداشت کنید امروز ۱۵/۱۱/۹۳ نفت و گاز سال اینده باید در لیگ دسته دوم بازی کنه. خجالت اوره
نفتی
Iran, Islamic Republic of
کجا وضعیتش از تیم های دیگه بهتره؟؟
بیرونش همه روکشته. داخلشم خود ما. بابا نصف تیم های دیگه خرج نکرده..
غذا که نمیدن. جای خوابمون با کارگرا یکیه. پول که اول فصل شروع نشده قرار بود ۳۰ درصد بدن.الان سه ماهه دیگه تموم میشه هنوز ۳۰ درصد دادن. تماشاچی واسه تیم تصمیم میگیره. مدیر که چه قبلی چه این یکی اصلا هیچکارس. مشکل بازیکن و مربی نبوده و نیست. مشکل اینکه نه مدیریتیه. نه پولی. نه اسایشی. زمین تمرین که ندارم. سالن بدنسازی خدا شاهده تو روستاها هم اینطور نیست. اینا رو یا میدونید و به روی خودتون نمیارید. یا اینکه اینکاره نیستید و فکر میکنید اینطوری تیم میسازن
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقا ی حبیبی اقای عباس فر مثل نبی الله باقریا نشه روز تمرین اماده باشد ولی روز مسابقه مصدوم این بازیکنان بارون دیده هستن۱۱۱۱۱۱۱
علی امامی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمامی دوستان در گچساران...به یاد داشته باشید،روزی که تیم شهرداری یاسوج به لیگ دسته دوم سقوط کرد،خیلی از شماها خوشحال شدید و علیه تیم شهرداری،کامنت هایی گذاشتید که ادم تاسف میخورد که هم استانی های ما در مورد تیم شهرداری چه جملاتی بکار میبرند و خوشحال از سقوط تیم شهرداری ..ولی من به شما توصیه میکنم که تیم نفت رو تنها نذارید و در چند بازی باقیمانده تا آخر فصل با حضور در ورزشگاه،تیم رو حمایت کنید،تا ان شا الله به رده های بالاتر بیاد و تیم سقوط نکنه و سرنوشت تیم شهرداری ما سر تیم نفت در نیاد..ضمنا بازیکنانی که در تیم نفت هم کمکاری میکنند رو هو کنید و بهش هشدار بدید ...به امید لیگ برتری شدن شهرداری یاسوج و نفت گچساران در سالهای نه چندان دور...
همکار
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این ش غلامی امور اداری را درست کرده برداشته رفته شیراز دنبال فوتبال این هممه هزینه هتل وبنزین گذاشته سر شرکت که جی بشه اخه تو از فوتبال چی میدونی بتمرگ ی جا تا مربی خودش کارش انجام بده
جواب کامنت همکار
Iran, Islamic Republic of
انکار جایی از شما می سوژه.
اگر سوزش زیاده آب بریز.
دکتر غلامی باید در همه امور ورزش نظارت داشته باشه.چون به کوری چشم حسودان مدیر ورزش هست.

ابهت و ساختاری که الان در ورزش درست شده برنامه دکتر غلامی است نه آدمهای کوته فکری مثل شما.
عیسی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
آرش خان بازی فردا با آلومنیوم بازی پخش مستقیم میشه؟
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1