تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۸۶۹۸۸

برنامه‌های دهه فجر در باشت

۰
کبنا ؛http://www.khamei.ir/sites/default/files/styles/medium/public/fullimages/1393/11/12/00000000000000.jpg?itok=ZibuP3wAفرهاد محمدی در ابتدای سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سی‌وششمین بهار انقلاب، اظهار کرد: دهه فجر روز زدودن حجاب ها و گشودن گره ها و الهام عشق و بیداری است.
معاون فرماندار باشت گفت: تا به حال چندین نشست مختلف در زمینه هرچه با شکوه تر اجرا شدن برنامه‌های این دهه خجسته در سطح شهرستان داشته ایم و تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا آیین ها و برنامه های ویژه این دهه هرچه بهتر انجام شوند.
وی برگزاری رژه موتوری در ۱۲ بهمن‌ماه، تجدید میثاق با خانواده شهداء، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، سرکشی از خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار مطهرشهداء، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی مختلف در سطح شهر و روستاها و برگزاری یادواره شهدا را از جمله برنامه های دهه فجر در شهرستان باشت دانست.
محمدی، پخش مستقیم جشن فجر مانداگار با حضور مردم از شبکه استانی، برگزاری شب شعر انقلاب در مسجد النبی، همایش بزرگ پیاده روی خانواده، گزارش عملکرد دولت پیش از خطبه های نماز جمعه توسط معاون فرماندار و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در این شهرستان را از دیگر برنامه های دهه فجر در باشت دانست./خامی
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1